piątek, 8 kwietnia 2016

O tym co zyskałam dzięki Jessmili


Ostatnio spotyka mnie wiele miłych rzeczy jeśli chodzi o moją działalność w Internecie. Jedną z nich, był udział w akcji Jessmilia, który bardzo dużo mi dał i stał się przyczyną dużej części pozostałych dobrych zdarzeń. 

Starałam się wykorzystać daną mi szansę ( pojawiłam się na Jessmili jako osoba wybrana ze zgłoszeń ) najbardziej jak mogłam. Wymyśliłam motywacyjne momenty dnia, podczas których próbowałam chociaż w małym stopniu zarazić ludzi swoją pozytywną energią, przygotowywałam jedzonko, odpowiadałam na pytania związane ze zdrowym stylem życia, pokazywałam różne rzeczy, po prostu starałam się robić coś fajnego i ciekawego. Przez wiele osób zostałam optymistycznie odebrana i bardzo się z tego cieszę! Pojawiały się też hejty, ale kiedy dostawałam miłe, naprawdę kochane i motywujące wiadomości, to czułam się najszczęśliwszą osobą na świecie i wiedziałam, że dla takich chwil, jestem w stanie wytrzymać nie jeden zły moment. Lubię być dla ludzi. Fakt, że dla kogoś coś znaczę i dodaję mu motywacji dał mi mnóstwo siły do działania. To spełnienie moich marzeń. Zostałam zauważona, a od dawna wytrwale o to walczyłam i cierpliwie nad tym pracowałam. Małymi kroczkami szłam i idę do celu, a teraz zobaczyłam jak dużo jest już ich za mną i jak wielka zaszła zmiana w mojej internetowej działalności. Oby dalej do przodu! Dzięki temu, że zdobyłam nowe grono odbiorców, mogłam doświadczyć też magicznego uczucia bycia rozpoznaną podczas eventu DDOB & ZTE. Oprócz tego zauważyłam, że zyskałam więcej pewności siebie i oczywiście poznałam świetne dziewczyny, które razem ze mną były w marcowym składzie. Bardzo dziękuję wszystkim osobom, które wspierały i towarzyszyły mi podczas akcji oraz dziękuję Jess i Kamo, że stałam się jej częścią! Była ona pięknym doświadczeniem i jestem za nie ogromnie wdzięczna - tak, że nie mam pojęcia jak odpowiednio mogłabym to wyrazić.







76 komentarzy:

  1. ja Cię oglądałam i naprawde swietnie wypadlas :*

    http://karolinaslomka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Poznałam Cię właśnie dzięki Jessmilii. Uwielbiałam Cię oglądać. Ogólnie to prawie wszystkie inne dziewczyny przewijałam, słuchałam Ciebie. Może założysz swojego snapa, na którym będziesz nagrywać sama?
    http://written-by-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję sukcesu i życzę następnych! Bardzo podoba mi się cała stylizacja, a szczególnie te naszywki na kieszeniach kurtki :*

    Pozdrawiam gorąco :)
    http://mademoisellepaulline.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Oglądałam cię, i bardzo mi się podobało to jak wchodziłaś codziennie nawet na chwilę ale byłaś :) Śliczne zdjecia :)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiałam twoje snapy na Jessmilii, ja mega chciałam pojawić się na evencie i spotkać z dziewczynami, ale choroba mnie rozłożyła niestety:(

    www.different-view-of-the-life.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję i życzę żebyś jeszcze nie raz mogła brać udział w jakiejś akcji! :*
    Świetne zdjęcia, bardzo fajna stylizacja :)
    majkavv.blogspot.com zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajnie snapowałaś! Może założysz snapa blogowego?
    Obserwuję już dawno zuziaforstyle.blogspot.com KONKURS ZAPRASZAM!

    OdpowiedzUsuń
  8. Co prawda od jakiegoś czasu rzadko oglądam snapy Jessmili (mój telefon źle znosi otwieranie jakiejkolwiek aplikacji), ale znam Cię jeszcze z czasów starego bloga, a nawet miałam kiedyś okazję być na organizowanym przez Ciebie czacie i wiem, że na pewno zasługujesz na te wszystkie pozytywne wiadomości, bo jesteś świetną osobą!

    OdpowiedzUsuń
  9. O tak, pamiętam swój udział w Jessmili to naprawdę miłe doświadczenie, więc wiem jak się czujesz ♥

    amelia-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo lubiłam Cię oglądać na snapie Jessmili :)

    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetnie było cię zobaczyć w Jessmilii 💕💕 Motywacyjne momenty dnia to był strzał w dziesiątkę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Szkoda, że ja nie wiedziałam nic o jessmilii, z chęcią bym cię oglądała :)
    nulaamynewblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne zdjęcia i oczywiście gratuluję sukcesów. Oby było ich jeszcze więcej. :D
    Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja także poznałam Cię właśnie w Jessmili :) Jesteś świetną osobą i chętnie zostanę na tym blogu dłużej!

    Pozdrawiam xx
    olaablogg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluje, zresztą nic dziwnego ze tak duzo osob Cie polubiło :)/Karolina

    OdpowiedzUsuń
  16. Tak jak niektóre dziewczyny wyżej- też odkryłam cię dzięki Jessmili i od razu dodałam do obserwowania, jesteś tak pozytywna:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo się cieszę, że Ci się powodzi i odnosisz sukcesy. :)

    _________
    my-life-my-troubles.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiałam Twoje snapy na Jessmilii. Motywujące momenty dnia czy przepisy - był to świetne i mega oryginalne pomysły na to, aby snap jessmiliowy stał się ciekawszy :)
    Śliczne zdjęcia :)
    http://everything-by-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam akcję Jessmilii, można poznać ludzi z zupełnie innej strony :D

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Pierwsze zdjęcie jest mega urocze! c:
    Uwielbiałam oglądać Twój motywacyjny moment dnia i mam cichą nadzieję, że jeszcze kiedyś powrócisz na Jessmilię. Jesteś niezwykle pozytywną osobą! C:

    OdpowiedzUsuń
  21. łał zakochałam się w zdjęciach ;)
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  22. Pięknie wygladasz ;*
    cudowne zdjecia
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękna stylizacja, zachwycasz :)
    Pozdrawiam serdecznie i życze udanej niedzieli :)
    https://aleksisaliss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękne zdjęcia!

    Zapraszam na nowy post! Jeśli Ci się spodoba - skomentuj lub zaobserwuj, by być na bieżąco! :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<




    OdpowiedzUsuń
  25. Uwielbiałam oglądać Twoje snapy! Jessmilia jest świetną akcją.
    Nie mogę przestać patrzeć na zdjęcia haha, cudowne!
    HIMARLENA.BLOGSPOT.COM/KLIK

    OdpowiedzUsuń
  26. Fajnie napisane, oglądałam cie na jessmili!
    MAYUM -click-

    OdpowiedzUsuń
  27. SUPER SUPER SUPER SUPER SUPER SUPER SUPER SUPER SUPER SUPER SUPER SUPER SUPER SUPER SUPER SUPER SUPER SUPER SUPER SUPER SUPER SUPER SUPER SUPER SUPER SUPER SUPER SUPER SUPER SUPER SUPER http://wiktoriakredki.blogspot.com/ http://wiktoriakredki.blogspot.com/ http://wiktoriakredki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Piękne zdjęcia i życzę dalszych sukcesów ;)

    zapraszam do siebie mvrcelia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Ale ładna z Ciebie dziewczyna! :) I jaka pozytywna. :D

    OdpowiedzUsuń
  30. W marcu byłaś moją ulubioną osobą w Jessmiliowym składzie, świetnie Ci poszło i mam nadzieję, że jeszcze kiedyś się pojawisz :* super zdjęcia!
    VIA-MARTYNA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  31. Szczerze to napoczątku Cię nie lubiłam, ale jak obejrzałam parę snapów to przekonałam się, że jesteś miła i naprawdę fajna :)
    klaudiawmoimswiecie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. szkoda, że nie napisałaś czym jest jessmila :)
    0lja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Racja, nie wspomniałam o tym tutaj, a to dobry pomysł, więc już się poprawiłam i dodałam link do notki, gdzie napisałam więcej o tej akcji! :)

      Usuń
  33. Bardzo lubiłam oglądać cię na Jessmilii :D
    Śliczne zdjęcia :*

    LUSIALUSKA.BLOGSPOT.COM-Zapraszam!✿

    OdpowiedzUsuń
  34. Zawsze oglądałam Cię na Jessmilii, mega mi się spodobały pozytywne momenty dnia :)!
    Mój blog - klik ♥

    OdpowiedzUsuń
  35. Cieszę się, że małymi krokami pniesz się w górę, oby tak dalej!

    luska-everywhere

    OdpowiedzUsuń
  36. oprocz pewnosci siebie nabralas ogromnego doswiadczenia! tak trzymaj@ sukces sam nie przychodzi :D

    calkiem uroczo u Cb ;) dodaje do obserwatorow. pozdrawiam.

    http://ciotkastiv.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Doskonale Cię rozumiem i podziwiam! Wg mnie w życiu właśnie chodzi o to, aby sprawiać, żeby inni ludzie mieli lepszy dzień, nawet jeśli Twój nie jest do końca udany. Wierzę w to, że pozytywna (jak i negatywna) energia wychodzi z nas, ale i do nas wraca, dlatego staram się, aby tej pozytywnej było jak najwięcej.
    Na zdjęciach widać, jak pozytywną osobą jesteś. W dodatku masz świetny styl! Uwielbiam taki.
    >foxydiet<

    OdpowiedzUsuń
  38. Wyglądasz cudownie, zdjęcia są prześliczne! :)
    MÓJ BLOG – kliknij tu! ♥

    OdpowiedzUsuń
  39. Świetnie, zazdroszczę naprawdę ♥

    OdpowiedzUsuń
  40. świetne zdjęcia! :)
    tzanetat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Śliczne zdjęcia!

    http://kasztanowydomek.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  42. Piękne masz włosy!

    http://raspberryfairies.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. Kochana, ja zawsze chętnie cię oglądałam na Jessmili. Bardzo mi się podobało. No czasem zdarzają się ludzie, którzy są zazdrośni i chcą uprzykrzyć nam życie. Nie przejmuj się! ♥ Masz cudowne włoski. Zdjęcia meega *-* Zapraszam również do mnie: widzianeprzezokulary.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Gratuluję sukcesu! Mam nadzieję, że teraz posypią się wspaniałe zgłoszenia do ciebie <3 Trzymam kciuki za kolejne sukcesy!

    Pozdrawiam Wiktoria z bloga Book Written Rose. Zapraszam ❤

    OdpowiedzUsuń
  45. Przepiękne masz włosy! Zazdroszczę! Stylizacja super - prosta a zarazem wygodna, lubię takie! :)

    http://goldenngirlg.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  46. Bardzo miło się czyta takie wpisy! Świetnie, że się realizujesz i idziesz do przodu - oby tak dalej! Trzymam kciuki :) <3

    www.missplanner.pl

    OdpowiedzUsuń
  47. Ciesze się Twoim szczęściem :) Ja byłam tam na chwilkę :)
    http://karinasaktura.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  48. Świetne zdjęcia! :)

    nataliaa-cieslak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  49. Oglądałyśmy cię na jessmili, jesteś mega pozytywną osóbką!:*

    Pozdrawiamy cieplutko!
    Nowy post na www.twinslife.pl ♥

    OdpowiedzUsuń
  50. To na prawdę świetne osiągnięcia, oby tak dalej!;)

    OdpowiedzUsuń
  51. Super! Powodzenia dalej. Śliczne zdjęcia. ;)

    http://juliettapastoors.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  52. Moja przepiękna, Karina ♥ Teraz to tylko na sam szczyt :)
    olusiek-blog.blogspot.com- klik!

    OdpowiedzUsuń
  53. Jak miałam czas to ogladalam Cię na snapie, zarazasz pozytywna energia! ;)
    nataliapfotografia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  54. piękna wiosenna sesja!

    kochana pozdrawiam i zapraszam MOWMIKEJT.BLOGSPOT.COM <3

    OdpowiedzUsuń
  55. Gratuluję Ci :)
    Piękne zdjęcia :*

    http://joannasztramkowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  56. Poznałam Cię właśnie dzięki Jessmili . Wypadłaś świetnie ♥ życzę dalszych sukcesów ;)
    http://eurydome.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
  57. Gratulacji Ci i życzę dalszych sukcesów :)

    OdpowiedzUsuń
  58. Jessmilia to wspaniałe miejsce, oglądałam Cię w marcowym składzie, mam nadzieje że to nie był ostatni raz.
    http://joanna-szwed.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  59. świetne zdjęcia, spodnie super leżą :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  60. Twoje snapy byly bardzo pozytywme i mega mi sie spodobaly :)

    W wolnej chwili zapraszam do siebie
    https://t.co/4QOO83FDX3
    Blog się spodoba? Zaobserwuj!

    OdpowiedzUsuń
  61. Bardzo lubiłam Cie oglądać w Jessmili :) mam nadzieję że jeszcze Cie tam kiedyś spotkam :)
    Dopiero zaczynam, także zapraszam do mnie :)

    http://daria-gmyrek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  62. Ale ty masz super włosy!
    Fajna stylizacja, spodnie są piękne!
    Zapraszam na bloga (nowy post): http://stylessana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  63. Super :)
    Zajrzyj do mnie
    efeel.wordpress.com (pyszne, kruche ciasteczka light ;))

    OdpowiedzUsuń