środa, 23 marca 2016

Książki "ABC moich uczuć" i "ABC mojego stylu"


Kreatywne książki cieszą się teraz dużą popularnością. Stykamy się z coraz nowszymi i bardziej oryginalnymi pomysłami. Kiedy chcemy jakąś kupić, trudno nam się zdecydować, bo wybór jest ogromny. W moje ręce trafiły ostatnio dwie propozycje wydawnictwa Kaktus - "ABC moich uczuć" oraz "ABC mojego stylu" autorstwa Dom&Ink'a. Myślę, że są warte uwagi, przede wszystkim dlatego, że są napisane w zabawny, nietuzinkowy sposób, a pomysłowych zadań jest w nich pod dostatkiem. Przybliżę Wam je i pozwolę zajrzeć na przykładowe strony, a może dzięki temu rozwieję Wasze wątpliwości, jeśli nie możecie postanowić po jaką kreatywną książkę sięgnąć ;) 


"ABC moich uczuć" to pierwsza książka Dominica Evans'a. W jej opisie możemy przeczytać, że: "  pozwoli Ci poczuć się lepiej, gdy Twoje serce czuje, że jest poobijane po szalonej jeździe, jaką jest miłość". Jest ona podzielona na różne rozdziały, a w każdym z nich czekają na nas zadania, które potrafią naprawdę rozśmieszyć ( przynajmniej mnie! ). Nie zabrakło miejsc na wpisy, rysunki, pojawiły się także ciekawostki. Rozwiązywanie jej może być dobrym sposobem na poprawę złego humoru, wywołanego właśnie miłosnymi rozterkami oraz pozwoli poznać nasze uczucia, od stron, które wcześniej nie były dla nas takie ważne i oczywiste. 








"ABC mojego stylu" jest drugą książką z serii. "To po części magazyn mody, po części przewodnik po stylach, jak i Twój własny poradnik rozwiązujący odwieczny dylemat, w co się ubrać. To Twoja osobista, modowa dobra wróżka". Książka pomaga rozwinąć kreatywność i własne poczucie stylu przez różne zadania, które na każdej stronie zaskakują nas czymś nowym. Można w niej znaleźć opisy ciekawych postaci w jakiś sposób związanych z modą, listę ubrań, które koniecznie powinny pojawić w naszej szafie czy wskazówki dotyczące fryzury. Dzięki niej po prostu bawimy się ze swoim stylem,  rozważamy bardzo różne aspekty związane z modowym życiem i znajdujemy przydatne porady. Możemy odkryć coś nowego i odnaleźć inspiracje. Właściwie to cała książka jest właśnie dużym źródłem inspiracji, a ona zawsze się przydaje!







Kot, który jest jednorożcem, czyli "kategoryczna jedność" skradł moje serce, haha!



87 komentarzy:

  1. Ja mam "ABC mojego stylu", ale czaję się na "ABC moich uczuć" :)

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Hmm chyba mnie zachęciłaś do kupna :) Wydają się być naprawdę fajne.
    klaudiawmoimswiecie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie również zachęciłaś do kupna, wyglądają na naprawdę interesujące. :)
    I bardzo fajne zdjęcia!
    Obserwuję i zapraszam do mnie majkavv.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ciekawe książki o tej pierwszej jeszcze nie słyszałam ;)
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  5. Słyszałam o tych książkach, wydają się być mega ciekawe!

    amelia-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Gdybym jeszcze była bardziej kreatywna, to może te książki faktycznie byłyby dla mnie ciekawsze haha :D Ale z moim brakiem wyobraźni, to nie dla mnie haha

    minimalistyczny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Nigdy nie miałam tych książek, a wydają się świetne :)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Książki wydają się być świetne, choć boję się, że nie miałabym czasu, żeby nad nimi usiąść niestety :/

    OdpowiedzUsuń
  9. W "ABC mojego stylu" zakochałam się! Więc myślę, że tamta również mi się spodoba :)
    OUURSELVES.BLOGSPOT.COM -KLIK

    OdpowiedzUsuń
  10. Niby te wszystkie kreatywne książki cieszą się teraz popularnością, ale mnie osobiście żadna jeszcze nie wciągnęła ani trochę, raczej wydają mi się trochę bezsensowne, może takie produkcje nie są po prostu dla mnie :)

    MOJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawe... może zakupię jedną z nich :D

    Mój BLOG

    OdpowiedzUsuń
  12. słyszałam o abc moich uczuć i kiedyś oglądałam w empiku wydawała się fajna ;)

    Pozdrawiam i życzę miłego dnia ;)
    Anru,

    OdpowiedzUsuń
  13. Jjek, świetna recenzja. Jeszcze nie widziałam tego kota *0*
    olusiek-blog.blogspot.com- klik!

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam obie książki, podobają mi się. :)

    _________
    my-life-my-troubles.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie słyszałam o tych książkach,ale super je zaprezentowałaś :)
    Zapraszam do mnie: http://claudiev.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Ostatnio miałam w ręce ,,ABC moich uczuć'' i generalnie przemiły zeszycik, można tak powiedzieć ale nigdy nie mogę się przemóc by kupić sobie coś w tym stylu, zawsze szkoda mi pieniędzy :D A tej drugiej części nie widziałam chyba jeszcze nigdzie, ale chętnie sobie spoglądne do środka jak mi wpadnie w oko gdzieś w Empiku na przykład :)

    __________________________
    miksologia-urodowa.blogspot.com - Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny blog! Co powiesz na wspólną obsrewację?

    Zapraszam do siebie :)

    http://looyourself.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam te książki! :)
    Zapraszam do mnie asiaknebel.blogspot.com :) Będzie mi bardzo miło jak pozostawisz po sobie ślad I zaobserwujesz ja napewno się odwdzięcze! ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam te książki! :)
    Zapraszam do mnie asiaknebel.blogspot.com :) Będzie mi bardzo miło jak pozostawisz po sobie ślad I zaobserwujesz ja napewno się odwdzięcze! ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ta pierwsza zdecydowanie mnie zaciekawiła i zastanawiam się gdzie można taką dostać, albo jak w ogóle skontaktować się z wydawnictwem kaktus :(/Karolina

    Dwie Perspektywy Blog [Klik]

    OdpowiedzUsuń
  21. Uwielbiam tego typu kreatywne i inspirujące książki. :) Chyba skuszę się na 'ABC moich uczuć'. :)
    Super napisany post. c:

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie słyszałam o nich wcale..
    Spodobała mi się ta "ABC mojego stylu", i cóż może sobie taką sprawię ;)
    Świetny post!
    http://books-every-day.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Abc mojego stylu mnie zaciekawiło ;))
    nulaamynewblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Pomimo że o nich nie słyszałam to wydają się być interesujące, muszę wyczaić je w księgarni :)

    Obserwuje i zapraszam do siebie KLIK! (Jest też NOWY POST! )

    OdpowiedzUsuń
  25. tez mam obie:)

    http://karolinaslomka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Wiele fajnych opinii słyszałam o oby dwóch książkach:)

    22-ffashion.blogspot.com - klik :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Słyszałam już całkiem sporo o tych książkach, wydają się bardzo ciekawym rozwiązaniem na nudne wieczory :)
    VIA-MARTYNA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  28. Muszą być ciekawe, chyba zakupię :)
    http://joanna-szwed.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Już wiele razy widziałam te książki na innych blogach :D
    mój blog, hooneyyy

    OdpowiedzUsuń
  30. Genialny post! Śliczne zdjęcia, zostaję na dłużej <3

    Proszę o poklikanie w najnowszym poście, jeśli zostawisz komentarz z cenami to twój blog pojawi się w następnym poście. ♥
    http://oliwia-blogg.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. muszą byc ciekawe ;)

    pozdrawiam :)
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. śliczne zdjęcia. Ja mam zamiar kupić "ABC MOJEGO STYLU" i chętnie zrobię też o tym post. Muszę popracować tylko nad ładną jakością i wyglądem zdjęć z czym mam problem... :(
    zapraszam do siebie na nowy post :
    morelllocherry.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Mam ABC moich uczuć, wydaję mi się, że ABC mojego stylu jest fajniejsza :D

    LUSIALUSKA.BLOGSPOT.COM-KLIKNIJ!✿

    OdpowiedzUsuń
  34. Książka jest świetna ^^ Pozdrawiam.
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Uważam, że ABC mojego stylu jest bardziej ciekawsza :) Ale to tylko moje zdanie!
    Bardzo lubię kreatywne książki :D
    Wesołych świąt!
    http://everything-by-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Ostatnio wszędzie widzę takie książki do uzupełniania. Wydają się być interesujące, dlatego muszę się chyba na jakąś skusić. :P

    OdpowiedzUsuń
  37. Ciągle slysze o tych ksiązkach, a teraz przekonałas mnie jeszcze bardizej chyba sie skusze na jedna z nich...
    myylifeastina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Ooo wydają się fajne te książki :D
    http://treamicii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Książka wydaje się być interesująca, ale ja niestety nie mam czasu na takie książki... Ale to nie zmienia faktu, że Twój opis jest świetny! Trafiłam na Twojego bloga przez przypadek, a zostanę na dłużej :) Obserwuję i czekam na więcej wspaniałych postów!!!

    Pozdrawiam :)
    http://mademoisellepaulline.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. Ciekawie się prezentują :)!

    OdpowiedzUsuń
  41. ABC moich uczuć wydaje się ciekawa :)

    Zapraszam do siebie i zachęcam do komentowania i obserwowania :) by-klaudiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Również mam te książki , są suuper!:)
    Zapraszam do obserwacji naszego bloga!::

    OdpowiedzUsuń
  43. Pierwszy raz słyszę o tych książkach :D Aż chyba sama je zakupię :)
    & http://nanann5102.blogspot.com/ &

    OdpowiedzUsuń
  44. Nie mam tych książek, ale słyszałam już o nich wiele pozytywnych opinii! :)

    Jull.pl - klik!

    OdpowiedzUsuń
  45. Lubię takie książki bo jest to coś nowego. Wymaga od autora dużej kreatywności! O tych dwóch książkach nie słyszałam :( Miłego dnia I Wesołych Świąt!

    Komentarz u mnie = Komentarz u Ciebie
    http://bieganiejestspoko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. Sama nie za bardzo lubie tego typu książki ale może kiedyś się do nich przekonam :)
    Wesołych świąt !
    Zapraszam do mnie serdecznie :) :
    Kliknij :) http://karrrblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  47. Posiadam inne książki wydawnictwa kaktus, równie popularne, ale myślę, że te bardziej trafiają w nas (dziewczyny - blogerki) :)

    rosemary - Alicja

    OdpowiedzUsuń
  48. Świetna książka! :)
    Wesołych świąt, buziaki ♥
    http://rikaa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  49. O książce "ABC twojego stylu" słyszałam,ale jeszcze nie spotkałam się z "ABC moich uczuć".

    Pozdrawiam ♥
    magdasara.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  50. Widać, że książki bardzo ciekawe! Szczególnie zaciekawiła mnie ''ABC mojego stylu''. Obserwuję :)
    Pozdrawiam,
    DZIEWCZĘCO.PL

    OdpowiedzUsuń
  51. Ciekawe książki, jednak nie są dla mnie ;))
    Świetny post :D
    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  52. O ''ABC mojego stylu'' słyszałam już kiedyś i przyznam, że bardzo mi się podoba ta książka ;)
    Mój blog♥

    OdpowiedzUsuń
  53. Ta druga ksiazka jest super :D

    natuuuu-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  54. Wesołych Świąt :*
    Co powiesz na wspólną obserwację ? :)
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  55. chcę kupić jedną z nich n początek i nie wiem jaką wybrć :)

    OdpowiedzUsuń
  56. Kot jednorożec genialny! Zaciekawiłas mnie tymi książkami :)

    Janoslights.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  57. Mam ABC mojego stylu. :)

    Zapraszam do mnie na nowy post! Jeśli Ci się spodoba - skomentuj lub zaobserwuj, by być na bieżąco! :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<




    OdpowiedzUsuń
  58. Słyszałam o tych dwóch książkach :)

    http://londonkidx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  59. Karinko, nie spotkałam się jeszcze z tymi ksiażkami ale weszłam na bloga ponieważ szukałam recenzji na ten temat, by kupić je mojej młodszej kuzynce :)

    OdpowiedzUsuń
  60. chcę kupić tą o stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  61. Podobnych książek jest coraz więcej, chociaż nie ukrywam, że żadnej z nich nie miałam jeszcze w ręku. I mówię jeszcze, ponieważ wciąż zastanawiam się nad tym, czy powinnam je nabyć. Słyszałam wiele pochlebnych opinii na ich temat, a mimo wszystko wciąż mam możliwości. Ale mam nadzieję, że za jakiś czas będę w stanie podjąć decyzję, bo widzę, że wiele osób czerpie z tych książek mnóstwo zabawy. :)

    Pozdrawiam serdecznie,
    Weronika

    96pln.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  62. Zdjęcia Jak Zwykle Świetne! I Ciekawy post!
    http://muuffins.blogspot.com/
    http://historiakujonki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  63. Masz świetne posty. Bardzo podoba mi się Twój instagram i blog. Jesteś świetna. Zapraszam do mnie na bloga: oliwiafelkel.blogspot.com dopiero zaczynam. Zachęcam do zaobserwowania mnie... Pozdrawiam i powodzenia w blogowaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  64. Już widziałam, ale wydają się być ciekawe. :)
    tzanetat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  65. Wydają się ciekawe;)
    pozdrawiam cieplutko :))
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  66. Te książki są naprawdę ciekawe i wydają się świetnym pomysłem na wykorzystanie wolnego czasu :)

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  67. Książki wydają się byc bardzo ciekawe ;)
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  68. Książka ABC Moich Uczuć wydaje się ciekawa, sama zastanowię się nad jej kupnem xo. Mega post, dobre zdjęcia.
    Zapraszam na mojego bloga, jestem dopiero początkującą bloggerką więc miło jak zajrzysz:) http://cvtepastelday.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  69. Uwielbiam te książki :D Świetna sprawa!

    OdpowiedzUsuń
  70. Ja osobiście nie przepadam za tego rodzaju twórczością. Nie wiem, wydaję mi się mało ambitna, jest mieszanką populizmu z naprawde minimalną dozą kreatywności stworzoną w celach zarobkowych, niestety. /Mikołaj

    Dwie Perspektywy Blog [Klik]

    OdpowiedzUsuń
  71. Super sa książki tego typu.

    michalzlifestyleandfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  72. Słyszałam już o tych książkach i wydają się one by naprawdę ciekawe!
    Poszerzając horyzonty - Klik!

    OdpowiedzUsuń
  73. Druga książka najlepsza :D

    styleandvital.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  74. Mam "ABC mojego stylu" i przez jakiś czas uzupełniałam ale teraz leży gdzieś w szafce przez brak czasu. Twój post w sumie przypomniał mi o tej książce i będę musiała jej poszukać :D

    W wolnej chwili zapraszam do siebie
    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com/
    Blog się spodoba? Zaobserwuj!

    OdpowiedzUsuń
  75. Przeurocze sa te ksiazki :3
    Chyba kupie sobie ktoras!


    ❀ mój blog ❀

    OdpowiedzUsuń
  76. Słyszałam juz o tych książkach i napewno jeśli będzie więcej pieniędzy e skarbonce to sobie zainwestuje w te książki 💘http://natalkakulach.blogspot.com/?m=0

    OdpowiedzUsuń
  77. fajne ksiązki, trochę o nich już słyszałam i moze skuszę się na kupno! :))
    Pozdrawiam cieplutko.
    stay-possitive.blogspot.com
    Poklikałabyś w linki w najnowszym poście? Z góry dziękuję <3

    OdpowiedzUsuń
  78. Słyszałam juz o tych książkach i napewno jeśli będzie więcej pieniędzy e skarbonce to sobie zainwestuje w te książki 💘http://natalkakulach.blogspot.com/?m=0

    OdpowiedzUsuń
  79. Fajne te książki ;D

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  80. mam obie :3
    Skorzystalam z przepisu na ciasteczka owsiane i mam nadzieje, ze sie nie obrazisz jesli pokaze je na swoim blogu w dzisiejszym poscie.

    http://karolinaslomka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  81. Styl mnie jakoś nie kręci, ale opis książki o uczuciach mnie po prostu wziął. No wziął mnie tak kompletnie i czuję, że chyba bym się z tą "lekturą" zaprzyjaźniła. Jeśli tak ktoś mnie zachęca do zajrzenia do środka to ja jak najbardziej chciałabym zaglądać. I może te poobijane miłością serducho wreszcie doszłoby do siebie i przestało się tyle martwić?

    OdpowiedzUsuń
  82. Super ! Jesteś genialna Pozdrawiam ! :D ZAPRASZAM DO MNIE :D

    OdpowiedzUsuń