sobota, 18 czerwca 2016

Panorama Bodrum | Turcja 2016



Koło hotelu, gdzie przebywałam, znajdującym się w części miasta zwanej Gumbet, stoi siedem starych wiatraków, które stały się symbolem Bodrum. W każdym sklepiku z pamiątkami jest do kupienia coś z ich motywem! Wiatraki zostały zbudowane na szczycie wzgórza, z którego podziwiać można panoramę Bodrum. Jest ona naprawdę piękna - a to wszystko za sprawą białych budynków wypełniających całe miasto. Oglądałam ją o różnych porach dnia - przed południem, wieczorem i nocą. Za każdym razem tak samo zachwycała. Ostatnie zdjęcia pokazują panoramę w późnych godzinach. Uwielbiam kiedy całe miasto pokrywa blask świateł! To takie magiczne. Uwierzcie mi, zdjęcia nie oddają do końca tego piękna! Żałuję, że nie wszystko udaje mi się zatrzymać na fotografiach. Szczerze, nie spodziewałam się, że miejsce, w którym odbędę swoje rodzinne wakacje będzie aż tak ładne. Bodrum skradło moje serce. Spędzony tam czas wspominam najlepiej jak mogę i tęsknię za tym wyjazdem... chętnie bym się tam znów teleportowała! Nie wiedziałam też, że miasto słynie z klubów nocnych. Podobno w sezonie tętni imprezowym życiem. Musi być wtedy jeszcze bardziej niezwykle!


Zapraszam na snapchat'a, gdzie w ramach małej akcji (klik) pokazuję posiłki i odhaczam przedwakacyjne treningi. Jeśli chcecie zobaczyć jakiś przepis lub coś innego możecie pytać! 


44 komentarze:

  1. rzeczywiscie wyglada suuper:)

    http://karolinaslomka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie wygląda! Jednak ja bym nie poleciała do Turcji ze względu na aktualną sytuacje ;)
    www.wkrotkichzdaniach.pl - nowy post :)

    OdpowiedzUsuń
  3. te widoki są naprawdę przępieeekne! <3/Karolina


    OdpowiedzUsuń
  4. Wow, wspaniałe miejsce! Chciałabym się tam wybrać :)
    Anonimoowa - Klik

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak tam jest pięknie... Zazdroszczę! :)

    mystery-identity.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Najbardziej podoba mi się przedostatnie zdjęcie - uwielbiam widoki miast nocą!
    Pozdrawiam
    Tutti
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  7. Nigdy tam nie byłam :( Świetne zdjęcia!
    MÓJ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękne widoki! Śliczne zdjęcia <3
    http://everything-by-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne miejsce, uwielbiam takie klimaty i podziwiać je na własne oczy. Nigdy nie byłam w tym miejscu ale chętnie bym się tam wybrała. Wcale się nie dziwie, że to miejsce skradło Tobie serce. Szkoda, że czasami na fotografii nie idzie oddać tego wszystkiego co na miejscu.
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowne widoki :)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Jakie sliczne zdjęcia! Cudowne krajobrazy, a to za sprawą niezwykłego miejsca z własną duszą ;) Te białe budynki na tle zieleni wprost nieziemskie! Fajnie, że udał Ci się wyjazd z rodziną ;) Ale to prawda, że na zdjęciach nie można uchwycić dokładnie piękna danego miejsca, to wręcz nierealne. To trzeba zobaczyć na żywo, poczuć...
    Pozdrawiam i w wolnej chwili zapraszam do siebie ;)

    http://myslacinaczej29741.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Zdjęcia są naprawdę niesamowite! :)
    tzanetat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Turcja to mój ulubiony kraj! Uwielbiam wracać wspomnieniami do mojego wyjazdu tam :)
    http://dreams-first.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Nigdy jeszcze nie byłam w Turcji,aż żałuje ponieważ jest tam naprawdę pięknie.

    lifeascamilla.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Już nie wiem, który raz sobie myślę, że chcę tam pojechać. Cudowne miasto :D

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. przepiękne miejsce, zazwyczaj wolę zdjęcia miast nocą ale to zdecydowanie lepiej wygląda w dzień no i te białe budynki nadają niesamowity klimat :)

    w wolnej chwili zapraszam blueedaisy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. boże, zazdroszczę takich widoków! uwielbiam twojego bloga za te twoje magiczne i zjawiskowe zdjęcia z wszelakich podróży ;3 obserwuję i liczę na rewanżyk <3


    pozdrawiam cieplutko, zapraszam! JUST EMSi INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  18. widoki <3 zazdroszczę!! chcę już na wakacje :)

    www.casper-fashion.blogspot.com zapraszam do komentowania :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ojej ile pięknych zdjęć. Uwielbiam fotki z wyjazdów!

    OdpowiedzUsuń
  20. Zdjęcia przepiękne! Więcej nie umiem powiedzieć :*

    OdpowiedzUsuń
  21. Przepiękne widoki, naprawdę robią wrażenie :)
    http://julaa-blog.blogspot.com/2016/06/holidays-are-coming.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  22. fajna fotorelacja !
    Pozdrawiam cieplutko.
    stay-possitive.blogspot.com
    Poklikałabyś w linki w najnowszym poście? Z góry dziękuję <3

    OdpowiedzUsuń
  23. Jej, ale śliczne zdjęcia! Piękne widoki :)
    Zapraszam: http://allixaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. piękne zdjęcia <3 cudowne widoki zapraszam : http://roksanafashionist.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Cudownie jest tam :)

    witchhearted.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Jak pięknie ... ja pozdrawiam z gorącej Hiszpanii :P Besos!

    www.ladyagat.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Przepięknie tam! :) Cudowne zdjęcia!

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  28. W Bodrum nie byłam, ale byłam któregoś roku w Turcji. Wróciłabym tam, gdyby nie strach przez terroryzmem. Osobiście życia nocnego wprost nie zasmakowałam, ale spacerowałam główną ulicą miasta w godzinach nocnych podczas Ramadanu. Rzeczywiście wszędzie pełno ludzi.

    Obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Turcja to przepiękny kraj. Sam bardzo dobrze go wspominam :)
    Zapraszam do mnie <KLIK>

    OdpowiedzUsuń
  30. Jezu jak pięknie to wyglada, zwalcza nocą!
    http://www.onlydreams.pl

    OdpowiedzUsuń
  31. Wspaniałe widoki i zdjęcia, ja na swoje wakacje muszę poczekać do sierpnia :))

    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  32. Byłam kiedyś w tym mieście i muszę przyznać, że było bajecznie!
    Cudowne zdjęcia. *-*

    QUEEN OF MOON♥
    Jeżeli mój blog Ci się spodoba- zaobserwuj.

    OdpowiedzUsuń
  33. Łał szczena naprawdę opada na dół. Jest tam przepięknie *.* chciałabym kiedyś tam pojechać i zobaczyć to na własne oczy!

    U mnie nowy post, zapraszam!
    MÓJ BLOG - KLIIK
    NOWY FILM NA KANALE

    OdpowiedzUsuń