sobota, 6 lutego 2016

W poszukiwaniu siebie


Ostatnio zaczęłam przykładać więcej uwagi do kreowania swojej osoby. Poukładałam różne myśli i sprawy, a jeszcze więcej czeka na swoją kolej. Porządkuję wartości ważne w moim życiu. Odkrywam co tak naprawdę sprawia, że jestem szczęśliwa. Przykładam większą uwagę do tego żeby to co robię, to jak się zachowuję, to czym się otaczam, to jak się ubieram wyrażało prawdziwą mnie. Chcę być w pełni zadowolona z tego jakim jestem człowiekiem i chcę się dobrze czuć sama ze sobą. Mam teraz dużo chęci i pomysłów do zmian i czuję, że w końcu znajdę to czego szukam. A czego szukam? Swojego własnego stylu, z którym będę się dobrze czuła, swoich pasji, którym będę mogła się oddać, małych rzeczy, które będą wywoływać uśmiech na mojej twarzy. Szukam poczucia, że w moim życiu wszystko jest na swoim miejscu, tak jak być powinno. Szukam siebie. I sprawia mi to wiele radości. Dzięki temu zaczęłam więcej rzeczy rozumieć i doceniać. Myślę, że idę dobrą drogą! 


Na dłuższy czas wróciłam do okularów. Czułam się bez nich lepiej, bardzo cieszyłam się, że mogę nosić soczewki, więc ta konieczność trochę mnie zdołowała. Ale spojrzałam na to z innej strony i zrozumiałam, że nie ma czym się przejmować. W końcu okulary też mogą ładnie się prezentować. Powoli się do nich przyzwyczajam i czuję się dobrze :)









71 komentarzy:

  1. Pięknie ci w okularach! :) *
    mypink-glasses.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fajne pozytywne zdjęcia :) zapraszam na nowy wpis
    http://jevinn99.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Powodzenia i wytrwalosci w zmnienianiu i szukaniu siebie! :)
    W okularkach Ci b.ladnie ;) Ja tez na codzien musze nosic. Nie jestes sama :*
    Ps. Sliczny plaszczyk ♡

    OdpowiedzUsuń
  4. widzę okolice Torunia! :D
    okulary są fajne, teraz to już nie obciach, choć sama nie wyobrażam sobie już życia bez soczewek :( co do poukładania życia, to ja bardzo bym chciała sobie to wszystko podobnie poukładać. żeby wszystko miało swoje miejsce. myślę, że takie poukładanie sobie życia to element, ważny element, poczucia bezpieczeństwa. oby tak dalej! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne zdjęcia !

    http://looyourself.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczniutkie zdjęcia, bardzo Ci ładnie w tych okularach :) Ja już znalazłam włsny styl, życzę Ci tego samego!

    inothercolors.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Kilka lat temu też nosiłam soczewki, ale w końcu postanowiłam przerzucić się na okulary. Teraz jest mi o wiele lepiej i do soczewek na razie nie wrócę :)
    http://dreams-first.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Naprawdę świetnie wyglądasz w okularach, zupełnie się nie przejmuj. Dodają ci one wyrazistości i wyglądasz w nich bardzo oryginalnie, pasują do twojej urody.

    luska-everywhere - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  9. Hah, ten temat dorastania i poznawania siebie już przegadałyśmy ;). Ale nie pożyczyłam Ci powodzenia na tej drodze, więc zrobię to teraz: powodzenia!
    Powtarzam - dobrze Ci w okularach. Połączenie z wyrazistym kolorem na ustach jest świetne.

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne zdjęcia! Bardzo podoba mi się twój płaszczyk :)

    Pozdrawiam!
    ♥Faustii♥

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne zdjęcia! Bardzo podoba mi się twój płaszczyk :)

    Pozdrawiam!
    ♥Faustii♥

    OdpowiedzUsuń
  12. Moim zdaniem bardzo ładnie wyglądasz w okularach! ;)
    I życzę powodzenia w poszukiwaniach siebie<3

    pozdrawiam, it's Nel (klik) :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudowne zdjęcia :)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Ładnie wyglądasz w okularach. :) Ja od jakiegoś czasu myślę o przerzuceniu się na soczewki, ale wciąż się tego obawiam, więc na razie z tym czekam.

    _________
    my-life-my-troubles.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Pasują Ci te okulary! :D Ślicznie w nich wyglądasz.
    Też chciałabym zacząć szukać siebie bardziej, bo w końcu człowiek robi to od początku swojego życia :)

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo fajna bluza :) i buty :) Super zdjęcia!

    Zapraszam :D
    Mój blog-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  17. Zdecydowanie idziesz dobrą drogą.Pięknie wyglądasz w okularach :D

    Pozdrawiam ♥
    magda.sara - klik

    OdpowiedzUsuń
  18. Myślę, że każdy ma wykreowaną własną oryginalną osobowość. Idziesz w dobry kierunku stajesz sie kobietą :D . Piękny płaszczyk *.*

    Nowy post, zapraszam!
    Obserwuję ;)
    MÓJ BLOG-KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  19. śliczny płaszcz *-*

    http://nevergiveupp12.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo fajnie się patrzy na osoby, które chcą się cieszyć z życia :)
    Ślicznie Ci w okularach^^

    Pozdrawiam cieplutko,
    Do what you love - klik!

    OdpowiedzUsuń
  21. Jaki przepiękny płaszczyk
    16lipca.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. W okularach ci bardzo ślicznie, też kiedyś bardzo chciałam nosić soczewki, ale koniec końców postanowiłam polubić swoją wersję w okularach ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. To tak samo jak jedni maja krecone wlosy i chca miec proste i na odwrot. W tym przypadku ten kto nosi okulary, nie chce ich miec a np taka ja ktora ich nie ma i nie musi nosic, marzy o okularach na codzien :)

    Zapraszam-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  24. Najważniejsze w życiu jest znalezienie tego co daje nam szczęście. Trzymam kciuki za Twoje poszukiwania ;) Co do okularów to naprawdę bardzo dobrze w nich wyglądasz ;)


    http://zdobywacszczyty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. fajnie sie prezentujesz w tych okularach
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękne zdjęcia obserwuje ! :)

    http://treamicii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Powodzenia w poszukiwaniach! :) A w okularach ci ślicznie więc nie masz się czym przejmować.

    Obserwuje i zapraszam do siebie allifee.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Powodzenia! Podziwiam podejście do życia :D jest super pozytywne
    Śliczny strój *.*

    Podoba mi się Twój blog. Obserwujemy?
    Zapraszam do mnie! Alicja

    OdpowiedzUsuń
  29. Kreowanie własnej osobowości i odszukiwanie prawdziwej siebie w dzisiejszym świecie jest trudne. Ale naprawdę życzę Ci powodzenia.
    Pięknie Ci w okularach ♥

    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo ładnie Ci w tych okularach, i stylizacja też świetna! :) Bo w życiu chodzi o to, żeby być szczęśliwym, buziaki!

    www.linailia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Najważniejsze, to czuć się dobrze samej ze sobą ;) Ślicznie wyglądasz w okularach!
    Obserwuję i Pozdrawiam Mój blog♥

    OdpowiedzUsuń
  32. okulary dodają charakteru :D na prawdę Ci w nich dobrze...pozdrawiam serdecznie ☆
    myartrip.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Przepięknie wyglądasz i w okularach, i bez nich :D ♥
    Ja ciągle szukam siebie, ale idę w dobrym kierunku ^^
    olusiek-blog.blogspot.com- klik!

    OdpowiedzUsuń
  34. Powodzenia i wytrwałości w poszukiwaniu siebie :)
    Bardzo pasują ci okulary, świetnie w nich wyglądasz! :)
    Śliczne zdjęcia.
    Pozdrawiam cieplutko!
    http://everything-by-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Szukanie siebie jest mega trudne, ale wystarczy odrobina mobilizacji i każdemu powinno się udać :)
    Bardzo ładnie wyglądasz w okularach!
    Zapraszam - http://magda-ola.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Ślicznie wyglądasz w okularkach jak i bez nich kochana ♥

    www.jessikachincza.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Uwielbiam Superstary <3

    _____________________________
    www.justynapolska.com
    Fashion & Beauty

    OdpowiedzUsuń
  38. Ale świetne zdjęcia, szczególnie to ostatnie-cudowne! :)
    Masz bardzo piękne włosy, pozdrawiam ;)
    Mój blog♥

    OdpowiedzUsuń
  39. Świetne zdjęcia:) Okulary Ci pasują!

    Obserwujemy?
    Zapraszam, keepgoiing.blogspot.com - klik!
    Pozdrawiam cieplutko♥

    OdpowiedzUsuń
  40. Idealny blog naprawdę,będę wpadać tu częściej :D
    .
    .
    Co powiesz na wspólną obserwację? Jeśli się zgadzasz, to zaobserwuj i daj znać u mnie w komentarzu.
    Zapraszam http://sandrawanowska.blogspot.com/ (nowa nazwa)

    OdpowiedzUsuń
  41. Bardzo ciekawe przemyślenia, czytałam je z wielką przyjemnością. Co do okularów- świetnie w nich wyglądasz! Ja niestety również mam problemy ze wzrokiem i potrzebna była korekcja. Na początku były okulary- ze względu na drobną twarz i delikatną urodę nie pasowały mi, jednak nosiłam je. Po pewnym czasie zrezygnowałam. Już prawie pół roku noszę soczewki i jest dobrze, chociaż przyznam, że czasem chciałabym założyć na nos okulary, móc zdjąć je kiedy tylko mam na to ochotę i świetnie w nich wyglądać. Pozdrawiam:)

    Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  42. Dobrze, że się przekonałaś, ładnie w nich wyglądasz! ;)

    bajeerancko.blogspot.com Zaobserwuj!

    OdpowiedzUsuń
  43. Nie masz czym się martwić! Bardzo ładnie Ci w okularach i zawsze możesz dopierać oprawki do stylizacji, ja sama chciałabym mieć takie a la drewniane, okrągłe.

    ZAPRASZAM I OBSERWUJE(jako: Aleks Mlodz)
    http://aaleksm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Świetnie ci w okularach! Nie trzeba było się tak martwić, będziesz fajnie wyglądać i dobrze widzieć ;)
    U mnie nowy post, recenzja dwoch produktów z Ziaji, zapraszam :)

    myhappysunmoontruth.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. Wyglądasz naprawdę dobrze w okularach. Napisałaś tekst który dał mi do myślenia. Gratuluje bo rzadko się to zdarza. Chętnie nawiąząlbym z toba kontakt prywatny, bo wydajesz się być bardzo fajną dziewczyną ;)


    Kinga Dobrowolska - blog. Zapraszam na konkurs! Do WYGRANIA kosmetyki z UNTER TWENTY ;)

    OdpowiedzUsuń
  46. Łał mega płaszcz serio!
    OBSERWUJE i zapraszam jutro na posta Walentynkowego ----> http://agata-blog00.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  47. Moim zdaniem w okularach ci bardzo do twarzy :) naprawdę!
    obserwuję, podoba mi się twój styl pisania/Karolina


    Dwie Perspektywy Blog [Klik]

    OdpowiedzUsuń
  48. Oj, znam ten ból. Mam dużą wadę wzroku i chodzenie bez okularów nie wchodzi w grę. Soczewki w tym wypadku są niezastąpione, bo w okularach najzwyczajniej w świecie nie czuję się dobrze. Chyba jednak będę musiała się do nich powoli przyzwyczajać. A Ty w okularach wyglądasz naprawdę ładnie. :)

    Pozdrawiam,
    http://kozlovskaiza.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  49. Ale świetnie wyglądasz *.* Stylizacja jest przepiękna :* Pozdrawiam i Zapraszam do mnie! Jeżeli masz ochotę to proszę poklikaj w linki nad zdjęciami http://macreateart.blogspot.com/2016/02/paczka-od-dresslink.html

    OdpowiedzUsuń
  50. Jaka piękna <3
    http://klaudencja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  51. Super buty <3 ładna dziewczyna z cb :*

    http://vveronikv.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  52. Świetna stylizacja ♥ Bardzo ładnie ci w okularach, są bardzo charakterystyczne :)

    http://theblacksweatshirt.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  53. Duża część osób dąży do doskonalenia siebie, do odnalezienia siebie. Zaczyna zwracać uwagę na szczegóły, które nas otaczają i zaczyna zmieniać siebie na lepsze. ♥
    KLIK-BLOG

    OdpowiedzUsuń
  54. piękne zdjęcia!

    http://want-cant-must.blogspot.com
    Jeśli podoba ci się blog, zaobserwuj,skomentuj:)

    OdpowiedzUsuń
  55. Fajnie opisane <3 Sama często zadaje sobie pytanie ;jaka jestem.
    A poza tym to świetnie Ci w okularach, sama je noszę i marzę o szkłach *-*
    http://liveivette.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  56. Ja tez mam właśnie taki okres, ze kreuje swój styl. Czuje, ze dojrzewam i mądrzeje. Chce żeby wszystko było na swoim miejscu, chce się ustatkować. Życzę ci powodzenia!
    www.onlydreams.pl

    OdpowiedzUsuń
  57. Świetny i bardzo ciekawy post :)

    OdpowiedzUsuń
  58. piękna stylizacja :)
    agnieszka-gromek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  59. Uważam ,że w okularach jest Ci do twarzy :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  60. Bardzo ładnie wyglądasz w okularach :)! Super płaszczyk!
    agnieszkaa-es.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  61. Super wyglądasz :) Ja też staram się wykreować siebie i swój własny styl. Czasami mam pod górkę, ale do sukcesu nie ma windy. W pełni zgadzam się z takim stwierdzeniem. Kojarzę twojego bloga od początku jego istnienia i wchodzę tutaj regularnie, mimo że nie zawsze komentuję. Muszę przyznać, że wiele się tutaj zmieniło, ale jest to jak najbardziej pozytywna zmiana i z wielką chęcią tutaj wracam. Jeszcze więcej sukcesów! Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  62. Ślicznie wyglądasz w okularach! xx Ja zakładam okulary jedynie na lekcjach i na początku czułam się dziwnie, ale dosyć szybko się przyzwyczaiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  63. Fantastyczna stylizacja. Jak na 16 lat, wyglądasz świetnie, powodzenia!
    http://clauddfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  64. Fajny masz ten płaszczyk ♥♥♥ Stylizacja świetna!

    Pozdrawiam,
    maybeffashion.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń