środa, 29 czerwca 2016

Miejsce wypełnione wakacyjnym klimatem | Turcja 2016



Kolejna część fotorelacji z Turcji pokaże Wam miejsce, gdzie spędziłam sporo swojego czasu podczas wyjazdu. Jadłam tam przepyszne jedzonko, korzystałam z basenów, między innymi grając z bratem w piłkę czy zjeżdżając ze zjeżdżalni, opalałam się, a czasem chyba nawet topiłam na słońcu, przechadzałam między olbrzymimi palmami, podziwiałam piękne widoki z tarasów, gdzie też znajdowały się baseny i co chwila zachwycałam się i zakochiwałam w nim od nowa. Chodzi mi o nic innego jak hotel, w którym przebywałam. Polecam wszystkim Jasmin Beach w Bodrum! Jest to naprawdę urocze i przepiękne miejsce, gdzie trudno się nudzić, a wakacyjny, klimat czuć na każdym kroku. Do tego mieszkałam w pokojach, gdzie widać było ciekawą turecką aranżację - kolejny plus! Przerabiając zdjęcia poczułam, że bardzo tęsknię za tym wyjazdem, za miejscem, w którym zetknęłam się z prawdziwą magią rodzinnych wakacji. Mimo tego, że z rodzicami i bratem żyjemy w jednym domu, widzimy się praktycznie każdego dnia, to jednak w natłoku codziennych spraw, często mijamy się. W Turcji za to prawie wszystko robiliśmy razem. Dlatego piszę tutaj: Warto wybrać się na rodzinny wyjazd! Nie musi to być daleka podróż, ale ważne żeby być razem! Rodzina to skarb, który trzeba pielęgnować, by dobrze nam służył.


Wystarczyło kilka kroków przez ulicę i po drugiej stronie hotelu czekała na mnie piękna plaża!




59 komentarzy:

  1. Czekałam na ten post. Kocham oglądać zdjęcia z podróży. Sama nie mogę doczekać się mojego wyjazdu do Chorwacji. Twoje zdjęcia wzmogły moje zniecierpliwienie!

    luska-everywhere

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne zdjęcia, zazdroszczę ci takich wspaniałych wakacji!
    Też zawsze chciałam wybrać się do Turcji, ale niestety na razie to jest niemożliwe.
    Dlatego właśnie tak bardzo podobają mi się twoje zdjęcia, bo choć trochę czuję jakbym tam była :)

    pettie-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Niesamowite miejsce! Mam nadzieję, że będę mogła się tam w przyszłości wybrać ;*
    Fantastyczne zdjęcia ♥
    http://written-by-loony.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Po raz kolejny napiszę Ci, że zazdroszczę tego wyjazdu. Widoki są cudowne i wszystko wygląda tak magicznie ^^

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. W niedługim czasie może uda mi się odwiedzić to magiczne miejsce! Zdjęcia są przepiękne i czuć ich klimat, tak jak by się było tam na miejscu !
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Chciałabym zobaczyć Turcję, ale trochę odstraszają mnie te ciągłe zamachy terrorystyczne.. Mam nadzieję, że za kilka lat to ustąpi i spokojnie będe mogła tam jechać! :) PS. Super fotki!

    Pozdrawiam,
    www.ankyls.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne różowe kwiaty na tych balkonach, bosko to wygląda. :)

    _________
    my-life-my-troubles.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeju, pięknie tam *.* Mam nadzieję, że kiedyś uda mi się pojechać do Turcji;D Na razie zwiedzam Polskę;P :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jejku jak tam cudownie *.* Te kotki są słodkie :) masz rację, takie wyjazdy z rodziną zacieśniają więzi między członkami rodziny :)
    http://julaa-blog.blogspot.com/2016/06/holidays-are-coming.html
    INSPIRED BY THE LIFE - KLIK :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękne zdjęcia! Najbardziej urzekło mnie to z palmami - jest boskie! Niesamowity ten hotel! Ale to prawda. W codziennym całorocznym pospiechu czasem trudno pogadać nawet o błahych sprawach z rodziną. Ja co roku muszę gdzies wyjechać, ale nie tylko by spędzić czas z rodziną, ale też by zmienić otoczenie. Lubię przynajmniej jeden tydzień w roku spędzić czas tam, gdzie nikt mnie nie zna ;)
    Pozdrawiam i w wolnej chwili zapraszam do siebie ;)

    http://myslacinaczej29741.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Zdjęcia cudowne! Aż miło popatrzeć.
    Pozdrawiam Mój blog♥

    OdpowiedzUsuń
  12. Turcja jest piękna, ale szczerze mówiąc, w naszych czasach niestety bałabym się tam pojechać/Karolina

    Dwie Perspektywy Blog [Klik]

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne zdjęcia, ale ja generalnie uwielbiam posty o podróżach. Zdjęcie kotów od razu przykuło moją uwagę, jakie śliczności <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Jaki piękny hotel! I te palmy między budynkami. Zachwycające!

    OdpowiedzUsuń
  15. Z rodzina juz tak chyba po prostu jest.

    http://karolinaslomka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Rodzinne wyjazdy są najlepsze :) Świetne zdjęcia. Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale tam pięknie! Życzę jak najwięcej takich wyjazdów! :*

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam takie zdjęcia, zazdroszczę wyjazdu!
    |M Ó J B L O G|

    OdpowiedzUsuń
  19. Zazdroszczę Ci tego wyjazdu ;/
    zapraszam http://magda-ola.blogspot.com/
    obserwuję jesli Ci się spodoba równiez zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo interesujący post :) Chciałabym życzyć Ci udanych wakacji!

    W WOLNEJ CHWILI ZAPRASZAM DO MNIE :) MOGŁABYM PROSIĆ O KILKA KLIKÓW ? ZA UCZCIWE KLIKI ODWDZIĘCZĘ SIĘ OBSERWACJĄ :)


    KLIK

    OdpowiedzUsuń
  21. Ale tam ładnie! Zazdroszczę wyjazdu :)

    Zapraszam do mnie! Zaobserwuj, jeśli Ci się spodoba! :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<



    OdpowiedzUsuń
  22. Jeju jak pięknie tam jest! Muszę się tam wybrać. Może już nie w te wakacje, ale następne muszą być w Turcji

    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  23. W Turcji byłam jakieś 3 lata temu. Czas spędziłam tam podobnie jak Ty. Świetna fotorelacja a zarazem pamiątka :)

    Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  24. Jeszcze nigdy nie byłam w Turcjii, ale mam nadzieję że na następne wakacje uda mi się tam być.
    Odwdzięczam się za każdą subskrybcję i komentarz.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. Jakie piękne miejsce. Jak widzę te baseny od razu chce mi się do nich wskoczyć. ;) Śliczne zdjęcia.

    http://juliettapastoors.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Śliczne zdjęcia, jak widać to miejsce jest piękne. Zazroszczę Ci tego wyjazdu ;)

    ***
    BY-KAYLA-BLOG.BLOGSPOT.COM-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  27. Pięknie tam :) Mnie w tym roku czekają pierwsze od dłuższego czasu rodzinne wakacje i mam nadzieję, że będą udane! :)

    http://ab-photographs.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Byłam w Turcji dwa razy i było świetnie, zdjęcia oddają klimat :D

    OdpowiedzUsuń
  29. Cudowne zdjęcia :) chciałam pojechać do turcji, ale w tym roku
    mi się nie udało, może w przyszłym :)
    Pozdrawiam cieplutko myszko :*
    W wolnej chwili zapraszam do siebie ♥
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Zachwycające miejsce, zazdroszczę!
    Piękne zdjęcia.

    muminek-enter.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Oooooo mi się marzy wyjazd do Turcji jednak w tym roku moi rodzice zdecydowali się na Bułgarię. Cudowne zdjęcia <3

    U mnie nowy post, zapraszam!
    MÓJ BLOG - KLIIK
    MÓJ KANAŁ NA YT

    OdpowiedzUsuń
  32. Jak tam cudooownie!
    Idealne miejsce na wakacje, zazdroszczę!

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Marzenie żeby tam być :)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Jejku, ale chciałabym odwiedzić to miejsce :)!
    Mój blog - klik ♥

    OdpowiedzUsuń
  35. Zdjęcia przepiękne, ale sama bym nie zdecydowała się na lot do Turcji. :)
    tzanetat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Turcja to piękne miejsce. Cudowne zdjęcia! :)

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  37. Turcja to cudowne miejsce , chciałabym tam kiedyś pojechać.
    Śliczne zdjęcia
    Zapraszam w wolnej chwili
    mylifeiswonderful9.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Chciałabym kiedyś odwiedzić Turcję :)
    mój blog, hooneyyy

    OdpowiedzUsuń
  39. w Turcji jeszcze nie byłam, koniecznie muszę się tam wybrać. super zdjęcia!

    www.ciemoszewska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Ale piękna miejscowość i śliczne zdjęcia.
    Zapraszam na bloga:
    zpasjablog.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  41. Turcja jest przepiękna! Cudowne zdjęcia *.*
    Masz rację, rodzina to skarb, dlatego warto jeździć z rodziną na wycieczki :)
    Pozdrawiam! :*
    http://everything-by-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. Bardzo interesujący post :) Chciałabym życzyć Ci udanych wakacji!

    W WOLNEJ CHWILI ZAPRASZAM DO MNIE :) MOGŁABYM PROSIĆ O KILKA KLIKÓW ? ZA UCZCIWE KLIKI ODWDZIĘCZĘ SIĘ OBSERWACJĄ :)


    KLIK

    OdpowiedzUsuń
  43. Jejku strasznie zazdroszczę takich pięknych widoków, aż nie moge doczekać się swojego wyjazdu!

    Obserwuje i zapraszam do siebie KLIK! (Jest też NOWY POST! )

    OdpowiedzUsuń
  44. Uwielbiam Turcję, niestety robi się tam coraz bardziej niebezpiecznie :( Chętnie pojechałabym tam po raz drugi...

    Co powiesz na wspólną obserwację? Jeśli jesteś na tak to daj znać na moim blogu i zaobserwuj, a ja jak najszybciej się odwdzięczę :)

    CocktailDress

    OdpowiedzUsuń
  45. cudowne zdjęcia, uwielbiam oglądać zdjęcia z podróż ;)
    pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie, będzie mi bardzo miło jeśli zajrzysz, zaobserwujesz xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  46. miejsca na prawdę piękne, aż chce się tam być :)
    Obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  47. bardzo kreatywny post!
    W wolnej chwili zapraszam do mnie na nowy post riwlawn.blogspot.com Obs=obs

    OdpowiedzUsuń
  48. Mój wyjazd nad morze przy Twojej Turcji wygląda cienko :)
    >FOXYDIET<

    OdpowiedzUsuń
  49. Wow ale piękne widoki ^^ chce tam ^^
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń