sobota, 4 czerwca 2016

Spacer promenadą | Turcja 2016


Wypoczęta, odprężona, z odświeżonym umysłem i nową porcją energii do działania, wypełniona pozytywnymi myślami i pełna optymizmu wróciłam z Turcji, z cudownych wakacji z najlepszą rodzinką pod słońcem. Fajnie było oderwać się od rzeczywistości. Cieszę się, że spędziłam tak dużo czasu z rodzicami i bratem. Były wycieczki, mniejsze i większe, spacery po mieście. Chill'owałam na plaży i nad basenem. Miałam czas poczytać książkę, wypróbować krótki trening w basenie, zatańczyłam zumbę, zjeżdżałam ze zjeżdżalni. Jadłam pyszne jedzonko, spróbowałam typowej potrawy tureckiej i greckiej (podczas wyprawy na wyspę Kos). Zgubiłam się z rodziną na mieście, zostałam nazwana Shakirą przez tureckiego sprzedawcę. Nie obyło się bez innych śmiesznych sytuacji i wpadek! Zrobiłam całą masę zdjęć, biegałam tu i tam z aparatem i telefonem nie wiedząc czym i co sfotografować najpierw!  I oczywiście co Karina musiała kupić w Turcji? Buty! To jest naprawdę uzależnienie ;)

Zapraszam Was do obejrzenia pierwszej części fotorelacji z mojej tureckiej bajki. Są to zdjęcia, na których możecie "przespacerować się" promenadą. Wystarczyło, że wyszłam z hotelu, przeszłam przez ulicę i już znajdywałam się na plaży i mogłam przechadzać się ścieżką wzdłuż morza! Urocze restauracje były na każdym kroku, a po drugiej stronie znajdowały się należące do nich, bądź do hoteli plaże z kolorowymi leżakami i parasolkami. Wszędzie pojawiały się sklepiki, stragany z lodami i budki, gdzie można było wykupić różne atrakcje.  Wokół brzmiała muzyka, a Turkowie zapraszali do kupowania wycieczek, wejścia do restauracji czy sprzedawali lody. Wieczorem wszystko nużyło się w światłach. Uwielbiam promenady. Szczególnie kocham stać nocą na plaży, w spokojniejszym miejscu i patrzeć na wszystkie światła, które widać w oddali, słuchać przytłumionej muzyki, rozmyślać i marzyć. To magiczne. Morze to zdecydowanie moje miejsce!



"Cześć, jestem Karina i zastąpię Twoją motywację!"

Zapraszam Was na mojego snapchat'a, gdzie poprowadzę małą akcję, która ma na celu zmotywować Was do rozpoczęcia przygody ze zdrowym stylem życia tuż przed wakacjami, abyście wraz z ich nadejściem mogli ją sami kontynuować! Między innymi będziecie mogli zobaczyć jak na co dzień radzę sobie z byciem fit. Więcej tutaj: klik.


47 komentarzy:

  1. Strasznie zazdroszczę wyjazdu. Na pewno wspaniale spędziłaś czas. Zdjęcia świetne :)
    http://dreams-first.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniałe miejsce i niesamowity klimat tamtego miejsca. Zazdroszczę Tobie. Na Twoim miejscu sama latałabym z aparatem i fotografowała wszystko dosłownie wszystko :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Oglądałam Cie na twoim snapie i snapie Trivis i widać, że świetnie się bawiłaś!
    Zuzia For Style - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne zdjęcia - aż by się chciało tam być!
    Ten kot jest niesamowicie uroczy :)
    Pozdrawiam
    Tutti
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak tam jest pięknie :)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak tam pięknie *.* i ta błękitna woda <3 kiedyś na pewno się tam wybierzemy :) no i gratuluję nabycia nowej pary butów ;)

    www.bolibrzusie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. piekna fotorelacja, zdjęcia cudowne. Musiało być naprawdę cudnie!

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakie cudowne zdjęcia! Zazdroszczę tej wycieczki :( Oglądałam relacje na snapie trivis!

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow jak tam pięknie! Cudowne zdjęcia! Oglądałam relacje na snapie :)
    HIMARLENA.BLOGSPOT.COM/KLIK

    OdpowiedzUsuń
  10. Dobrze jest wiedzieć, że miło spędziłaś ten czas w rodzinnym gronie i jesteś zadowolona, bo właśnie o to chodzi w wakacjach - żeby się dobrze bawić i mieć do czego później wracać w wspomnieniach. Poza tym bardzo piękne zdjęcia, cudowne wręcz! Gdy tak sobie na nie patrzę, to uśmiecham się, bo wracają do mnie wspomnienia, kiedy sama byłam w Turcji. To był naprawdę cudowny i magiczny czas. Lubię podróżować i trochę za tym podróżowaniem i odkrywaniem nowych miejsc czy lokalnych potraw tęsknię i mam nadzieję, że w najbliższej przyszłości sama będę miała okazję gdzieś się wybrać. :)

    Pozdrawiam serdecznie,
    Weronika

    96pln.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Aż mi się przypominają wakacje! Cudownie tam. Całe szczęście, że najlepsze dwa miesiące w roku już tak blisko!

    luska-everywhere

    OdpowiedzUsuń
  12. Jeju! Jakie sliczne zdjęcia! Normalnie niektóre jak z pocztówek :) Chciałabym, żeby były już wakacje... Ale już niedługo. Bardzo fajnie opisałaś pobyt, krótko, zwięźle, ale jakże ciekawie! :)
    Pozdrawiam i w wolnej chwili zapraszam do siebie ;)

    http://myslacinaczej29741.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Chcę już wakacje, no i chcę do Turcji...zazdroszczę :)
    nesssy-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Wow! Naprawdę wspaniałe widoki i świetne zdjęcia! Zazdroszczę pobytu w Turcji!
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudowne miejsce! Jak dobrze że wakacje już niedługo! :D
    http://fotmagstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. woooooow! super:)

    http://karolinaslomka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Jejku, byłaś naprawdę w przepięknym miejscu!

    OdpowiedzUsuń
  18. Zrobiłaś w Turcji śliczne zdjęcia! Ja byłam w tym miejscu jeszcze jako dziecko, ale teraz aż sama chętnie bym tam wróciła...
    majawojcieszek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Zrobiłaś w Turcji śliczne zdjęcia! Ja byłam w tym miejscu jeszcze jako dziecko, ale teraz aż sama chętnie bym tam wróciła...
    majawojcieszek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękne zdjęcia! Nie bałaś się polecieć? Ja z moim mężczyzną zamierzam w te wakacje gdzieś lecieć, ale raczej Turcja odpada za tą całą sytuację z uchodźcami itp. Więc pewnie postawimy na Hiszpanię :)
    www.wkrotkichzdaniach.pl - nowy wpis.

    OdpowiedzUsuń
  21. widać, że Twój blog jest Twoją pasją :)
    super wpis! <3

    http://kaarollkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Ale Ci zazdroszczę! Też planuję gdzieś polecieć na wakacje, ale czy się uda...;)
    http://mondayxmorning.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Jak tam cudownie! <3
    Zazdroszczę Ci, też chciałabym się tam znaleźć.
    I ta niebieska woda, palmy..
    Mój blog - klik ♥

    OdpowiedzUsuń
  24. Zazdroszczę wyjazdu, nigdy tam nie byłam, ale te zdjecia sprawiają że mam ochotę odwiedzić te miejsca :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ale Ci zazdroszczę tego wyjazdu, śliczne zdjęcia!
    VIA-MARTYNA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  26. Zazdroszczę wyjazdu, musiało być świetnie :)
    Pozdrawiam, Krystian :)

    powerlesss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Zazdroszczę wyjazdu, musiałaś świetnie sie bawić :)
    Zdjęcia cudowne, przepięknie tam jest
    https://paulinablogxx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. zazdroszczę ci tak wspaniałej podróży :) super :)

    Pozdrawiam i życzę miłego tygodnia :)
    ANRU,

    OdpowiedzUsuń
  29. Jejku, przepiękne zdjęcia! To cudownie, że wyjazd się tak udał :D Jeszcze nigdy nie byłam w Turcji. Musiała to być naprawdę interesująca podróż, w końcu zupełnie inny kraj, z zupełnie inną kulturą :)
    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetne zdjęcia :)
    paulan-official-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Przecudne są te zdjęcia, świetna fotorelacja! Turcja wydaje się być przepięknym państwem, szkoda, że jeszcze w niej nie byłam ;)

    adgam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Piękne zdjęcia :)

    http://www.ladyagat.com/2016/06/shirt-and-skirt/

    OdpowiedzUsuń
  33. Zazdroszczę! Przepiękne widoki ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Cuuuudowne zdjęcia, przez Ciebie aż nie mogę się doczekać swojego wyjazdu! :)

    Obserwuje i zapraszam do siebie KLIK! (Jest też NOWY POST! )

    OdpowiedzUsuń
  35. Ale tam jest świetnie!
    Zazdroszczę ci wyjazdu!

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. ahh zazdroszczę podróży, piękne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Ojej, zazdroszczę!! <3<3 Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥

    OdpowiedzUsuń
  38. Prześliczne zdjęcia :) dobrze, ze tak miło spędziłaś wyjazd oraz, że wypoczęłas :)/Karolina

    Dwie Perspektywy Blog [Klik]

    OdpowiedzUsuń