czwartek, 17 marca 2016

Event DDOB & ZTE


13.03.2016 r. udało mi się pojechać na event organizowany przez DDOB i ZTE w Warszawie. Bardzo się cieszę, ponieważ mogłam poznać blogerki, które od dawna lubiłam czytać i... miałam kolejną okazję do zobaczenia się z Jessiką! To już nasze 3 spotkanie. Pierwsze było w Lloret de Mar, drugie w Świeciu, a teraz przyszedł czas na Warszawę. Zawsze widzimy się w innym miejscu, haha! Ciekawe jakie będzie kolejne? ;)

Do Warszawy wyjechałam już z rana i towarzyszyli mi rodzice. Najpierw miałam czas na mały shopping w Złotych Tarasach, a po 12:00 poszłam na PKP Śródmieście, gdzie była już Jessika wraz innymi ambasadorami DDOB. Tym co najbardziej mnie zaskoczyło, było to, że ledwo się tam pojawiłam, a już zostałam rozpoznana i poproszona o zdjęcie. W trakcie spotkania poznałam kilka osób, które mnie znały i lubiły, więc chciały zrobić sobie ze mną pamiątkowe selfie ( Buziaki dla Was :* ). Pierwszy raz doświadczyłam czegoś takiego i było mi naprawdę miło! To cudowne uczucie, kiedy słuchasz tak miłych słów na temat swojej osoby i bloga, którego prowadzisz! :) Przez cały czas trzymałam się z Jess i Moniką, którą miałam okazję poznać właśnie na evencie. Po 3 godzinach pożegnałam się i odwiedziłam jeszcze z rodzicami Pałac Kultury i Nauki. Na koniec poszliśmy na pyszne jedzonko do Złotych Tarasów i wróciliśmy do domu. Podsumowując, świetnie spędziłam czas, zdobyłam kolejne doświadczenia i poznałam nowych ludzi. Udało mi się zrobić zdjęcia ze wszystkimi dziewczynami, których blogi czytam. Z Agatą i Julką miałam szansę nawet troszkę dłużej porozmawiać i naprawdę pozytywnie je odebrałam! Lilę tak samo, chociaż zamieniłam z nią tylko kilka słów, a szkoda. Bardzo fajnie jest poznać ludzi, których na co dzień śledzimy w Internecie. Dlatego jeśli będziecie mieli okazję uczestniczyć w takiego typu eventach, to korzystajcie z okazji. Ja będę się starać! 



62 komentarze:

  1. Jeju, jak bardzo Ci zazdroszczę! Marzę, aby kiedyś pojawić się na eventcie, niestety do Warszawy mam aż 8h, więc czekam aż będzie trochę bliżej :)

    mój blog KLIK

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie bardzo wiem, czym jest DDOB i ZTE, być może dlatego, że nie jestem ze wszystkim na bieżąco i ostatnio tak jakby zapadłam się pod ziemię. Aczkolwiek cieszę się, że coś się dzieje i są organizowane różne imprezy, na których można poznać masę nowych i ciekawych osób. I miło, że jest wielu chętnych, którzy biorą udział w takich przedsięwzięciach. Przynajmniej nikt nie narzeka, że nic się nie dzieje i jest nudno. I cieszę się, że miałaś okazję miło spędzić czas. To zawsze jakieś miłe wspomnienia.

    Pozdrawiam serdecznie,
    Weronika

    96pln.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie, że udało Ci się pojechać na ten event :)
    http://dreams-first.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. niestety wkurza mnie to, ze wszystkie eventy znajduja sie ode mnie masę km, nikt nie chce zaglądac do trojmiasta :(/Karolina

    Dwie Perspektywy Blog [Klik]

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale super!! <3
    http://klaudencja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Musialyscie sie swietnie bawic! Zazdroszcze.

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ojej, ale super! Musiało być świetnie, widać po zdjęciach, choć pewno tego nawet w połowie nie odzwierciedlają :3

    Buziaki :*
    Mój blog - ZAPRASZAM

    OdpowiedzUsuń
  8. Ojej, ale super! Musiało być świetnie, widać po zdjęciach, choć pewno tego nawet w połowie nie odzwierciedlają :3

    Buziaki :*
    Mój blog - ZAPRASZAM

    OdpowiedzUsuń
  9. ALe fajnie, że ci się udało w ogóle poznać takich fajnych ludzi :D
    http://tutajswiatsiekreci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale fajnie!

    Zapraszam do mnie! Zaobserwuj, jeśli Ci się spodoba! :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<




    OdpowiedzUsuń
  11. Zazdroszczę przeżycia takiego eventu, ja mam do
    Warszawy bardzo daleko tak więc nigdy w niej nie
    byłam, ale może kiedyś się to zmieni :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. o zazdroszczę bycia na tym evencie ! :))
    Pozdrawiam cieplutko.
    stay-possitive.blogspot.com
    Poklikałabyś w linki w najnowszym poście? Z góry dziękuję <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Od razu widać że takie eventy to okazja do świetnej zabawy :)
    Mam nadzieję że niedługo też doświadczę czegoś podobnego
    Buziaki i pozdrowienia :*

    OdpowiedzUsuń
  14. WOW ! świetny blog :) strasznie spodobały mi się twoje zdjęcia oraz sposób pisania :)
    prześliczny wygląd:)
    Jeśli zechcesz to zapraszam do mnie :)

    mój blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajne są takie spotkania. Można zobaczyć twórców jak to się mówi 'na żywo' :D
    Pozdrawiam Mój blog♥

    OdpowiedzUsuń
  16. Cieszę się że miałaś taką szansę pojechać tam i spotkać się z dziewczynami :)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Cieszę cie że spędziłaś tak miło czas. Jestem tu tylko of 3 miesięcy ale marze o zaproszeniu na jakiś event. Warszawe mam dość daleko ale moim zdaniem szczescie i wspomnienia z tym związane będą wygrywać z kilometrami dzielac mnie od jakiegoś miasta. Mieszkam we Wrocławiu więc te miasto też jest jakos rozpoznawalne ale cóż. Jak przyjdzie jakieś zaproszenie, skorzystam :)
    Zapraszam do siebie :
    morelllocherry.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Zazdroszczę, że mogłaś uczestniczyć w tym spotkaniu *.* Świetne zdjęcia :)
    Pozdrawiam wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. ale musiało być świetnie ;)

    pozdrawiam i zapraszam serdecznie do mnie :)
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetny blog, obserwuję i zapraszam do mnie :)
    majkavv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Szczerze mówiąc, kiedy dowiedziałam się o tym ivencie od razu skreśliłam swój przyjazd tam. Nie miałabym z kim tam pojechać, nikogo nie znam i czułabym się nie najlepiej. Za to w tym poście bardzo mnie zachęciłaś i zaczynam zmieniać zdanie. Kto wie, może na następnym i ja się pojawię ;)

    luska-everywhere

    OdpowiedzUsuń
  22. świetny był ten event, oby był jakiś we Wrocławiu ♥
    olusiek-blog.blogspot.com- klik!

    OdpowiedzUsuń
  23. Gdybym miała możliwość, to pewnie też pojechałabym na takie spotkanie. Niestety Warszawa nie jest blisko mnie :( mimo wszystko cieszę się, że jesteś zadowolona ;)
    MÓJ BLOG - KLIK :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Aaale piękne zdjęcia! Super, że wszystko poszło super:) primegoal.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Też interesuję się fotografia :D Świetne zdjęcia zapraszam do siebie ;)
    ---->http://anothergirlinthesea.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Dziękuję Ci za kolejne cudowne i miłe spotkanie. Jeszcze byłyśmy przez chwilę razem w Bydgoszczy! Haha, ale to raczej się nie zalicza do naszego zwiedzania. Uwielbiam te wszystkie pamiątkowe zdjęcia :*

    OdpowiedzUsuń
  27. Super, że byłaś na evencie. Też bym chciała, gdyby nie to, że do Warszawy mam jakieś 400 km. :/

    http://magdalenblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Strasznie chciałam przyjść na ten event, ale niestety zabrakło mi czasu :( Musisz mieć super wspomnienia!
    Zapraszam do siebie, http://prettytopnotchlife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Zazdroszczę że udało ci się wybrać na ten event :/
    Zapraszam do mnie. Odpowiadam na każdą obserwację :)
    http://ragazza99.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Zazdroszczę wyjazdu :)))
    Mam do Ciebie prośbę, czy mogłabyś poklikać we wszystkie ,,KLIK,, w tych 3 postach, które są podane niżej w linkach?. Jest to dla mnie bardzo ważne, ponieważ dzięki ,,KLIKANIU,, mam możliwość rozwoju mojego bloga. Oczywiście zawsze się odwdzięczam. :) Pozdrawiam i Zapraszam:
    http://macreateart.blogspot.com/2016/03/cndirect-wishlist.html
    http://macreateart.blogspot.com/2016/03/wishlist-wholesalebuying.html
    http://macreateart.blogspot.com/2016/03/dresslink-wishlist-2.html

    OdpowiedzUsuń
  31. Żałuję, że nie mogłam tam być :(
    Musiało być super! :D

    LUSIALUSKA.BLOGSPOT.COM-KLIKNIJ!✿

    OdpowiedzUsuń
  32. Cieszę się, że podobało Ci się w Warszawie.
    Miło było Cię poznać, jesteś taka kochana :-*

    Oby więcej takich eventów :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Osobiscie nie milam nigdy okazji w czyms takim brac udzialu :) ale fajnie, ze moglas sie spotkac z fajnymi ludźmi :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Zazdroszczę, szkoda że nie miałam okazji do Was wpaśc :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  35. Ciekawy post :) Życzę więcej takich eventów :)
    bystka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Jej, zazdroszczę Ci bardzo! Może i mi w przyszłości uda się znaleźć na takim evencie. :)
    A zdjęcia świetne. :)

    OdpowiedzUsuń
  37. wow :) super :) ja nie byłam nigdy na żadnym evencie :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  38. Dobry post i super blog!
    co powiesz na wzajemną obserwację?
    zapraszam do siebie --> LoViseta.blogspot.com
    like on facebook

    OdpowiedzUsuń
  39. Nigdy nie brałam udziału w takim wydarzeniu. Fajnie jednak, że ty mogłaś się przekonać jak się to odbywa :)
    Obserwuję i pozdrawiam :*
    klaudiawmoimswiecie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. taki event to na pewno super sprawa:)
    nigdy nie brałam udziału ale kto wie, moze kiedyś ;)

    Pozdrawiam i życzę miłego tygodnia :)
    Anru,

    OdpowiedzUsuń
  41. Bardzo fajny post :)

    Zapraszam do mnie ------> http://truskaweczkabloguje.blogspot.com komentarze mile widziane :) Pozdrawiam <3 !

    OdpowiedzUsuń
  42. Pewnie świetnie się bawiłaś!

    Zapraszam do siebie, do komentowania i obserwowania mojego bloga!
    Mój blog-klik ♥

    OdpowiedzUsuń
  43. Musiało być naprawdę fajnie
    http://palinpalin.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. No no, to musiało być super przeżycie. Zazdroszczę :)
    Obserwuję i zapraszam do mnie :)

    http://zyciepelnekoloru.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  45. bardzo przyjemny wyjazd i super zdjęcia. :)

    OdpowiedzUsuń
  46. świetny mix zdjęć, wygląda na miło spędzony czas :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Świetne że organizują takie spotkania! Zazdroszczę! ♥
    MELA BLOG ♥

    OdpowiedzUsuń
  48. zdjęcia śliczne, bardzo fajny wypad :)

    http://wooho11.blogspot.com - ZAPRASZAM :) jeśli Ci się spodoba - zaobserwuj :) na pewno zrobię to samo :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Świetne zdjęcia! Kocham twoje wpisy :)
    xx
    http://books-every-day.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  50. Ja niestety nie mogłam przyjechać :(
    agnieszka-gromek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  51. Ooo ja nawet nie wiedziałam, że był taki event ;D
    Mój blog - klik

    OdpowiedzUsuń
  52. Witaj! :) Serdecznie chciałabym zaprosić Cię na mojego, nowego bloga. :) http://zaspiewajmyrazem.blogspot.com/ Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  53. Uwielbiam was :D

    http://natuuuu-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń