poniedziałek, 30 maja 2016

Mój blog kończy 2 latka!



Co wydarzyło się przez ostatni rok?

Na blogu pojawiały się kolejne posty, różne serie, opisywałam ważne dla mnie momenty, próbowałam motywować. Starałam się wymyślać coś ciekawego, szukałam swojego 'blogowego stylu'. Obecnie wydaje mi się, że jestem coraz bliżej odnalezienia go. Moim założeniem jest dzielenie się swoimi pasjami, myślami i optymizmem z każdym z Was!


Spotkały mnie nowe, ciekawe doświadczenia, takie jak bardzo ważny dla mnie marcowy udział w akcji Jessmilia, poprzez który pokazałam się szerszej publiczności i który był spełnieniem moich marzeń. Zaczęło mnie kojarzyć więcej osób, dzięki czemu, podczas eventu DDOB&ZTE zostałam rozpoznana. Pierwszy kontakt z czytelnikami, których nie znałam, był naprawdę niesamowity! Kolejną niespodzianką, która spotkała mnie w kwietniu, była propozycja zostania redaktorką działu "Kuchnia" internetowego magazynu Trivis! Wkrótce pojawi się nowe wydanie, gdzie będzie się znajdował mój premierowy artykuł. W międzyczasie pojawiały się pierwsze oferty współprac, które wcześniej widząc u innych blogerek, uważałam za naprawdę fajne, a nagle i ja mogłam przetestować dane produkty. Firmy same mnie zauważyły, wow!


I oczywiście muszę zaznaczyć, że Was tu przybyło. Szczególnie od stycznia statystyki naprawdę się podniosły. Jestem z siebie dumna, bo widzę, że idę do przodu i osiągam coraz więcej. Bardzo dziękuję Wam za to, że czytacie moje posty, zostawiacie komentarze i, że jesteście dla mnie tacy kochani! Każde miłe słowo, które zobaczyłam na jakimś z portali społecznościowych czy mogłam usłyszeć osobiście niezwykle mnie podbudowało. Wielki buziak dla Was! 


Blogowe urodziny to moment, kiedy podsumowuje się swoją działalności. Widzę efekty, więc wiem, że powoli spełniam marzenia. I będę to robić dalej! Jakie mam plany na nadchodzący blogowy rok? Chcę się rozwijać. Brzmi tajemniczo. Mam nadzieję, że będziecie mogli to zaobserwować. Trzymajcie kciuki żeby się udało!


55 komentarzy:

  1. Widać, że twój blog bardzo się rozwinął! Gratuluję i życzę kolejnych lat spędzonych tutaj:)
    majawojcieszek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. oby bylo wiecej tych rocznic!:) prowadzisz dobrego bloga:)

    http://karolinaslomka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Życzę jeszcze więcej latek na blogu :D

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Życzę dalszego rozwoju bloga i dużo pomysłów na nowe przepisy :D!
    Pozdrawiam Mój blog♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Masz naprawdę świetnego bloga i widać, że się starasz! Gratuluję <3
    Zuzia For Style - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam nadzieję, że uda Ci się osiągnąć jeszcze więcej! Gratulacje i wszystkiego najlepszego z okazji urodzin bloga!

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow! Gratuluję! Szczególnie, że często tak jest, że ktoś rezygnuje po miesiącu blogowania... To niesamowite i takie fajne, że możesz się realizować i spełniać ;)
    Życzę Ci dalszego blogowania i sukcesów związanych z tym przedsięwzięciem :)
    Pozdrawiam i w wolnej chwili zapraszam do siebie ;)

    http://myslacinaczej29741.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. widać, że blog zaczął się rozwijać!
    bardzo lubię czytać twoje posty! :)
    http://mypink-glasses.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak ten czas leci.. :D Ślicznie wyglądasz :)
    Powodzenia w dalszym prowadzeniu bloga!
    MÓJ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  10. Super! Gratuluję, oby więcej takich rocznic! ♥

    lusialuska.blogspot.com✿

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystkiego najlepszego i życzę kolejnych sukcesów na blogu. Cudowne zdjęcia, wyglądasz promiennie :)
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo wiele osiągnęłaś. Uwielbiam do ciebie wpadać, pałasz pozytywną energią, a twój instagram mimo niechęci popycha mnie do kuchni!

    luska-everywhere

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję kolejnej rocznicy :) Mam nadzieję, że będzie i trzecia, daj Boże czwarta!
    Pozdrawiam
    Tutti
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  14. Przez mój rok blogowania, jak czytam swoje stare posty, to nie mogę uwierzyć jak mega się rozwinęłam. Super zdjęcia :)


    nonstopyou.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. dużo sukcesów było tu przez te 2 lata, a z pewnością będzie ich jeszcze wiecej!/Karolina

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluję Kochana, oby jak najdłużej :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny post! Uwielbiam Twojego bloga

    http://looyourself.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratuluję tylu sukcesów, życzę jeszcze więcej osiągnieć i wielu prawdziwych czytelników! :) Przepiękne zdjęcia!

    muminek-enter.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratuluję ;) Twoja ciężka praca opłaciła się :)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękne kwiatuszki i wszystkiego najlepszego:) Powodzenia w dalszej pracy!
    MÓJ BLOG ZAPRASZAM
    ZAGŁOSUJ NA MOJE ZDJĘCIE

    OdpowiedzUsuń
  21. Z całego serca Ci gratuluję, zasługujesz na jeszcze większe sukcesy, dlatego dobrze, że są one coraz większe. Trzymam za Ciebie oczywiście kciuki i życzę jeszcze większej ilości osiągnięć. :)

    _________
    my-life-my-troubles.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Trzymam kciuki! Śliczne zdjęcia! Kocham twoje przepisy! *. *
    pooositivee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Gratuluję Ci z całego serca :) I życzę dalszej wytrwałości i sukcesów.

    mój blog

    OdpowiedzUsuń
  24. I pewnie będzie coraz fajniej :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Gratulacje :)! Obyś prowadziła swojego bloga przez jeszcze dłuuuugi czas :)

    mystery-identity.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Gratulacje i 100 Lat :D Świetny blog, post bardzo interesujący. Zdjęcia przykuwają uwage, są świetne :)
    Zapraszam w wolnej chwili :)
    https://aleksisaliss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Strasznie zleciały te dwa lata, niesamowite :)
    Życzę Ci kochana jeszcze więcej sukcesów w blogowaniu 😘
    http://juliamastalerz.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  28. Beautiful photos and I love love love your style of writing! Keep it up!

    PS: Follow for follow? I always follow back! Just let me know!

    |SYDNEY SLEEK|

    OdpowiedzUsuń
  29. zasługujesz na to, aby Twój blog był zauważony. :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Nic innego jak tylko życzyć dalszych wspaniałych sukcesów :)

    Pozdrawiam,
    ANRU

    OdpowiedzUsuń
  31. gratuluję!
    naprawdę dużo osiagnelas przez te dwa lata i zycze dalszych sukcesow.
    PS. Piękne zdjęcia ♥
    paaaatrycja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. gratulację życzę kolejnych dwóch lat !!
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  33. Uwielbiam Twoje zdjęcia, nowe osiągnięcia i pozytywną energię, kocham Cię ♥
    olusiek-blog.blogspot.com- klik!

    OdpowiedzUsuń
  34. Gratulacje, sliczna jestes- piekne zdjecia!

    Blonde in Cashmere

    OdpowiedzUsuń
  35. Gratulacje wytrwałości!

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. widać ,że dużo pracy wkładasz w swojego bloga, dlatego życzę Tobie abyś osiągnęła sukces :)
    super wpis :)

    http://kaarollkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Gratulacje, ale jesteś śliczna!
    pozdrawiam i zapraszam, dopiero zaczynam:)
    może obserwujemy?
    hqnss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Dwa lata to naprawdę sporo. Gratuluję wytrwałości i zapału, którego Ci z całą pewnością nie brakuje. I miło jest słyszeć, że się rozwijasz, pielęgnujesz blogerską pasję i otwierają się przed Tobą nowe możliwości, bo to naprawdę dobry znak. Dobrze, że czujesz się spełniona i realizujesz marzenia. Na tym polega życie - żeby robić to, co kochamy i czerpać z tego radość. Mam nadzieję, że również uda mi się wytrwać tyle, co Tobie. Póki co idzie mi całkiem nieźle i po długiej przerwie niepisania, wytrwałam już parę dobrych miesięcy. Na koniec jeszcze raz: gratulacje! :)

    Pozdrawiam serdecznie,
    Weronika

    96pln.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Gratuluję Karina!
    Śliczne zdjęcia
    Pięknie wyglądasz
    Cudowny meka-up
    Obserwuje
    Zapraszam do mnie oliwiafelkel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Gratuluję tych 2 lat i tylu sukcesów! :D To musi być niesamowite uczucie, jeśli rozpoznaje Cię ktoś z czytelników :D
    Życzę Ci jeszcze więcej sukcesów!
    Piękne zdjęcia ♥
    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Naprawdę masz sporo sukcesów na koncie, oby tak dalej!
    www.onlydreams.pl
    YouTube

    OdpowiedzUsuń
  42. Cóż mogę dać w prezencie? Obserwuję! :) Cieszę się niezmiernie z Twojego sukcesu. Widać, że powoli się rozkręcasz :)


    Ultra kobiecy blog o muzyce:

    gitaraiszpilki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Akurat dopiero znalazłam Twój blog. :) Gratuluję!!! Zapraszam:
    http://pasjealifasion.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  44. Gratuluje i życze kolejnych dwóch lat!

    http://ddob.com/blogbook/frame/25349/invincible-31052016

    OdpowiedzUsuń
  45. Ogromne gratulacje! To co tworzysz jest naprawdę dobre i przyjemnie jest śledzić Cię na blogu. :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Ale ty jesteś śliczna! *.* aż się aż patrzeć nie mogę xD

    OdpowiedzUsuń
  47. gratulacje i oby rósł w siłę :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Gratuluje oby tak dalej
    http://mylifeiswonderful9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  49. Super, że się tak rozwijasz, uwielbiam Twojego bloga, jesteś wielką inspiracją!
    VIA-MARTYNA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  50. Gratuluję!
    2 lata blogowania to sporo ^^
    Jakie masz piękne włosy *.* Nie mogę się napatrzeć :)
    Pozdrawiam
    http://ansupansu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń