środa, 27 lipca 2016

Jak poradzić sobie ze stresem? | Kolorowanka "Milion psów"


Zdrowy styl życia to nie tylko regularna aktywność fizyczna i dobrej jakości jedzenie. To także równowaga psychiczna - akceptowanie siebie, życie ze sobą w zgodzie czy wewnętrzny spokój, który często zakłóca stres. Ja osobiście bardzo dobrze się z nim z nam. Jak sobie radzę? Przede wszystkim staram się zostawić w głowie same lepsze scenariusze, a złe wyrzucam, rozmawiam z zaufanymi osobami (i przy okazji mocno się przytulam), robię coś co lubię, skupiam swoje myśli na innych rzeczach, tak żebym mogła na chwilę oderwać się od ich natłoku. Dobrym rozwiązaniem jest na przykład kolorowanie. Wypełniając kolejne strony cieszących oko (i coraz bardziej kreatywnych!) kolorowanek napięcie powoli ze mnie schodzi, aż w końcu zaczynam być spokojna i jeszcze raz mogę przemyśleć stresującą dla mnie sprawę. Uwielbiam kolorowanki i mogłabym mieć ich całe stosy! Spróbujcie, może Wam też pomogą! Jeśli szukacie ciekawych egzemplarzy, to bardzo polecam Wam te od wydawnictwa Kaktus. Ostatnio jeden z nich wpadł w moje ręce i jestem nim zachwycona. Kryje w środku mnóstwo psiaków, bardzo fajnie narysowanych. Jest uroczy! Sami zobaczcie!





42 komentarze:

  1. Tyle już widziałam tych kolorowanek, ale ta chyba jest najlepsza :D
    agnieszkaa-es.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. O wiele lepiej można poradzić sobie ze stresem, jeżeli myślimy o pozytywnych rzeczach :)
    http://juliamastalerz.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam taką kolorowankę antystresową :) Bardzo fajna forma spędzania czasu.

    INNA MYŚL [blog]

    OdpowiedzUsuń
  4. Myślę, że fajny sposób na pozbycie się stresu :)

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie mogę się przekonać do tych kolorowanek. Jestem perfekcjonistką i jak wyjdę choć pół milimetra za linię to od razu jestem zła. :D Za to znalazłam sobie coś innego, a mianowicie krzyżówki. :)

    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  6. faktycznie, coraz oryginalniejsze te kolorowanki :D ja jeszcze nigdy nie miałam swojej własny, ale mooże wkróótce :D/Karolina

    Dwie Perspektywy Blog [Klik]

    OdpowiedzUsuń
  7. Też zawsze, gdy się stresuję staram się myśleć o tych przyjemnych rzeczach, jednak ostatnio stres żadko mi towarzyszy (i mam nadzieję, że jeszcze długo mi nie będzie towarzyszył haha), ale może to przez to, że dosyć często występowałam na różnych turniejach/pokazach tanecznych :). Świetna kolorowanka ;).


    pozytywnarealistka.blogspot(klik)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kolorowanki antystresowej nie posiadam, czasami sobie porysuję, ale talentu nie posiadam, więc rzadko to robię :))

    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  9. Kolorowanki sa najlepsze! Pomagaja mi sie bardzo zrelaksowac! :)

    helloitsjoann.blogspot.com

    -JoAnn

    OdpowiedzUsuń
  10. tez otrzymalam niedawno ta kolorowanke:)

    http://karolinaslomka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Oj, mam dużo takich kolorowanek i przyznam, że na prawdę odstresowują. :D

    PIANKAOFSTYLE.BLOGSPOT.COM-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  12. Nigdy nie miałam takich kolorowanek, ale kiedy coś koloruję to zawsze się uspokajam. Ta kolorowanka jest świetna, tym bardziej, że jest o pieskach, które uwielbiam! :)
    http://everything-by-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Sama kocham kolorowanki! Mam ich kilka, ale planuję zakup sobie takich z Harrego Pottera :)

    blondynkaczuje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale słodkie! Mnie kolorowanki nie odstresowują, ale wkurzają :D Za to mam zamiar kupić sobie łączenie kropek :D

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie:
    Nowy post-klik!

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudowna kolorowanka, mega urocza! Do tego psy to moje ulubione zwierzęta ♥
    http://written-by-loony.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Słyszałam o tego typu kolorowankch, świetna sprawa :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Też ją mam! Jest cudowna :D Fajny sposób na odstresowanie się.
    Anonimoowax - Klik

    OdpowiedzUsuń
  18. Ciekawa kolorownaka! Też mam takich kilka :D

    lusialuska.blogspot.com✿

    OdpowiedzUsuń
  19. Z pieskami kolorowanek jeszcze nie widziałam. :)
    tzanetat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Sama za kolorowanki raczej się nie biorę, ale bardzo lubię kolorować z dziećmi :) Dla mnie dobrym sposobem na stres jest przygotowanie się do tego, co go wywołuje. Mam na myśli to, że jeśli jestem pewna, że dam radę, i że jestem dobrze przygotowana do np. egzaminów, bo przerobiłam milion testów próbnych i się uczyłam, to wtedy nie mam powodu do stresu :)
    malinowynotes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Te kolorowanki sa super, jednka jestem ososba której szybko by sie znudzili haha

    http://natuuuu-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Mam kolorowankę z tej serii, tylko wersję z kotami. Podarowałam ją mojej mamie, która ubóstwia te zwierzaki i sobie je koloruje. Nawet dla dorosłych to dobra alternatywa. :)

    /// my-life-my-troubles.blogspot.com ///

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja jestem chyba trochę za leniwa na kolorowanie :)
    meegstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. ciekawa książka, Ja mam milion kotów <3 :) idealne na nudy :D
    Pozdrawiam cieplutko.
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Widziałam miliony różnych kolorowanek od tego wydawnictwa, ale ta wydaje mi się najładniejsza i najbardziej urocza ♥
    Piękne zdjęcia!
    http://iam-wiki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Ciekawy wpis, niestety żadna z nas nie ma cierpliwości do kolorowanek haha. Za to również prowadzimy, jak i promujemy zdrowy tryb życia;) ZAPRASZAMY do nas nikoladominikablog.blogspot.com
    Komentarze mile widziane ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ciekawy wpis, niestety żadna z nas nie ma cierpliwości do kolorowanek haha. Za to również prowadzimy, jak i promujemy zdrowy tryb życia;) ZAPRASZAMY do nas nikoladominikablog.blogspot.com
    Komentarze mile widziane ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Kolorowanki dla dorosłych są świetne :). Ale o ile uwielbiam psy, to nie chciałabym mieć kolorowanki z nimi :D. Wszystkie obrazki ograniczały by się do koloru brązowego, białego lub czarnego :D

    www.bolibrzusie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. też zbieram się do recenzji tej super kolorowanki , mam jeszcze milion kotów i chyba nagram filmik ;) bardzo lubię ,,kaktusa" za to co mają w swoim asortymencie

    Piękne zdjecia ;)

    >> http://creamshine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. świetne są te kolorowanki ;*
    pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie, będzie mi bardzo miło jeśli zajrzysz, zaobserwujesz xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  31. Super pomysł na nudę lub odstresowanie się :)

    Zapraszamy do nas: StylowkiDlaNastolatek >klik<

    OdpowiedzUsuń
  32. preferuję mandale ale pieski wyglądają uroczo :D

    Pozdrawiam,
    ANRU

    OdpowiedzUsuń
  33. Dla wielu osób pewnie te kolorowanki wydają się bezsensowne, ale mnie tak ciągnie do zakupu takiej. Wiem, że pewnego dnia na pewno się skuszę :D

    martynakrysinska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Chyba wykorzystam ten sposób na radzenie sobie ze stresem!
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  35. Będę musiała się zaopatrzyć we wrześniu w kilka tego typu kolorowanek. Trzeba jakoś zwalczać stres przed fizyką! :))
    soylena.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. uwielbiam kolorowanki

    http://kataszyyna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń