piątek, 24 czerwca 2016

Moje wakacyjne plany jako porady | 2016



Wakacje rozpoczęte! Pierwszy rok w liceum zleciał mi naprawdę szybko, ale równocześnie czuję, że był on dla mnie bardzo dobry. Wydarzyło się wiele rzeczy, za które jestem ogromnie wdzięczna. Sezon szkolny zakończyłam odbierając świadectwo z czerwonym paskiem. Jestem z siebie dumna, ponieważ kolejny raz udowodniłam sobie, że jeśli chcę to potrafię. Jak Wasze zakończenia? :) 

Skoro szkoła pożegnana na 2 miesiące to co dalej? Podzielę się z Wami kawałkiem moich planów, co równocześnie będzie podpowiedzią jak dobrze poukładać sobie swoje pomysły na właśnie rozpoczynający się wolny czas!


Lista miejsc, które zobaczyłam w wakacje
Swój wakacyjny wyjazd już zaliczyłam - 4 tygodnie temu odwiedziłam Turcję. Jednak nie żałuję, że odbył się on wcześniej! Dzięki temu jeszcze bardziej poczułam odcięcie od rzeczywistości i było to nowe, ciekawe doświadczenie. Mimo to, nie chciałam zrezygnować z podróżowania w wakacje, bo to moja wielka miłość. Wymyśliłam, więc coś specjalnego - postaram się odwiedzić jak najwięcej miast, miasteczek i wsi! Zrobię (mam nadzieję długą!) listę miejsc, w których byłam. Jest to dla mnie świetna okazja, by odkryć nowe zakątki w mojej okolicy, spędzić czas ze znajomymi, a nawet, zobaczyć się z osobami, których nie mam przy sobie na co dzień. Poza tym Polska też jest warta odkrycia!

100 rzeczy, które zrobię w wakacje
W maju postanowiłam, że zacznę robić listę, gdzie wypiszę 100 pomysłów, które sprawią, że w wakacje nie będę leżała na łóżku z brakiem koncepcji na wykorzystanie dnia. Udało mi się ją skończyć, a nowe numerki i tak dochodzą. Wypisuję tam nawet oczywiste rzeczy, notuję po kolei znajomych, których chcę zobaczyć. Dzięki niej nic nie wypadnie mi z głowy!

Spontaniczność
Dobrze mieć dużo celów, ale nie zapominajmy, że lista wakacyjnych planów to nie napięty grafik szkolny i nie musimy mieć wszystkiego idealnie poukładanego. Wakacje to czas żeby dać ponieść się spontaniczności, nie bać się zaryzykować czy zrobić czegoś nowego, nadprogramowego. Miej pomysły, ale spełniaj je nieoczekiwanie! Będzie równie fajne, a do tego poczujesz ten prawdziwy wakacyjny urok związany z częściowym brakiem ram czasowych.


Udanych wakacji kochani! Napiszcie mi swoje plany lub porady dotyczące korzystania z tych 2 miesięcy!



Zdjęcia zostały zrobione w Turcji i są małą zapowiedzią miejsca, które pokażę Wam w kolejnym poście dotyczącym wyjazdu! 
A jeśli chcecie zobaczyć jak udaje mi się realizować moje wakacyjne postanowienia oraz jak spędzam wolny czas zapraszam na snapchata!

57 komentarzy:

  1. śliczne zdjęcia i super porady co do planów na wakacje, na pewno skorzystam.
    ojeju, zazdroszcze ci, że byłaś w Turcji. zawsze chciałam tam pojechać, ponoć jest tam bajecznie.
    życzę udanych wakacji! <3
    zapraszam też do mnie, dopiero zaczynam ---> goodmorningcutie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję świadectwa, ja w tym roku ukończyłam szkołę podstawową także z świadectwem z paskiem. Na te wakacje mam sporo planów!
    Zuzia For Style - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  3. w wakacje mozna sie nie nudzic, ja nigdy tego nie robie! moim zdaniem doba jest za krotka na wszystko co bym chciala zrealizowac w wakacje :/

    http://karolinaslomka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobry pomysł z tymi 100 rzeczami, które zrobię w wakacje ;) Ja z pewnoscią nie zamierzam się obijać, bo szkoda tylu wolnych, słonecznych dni :) Fakt, że jest gorąco i nic się wtedy nie chce, ale spróbuję to jakos przezwyciężyć ;)
    Ładna sesja zdjęciowa na tle kwiatów ;)
    Pozdrawiam i w wolnej chwili zapraszam do siebie ;)

    http://myslacinaczej29741.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Udanych wakacji ;)) Piękne zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piekne zdjęcia<3
    też zrobię sobie taką listę rzeczy do zrobienia! ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja mam mnóstwo planów na te wakacje tylko żebym je zrealizowała :D , udanych wakacji! ;)

    U mnie nowy post, zapraszam!
    MÓJ BLOG - KLIIK
    NOWY FILM NA KANALE

    OdpowiedzUsuń
  8. Co prawda je czerwonego paska nie miałam, ale jestem zadowolona :D
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  9. Z ostatnim punktem byłoby u mnie najtrudniej :D
    Mój blog, zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja też w tym roku postarałam sie i skończyłam szkole z czerwonym paskiem ;)
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  11. No mi się moje plany troszkę zepsuły że tak powiem, ale no nie zamierzam spędzić ich na łóżku, wylegując się i nie wykorzystując dnia jak napisałaś :) Chociaż temperatury trochę zamulają zapał i uniemożliwiają pewne rzeczy. Bynajmniej udanych wakacji życzę ! :D

    OdpowiedzUsuń
  12. ja idę do pracy, więc nie skorzystam za bardzo z reszty wakacji, ale mialam juz 1,5 miesiąca błogiego lenistwa, wiec nie narzekam :D/Karolina

    Dwie Perspektywy Blog [Klik]

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawy sposób na wykorzystanie czasu wakacyjnego. Ja swoje wolne zaczęłam jakieś dwa miesiące temu, do tej pory byłam w Warszawie i Lublinie i Czechach, co do reszty zamierzam wybrać się przynajmniej do jednego jeszcze kraju, ale będzie to oferta Last Minute, więc nie wiem kiedy i gdzie.

    Ładne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Też zrobiłam sobie taką listę i mam nadzieję, że spełnię choć 3/4 punktów :D

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Ją mam brak planów na wakacje oze spontaniczność mi pomoże ;)


    Kinga Dobrowolska–blog Zapraszam kochani ♥

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja wybieram się do Kołobrzegu razem z chłopakiem, ale w przyszłym roku czuję, że będzie to zagranica! :)
    >FOXYDIET<

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja też te wakacje chcę zaplanować i wykorzystać w 100% i tak samo jak ty mam taką listę, haha. Niecierpliwie czekam na kolejny wpis o Turcji!

    luska-everywhere

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo ciekawe plany :) Uwielbiam tą spontaniczność w wakacje! Piękne zdjęcia :)
    Udanych wakacji!
    http://everything-by-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratuluję świadectwa!Udanych wakacji :)
    Pozdrawiam cieplutko!

    Mój blog - klik

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękne zdjęcia i fajny pomysł, też musze sobie coś zaplanować żeby dobrze wykorzystać ten wakacyjny czas :)

    Obserwuje i zapraszam do siebie KLIK! (Jest też NOWY POST! )

    OdpowiedzUsuń
  21. Ślicznie wyglądasz, super zdjęcia! :*
    Ja 18 lipca wyjeżdżam do Brukseli na około miesiąc i to chyba tyle z takich ciekawszych planów :D

    lusialuska.blogspot.com✿

    OdpowiedzUsuń
  22. też kiedyś pisałam o liście, tylko że nie na wakacje a przed śmiercią ale w te wakacje już zrealizowałam parę punktów (ponieważ jestem maturzystką i wakacje już mam od miesiąca) :)

    Pozdrawiam i życzę cudownej niedzieli :)
    ANRU,

    OdpowiedzUsuń
  23. U mnie to jedynie trzymam się spontaniczności :D Po co planować, haha xD Zakończenie poszło szybko, ale też i smutno. Jeszcze tylko te dwa miesiące i liceum :D Ślicznie wyglądasz!

    Buziaki, xx zyciedlapasji¦

    OdpowiedzUsuń
  24. Widzę bogate plany na wakacje! Świetny pomysł na post! Poznałam ciebie na Jessmili i jesteś bardzo pozytywną osobą! :)
    http://different0words.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Wypisałam sobie pełną kartkę planów na wakacje i mam nadzieję, że uda mi się je zrealizować. Choć niektóre takie mało prawdopodobne, ale jednak. ;)


    _________
    my-life-my-troubles.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękna :* moje wakacje to totalny spontan zobaczymy co los przyniesie :D

    OdpowiedzUsuń
  27. ale Ty sliczna jestes! ja oprocz planow mam wlasnie tez spontan :D
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Cudowne zdjęcia a równocześnie przepiękne tło! ♥
    U mnie jakoś szczególnie brak planów, sam spontan :D Obserwuję :*

    [MÓJ BLOG]

    OdpowiedzUsuń
  29. ja mam juz mase pomyslów jak wykorzystac wakacje aby we wrzesniu nie mowic ze niec nie udalo mi sie zrobic przez cale 2 miesiace. Ciekawy pomysl na post :)
    Bardzo spodobał mi się twój blog, na pewno będę wpadać tu częściej ! :)
    mój blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetny pomysł z tymi miasteczkami i wsiami, a także z tym 100 pomysłów. Chyba sama muszę coś takiego wprowadzić by nie przeleżeć wakacji haha. Jak zwykle świetne zdjęcia.
    Pozdrawiam :) Kamila Mizera blog klik

    OdpowiedzUsuń
  31. Fajne plany :)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja za to, w tym roku nie mam żadnych planów, stu procentowa spontaniczność! :)

    Pierwszy post na nowym blogu, zapraszam :) x
    LAJFBYLEN.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  33. Muszę wypróbować pomysł z listą 100 rzeczy ♥ Śliczne zdjęcia ;*
    Nie mogę się doczekać fotek z Turcji!
    Dodałam na snapie i zapraszam na mojego: loony017
    Obserwuję ♥
    http://written-by-loony.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Ja mam całe mnóstwo rzeczy, które chciałabym zrobić w wakacje, więc o nudzie nie ma mowy! :)
    INSPIRED BY THE LIFE - KLIK :)

    OdpowiedzUsuń
  35. A ja skończyłam studia, więc wakacji nie mam :)
    naczytane.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. trzymam kciuki byś zrealizowała całą listę. Zazdroszczę wyjazdu do turcji. Chciałabym tam kiedyś pojechać :)
    http://magdelblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Mnie wystarczyłaby jedna rzecz, którą w te wakacje zrobię... I tak nie mam planów, ani nawet zaplanowanego urlopu - więc dobrze byłoby w wolnej chwili pouczyć się jezyka niemieckiego :) Ale cóż poradzę, że leń ze mnie? Za Ciebie trzymam jednak kciuki!! :) Zrealizuj wszystkie swoje plany!
    Piękne zdjęcia i śliczna aranżacja w tle :)
    www.xavilove.com

    OdpowiedzUsuń
  38. powodzenia w zrealizowaniu calej listy :) a zdjęcia sliczne jestes cudowna !

    obserwuje
    doblazness.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Też wyjeżdżałam wcześniej - do Portugalii. Takie wczesne wakacje też są fajne, ale mam nadzieję, że w wakacje też czekają mnie jakieś wyjazdy :) Strasznie bym chciała zobaczyć twoją listę 100-u pomysłów na wakacje. Ja chcę często spotykać się ze znajomymi, nadrobić zaległości w rysowaniu i rozwijać grę na gitarze, a reszta planów mam nadzieję, że sama przyjdzie :)
    maliowynotes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Gratuluję czerwonego paska na świadectwie! Zawsze stawiam w wakacje na spontaniczność ^^ Pozdrawiam i życzę niezapomnianych wakacji! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Moim zdaniem pomysł z tą listą jest świetny! :)
    Powodzenia w jej realizacji :*

    OdpowiedzUsuń
  42. Ja ukończyłam 1 klasę gimnazjum ze świadectwem z czerwonym paskiem!
    Świetny pomysł z tą listą 100rzeczy ♥
    Cudowne zdjęcia!
    http://iam-wiki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. Spontanicznosc przede wszystkim!
    oliivus.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. slicznotka :)! piekny post :3 udanych wakacji :*

    OdpowiedzUsuń
  45. śliczna jesteś *.* świetna stylizacja♥
    zaczynam dopiero, czekam na jakiekolwiek rady, opinie ;)
    http://malinkaxx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  46. Piękna koszula!<3 Uwielbiam takie wzory

    www.justcleo.pl

    OdpowiedzUsuń
  47. wow super sceneria!
    julie-s-world.blogapot.com

    OdpowiedzUsuń
  48. Hej, wybacz. Nie wiedziałem jak mam się z Tobą skontaktować więc podam Ci mój numer tel 784626005 albo GG 12687492 (jeśli masz jeszcze coś takiego ). Proszę, napisz/zadzwoń :) Dominik.

    OdpowiedzUsuń