środa, 18 maja 2016

Przepis: Pieczony omlet


Omlet to dobrze znana propozycja na śniadanie. Można przygotować go na wiele sposobów, a ja pokażę Wam jeden z tych mniej oczywistych. Różnica tkwi w tym, że omleta nie smażymy na patelni, a pieczemy w piekarniku. Zrobienie go zajmuje tylko chwilkę, a czas pieczenia też nie należy do najdłuższych. Warto zrobić go wieczorem - kiedy wstaniecie następnego ranka, wybierzecie tylko dodatki i śniadanko będzie gotowe! Podpowiem jeszcze, że jeśli omlet wyda Wam się nieco suchy, dobrym dodatkiem będzie np. jogurt czy serek naturalny, masło orzechowe albo zblendowany banan. Szukajcie swoich smaków! Ciekawi przepisu? Zerknijcie na zdjęcia ;)


Chciałabym częściej przygotowywać przepisy na bloga. Jest to jeden z pomysłów, które będę próbowała tutaj wdrażać. Myślałam o przepisach pokazanych na zdjęciach + kilka wskazówek w głównym tekście. Dajcie znać co sądzicie o takiej formie postów, jak Wam się spodobała! Ciekawi mnie też jakie inne dania chętnie byście tu zobaczyli. Możecie obejrzeć co potrafię zrobić w mojej instagramowej galerii (klik!), jednak jest to tylko mała część moich kuchennych prób i wykonuję wiele innych potraw, więc śmiało piszcie różne propozycje, które przyjdą Wam do głowy!

59 komentarzy:

  1. Nie słyszałam o takim sposobie na omlet :D. Czekam na kolejne propozycje przepisów :3
    agnieszkaa-es.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam takie przepisy! Koniecznie muszę spróbować
    W wolnej chwili zapraszam do mnie.
    Może wspólna obserwacja? Ja już obserwuję i liczę na uczciwy rewanżyk
    Buziaki ;*
    Mój Blog!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo się cieszę, że wstawiłaś przepis na bloga. Uwielbiam te Twoje kucharskie rewolucje! Gdy tylko będę miała piekarnik, gdzie będzie zaznaczona temperatura, zrobię sobie taki omlet! :)
    >FOXYDIET<

    OdpowiedzUsuń
  4. Wygląda przepysznie, koniecznie muszę spróbować! Zdecydowanie częściej rób posty z przepisami :)
    olaablogg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Myślę, że gdy znajdę wolną chwilę, chętnie wypróbuję ten przepis.

    OdpowiedzUsuń
  6. O taki omlecie jeszcze nigdy nie słyszałam.
    Zuzia For Style - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny przepis!Czekam na więcej :)

    <a href="http://sunshine-wika.blogspot.com">sunshine-wika.blogspot.com [KLIK]</a>

    OdpowiedzUsuń
  8. mmm pięknie wygląda rób więcej CIY <3

    Zapraszam do mnie- KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  9. Czekam na więcej! Wygląda pysznie :)

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Wygląda pysznie, czekam na więcej postów CIY!
    Weirdiess- zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  11. Mmm wygląda smakowicie :)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Wygląda przepysznie - muszę się w końcu nauczyć robić omlet :)
    Pozdrawiam
    Tutti
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  13. Od pewnego czasu staram się zdrowo odżywiać i regularnie ćwiczyć ale jakoś nie mam pomysłu na szybkie i zdrowe dania. :) Pozdrawiam http://shadowviol.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie słyszałam jeszcze o takim omlecie, ale napewno spróbuję :)!

    http://mystery-identity.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. fajny przepis, teraz mam duużo wolnego czasu to może spróbuję :D/Karolina


    Dwie Perspektywy Blog [Klik]

    OdpowiedzUsuń
  16. Nigdy nie przepadałam za omletami, ale muszę przyznać, że twój wygląda pysznie. Aż sama zrobiłam się głodna, a jest już o wiele za późno żeby iść i coś jeść, haha. Co do postów kulinarnych, to jestem za!
    Majawojcieszek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Czesto jem omleta na sniadanie, zdecydownie jedno z moich ulubionych!:)

    olqa-olqaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Ojej, efekt końcowy wygląda przepysznie! <3

    OdpowiedzUsuń
  19. Muszę przyznać, ze omlet wygląda smakowicie z chęcią zjadłabym go na śniadanie. Poza tym nigdy wcześniej nie słyszałam o takim sposobie przyrządzania omletów, więc warto go wypróbować. I stąd też moje pytanie: odnośnie temperatury w piekarniku - czy te 180 stopni to z termoobiegiem?
    A odnośnie przepisów - bardzo fajny pomysł. Raz na jakiś czas możesz dodawać takie posty, jeśli czujesz taką wewnętrzną potrzebę, tworząc przy tym posty czysto tematyczne.

    Pozdrawiam serdecznie,
    Weronika

    96pln.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Wygląda przepysznie. :) Nigdy nie robiłam go w takiej wersji. :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja nie robiłam nawet omletu na patelni, haha. Dopiero się przymierzam. ;)

    _________
    my-life-my-troubles.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Wygląda pysznie :)

    witchhearted.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Przepysznie wygląda! Napewno skorzystam z tego przepisu. Bardzo fajny pomysł na post:) Pozdrawiam:)
    W wolnej chwili zajrzysz do mnie i pozostawisz po sobie jakiś ślad? Licze na to!

    Zapraszam na mojego bloga KLIK

    OdpowiedzUsuń
  24. Wygląda przepysznie! :D Aż zgłodniałam :3
    Chętnie zobaczę u Ciebie na blogu więcej takich przepisów, dodawaj je śmiało! :D
    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. W końcu wiem, jak zrobić omlet. Super post :D

    Piąteczka?
    http://fridayp.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Wygląda mega pysznie
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  27. Wygląda bardzo apetycznie *-*
    Nie mogę się doczekać kolejnych postów!

    http://madziacz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Ten omlet wygląda super, koniecznie będę musiała go spróbować! taka forma postu jest super, prosta i czytelna :)
    VIA-MARTYNA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetnie, że tu trafiłam, bo właśnie szukalam pomysłu na jutrzejsze śniadanie! :)

    Pozdrawiam cieplutko, Karolina! : )
    carolinecupcakecc.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Wygląda świetnie, muszę spróbować. już dodaję do zakładek :)

    http://nonstopyou.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo polubiłam Cię dzięki jessmiliii. Rób jak najwięcej takich prostych i zdrowych przepisów, w obojętnie jakiej wersji po prostu rób :D
    Pozdrawiam Mój blog♥

    OdpowiedzUsuń
  32. jakie pyszności! Zdecydowanie do wypróbowania przeze mnie, już nie mogę się doczekać jutrzejszego < w sumie dzisiejszego, bo jest 01:19> śniadanka!
    Pozdrawiam Cię serdecznie!:)
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Mniam, ja dodaję do środka naturalne kakao! Uwielbiam! <3

    pozdrawiam, it's Nel (klik) :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Omlet z piekarnika? Brzmi ciekawie. Spróbuje zrobić :)
    anonimoowax.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Sam wygląd uwodzi wzrok. Zaraz jak wrócę do domu to wyprubuje ten przepis. Zrobiłaś mi smaka ;)

    Sisters-blonde.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Nie spotkałam się jeszcze z omletem robionym w piekarniku. Ale z racji tego, że omlety uwielbiam i jadam w każdy weekend to Twój sposób wypróbuję w następnym razem. Wygląda smakowicie! :D

    Pozdrawiam,
    http://kozlovskaiza.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Wygląda przepysznie, na pewno skorzystam z przepisu ;)
    howlookfashionfriends.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. O mniam mniam dawno nie jadłam. A teraz jeszcze są truskawki więc można z nich zrobić mus i polać taki omlet! 😋

    Ultra kobiecy blog o muzyce:

    gitaraiszpilki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Ja ostatnio też cały czas przyrządzam omlety w piekarniku - na słodko i na słono :) Przynajmniej nie trzeba smażyc na tłuszczu, a wtedy mogę dodać co innego, np. masło orzechowe :D Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  40. Wygląda przepysznie :)
    Pozdrawiamy i zapraszamy do nas :)
    http://shutupanddancewithus.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. Love your style of writing! :)
    sydneysleek

    OdpowiedzUsuń
  42. meega wyglada!

    http://karolinaslomka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. Wygląda przepysznie, zresztą pewnie tak samo ze smakiem.:)
    tzanetat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Wygląda bardzo smacznie, chętnie wypróbuje przepis :)
    MÓJ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  45. Nie wiem czemu, ale ja nigdy omleta nie jadlam haha. Musze sie w koncu zdecydowac! Fajny post i fajnie zrobione zdjecia. :)
    Www.nixstaystrong.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. wygląda pysznie !!!! :))
    Pozdrawiam cieplutko.
    stay-possitive.blogspot.com
    Poklikałabyś w linki w najnowszym poście? Z góry dziękuję <3

    OdpowiedzUsuń
  47. Uwielbiam omlet na słodko, dawno nie jadłam a to dlatego, że nie mogłam znaleźć dobrego przepisu :) Na pewno ten wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Bardzo łatwy przepis na omleta! Uwielbiam jedzenia z owocami, hah :D
    Musi być pyszny! Miłego wypoczynku w Turcji :*
    http://everything-by-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń