sobota, 23 lipca 2016

5 wakacyjnych fit porad


1. Korzystaj z sezonowych owoców i warzyw.
W lato owoców i warzyw mamy od koloru do wyboru i to dosłownie! Nie zapomnij o swojej dziennej dawce witamin - mamy teraz tyle możliwości na zrobienie pysznego posiłku, nie ma mowy o nudzie i monotonności. Kiedy będziesz robił te wszystkie pyszności jak nie teraz, gdy wszystko jest pod ręką?

2. Ćwicz na dworze.
Kiedy na zewnątrz świeci słońce warto zrobić trening poza domem. Podobno witamina D sprawia, że czujemy się szczęśliwsi. W połączeniu z hormonami szczęścia, wydzielanymi podczas treningu, tworzy się istna mieszanka wybuchowa. Dobry humor mamy zapewniony!


3. Wypróbuj nowe treningi.
Nie ma już tłumaczenia się szkolnymi obowiązkami. Zabierz paczkę znajomych i idźcie zobaczyć jak wygląda jeden z treningów, których jeszcze nie próbowaliście. Siłownie oferują różne tematyczne zajęcia, ale możecie pójść też na taniec, sztuk walki itp. Grunt to dobrze się bawić, łączymy przyjemne z pożytecznym!


4. Zadbaj o regularny sen.
Porządna regeneracja to podstawa dobrego samopoczucia! Wysypiaj się. Staraj się kłaść i wstawać o podobnej porze, ureguluj swój sen, kiedy nie ma szkoły to łatwiejsze zadanie. Pozwól żeby Twój organizm po nocy czuł się wypoczęty. Wiadomo, że wakacje to także czas wypełniony nocowaniami, ale pomiędzy nimi warto pamiętać o tym punkcie.

5. Nie zapomnij o wodzie.
Ładna pogoda, upały, opalanie - nie można zapomnieć o tym, że organizm potrzebuje stałego nawadniania, zwłaszcza, gdy słońce nas rozpieszcza. Najlepszą opcja jest zwykła woda - nie zwiększa pragnienia, a do tego zawiera jeszcze inne korzystne wartości. Jeśli nie lubicie zwykłej wody, możecie sami zrobić smakową - to proste!


56 komentarzy:

  1. Trzeba nacieszyć się owocami, które są w sezonie, bo w zimie nie dostaniesz świeżych typowo wakacyjnych owoców :)

    londonkidx.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  2. Rzeczywiście, warto korzystać z tych przepysznych i świeżych owoców! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przydatne rady. Ja chętnie korzystam z sezonowych owoców i spędzam dużo czasu na dworze, czasami próbuję nowych treningów, ale zawsze zapominam o piciu wystarczającej ilości wody i kończy się na tym, że w ciągu całego dnia wypijam jej tylko 2/3 szklanki
    Piękne zdjęcia!
    pozdrawiam
    zuzb.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Wolny czas zdecydowanie motywuje mnie do ćwiczeń :) Ciekawy post!
    dancing-with-dreams.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie, że napisałaś taki post z poradami, ja ostatnio piję, aż za dużo wody, haha ♥
    Piękne zdjęcia! Kurtka jeansowa jest po prostu bombowa *-*
    http://iam-wiki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. I love this post! Very cool!
    Would be so happy if you could follow each other. Please let me know if you do so I can follow you right back ;)
    ☆☆☆My blog "Demilla". Welcome!☆☆☆

    OdpowiedzUsuń
  7. oj owoce sezonowe są najlepsze ;)
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  8. Ooo tak! Z owoców teraz trzeba korzystać :D
    Pozdrawiam Mój blog♥

    OdpowiedzUsuń
  9. owocki uwielbiam i pijam/jem :)

    OdpowiedzUsuń
  10. super rady!
    zapraszam do mnie http://xycjpc.blogspot.com/
    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo dobre rady!
    Ładne zdjęcia!
    Sama muszę się bardziej uaktywnić wreszcie!

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. ja moze cos jeszcze takiego nowego sobie znajde, ale tak to aktywna jestem jak jeszcze nigdy, haha:D

    http://karolinaslomka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. śliczne stylizacje
    super post
    miłego dnia

    ZAPRASZAM NA MÓJ BLOG http://www.zoozelooveblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Pełno jest teraz owoców i warzyw, czemu by nie korzystać? :D Warto też słoneczne dni przeznaczyć na wycieczki rowerowe z przyjaciółmi, które ja osobiście uwielbiam. Świetne porady :).


    pozytywnarealistka.blogspot(klik)

    OdpowiedzUsuń
  15. Woda to chyba podstawa bez względu na porę roku, ale rzeczywiście - latem wypija się jej dużo więcej

    W wolnej chwili zapraszam do siebie
    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com
    Blog się spodoba? Zaobserwuj!

    OdpowiedzUsuń
  16. Naprawdę świetne rady! Wolę owoce wakacyjne :*
    Zuzia For Style - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudowne zdjęcia ;*

    zapraszam do mnie - wrysia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Trzeba teraz cieszyć się sezonowymi owocami, bo akurat są dostępne! Moim zdaniem nasza dieta powinna być odrobinę podporządkowana porze roku, bo faktycznie sezonowe warzywa i owoce są o wiele lepsze, zarówno smakowo, cenowo, jak i wartościowo :)
    >FOXYDIET<

    OdpowiedzUsuń
  19. Wszystkie wskazówki jak najbardziej przydatne. w moi wypadku najciężej jest ze snem, codziennie powtarzam sobie że uda mi się wcześniej położyć a kończy się jak zwykle tak samo ;)
    Zapraszam na mojego raczkującego bloga, miło będzie jeżeli bardziej "doświadczone" w blogosferze koleżanki zechcecie również skomentować :) KLIK

    OdpowiedzUsuń
  20. A ja o wszystkich pamiętam, więc chyba dobrze się sprawuję;D Jak zwykle śliczna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja obecnie non stop próbuję nowych treningów :D

    https://roseaud.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetne porady! ❤
    http://juliamastalerz.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  23. Ślicznie wyglądasz, świetną masz kurtkę! :D

    lusialuska.blogspot.com✿

    OdpowiedzUsuń
  24. Naprawdę świetne rady, sama skorzystam z kilku :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja wlasnie mam ostanio mały problem z snem :/

    natuuuu-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. super rady
    obserwujemy?
    http://paolciapolcia16.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. O, tak, woda przede wszystkim! Zawsze musi być i nie wyobrażam sobie ani jednego dnia bez co najmniej kilku szklanek.

    ////My-life-my-troubles.blogspot.com////

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja próbuję się nacieszyć owockami, szczególnie truskawkami, za którymi tęsknię zimą :( I ćwiczenia na dworze to najlepsze - świeże powietrze itd.

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja uwielbiam ćwiczyć na świeżym powietrzu, a jedzenie sezonowych owoców i warzyw to wręcz obowiązek ;) Bardzo fajne rady i śliczne zdjęcia!


    Pozdrawiam serdecznie,
    Zapraszam do siebie: slowandminimal.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. myslalam, ze w wakacje tyyle zrobię dla swojego ciała, ale gdy wracam z pracy jestem strasznie zmeczona i jedyne na co mam ochotę to łózko :(/Karolina

    Dwie Perspektywy Blog [Klik]

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetne porady! Rzeczywiście kiedy nie ma szkoły dużo łatwiej jest się przyłożyć do zmian. Ślicznie wyglądasz, kurtka jeansowa dobrze dopełniła całą stylizację x
    majawojcieszek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetne porady! Rzeczywiście kiedy nie ma szkoły dużo łatwiej jest się przyłożyć do zmian. Ślicznie wyglądasz, kurtka jeansowa dobrze dopełniła całą stylizację x
    majawojcieszek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetne porady! Rzeczywiście kiedy nie ma szkoły dużo łatwiej jest się przyłożyć do zmian. Ślicznie wyglądasz, kurtka jeansowa dobrze dopełniła całą stylizację x
    majawojcieszek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Niestety z regularnym snem w wakacje u mnie ciężko, ale owoce królują kiedy zaczyna robić się ciepło :))

    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  35. Świetne porady! Uwielbiam ćwiczenia na świeżym powietrzu! Owoce w moim domu królują codziennie już od kilku miesięcy :)
    Śliczne zdjęcia :*
    http://everything-by-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Świetne porady, fajna stylizacja :)
    Pozdrawiam cieplutko.
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. O tak, owocami sezonowymi trzeba się nacieszyć dopóki są ;) Warto, tak jak wspomiałas; ćwiczyć na dworze, w parkach czy nad zalewem są przeróżne możliwosci, np. kort tenisowy, siłownia na dworze.. Trzeba korzystać w końcu z ładnej pogody, bo za 2 miesiące będziemy żałować!
    Pozdrawiam i w wolnej chwili zapraszam do siebie ;)

    http://myslacinaczej29741.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. Punkt 5 zdarza mi się omijać, a jest chyba najważniejszy. :(

    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  39. Ja tam za bardzo nie biorę się za ćwiczenia ;)
    meegstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Sezonowe owoce to najlepszy punkt z listy. <3

    OdpowiedzUsuń
  41. Fajne fit porady ja zwłaszcza muszę pamiętać o regularnym piciu wody!

    22-ffashion.blogspot.com - klik :)
    theluckyooone

    OdpowiedzUsuń
  42. Mimo, że sama nie jestem fit, kocham świeże warzywa i owoce! :) Najchętniej jadłabym je w kółko :P
    Super zdjęcia i fajne porady :)
    http://moniicza-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. bardzo ciekawy i przydatny post :)

    dopiero zaczynam,zapraszam :)
    sycia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Masz piękne włosy! :)
    z niektórych tych rad korzystam, między innymi zaczęłam ostatnio pić więcej wody :)
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  45. W te wakacje właśnie zaczęłam ćwiczyć i tak naprawdę dzięki Tobie zebrałam się w sobie, bo jesteś ogromną motywacją!
    http://written-by-loony.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  46. Ale masz przepiękne włosy:) ogólnie ładna z Ciebie kobitka :)


    Może rewanż i skomentujesz również u mnie? :)

    Zapraszam do mnie
    http://fromkatrin.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  47. Przydatne :D
    Zajrzyj do mnie :)

    efeel.wordpress.com
    << Śniadaniowe smoothies, Co zrobić z serkiem wiejskim?

    OdpowiedzUsuń
  48. bardzo przydatny i ciekawy post :)
    Mój blog
    Odwdzięczam się za obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Naprawdę masz 16lat? Nie dała bym Ci ;p
    Zrób post ROOM TOUR!

    http://queenstay.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń