poniedziałek, 29 lutego 2016

Spraw, aby każdy dzień był wyjątkowy


Czekamy na wyjątkowe dni. Odliczamy do nich miesiącami. Wspominamy je latami. Ale jest ich według nas niewiele. Może kilka w roku? NIE! 

Każdy dzień może być wyjątkowy. Nie muszą dziać się naprawdę wielkie rzeczy, żeby go takim nazwać. Wystarczy wykonanie pysznego, a przy okazji ładnie prezentującego się śniadania. Krótki spacer po skończonych lekcjach. Popołudnie bez pracy domowej czy nauki. Przypadkowe spotkanie z przyjacielem. Wyjątkowość jest wszędzie! Tkwi również w małych rzeczach, małych zdarzeniach. Warto nauczyć się dostrzegać ją w codzienności. Czas skończyć z czekaniem! Zaznaczę też, że żeby nasze dni były niezwykłe, nie muszą wyglądać tak jak czyjeś. Bycie popularnym albo bogatym, by swoją codzienność nazywać specjalną? Zamiast porównywać się do innych, lepiej dostrzec to, co wyróżnia nasze życie! Jest ono jedyne i niepowtarzalne! Pamiętajcie - wszystko zależy od tego jak na to spojrzymy - więc to od nas zależy definicja wyjątkowości. Dlatego według naszej własnej definicji sprawiajmy, aby każdy dzień był wyjątkowy! 

Do napisania posta o takim temacie zainspirowała mnie dzisiejsza data - 29.02! Jest wyjątkowa i z takich ważnych dni też trzeba czerpać jak najwięcej. Według mnie jest tak, że różne rzeczy dają nam różne ilości szczęścia. Ale nie zapominajmy, że zwykła codzienność mimo tego, że daje go troszeczkę mniej niż wymarzone wydarzenia, to i tak nam go dostarcza! 





54 komentarze:

  1. Piękny post ;3 Trzeba nauczyć się czerpać radość z każdego dnia, a nie tylko wtedy, gdy dzieje się coś wyjątkowego :) Świetne zdjęcia, takie kochane <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nauczyłam się cieszyć z małych rzeczy i żyje mi się o wiele lepiej. :D

    Pozdrawiam,
    CrazyTusiaBlog

    OdpowiedzUsuń
  3. Ile ostatnio przemyśleń u dziewczyn na blogach.. :P

    OdpowiedzUsuń
  4. ja w sumie zawsze się cieszylam z malych rzeczy :D/Karolina

    Dwie Perspektywy Blog [Klik]

    OdpowiedzUsuń
  5. To prawda, nie trzeba odliczać do "wyjątkowego dnia", żeby inne stały się nudne bo każdy dzień może stać się tym wyjątkowym :)

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgadzam się z Tobą, najważniejsze to nauczyć się czerpać radość z prostych rzeczy. :)
    A zdjęcia jak zwykle super!

    OdpowiedzUsuń
  7. Popieram w 100%, sami jesteśmy kowalami swojego losu i to od naszego nastawienia wiele zależy.

    Obserwuje i zapraszam do siebie llifee.blogspot.com (nowy design :>)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowne zdjęcia :) Masz racje, trzeba cieszyć się z każdego dnia, i korzystać z niego ile tylko się da :)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie napisany post :) ładne zdjęcia :)

    Pozdrawiam, www.modderka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja tam wolałabym, by w tym roku nie było tego 29 dnia lutego, dowiedziałam się pewnej kolejnej nieprzyjemnej rzeczy. No cóż, przynajmniej reszta dnia była bardzo pozytywna (nie wliczając 1 z matematyki), mnóstwo śmiechu. :)
    Staram się, by moje dni się różnił i ostatnio przychodzi mi to z łatwością. :)

    _________
    my-life-my-troubles.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. The post is fantastic! I love it so much:)
    Have a nice day!

    www.theprintedsea.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. YOLO i te sprawy :) To prawda, że życie jest tylko jedne i trzeba pamiętać, aby sprawiać, by każdy dzień był warty zapamiętania przez pozytywy, a nie negatywy :)

    Cieplutko pozdrawiam!

    ♥Just Me And My Fancy- klik!♥

    OdpowiedzUsuń
  13. I pomyśleć, że właśnie dzisiaj mam to wyjątkowe popołudnie bez pracy czy nauki haha :D Ale mi się trafiło! To w ostatnim czasie u mnie ogromna rzadkość.

    minimalistyczny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja dziś w szkole na każdej lekcji podkreślałam datę, żeby jakoś małym sposobem uwiecznić i rozmawiałam o tym jak, będzie wyglądało moje życie następnego 29.02 ;p
    Pozdrawiam Mój blog♥

    OdpowiedzUsuń
  15. Inspirujący post jak zawsze ! ❤️
    Buziaki i pozdrowienia kochana 😘

    OdpowiedzUsuń
  16. Radość z małych rzeczy i codzienne próbowanie czegoś nowego stanowi każdy dzień innym :)

    Pozdrawiam cieplutko,
    Do what you love - klik!

    OdpowiedzUsuń
  17. Każdy dzień jest wyjątkowy, ale ludzie ciągle czekają..na weekend, na święta. Ja to rozumiem bo też jestem osobą, która 5 dni czeka na weekend a w weekend dopiero żyje. Wiem, że to słabe. Podoba mi się ten post :)

    blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  18. fajny post, bardzo ciekawy ♥
    oby tak dalej
    pozdrawiam

    ZAPRASZAM DO MNIE
    zoozelooveblog.blogspot.com

    Poklikasz w linki?
    http://zoozelooveblog.blogspot.com/2016/02/42-take-off-your-clothes-blow-out-fire.html

    OdpowiedzUsuń
  19. Mądrze piszesz, masz rację, powinnismy czynić każdy dzień niezwykłym i nie porównywać się z kimś innym ;)
    MÓJ BLOG - KLIK :)

    OdpowiedzUsuń
  20. to jest tak jak z miłością. kocha się cały czas a nie tylko w walentynki
    Mój blog. kliknij

    OdpowiedzUsuń
  21. Masz racje 29.02 to jeden dzień więcej dal nas i trzeba go wykorzystać jak najlepiej :) Uwielbiam czytać twoje posty :3 I masz po prostu cudowne włosy <3

    ~ Blue Butterfly

    OdpowiedzUsuń
  22. Oj, tak! Trzeba się starać, aby każdy dzień był wyjątkowy i korzystać z życia na wszelkie sposoby! :)

    MÓJ BLOG klik

    OdpowiedzUsuń
  23. Ten temat kojarzy mi się z takim prostym stwierdzeniem jakie powtarza się często w motywacyjnych zdjęciach czy też jak u mnie teraz w rozdziale o odrodzeniu- carpe diem. Chwytaj dzień!
    Mimo, że ostatnio miałam kompletnego doła więcej leżałam niż cokolwiek robiłam to marzec to takie... ,,nowy miesiąc, nowe możliwości'' coś jak na początek roku. Trzeba się wziąć za siebie! Fajne zdjęcia, bardzo pozytywne c:
    twirling-pages.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Pięknie wyglądasz! A co do postu, to skojarzył mi się z cytatem "Nie oszczędzaj nic na wyjątkowe okazje, bo jest nią każdy dzień". I tak właśnie jest :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Zdecydowanie zgadzam się z tobą! Ja najwięcej radości czerpię chyba ze spacerów, szczególnie kiedy idę sama, bo wtedy mogę wszystko sobie przemyśleć. Dzisiaj na przykład przeszłam się do biblioteki i mimo iż mam do niej dość blisko, sprawiło mi to ogromną radość, serio, aż czułam się jakoś lepiej. (historia życia, haha). Świetny post i zdjęcia!

    think-poositive.blogspot.com- KLIK

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękne zdjęcia! A post świetny i masz rację,każdy dzień może być wyjątkowy,a zależy to tylko od nas :)

    Nowy post ♥ Zapraszam :)
    Mój blog-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  27. Dokladnie, nie ma co się porównywać do innych- bo każdy z nas na swoj sposob jest wartościowy, oryginalny i piękny :)

    I masz rację, z życia trzeba korzystać pelnymi garściami, wyciskać je jak cytrynę- każdy jeden dzień, by niczego nie załować, by żaden dzien nie przelecial nam tak po prostu przez palce :)

    Bardzo mądry temat poruszylaś! :)

