sobota, 20 lutego 2016

Najlepsza rada na monotonność?


Każdego dnia zrób coś co będzie go wyróżniało.

W blogosferze często można spotkać się z tematem monotonności. Potrafi ona dopaść każdego, nawet tak optymistyczne osoby jak ja. Jej objawy nie zawsze wyglądają podobnie. Niektórym wszystkie dni wydają się być identyczne, a u innych zaczyna brakować 'tego czegoś' - rzeczy urozmaicającej codzienność, która robi się po prostu nudna. Mimo tych różnic, rada w każdym przypadku jest taka sama, tylko opisana na wiele sposobów. Nie popadaj w rutynę - zmień coś, każda drobnostka się liczy. Próbuj nowych rzeczy i dostrzegaj to o czym wcześniej zapominałeś. Nie siedź bezczynnie. Pomyśl co możesz poprawić. Zobacz jaką radość daje każdy mały krok do przodu. Kiedy zbierze się to w całość można napisać jedną uniwersalną radę : Każdego dnia zrób coś co będzie go wyróżniało. Czy jest ona najlepsza? Jasne, że tak! Przecież nic samo się nie zrobi, z monotonią trzeba walczyć! I to wcale nie trudne. Wystarczy trochę chęci do działania i siły na pierwsze, małe zmiany. A potem sami się rozkręcicie, bo zobaczycie ile to daje Wam szczęścia. Nie będzie już mowy o monotonności! Świat jest pełen rzeczy do odkrycia i wykorzystania. Nie marnujmy tego! Dlatego korzystajcie z tej uniwersalnej porady, kryjącej się pod milionem innych i każdy post na ten temat traktujcie jako nową dawkę motywacji. 

A pod jakimi hasłami u Was kryje się najlepsza rada na monotonność? 









77 komentarzy:

  1. Masz racje :) Śliczne zdjęcia <3
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Monotonność dopada mnie od poniedziałku do czwartku, gdzie po skończonych lekcjach wracam do domu, jem obiad, odpoczywam, robię lekcje i uczę się, porobię coś tam jeszcze i kładę się spać. Pociesza mnie przynajmniej to, że wiem, że nie tylko jak tak mam.
    Pozdrawiam Mój blog♥

    OdpowiedzUsuń
  3. fajny post i prześliczne zdjęcia:)
    http://kamciaoblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz rację, czasami dobrze coś zmienić, by każdy dzień nie był identyczny :D

    Zapraszam do mnie! Zaobserwuj, jeśli Ci się spodoba! :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<



    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo motywujący post ;) Dokładnie trzeba walczyć z monotonią!

    Zapraszam na konkurs, do wygrania m.in. koszula i kosmetyki ^^

    http://myhappysunmoontruth.blogspot.com/2016/02/konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny post :) Brawo TY :*

    OdpowiedzUsuń
  7. cudowna <3

    http://nevergiveupp12.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawa koszula , ładne zdjęcia :) http://verqsq.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Na szczęście mnie ostatnio monotonność i rutyna omijają, uff. Kiedyś miałam z tym straszny problem, teraz sobie radzę. :)

    _________
    my-life-my-troubles.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Cieszę się, że ostatnio mnie to omija! Ale zawsze staram się np wyjść na zdjęcia, ćwiczyć, cokolwiek, byleby tylko nie siedzieć na miejscu i narzekać!
    Cudna koszula<3

    OdpowiedzUsuń
  11. cięzko mi troche zaburzyc ta monotonność w czasie szkoły, zwłaszcza w zimę, ale w inne pory roku lub jak jest wolne po prostu codziennie robię coś innego :D/Karolina

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam bardzo podobną rade na monotonność. Aby zaradzić tej monotonności najlepiej gdzieś wyjść, zrobić coś dla siebie, spędzić miło czas z rodziną! :)
    Śliczne zdjęcia. Niby banalne miejsce na zdjęcia, a jednak mają w sobie to coś!
    http://everything-by-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Mój sposób na monotonność? Zawsze dzwonię do znajomych i albo jedziemy na pizzę, albo na zakupy, albo do kogoś :D Ewentualnie czasem lubię sprzątać, gdy się nudzę.
    Śliczne zdjęcia! Bardzo mi przypominasz moją koleżankę :)

    Poklikasz w linki W TYM POŚCIE? Z góry dziękuję :)
    Nowy post- KLIK! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. to wpadniecie w rutynę jest najgorsze ale często spotykane
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepiękne, klimatyczne zdjęcia :D
    Ja stosuję tą samą radę. Nienawidzę rutyny :c
    olusiek-blog.blogspot.com- klik!

    OdpowiedzUsuń
  16. świetne zdjęcia :D a te włosy *o*
    zapraszam

    http://slodyczowypotwoor.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Jak dla mnie sposobem na monotonię jest spotkanie się z przyjaciółmi, bo monotonię można rozumieć też jako nudę, a nawet robienie miliona różnych rzeczy, ale w samotności, jest przytłaczające.
    malinowynotes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Ładne zdjęcia, no i koszula wpadła mi w oko. ^^
    Monotonia faktycznie czasem nieźle daje w kość. Dlatego staram się przełamywać ją jakimiś drobnostkami, które wiem, że wprawią mnie w lepszy nastrój i odmienią dzień na tle reszty.

    Pozdrawiam! ♥
    http://annie-kathe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny i niezwykle motywujący wpis! Prześliczne zdjęcia! <3
    Najlepiej wprowadzić w naszym życiu jakieś zmiany i postawić czasem na spontaniczność. Sami powinniśmy się starać, aby każdy dzień był niesamowity i dobrze spędzony. Musimy się otworzyć na nowości i nie powinniśmy się bać podejmowania nowych wyzwań.

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo fajny wpis! I śliczne fotki! Pozdrawiam gorąco :* - melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. love it!
    http://fridaynightstyle.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Zgadza się! Zwłaszcza dopada mnie ona w środku tygodnia. Jednak staram się każdego dnia dodawać jakiś nieduży szczegół, który będzie zmieniał dni i sprawiał, że mimo wszystko każdy jest inny ;)

    Nowy post, zapraszam!
    Zaobserwuj jeśli ci się spodoba! ;)
    MÓJ BLOG-KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  23. To, jak przeżyjemy nasze życie zależy od nas. Możemy codziennie robić to samo, a możemy też każdego dnia wykonać coś niesamowitego :)

    Pozdrawiam cieplutko,
    Do what you love - klik!

    OdpowiedzUsuń
  24. Najlepsza rada na monotonność to właśnie robienie codziennie czegoś co wyróżni dany dzień.
    Cudowne zdjęcia! <3

    OdpowiedzUsuń
  25. WOW you're so beautiful, love your blog! <3
    Greetings from Finland

    http://by-rosejuliet.blogspot.fi

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękne zdjęcia!! :)
    http://klaudencja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Ładnie Ci w tej koszuli :)

    przez-swiat-z-aparatem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Mnie monotonność dopadła teraz na dobre. Kiedy wróciłam do szkoły po feriach... Dlatego kiedy dostaje te ukochane wakacje, pragnę wykorzystać je w 100%, po tylu praktycznie takich samych miesiącach. :)
    Śliczne zdjęcia!

    Zapraszam do mnie! ❤

    OdpowiedzUsuń
  29. Słodko wyglądasz XD
    Obserwuję :D
    http://juliaobi.blogspot.com/2016/01/snow.html

    OdpowiedzUsuń
  30. przepiękne zdjęcia a rady na monotonność...chyba najlepiej wyjść z domu po prostu ;) kiedy tylko siedzimy i narzekamy w naszym życiu nic sie nie zmieni ;)
    Pozdrawiam http://creamshine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Wystarczy zacząć od drobiazgów :) Ślicznie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  32. świetnie napisałaś, fajnie codziennie robić cłkiem nowe rzeczy, które wyróżnią ten dzień z posród innych, ślicznie wglądasz!♥

    aleksandranik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Idealny blog naprawdę,będę wpadać tu częściej :D
    .
    .
    Co powiesz na wspólną obserwację? Jeśli się zgadzasz, to zaobserwuj i daj znać u mnie w komentarzu.
    Zapraszam http://sandrawanowska.blogspot.com/ (nowa nazwa)

    OdpowiedzUsuń
  34. Pewnie wystarcza małe zmiany ;) piękna jesteś :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  35. Ja chcę coś zmienić nawet w dni kiedy chodzę do szkoly, żeby to bylo coś ciekawego i pozytywnego :D

    http://natuuuu-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Czasami rutyna nie jest taka zła :) Ja często lubię się do czegoś przyzwyczajać,ale czasami miło samą siebie zaskoczyć :D

    Zapraszam :D Nowy post!
    Mój blog-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  37. The photos look so pretty!

    xo,
    sara

    OdpowiedzUsuń
  38. trzeba sobie w życiu odmieniać ;) bardzo ładne zdjęcia.

    http://zyciepiszehistoriee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Ale śliczna! <3 Moją najlepszą radą oderwania się od monotonności jest spacer z psem,jakiś wypad :)
    MELA BLOG

    OdpowiedzUsuń
  40. Bardzo fajne wskazówki,dały mi dużo do myślenia :) 💞
    Buziaki,do następnego posta! 💋

    OdpowiedzUsuń
  41. Mnie też czasami dopada taka rutyna i monotonność, ale w sumie nie przeszkadza mi to tak bardzo. Do czasu. Kiedy każdy dzien jest identyczny, zaczyna to być naprawdę męczące i irytujące. Na innym blogu znalazłam na to jeszcze jedną radę: podróżować - nic nie rozwija tak bardzo i nie zabija rutyny.
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  42. Monotonność nie jest taka zła, o ile komus nie przeszkadza. Mi raczej ona pasuje, czuję się wtedy bezpiecznie. Sa jednak momenty kiedy mam serdecznie dosyć tej rutyny, która mnie otacza i mam ochotę zrobić coś innego, dziwnego, totalnie nie w moim stylu. To zdecydowanie pomaga utrzymać się na powierzchni i nie popaść w depresyjne stany, o które zimą u mnie nie trudno.
    Zawsze tez warto znaleźć coś, co nas wyróżni!

    Pozdrawiam,
    Mówiąc Słowami

    OdpowiedzUsuń
  43. Świetny post !
    Masz piękne włosy ! ;)
    pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie, będzie mi bardzo miło jeśli zajrzysz, zaobserwujesz xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  44. Też czasem mam takie dni, że nie mam na nic pomysłu. Zastanawiam się nad swoim życiem i nie dostrzegam żadnych plusów, ale to na szczęście szybko mi przechodzi. ;) Ładne zdjęcia ;*
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  45. Ja kiedy czuje że popadam w monotonie staram się zrobić coś żeby ją odgonić, np jakiś wyjazd, nowe hobby i działa, więc polecam :) Super post!

    Obserwuje i zapraszam do siebie http://allifee.blogspot.com/2016/02/hit-sezonu-boxer-braids.html (jest nowy post!)

    OdpowiedzUsuń
  46. Monotonność jest naprawdę okropna, ale czasem warto coś zmienić i nie wchodzić w codzienną monotonie;3
    angelikalife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  47. Montonność może wpędzić w depresję. :)

    Dodaję do obs.

    OdpowiedzUsuń
  48. Fajne zdjęcia. Ja aktualnie próbuje coś zdobić z motonnoscia mojego życia...
    KLIK

    OdpowiedzUsuń
  49. Mój cały tydzień jest monotonny, ale ponieważ lubię "porządek" to ta monotonia aż tak bardzo mi nie przeszkadza :)
    http://dreams-first.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  50. kolejny świetny post..kocham twojego bloga!:)
    uwielbiam czytać takiego typu posty:)

    miło było gdybyś skomentowała albo zaobserwowała mojego bloga
    odwdzięczam się:)--> KLIKNIJ A PRZENIESIE CIĘ NA BLOGA

    OdpowiedzUsuń
  51. wow, kocham atmosferę panującą na Twoim blogu :)

    NicolaL

    OdpowiedzUsuń
  52. Świetny blog i post! ♥
    Obserwuję ! ♥
    Pozdrawiam! ♥
    I zapraszam do mnie! ♥
    Mój blog-KLIK! ♥

    OdpowiedzUsuń
  53. To zdecydowanie najlepsza rada na monotonność, ja też staram się jak najczęściej robić coś co mogłoby odróżnić dany dzień od innych :D
    +kocham te zdjęcia! :o

    amelia-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  54. Świetna notka :) Każdy czasem popada w monotonność, ale nie należy z nią żyć :)
    Może wspólna obserwacja? Daj znać u mnie :)
    Zapraszam Mój blog klik!

    OdpowiedzUsuń
  55. Ja nienawidzę monotomności, we wszystkim, nie tylko w życiu. Nienawidzę monotomności w ubiorze, w jedzeniu, we wszystkim. I szybko ją zwalczam. Trzeba znaleźć siłę, by każdy nowy dzień był wyzwaniem i ciekawym doświadczeniem :)

    Cieplutko pozdrawiam!

    ♥Just Me And My Fancy- klik!♥

    OdpowiedzUsuń
  56. Zapomniałam wspomnieć o zdjeęiach! Są cudne! Idealnie udało ci się przekuć słabe, zimowe światło w coś magicznego, dzięki czemu zdjęcia mają taki klimat... :) Jesteś bardzo ładna!

    OdpowiedzUsuń
  57. Świetna koszula ;) A zdjęcia cudne ;)
    http://jennkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  58. cudowne zdjęcia ;)

    pozdrawiam i zapraszam serdecznie do mnie ;)
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  59. Bardzo pozytywne zdjęcia, masz piękny uśmiech :)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie, zachęcam rownież do obserwowania :)

    OdpowiedzUsuń
  60. Fajny post.
    Monotonność, rutyna są okropne.

    martinkax.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  61. Jesteś prześliczna, post mega super. Świetne rady, robienie codziennie czegoś innego, a przynajmniej dążenie do tego jest najlepszą radą!

    http://melassie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  62. rutyna jest okropna ...
    fajny pomysł na zdjęcia :D
    pozdrawiam

    Jeżeli masz czas to zapraszam nowy post :)
    Zapraszam na bloga.

    OdpowiedzUsuń
  63. pracuję właśnie nad tą monotonnością i już prawie mi się udało z niej wyjść :)
    Zapraszam na mojego bloga, może zaobserwujesz? BLOG KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  64. Świetne zdjecia *.* wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  65. Czasami takie czekanie na coś wyjątkowego, na ten jeden ważny dzień, jest jedynym co nas motywuje.

    OdpowiedzUsuń
  66. Wyjątkowa uroda. Zapraszam na mojego bloga!

    OdpowiedzUsuń
  67. Zgadzam się, czasem trzeba coś zmienić, pójść np pieszo do szkoły zamiast autobusem jechać, zrobić coś dobrego w domu do jedzenia wtedy nie odczuje sie tak bardzo monotonności :)
    Zapraszam do siebie :)

    http://suburbangirlblog.blogspot.com/

    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń