wtorek, 3 maja 2016

Kocham wiosnę


Już na wszystkich drzewach pojawiły się piękne zielone liście, które z zachwytem oglądałam ostatnio przez szybę samochodu. Uświadomiłam sobie, że mamy teraz w pełni wiosnę, taką prawdziwą. Porę roku, która przywołuje u mnie wiele wspomnień i która kojarzy mi się z nadzieją na poradzenie sobie z wszelkimi wyzwaniami czy problemami.
Pogoda coraz częściej dopisuje, a to dla mnie bardzo dobre, ponieważ słońce dodaje mi mnóstwo energii do działania i polepsza samopoczucie. Kiedy budzę się do szkoły i patrzę przez okno, nie jest ponuro, a widać piękny, ciepły wschód. Od razu mam większą ochotę, by wyskoczyć z łóżka i jest mi o wiele łatwiej rozpocząć dzień z uśmiechem. Dzięki temu, że temperatury są już wyższe, przerwy szkolne mogę spędzać na dworze. Szczególnie polubiłam jeść na świeżym powietrzu moje obiadki razem z koleżankami, wtedy posiłek smakuje najlepiej! I znów zachwycam się białymi kwiatuszkami. Naprawdę, kocham wiosnę! Za ładną pogodę, coraz dłuższe dni i całą masę drobnych szczegółów, takich jak opisałam powyżej, a nawet jeszcze mniejszych, za ogromną dawkę motywacji, pozytywizmu, nadziei i siły, którą niesie. Korzystajcie z tego ile możecie! Podczas wiosny wszystko budzi się do życia, mamy więc szansę obudzić się i my!

68 komentarzy:

  1. Dokładnie, trzeba jak najwięcej wykorzystać z tej ładnej pogody gdy się ją ma. :) U nas w Krakowie niestety co chwilę jakieś deszcze póki co.

    Pozdrawiam, www.hoe-e.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też uwielbiam kwitnące drzewa i ogólnie wiosnę! :) Śliczne zdjęcia!
    with-ideas.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam te kwitnące drzewa, powinny tak wyglądać cały rok! :) Twoja bluzka świetnie wpasowała się w ten wiosenno kwiecisty klimat.:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pogoda zaskakuje mnie na każdym kroku, staram się wykorzystywać słońce jak tylko mogę :)

    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też kocham wiosnę! Jednak z niecierpliwością wyczekuję wakacji!
    zuziaforstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. ja zdecydowanie wole lato, jesien i wiosna sa dla mnie takimi przejsciowymi porami. Jednak nie da sie zaprzeczyc, ze wiosna ma w sobie urok :)

    http://karolinaslomka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale Ty jesteś śliczna!
    http://klaudencja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Też Kocham wiosnę! U mnie puki co piękna pogoda i korzystam z niej ile się da ;) obserwuje


    nowy post na awnes.blogspot

    OdpowiedzUsuń
  9. Oj tak wiosna motywuje
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  10. Racja, wiosna daje dużego kopa. Trzeba się nią cieszyć jak najdłużej!
    www.onlydreams.pl
    YouTube

    OdpowiedzUsuń
  11. piękne zdjęcia! Czuć wiosnę :) świetna sceneria :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  12. też kocham wiosnę ;) bardzo piękne widoki ;*
    pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie, będzie mi bardzo miło jeśli zajrzysz, zaobserwujesz xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam wiosnę! Tworzą się wtedy najlepsze stylizacje i pomysły na spędzanie każdego dnia. Chce się żyć! :)
    beauty-ladymade.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. przepiękne wiosenne zdjecia i ta bluzeczka <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Gdy to wszystko zakwita od razu budzi się w człowieku taka iskierka motywacji i ruszamy do dzieła. Zdjęcia kochana są prześliczne :* Super stylizacja :) zapraszam również do mnie: MÓJ BLOG<---klik

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudowne zdjecia :) Widzę że wiosną przyszedł też nowy wygląd bloga :*
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Ah, jak świeżo i motywująco. :) Wiosna to moja ulubiona pora roku, ze względu na wszystko, o czym napisałaś. Ostatnie zdanie posta daje do myślenia i ja także zamierzam się obudzić. :)

    _________
    my-life-my-troubles.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Ah, jak świeżo i motywująco. :) Wiosna to moja ulubiona pora roku, ze względu na wszystko, o czym napisałaś. Ostatnie zdanie posta daje do myślenia i ja także zamierzam się obudzić. :)

    _________
    my-life-my-troubles.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Widać, że wiosna Ci służy! Ja również uwielbiam kwiatki na drzewach i jedzenie na dworze! :)
    >foxydiet<

    OdpowiedzUsuń
  20. Jakby jeszcze nie była taka psia pogoda to byłoby bardzo motywująco :/ . Piękne zdjęcia! <3

    Zapraszam do siebie ;) -> nowy post!
    MÓJ BLOG-KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękne zdjęcia! ❤ Wiosna to rzeczywiście pora roku, kiedy razem z przyrodą budzimy się do życia :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja też mam zawsze więcej energii kiedy świeci słońce ;) Piękne zdjęcia! :O ♥

    amelia-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. oj te kwiaty w tle dodają takiego magicznego klimatu ;)
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  24. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  25. Uwielbiałam wiosnę, dopóki nie przyszła do mnie alergia haha!
    Piękne zdjęcia :)<3

    pozdrawiam, it's Nel (klik) :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Wiosna to zdecydowanie moja ulubiona pora roku! <3

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękne zdjęcia! Super tło.
    Pozdrawiam Mój blog♥

    OdpowiedzUsuń
  28. tak samo uwielbiam wiosnę, lubię patrzeć jak wszystko od nowa budzi się do życia :)
    Pozdrawiam, www.juullkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Podczas majówki niby wszystko budziło się do życia, a ja miałam humor, jak gdyby na dworze szalała bardzo długa i bardzo ulewna burza :D
    Prześliczna bluzka!
    Pozdrawiam
    Tutti
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja z jednej strony nie przepadam za ciepłymi porami roku, ponieważ nienawidzę owadów i mam alergię na pyłki ale z drugiej strony lubię jak kwitną kwiaty i jest ciepło, haha :D
    Piękne zdjęcia :*

    LUSIALUSKA.BLOGSPOT.COM-Zapraszam!✿

    OdpowiedzUsuń
  31. Racja trzeba wykorzystać ładną pogodę :) ja wybrałam się na rolki :) zdjęcia świetne masz bardzo ładne włosy :)

    Truskaweczka

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo ładne zdjęcia! Jednak ja nie uważam 'wiosna - nowa ja, tryskająca optymizmem'. Ale masz rację z tym, że trzeba korzystać z wiosny!

    Pozdrawiam gorąco ♥♥♥
    → → → mademoisellepaulline.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. a my kochamy wakacje, hehe:) świetny post!:*

    Pozdrawiamy cieplutko!
    Nowy post na www.twinslife.pl ♥

    OdpowiedzUsuń
  34. Ja też uwielbiam wiosne, szczególnie że wszystko zaczyna odżywać, razem z samopoczuciem.
    Cudowne zdjęcia i ślicznie wyglądasz.
    http://joanna-szwed.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Jak zwykle, Twoje włosy mnie powalają!!! :))

    www.wkrotkichzdaniach.pl

    OdpowiedzUsuń
  36. Wiosna to najpiękniejsza pora roku, co idealnie odzwierciedlają twoje zdjęcia! ♥ Super zdjęcia!
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥ Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  37. Mnie też ta pogoda bardzo motywuje i mam nadzieję, że tych ciepłych dni będzie jak najwięcej, śliczne zdjęcia!
    VIA-MARTYNA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  38. Wszystko wszędzie jest takie piękne i ta pogoda *o*
    Cudowne zdjęcia!
    Co powiesz na obs/obs? :)
    Jeśli tak to zacznij i daj znać u mnie na blogu że obserwujesz :)
    http://lonnelly-inspirations.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Kiedy świeci słońce od razu chce się żyć!Świetne zdjęcia ;*

    sunshine-wika.blogspot.com KLIK

    OdpowiedzUsuń
  40. Cudne zdjęcia :)
    http://treamicii.blogspot.com/2016/05/co-jesli.html

    OdpowiedzUsuń
  41. Również kocham wiosnę, uwielbiam ten widok rozkwitających pączków na drzewach czy kwiatach, no po prostu raj dla oczu! Wszędzie tyle kolorowych kwiatów, aż chce się żyć! Przepiękne zdjęcia :)

    W wolnej chwili zapraszam do mnie :)
    http://sysiadelrey.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. Wiosna budzi wszystko do życia po zimie,jednak dla mnie,alergika to udręka.Chociaż plusem jest to,że wiosną są moje urodziny ;)
    Pozdrawiam serdecznie,miłego dnia !
    http://strong-power.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. Super zdjęcia, śliczne masz włosy! Klimat wiosny zdecydowanie jest wspaniały :D

    martynakrysinska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Trzeba korzystać z tej pogody póki jest piękna. Wiosna to najlepsza pora roku.
    Przepiękne zmiany i zdjęcia <3
    olusiek-blog.blogspot.com- klik!

    OdpowiedzUsuń
  45. Jakie cudowne zdjęcia i włosy!
    Wiosna to zdecydowanie najpiękniejsza pora roku!

    b-saandra.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. Wiem o czym mówisz! U mnie również pogoda ma ogromny wpływ na moje samopoczucie :) Cudne zdj.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Ja również uwielbiam wiosnę! Wszystko jest piękne po tej całej zimie.. :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Masz rację, wiosna to coś wspaniałego.
    Masz cudny uśmiech <3
    claudia-ss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  49. Przecudowne zdjęcia, jesteś śliczna!
    ovless.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  50. Mi to wiosenne słońce daje tyle energii, od razu lepiej się wstaje z łóżka! Prześliczne zdjęcia!

    Jull.pl - klik!

    OdpowiedzUsuń
  51. Cudowne, wiosenne zdjęcia!
    Ja również bardzo lubię tę porę roku, bo wszystko budzi się do życia, razem ze mną, bo właśnie teraz odzyskałam energię i wstaję rano pełna życia i dobrego humoru, a nie zwlekam się z łóżka jak w zimę, kiedy jest ciemno.

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  52. Prześliczne zdjęcia, bardzo mi się podobają :)
    http://modishnessblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  53. W tym roku bardzo polubiłam wiosnę :) Śliczne zdjęcia!!

    Singo Blog

    OdpowiedzUsuń
  54. oj tam zgadzam się ! wiosna to moja ulubiona pora roku ;)

    OdpowiedzUsuń
  55. Przepiękne zdjęcia, wyglądasz zachwycająco! :)
    MÓJ BLOG – kliknij tu! ♥

    OdpowiedzUsuń
  56. Ja kocham wiosnę :)
    agnieszka-gromek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  57. Przepraszam za reklamowanie. To nie spam, szukam po prostu dobrych duszyczek, bo właśnie rozkręcam bloga! Jeśli masz dobre serduszko i chwilkę wolnego to zajrzyj, skomentuj, zaobserwuj - enjoy! :)

    →woytowicz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  58. Wiosna jest również moją ulubioną porą roku :D/Karolina


    Dwie Perspektywy Blog [Klik]

    OdpowiedzUsuń
  59. Też uwielbiam wiosnę! Na dworzu jest wtedy tak pięknie! :) Nic, tylko wychodzić z domu!
    Zapraszam!
    http://moniicza-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  60. Śliczne zdjęcia ♥

    http://theblacksweatshirt.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  61. Cudownie Ci w takiej wiosennej stylizacji!
    Zazdroszczę Ci bardzo włosów! :)

    http://aaleksm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  62. wystarczy, ze slonce zaswieci i na drzewach pojawia sie pąki, a czlowiek od razu robi sie optymistyczny :)

    Pozdrawiam, Ania.
    http://pandaoverseas.com/

    OdpowiedzUsuń
  63. Też bardzo lubie wiosnę, gdy wszystko kwitnie,
    Piękne zdjęcia
    Dyed Blonde

    OdpowiedzUsuń
  64. Nie przepadam za wiosną, chociażby dlatego, że podobnie, jak jesienią - wiosną też pada i bywa szaro-buro. Cieszę się zaś z jej obecności tylko dlatego, że zaraz po niej jest lato, które wręcz kocham za to niekończące się ciepło i wysokie temperatury i wprost nie mogę się go doczekać!

    PS. Cudowne zdjęcia, napatrzeć się nie mogę! :)

    Pozdrawiam serdecznie,
    Weronika

    96pln.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń