sobota, 11 czerwca 2016

Bodrum Marina | Turcja 2016


Nie myślałam, że postów ze zdjęciami zrobionymi w Turcji może wyjść aż tak dużo, ale kiedy usiadłam dziś do obrobienia kolejnej porcji fotografii stwierdziłam, że muszę je inaczej rozdzielić, bo mam Wam dużo do pokazania i chcę żeby wszystko fajnie ze sobą współgrało! ;) Mam nadzieję, że posty będą się podobały! Tym razem zabieram Was do Mariny, czyli centrum Bodrum, gdzie znajduje się wielki port. 

Miasto słynie z dobrych warunków do żeglugi, swoje łodzie cumują tam przede wszystkim bogaci ludzie, więc w procie przeważają duże i luksusowe jachty. Można je podziwiać przechadzając się po długich pomostach na morzu. Przy porcie znajduje się mnóstwo uliczek, które prowadzą w głąb centrum. Tam czekają na turystów małe sklepiki pełne pamiątek, przede wszystkich tych z motywem wiatraków, które są symbolem Bodrum (o czym dokładniej wspomnę Wam w jednym z kolejnych postów), czy wypełnione przeróżnymi ubraniami, butami i innymi akcesoriami , bo Turcja to jeden z krajów, gdzie można kupić dobrze podrobione markowe rzeczy. Obok nich mieszczą się różne restauracje, między innymi te, w których warto spróbować jak smakuje tradycyjny turecki kebab. Jest on podawany na talerzu, a mięso, którego używa się do jego przygotowania to baranina. Ja miałam taką okazję, stwierdzam, że naprawdę pysznie smakuje. I był to mój pierwszy kebab w życiu! Ale w będąc w Turcji nie mogłam nie zjeść lokalnego przysmaku ;) Wśród uliczek, kryją się też inne ciekawe rzeczy do zobaczenia takie jak zamek czy meczet. A na placu przed portem uwagę przyciągają małe, powiewające nad głowami, flagi Turcji rozwieszone na długich sznurkach. Jest naprawdę pięknie i kolorowo, a kiedy zaświeci słońce - jeszcze cudowniej! Przy okazji pokazuję Teatr Antyczny, z którego można zobaczyć port. To kolejne miejsce w Bodrum, które niesamowicie się prezentuje i jest warte uwagi.


Zapraszam Was na mojego snapchat'a, gdzie dodaję troszkę snapów, które mogą być Waszą motywacją. Ja gotuję zdrowo i ćwiczę - Wy też możecie! Więcej o akcji: klikWe wtorek jadę na szkolną, kilkudniową wycieczkę nad morze, więc zapraszam też na małą, nadmorską fotorelację!

42 komentarze:

  1. Świetna fotorelacja
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie śliczne zdjęcia zrobiłaś! Widziałam relację na snapie.
    Zuzia For Style - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  3. Zazdroszczę wyjazdu :) Przepiękne miejsce, nie mogę doczekać się na resztę zdjęć:)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie cudowne zdjęcia!

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajnie opisałaś to miejsce ;) W jednym poscie dowiedziałam się dużo rzeczy :)
    Zresztą piękne zdjęcia oddające urok Turcji ;) Aż zachciało mi się wakacji...
    Pozdrawiam i w wolnej chwili zapraszam do siebie ;)

    http://myslacinaczej29741.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja w swoim życiu jadłam kebaba tylko raz i to stosunkowo niedawno, ale takiego z baraniną chyba nie odważyłabym się spróbować. ;)

    _________
    my-life-my-troubles.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Chciałabym spróbować takiego tureckiego kebaba :D. Świetne zdjecia!
    agnieszkaa-es.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. uwielbiam porty, spodobałoby mi się tam :D/Karolina

    Dwie Perspektywy Blog [Klik]

    OdpowiedzUsuń
  9. cudowne zdjęcia! uwielbiam takie posty, z niecierpliwością czekam na kolejne! :D
    Zapraszam do siebie http://suburbangirlblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Masz rację! Nie ma co, zdjęć nigdy za wiele ;) Czekam na następną dawkę! Nigdy nie byłam w Turcji, ale jeśli chodzi o porty to w Grecji wyglądają one podobnie, bo również jest tam mnóstwo bogatych jachtów ;)

    U mnie nowy post, zapraszam!
    MÓJ BLOG - KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  11. musiało być naprawdę super. Zdjęcia przecudne, uwielbiam oglądać fotki z podróży. Zawsze przywożę mnóstwo. Ładne pazurki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam te posty z Turcji! Przypominają mi o wakacjach, do których przecież już taaaaak niedługo:)
    majawojcieszek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne zdjęcia i super post! Nigdy nie byłem w Turcji.
    http://freshisyummy.blogspot.com/2016/06/into-you.html

    OdpowiedzUsuń
  14. Nigdy nie byłam w Turcji i kebaba też nie jadłam :P
    Super zdjęcia!

    http://mystery-identity.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. jaaacie zazdroszcze, super miejsce!

    http://karolinaslomka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Aaale pięknie! Cudowny kotek i śliczne paznokcie :*

    lusialuska.blogspot.com✿

    OdpowiedzUsuń
  17. Byłam kiedyś w Bodrum i ogólniew Turcji, choć tego miasta aż tak dobrze nie pamiętam. Kebaby w Turcji są pyszne, choć ja jadłam w picie lub tortilli, śmieszne, że czasami wrzucali jeszcze do środka frytki. Ja z tego kraju zapamiętałam przede wszystkim baklawy i ich pyszne miodowe ciasta Też mam zawsze problem z natłokiem i wyborem zdjęcia do postów z podróży. Podzieleni ich jest dobrym pomysłem :) malinowynotes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo fajna fotorelacja, a takich ładnych zdjęć nigdy za wiele :) Miałam okazję tam być kilka lat temu, bardzo mi się podobało! Było cudownie, niestety nie spróbowałam kebaba haha

    zuzb.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale śliczne zdjęcia *.* Zazdroszcze !

    Zapraszam: http://velina-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Ależ tam pięknie! Cudowne zdjęcia i świetny wpis :)

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  21. Pozazdrościć! Jest tam przepięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękne zdjęcia!

    Pozdrawiam gorąco ♡♡♡
    MADEMOISELLE BLOG

    OdpowiedzUsuń
  23. Turcja to naprawdę cudowne miejsce, takie zdjęcia mogę oglądać nawet w 10 postach haha<3

    Pozdrawiam cieplutko, Karolina! : )
    carolinecupcakecc.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Śliczne zdjęcia :) Nawet nie wiedziałam, że Turcja jest taka piękna!

    immhfashionblog.pl(klik)

    OdpowiedzUsuń
  25. super się ogląda Twoje zdjęcia! ps.bardzo ładne paznokcie :)XX

    kariaxv.blogspot

    OdpowiedzUsuń
  26. Jejku, cudowne zdjęcia! Nie wiedziałam, ze Turcja jest taka piękna. Czekam na więcej fotek :)

    W wolnej chwili zapraszam do siebie
    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com/
    Blog się spodoba? Zaobserwuj!

    OdpowiedzUsuń
  27. Śliczne zdjęcia :) Cieszę się, że wypoczęłaś. Bodrum to piękne miasto *.*
    http://everything-by-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Jest tyle wspaniałych miejsc, które chce odwiedzic. Turcja jest jednym wlasnie z tych miejsc, ktore sa na mojej liscie. ☺
    Cudowne zdjecia 🌍📷
    floeerly.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo zazdroszczę Ci wyjazdu! <3
    Wspaniałe zdjęcia.
    Mój blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  30. Piękna fotorelacja :)

    www.magpin.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń