środa, 25 maja 2016

Karina snapuje!

Już za kilkanaście godzin wsiądę w samolot i polecę na moje wyczekiwane wakacje do Turcji! Wakacje w maju? Tak! W tym roku wyjeżdżam wcześniej niż zwykle, a do tego z rodzicami  i bratem. Od kilku lat jeździłam na obozy, ale póki nie jestem dorosła, bardzo chciałam wybrać się jeszcze raz za granicę razem z rodzinką, tak jak wtedy, kiedy byłam młodsza. Cieszę się, że jadę w maju, bo to nowa sytuacja, a warto próbować różnych opcji!

Kolejną wiadomością jest to, że zostałam redaktorką internetowego magazynu Trivis! Kiedy dostałam propozycję żeby zająć się działem "Kuchnia" (dzięki mojemu instagramowi, na którym pokazuję co udaje mi się zdziałać jako kucharka - klik) byłam naprawdę zaskoczona i równocześnie bardzo szczęśliwa! Wiedziałam, że muszę spróbować - magazyn znam odkąd pojawił się pierwszy numeru i bardzo podoba mi się inicjatywa jego stworzenia, a do tego to dla mnie wielka szansa na rozwój. 

Jak łączą się ze sobą te dwa fakty? Uwaga! Przejmuję snapa Trivis od 26.05 do 31.05, czyli na większą część mojego wyjazdu! Jeśli jesteście ciekawi jak spędzam czas, chcecie zobaczyć trochę zdjęć z Turcji i poczuć wakacyjny (zbliżający się do nas!) klimat to zapraszam Was do oglądania!

"Cześć, jestem Karina i zastąpię Twoją motywację!" to pomysł na małą snapową akcję na moim prywatnym koncie. Podczas ostatnich 3 tygodni tego roku szkolnego chciałabym zmotywować Was do rozpoczęcia przygody ze zdrowym stylem życia. Pomyślałam, że pokazywałabym co jem, co ćwiczę i jak ogólnie trzymam się bycia fit, pojawiłyby się przepisy i inspirujące myśli, mogłabym odpowiedzieć na pytania i powymieniać z Wami snapy. Nie byłby to żaden spam, tylko dodatkowa minutka dla Was na tym portalu, która miałaby Was zachęcić do próbowania i nie poddawania się! Chciałabym wiedzieć co o tym, myślicie. Dodawajcie mnie teraz, a ja zobaczę czy ktoś jest zainteresowany i czy rozszerzyć temat w jednym z kolejnych postów! :)



Do zobaczenia na snapchacie!

32 komentarze:

  1. o, mega, ze Cie wybrali! Jak nikt inny sie nadajesz:)

    http://karolinaslomka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale świetnie, że masz możliwość wyjazdu w maju! To trochę takie przyspieszone wakacje, haha:) Miłego wypoczynku, a snapy już dodaję!
    majawojcieszek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie, że będziesz snapowała! Dodałam Cię na te dwa snapy i widzę już kilka.
    Zuzia For Style - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  4. Ooo, gratulacje! Należało Ci się, bo jesteś świetna w tym co robisz. :)
    Chętnie dodaję na snapie, jestem niezwykle ciekawa relacji z Turcji. Udanego wyjazdu. c:

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie, że Cię wybrali! :)
    A jeśli chodzi o wyjazd do Turcji to zazdroszczę! :) Miłego pobytu.
    anonimoowax.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Zazdroszczę wyjazdu! Życzę miłej zabawy :)
    Oba snapy dodałam, także będę na bieżąco!!
    Obserwuję, świetny blog.
    Pozdrawiam. xx
    http://books-every-day.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Dodałam oba snapy do obserwowanych, ponieważ uwielbiam Twoją sztukę gotowania! Gratuluję posady w Trivis! Myślę, że świetnie się tam nadajesz :)
    >FOXYDIET<

    OdpowiedzUsuń
  8. Na pewno będę oglądać snapy z magazynu :D

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Udanego wyjazdu do Trucji i gratulacje z powodu takiego zaszczytu jak propozycja od magazynu o przejęciu snapa na pewien czas :D/Karolina

    Dwie Perspektywy Blog [Klik]

    OdpowiedzUsuń
  10. Teraz dla mnie byłby słaby moment do wyjazdu ze względu na wystawianie ocen i ich poprawy, ale takie przyspieszone wakacje to fajna sprawa. ;)
    Zajrzę na snapa. :)

    _________
    my-life-my-troubles.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. kiedy będzie artykuł napisany przez Cibie? Rzadko dodają nowy egzemplarz :/
    http://mypink-glasses.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie znam dokładnej daty, ale będzie on w najnowszym wydaniu!

      Usuń
  12. Gratuluję! To swietne, że możesz się rozwijać i isć dalej ;)
    Fajnie, że już teraz wybierasz się na wakacje :) W końcu później może być w wakacje o wiele więcej ludzi. Życzę spokojnej podróży i udanego wyjazdu :)
    Pozdrawiam i w wolnej chwili zapraszam do siebie ;)

    http://myslacinaczej29741.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajnie mieć takie wakacje w maju zazdroszczę ;)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. super, gratuluję :))))

    Pozdrawiam i życzę miłego weekendu :)
    Anru,

    OdpowiedzUsuń
  15. Ooo to super, że zostałaś redaktorką Trivis! :D

    lusialuska.blogspot.com✿

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo się cieszę, że zaczęłaś snapować na snapie. Uwielbiałam twoje gadane snapy na Jessmilii, dlatego chętnie dodam snapa trivis!
    Pozdrawiam :*
    http://everything-by-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Kiedyś czytałam Trivis jednak troszkę wg mnie tam się pozmieniało i stało się dla mnie mało ciekawe

    OdpowiedzUsuń
  18. Jeju, zazdroszczę wyjazdu do Turcji! A snapy oczywiście oglądam :D
    Trivis team rządzi! B)
    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Chyba nie zdecydowałabym się na wakacje w maju, trzeba walczyć o oceny hahah
    Fajny pomysł na akcję :)
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja raz byłam na takich przyspieszonych wakacjach i później brakowało mi wyjazdów. Może u ciebie będzie inaczej :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  21. super, że Cię wybrali :)
    agnieszka-gromek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Uwielbiam Trivis i nie mogę się doczekać Twojej części w tym magazynie, ogólnie super pomysł ze snapem, już dodałam :*
    VIA-MARTYNA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  23. Pozazdrościć wyjazdu! Ja również snapuję: spiked-soul ;)

    Mam nadzieję, że wpadniesz również do mnie: SPIKED-SOUL.BLOGSPOT.COM
    Życzę miłego wieczoru!
    Elwira Charmuszko

    OdpowiedzUsuń
  24. Niesamowite, że zostałaś wybrana na redaktorkę! <3 w najbliższym czasie chętnie dodam Cię na snapa, bo bardzo mnie zaciekawiłaś :)
    Pozdrawiam, Marlena :*

    ♪ AARLENAA.BLOGSPOT.COM ♪

    OdpowiedzUsuń
  25. Zapraszam na konkurs fotograficzny! :)
    pbdamian.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo fajnie, że próbujesz nowych rzeczy i to naprawdę ogromna sprawa zostać redaktorką. Oczywiście, życzę jak najlepiej, żebyś się rozwijała i sprawdzała w redakcji. A wyjazdu zazdroszczę, bo sama chciałabym gdzieś się w tym roku wyrwać, podróżować, ale niestety nie w tym roku. A w Turcji byłam parę dobrych lat temu i miło wspominam wyjazd, chociaż ze względu na to, co dzieje się teraz na świecie, osobiście bałabym się wybrać do Turcji. Przemawia przeze mnie moje strachliwe ja. I na koniec pożyczę Ci jeszcze udanego wyjazdu! :)

    PS. Mogłabyś zdradzić, jak nazywają się czcionki, których używasz na zdjęciach?

    Pozdrawiam serdecznie,
    Weronika

    96pln.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czcionki, które dodaję na zdjęcia znajdują w edytorze na stronie picmonkey.com :)

      Usuń
    2. Bardzo dziękuję za odpowiedź. :)

      Pozdrawiam serdecznie,
      Weronika

      96pln.blogspot.com

      Usuń