    świetnie wyglądasz- a wlosy masz piękne

    milego dnia :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  28. Każdy jest inny więc nie ma sensu porównywać się z innymi :)
    Bardzo podoba mi się twój styl pisania, dlatego zaobserwowałam :)
    MÓJ BLOG – kliknij tu! ♥

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo fajny post! Jak zawsze... I zdjęcia takie pozytywne! :) melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Lubię tutaj wpadać, bo zawsze mnie to zmotywuje i poprawi humor, bo u mnie słabo z dobrym samopoczuciem, eh...

    luska-everywhere

    OdpowiedzUsuń
  31. Z każdego dnia należy czerpać jakąś radość,żaden nie będzie taki sam.
    Muszę na prawdę pochwalić zdjęcia. Są prześliczne :)

    My blog - Click!

    OdpowiedzUsuń
  32. Super zdjecia , świetnie wyglądasz , śliczne włosy
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Bardzo ładne zdjęcia :) To prawda każdy dzień może być wyjątkowy :) Ale też nie zawsze jest to zależne od nas :)

    ♥Faustii♥

    OdpowiedzUsuń
  34. pięknie napisany post. Gratuluję bycia w jessmili :D
    Mój blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  35. Naprawdę pięknie napisany post. Wystarczy nauczyć się dostrzegać pozytywy w każdym najmniejszym sukcesie i nauczyć się czerpać radość z małych rzeczy. Wystarczy chcieć, a życie od razu staje się piękniejsze i bardziej barwne :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Dokładnie! Trzeba czerpać z każdego dnia jak najwięcej! Bez sensu jest ciągłe czekanie na konkretny dzień z myślą że gdy przyjdzie będziemy szczęśliwi.
    Ślicznie wyglądasz! :)
    http://with-ideas.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Dokladnie trzeba czerpać z życia to do najlepsze. Obserwuję :) Swietny blog. Piekne zdjecia :)
    Zapraszam do siebie na nowy post :*
    morelllocherry.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Bardzo dobrze napisany post. Trzeba cieszyć się nawet z maleńkich rzeczy i patrzeć na świat optymistycznie. :)
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  39. Bardzo fajny post, lubie czytać takie wpisy :3
    Przejrzałam kilka poprzednich postów i też są świetne <3
    Śliczny design bloga <3 w jakim programie jest zrobiony nagłówek?
    Czekam na kolejny post.
    Pozdrawiam

    Zapraszam też na konkurs Mój blog - klik ♥

    OdpowiedzUsuń
  40. Super napisane ^^ Każdy dzień jest dobrą okazją do zrobienia czegoś niezwykłego i sprawiającego nam radość. Nie warto marnować czasu na czekanie, aż coś dobrego samo przyjdzie, czas przejąć inicjatywę i sprawić, by każdy dzień różnił się od innych i przynosił nam radość.

    Piękne zdjęcia, pozdrawiam ♥
    >ONLYMERY55.BLOGSPOT.COM<

    OdpowiedzUsuń
  41. Cudowne zdjęcia. Ja nawet nie wiem jak spędziłam 29 lutego, a trafi się taki za 4 lata, masakra :c
    olusiek-blog.blogspot.com- klik!

    OdpowiedzUsuń
  42. Moim zdaniem, to od nas samych zależy, jak spędzamy każdy dzień naszego życia. Powinniśmy doceniać każdą chwilę, a wtedy wszystko staje się takie wyjątkowe ! 29 lutego spędziłam na podpisywaniu płyt mojego idola, więc..zdecydowanie był to miły dzień ! :D

    Obserwuję i pozdrawiam ;)
    http://gronercik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. Swietnie napisalas, kazdy dzien moze byc wyjatkowy tylko zalezy to od naszego postrzegania swiata. Bede zagladac tutaj czesciej ;) zapraszam do mnie, pozostacsoba.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Jak bedziemy patrzeć pozytywnie to i dzien bedzie pozytywny :)

    http://natuuuu-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  45. Wszystko zależy od naszego nastawienia ;)
    Zapraszam Mój Blog :)

    OdpowiedzUsuń
  46. O tak! Każdy dzień może być wyjątkowy!
    Ślicznie wyglądasz<3

    pozdrawiam, it's Nel (klik) :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Piękny masz uśmiech !:))
    pozdrawiam cieplutko :))
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń