poniedziałek, 15 lutego 2016

Swój styl?


Chciałabym odnaleźć swój styl. Taki, który będzie odzwierciedlał w pewien sposób mój charakter i taki, z którym będę czuła się naprawdę dobrze. Nie do końca wiem jeszcze jak chcę żeby wyglądał. Szukam różnych rozwiązań, inspiruję się, wymyślam. Czeka mnie sporo pracy, ale ta praca sprawia mi radość, bo wiem, że dzięki niej robię kolejne kroki w kierunku lepszego czucia się samej ze sobą. Często podziwiamy osoby, które wykreowały swój styl. Wydaje nam się, że on określa tą osobę, że jest jej nieodłącznym elementem. Równocześnie bardzo chcemy sami czuć się tak ze swoim stylem. Nie kończmy na marzeniach. Zacznijmy działać i poczujmy się dobrze w tym co nosimy. Nie trzeba mieć markowych ciuchów, dodatków czy szafy wypełnionej po brzegi. ale głowę otwartą na nowe pomysły!

Piękne białe futerko ze Stradivariusa upolowałam na noworocznych przecenach. Ostatnio futerka stały się bardzo modne i zauroczyły również mnie. Świetnie uzupełniają outity i są cieplutkie co jest ich dodatkowym plusem! Jeśli zastanawiacie się nad ich kupnem, to dłużej nie czekajcie dłużej. Ostatnio polubiłam też koszule, a jak na prawdziwą kociarę przystało, wersja z kotkami musiała znaleźć się w mojej szafie. Jeśli chodzi o czarne spodnie, najchętniej nosiłabym je do wszystkiego, haha! Tym razem postawiłam na model z dziurami. Do tego dobrałam czarne worker'y. Dajcie znać co myślicie! 










 Pola 

63 komentarze:

  1. Jeju, ale dawno zaglądałam na twojego bloga!
    Ja cały czas poszukuję swojego stylu, ale myślę, że jestem coraz bliżej. Uwielbiam koszule, a twoja jest naprawdę urocza. I futerko i buty też są cudowne <3
    Pozdrawiam, Dominika (może kojarzysz mnie z instagrama @dominiszja :D)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne, że kojarzę ♥ Bardzo mi miło, że tutaj wpadłaś! Co z Twoim blogiem? :)

      Usuń
    2. Zawiesiłam, bo nie mam czasu na jego prowadzenie :(

      Usuń
    3. Wiem, wiem, chodzi mi czy planujesz może wrócić? Byłoby fajnie!

      Usuń
    4. Czasem bardzo bym chciała, ale na razie się na to nie zapowiada. Mam sporo nauki, a poza tym brak lustrzanki krzyżuje moje plany. Może kiedyś wrócę, ale kiedy to będzie to nie mam pojęcia :(

      Usuń
  2. Ja też nadal poszukuję swojego stylu :)
    nulaamynewblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też chciałabym odnaleźć swój styl:)
    Śliczne futerko ❤

    Magicworldprincesscarmen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Odnalezienie swojego stylu to moim zdaniem klucz do czucia się dobrze ze sobą :)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne zdjęcia, śliczny look :)

    inothercolors.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Futerko mnie totalnie zauroczyło!

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładnie wyglądasz! Ja nie mam określonego stylu. Ubieram to, w czym czuję się po prostu dobrze i co mi się podoba c:

    INNA MYŚL [blog]

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładnie wyglądasz :)
    Ja równiez nie potrafię odnaleźć swojego stylu.
    Ciągle coś innego.
    Ale mam nadzieję, że znajdę coś, co będzie mnie odzwierciedlać i w czym będę się dobrze czuła.

    live-telepathically.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Również nie mam stylu, kupuje wszystko co mi się tylko spodoba ;) Świetne futerko!

    Pozdrawiam :*

    http://myhappysunmoontruth.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Podoba mi się. :)
    Szukam swojego stylu i chyba nawet go znalazłam, ale na razie nie mam pieniędzy na zrewolucjonizowanie swojej garderoby, także trzymam się tego, co mam i kupuję (prawie) tylko te rzeczy, które będą do niego pasować. Niestety często nie mogę danych rzeczy znaleźć lub po prostu są za drogie (a muszę wszystko kupować za swoje, nie dostaję też kieszonkowego).

    _________
    my-life-my-troubles.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczna stylizacja i świetne zdjęcia! :)
    Ja również nie odkryłam swojego stylu. Najważniejsze jest to, aby w stroju, który nosimy czuć się wygodnie :)
    http://everything-by-me.blogspot.com/
    OdpowiedzUsuń

    OdpowiedzUsuń
  13. Widziałam to futerko własnie w Stradivariusie i nawet miałam je wziąć, ale stwierdziłam że jako jestem dużym zmarzluchem byłoby mi w nim za zimno, więc póki co zostaje przy tradycyjnych kurtkach zimowych ;)
    Pozdrawiam :) Different Diamond klik

    OdpowiedzUsuń
  14. Teraz ciężko jest o swój styl, gdzie każdy podąża za modą.. ♥
    Piękne zdjęcia! ♥
    KLIK-BLOG

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie wiem, czy mogę określić, że mam swój styl... Po prostu ubieram się w to, co mi się podoba, co dobrze na mnie wygląda i co jest wygodne :) Preferuję jednak dżinsy, koszulkę, sweter lub bluzę i wygodne buty.

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam taką samą koszulę w kotki :D
    Ja chyba nie mam swojego stylu. Noszę to co mi wpadnie w oko i nie określam jak to ma wyglądać.

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. ale ja marzę o takim futerku ale niestety nie mogę spotkać takiego fajnego i w przystępnej cenie ;(
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja jeszcze swojego stylu nie znalazłam. ładne futerko. :)
    Ps. Sprawdzaj przecinki i pilnuj powtórzeń, bo się zdarzają :)


    Mypink-glasses.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Swój styl to najciekawszy i najbardziej oryginalny styl :)
    Świetna koszula i futrzak :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ale ładne zdjęcia!
    Koszula jest urocza! <3


    WEŹ UDZIAŁ W KREOWANIU NASZEJ RZECZYWISTOŚCI
    Blog się podoba? - Zaobserwuj!

    OdpowiedzUsuń
  21. To futerko jest śliczne! Masz bardzo ładny styl C:
    http://czlowiek-zelazko.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Futerko świetne :)
    http://arampampam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Wyglądasz genialnie :) Świetne zestawienie.

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  24. A co tu Pola robi? Co za sława! :D
    Rówież szukam od jakiegoś czasu swojego stylu, ale idzie mi to raczej kiepsko. To może być dziwne, ale waham się między grungem, a klasyką. Cóż, życzę i Tobie i sobie powodzenia w tym szukaniu.
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja w poszukiwaniu stylu nie sugerowałam się modą, a raczej stawiałam się jej naprzeciw. Trzymam kciuki za Ciebie.
    alexianero.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie ma do końca czegoś takiego jak styl, bo to by oznaczało, że chodzimy cały czas w rzeczach tego samego typu, a przecież tak nie jest. Czasami ubieramy się elegancko, a czasami chodzimy w dresach, ale czy to znaczy, że jesteśmy elegantem albo dresiarzem? No nie. Oczywiście to jest tylko moje zdanie, a jak wiadomo każdy ma inne poglądy :). Pozdrawiam ;).

    alastelmach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. piękne buty ! uwielbiam takie klasyczne modele ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. faktycznie futerka są teraz bardzo modne i trzeba przyznać, że urocze! ;)

    http://zyciepiszehistoriee.blogspot.com/

    Pozdrawiam Zuzia ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Cudownie wyglądasz, fajne masz zdjecia i zostaje na dłużej :)

    http://natuuuu-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. super blog!

    zapraszam do mnie

    http://katalinka12.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Futerko od razu przypadło mi do gustu ♥

    http://londonkidx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Fajna stylizacja i piekne zdjecia !
    Ja tez cały czas szukam swojego stylu :D

    OdpowiedzUsuń
  33. Też ciągle szukam swojego stylu :). Jeśli chodzi o spodnie i koty - mam tak samo :D
    Ładna stylizacja.

    Pozdrawiam cieplutko,
    Do what you love - klik!

    OdpowiedzUsuń
  34. Świetny post :) Zdjęcia są naprawdę prześliczne c:
    Mój blog klik!

    OdpowiedzUsuń
  35. Świetne to futerko. :D Ja też cały czas poszukuje swojego stylu. :)

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Super miejsce ! <3
    Obserwuję :D
    http://juliaobi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. jakie cudowne futerko *-* Nie wiem czy mi by takie pasowało ale tobie idealnie! W dodatku chyba musi być cieplusie *.* :D
    Zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Z własnym stylem to jest tak, że on musi przyjść sam, z czasem i doświadczeniami. Sama przechodziłam przez ten okres i teraz dokładnie wiem, co jest w moich klimatach ;)

    Zapraszam na nowy post ze stylizacją, która może Ci się spodobać i miałabym ogromną prośbę o kliknięcie w link w ostatnim poście, Twoja pomoc jest mi bardzo potrzebna! Zrewanżuję się jak tylko potrafię <3

    COCOCHINES - Nowy Post!

    OdpowiedzUsuń
  39. ja do tej pory eksperymentuję ze stylem ;)
    jednego dnia potrafię przyjść w spódnicy a na drugi dzień dresy :D

    Pozdrawiam i życzę udanego weekendu :)
    Anru,

    OdpowiedzUsuń
  40. Ja wciąż szukam czegoś w 100% swojego ♥ Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥ Buziaki!! :*

    OdpowiedzUsuń
  41. wyglądasz cudownie, ja również chcę odnaleźć swój styl, coś co będzie w 100% moje. Futerka są świetne ale mam straszny problem z ich zakupem (mały wzrost). Ślicznie wyglądasz♥

    aleksandranik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Odnalezienie stylu zazwyczaj trochę trwa ;)
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Prześliczne buty!
    Obserwuję ;)
    Pozdrawiam!
    zubrzycanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Jaka z Ciebie chudzinka! Wyglądasz świetnie w tym zestawieniu. :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Śliczna koszula! ♥
    Zapraszam do siebie : princess-aim.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. Śliczna koszula! ♥
    Zapraszam do siebie : princess-aim.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  47. Cudne zdjęcia i stylizacje

    Zapraszam do mnie dopiero zaczynam :)

    Pogodnarealistka-klik

    OdpowiedzUsuń
  48. Świetna stylizacja i zdjęcia! :)
    Pozdrawiam ♥
    http://rikaa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  49. Ja mimo, że mam już prawie 22 lata to nadal szukam ''swojego stylu''. Po prostu podoba mi się tak dużo ubrań w różnych stylach i połączeniach, że chyba nie umiałabym się zdecydować na jeden, który by mnie określał. My możemy mieć dystans do siebie i dostrzegać niedociągniecia w swoim stylu, a dla innych właśnie nasz styl będzie tym ''niedołącznym elementem'' :)

    OdpowiedzUsuń