piątek, 15 lipca 2016

Summer outfit



Moja propozycja na letni outfit? Po pierwsze - biel, biel i jeszcze raz biel! Dlaczego? Ponieważ świetnie wygląda przy opaleniźnie - pięknie podkreśla ciemniejszy odcień skóry. Zdjęcia robiłam na początku pobytu w Turcji, więc byłam wtedy jeszcze dość jasna. Nawet teraz chciałabym złapać więcej promieni słońca, żeby moja opalenizna była porządniejsza! Ale nawet jeśli nie jest się opalonym, to przecież nie problem. Ważne żeby fajnie skomponować ciuchy i dobrze się w nich czuć. Po drugie - kombinezon! Nada się na wyjście na miasto albo plażowanie, elegancką kolację czy imprezę. Mega uniwersalny, wszystko zależy od tego jakie dodatki dobierzemy. I nie trzeba głowić się przy łączeniu góry z dołem. Podsumowując - biel oraz dziewczęce, delikatne ubrania w stylu boho aktualnie kojarzą mi się z latem! 

Ja wybrałam zwiewny kombinezon z delikatnym wzorkiem. Podobają mi się także sukienki tego typu, ale na razie niestety nie mam żadnej w swojej kolekcji. Do kombinezonu dobrałam biały, luźny sweterek i wysokie buty, w których jestem zakochana! Musiałam je mieć ;) Dopełniłam całość drobną biżuterią. Dajcie znać co myślicie! Jestem też ciekawa co wy wybralibyście jako must have tego lata?

kombinezon - New Yorker | sweterek - H&M | buty - Bershka


Są to już ostatnie zdjęcia z moich bajkowych wakacji w Turcji. Jeśli jesteście ciekawi jakie mniejsze podróże teraz odbywam, co robię oraz co gotuję w wakacje, zapraszam na moje social media - instagrama i snapchata! 

69 komentarzy:

  1. Śliczny kombinezon! I te widoki *-*
    Pozdrawiam Mój blog♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeżeli chodzi o wakacje to również stawiam na biel!
    Szczególnie jak jest się mocno opalonym to pięknie się wygląda.
    Śliczne zdjęcia:*
    Pozdrawiam♥

    http://kammage12.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna, zwiewna i delikatna stylizacja :) lato należy do bieli

    http://mamariw.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna, zwiewna i delikatna stylizacja :) lato należy do bieli

    http://mamariw.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  5. Ojjj piękna ta stylizacja! W wakacje lepiej stawiać na jasne kolory :*
    Zuzia For Style - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  6. Prześliczne zdjęcia!Moim zdaniem zdecydowanie biel i pastele :)

    SUNSHINE-WIKA.BLOGSPOT.COM [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  7. Też uważam, że biel idealnie się komponuje z opalenizną i teraz, gdy wróciłam z Włoch, to staram się nosić właśnie w większości białe ciuchy. Pech chciał, że akurat 3/4 mojej szafy to ubrania czarne. No, ale trudno haha :D Swoją drogą mega ślicznie wyglądasz w tym stroju, a najbardziej podobają mi się te buty. Przepiękne są! Możesz mi tylko zdradzić, jak u nich z wygodą, bo aż jestem ciekawa!

    minimalistyczny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale cudowna stylizacja !
    udanych wakacji
    i
    miłego dnia

    ZAPRASZAM NA MÓJ BLOG http://www.zoozelooveblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Naprawdę cudowna stylizacja
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak dla mnie bomba :D Osobiście zakochałam się w tym outficie *.*

    OdpowiedzUsuń
  11. Genialna stylizacja! Chciałabym takie buty, ale pewnie bym nawet w nich nie ustała :D
    agnieszkaa-es.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. W tym outficie wyglądasz cudownie ♥ Mega mi się podoba i jeszcze te buty, aaa :D Świetne zdjęcia.

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo ladnie wygladasz, a tlo do zdjec masz idealne!

    http://karolinaslomka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Też uwielbiam biel, ale nie tylko na lato, kombinezony tak samo. Muszę przyznać, że wyglądasz świetnie! Bije od Ciebie radość. A sandałki są piękne :)

    Buziaki ♥
    WSPOMNIENIA Z BUDAPESZTU - KWITNĄCA PRZESTRZEŃ

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudowny kombinezon ♥
    Zazdroszczę figury :(

    [MÓJ BLOG]

    OdpowiedzUsuń
  16. Mi na lato właśnie najbardziej podoba się styl boho, jest genialny
    całość komponuje się super!

    /MAGSAILE/

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam ubrania o kolorze białym, a szczególnie w wakacje stawiam na ten kolor!

    22-ffashion.blogspot.com - klik :)
    theluckyooone

    OdpowiedzUsuń
  18. uwielbiam twój sposób pisania:) urzekł mnie od początku dlatego już od dawna obserwuje twoją prace na blogu! :)
    zapraszam do siebie, jeśli się spodoba zostań na dłużej:)
    blog!

    OdpowiedzUsuń
  19. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  20. do twarzy ci w bieli:) wygldasz jak aniolek ;3
    zazdroszcze tak pieknych doznan estetycznych, te palmy sa zachwycajace!
    obserwuje :)

    za wszystko się odwdzięczam JUST EMSi

    OdpowiedzUsuń
  21. Super wygladasz w białym kolorze!
    flarri.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Przepięknie wyglądasz! ♥
    Masz śliczne włosy, może napiszesz coś kiedyś o ich pielęgnacji? ;*
    http://written-by-loony.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Też lubię nosić biel na sobie jak jest lato, ale w sumie nie tylko, haha :D
    Wyglądasz cudownie, a widoki za Tobą pięknie się prezentują z całością!
    http://iam-wiki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. a ja nie przepadam za bielą, wolę ciemniejsze ubrania :)/Karolina


    Dwie Perspektywy Blog [Klik]

    OdpowiedzUsuń
  25. Ten kombinezon jest śliczny ale raczej siebie w nim nie wyobrażam za to tobie jest w nim ślicznie :) Piękne widoki :)

    http://life-patuu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Śliczny outfit :)
    treamicii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Wyglądasz prześlicznie! Świetne zestawienie :)

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  28. Cudowny kombinezon!
    Ja również stawiam na biel w wakacje :)

    pospolitaola.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. cudowne zdjęcia a co do miejsca to też niczego sobie
    Jak najbardziej biel na wakacjach, choć z moich pechem to zawsze musze się gdzieś później ubrudzić hahah
    pozdrawiam xx
    in-the-white.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Biel to świetny kolor na lato! Bardzo ładnie wyglądasz, kombinezon jest świetny :)
    pozdrawiam
    zuzb.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Po zobaczeniu tej stylizacji, nagle zapragnęłam zakupić kombinezon :) Przepiękny i mega dziewczęcy! Pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja też uważam, że biel jest idealna na lato, a kombinezony ślicznie wyglądają.
    Super wyglądasz!

    Pozdrawiam, nataa-natkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Ślicznie wyglądasz :D
    Bardzo ładna stylizacja :D
    Buty pięknee :D
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :D
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Prześliczny outfit, piękne zdjęcia! Ślicznie wyglądasz :*

    lusialuska.blogspot.com✿

    OdpowiedzUsuń
  35. Świetny ten kombinezon! Chciałbym złapać trochę opalenizny, ale niestety u mnie ciągle pada...

    wercziandweeerczi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Genialna sceneria. Palmy są niezastąpione.
    Masz bardzo zgrabne nogi, hihi.

    Prowadzisz świetnego bloga. Obserwuję ♥
    Będzie mi bardzo miło jeśli wpadniesz do mnie.
    Pozdrawiam! MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  37. Gorgeous total white! Love your sandals!
    Would you like to follow each other? Follow me and I follow you too))
    www.recklessdiary.ru

    OdpowiedzUsuń
  38. cudne są te buty <3
    http://xycjpc.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Świetny post i super zdjęcia!
    .
    .
    Co powiesz na obserwację?( Ja już obserwuje)
    Zapraszam do mnie
    http://siforthestyle.blogspot.com (nowa nazwa)

    OdpowiedzUsuń
  40. Śliczna stylizacja! <3
    Obserwujemy? Zaobserwuj mnie, a ja na pewno się odwdzięczę!

    http://pastelowa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. uwielbiam stylizacje w bieli ! Śliczny kombinezon i świetne miejsce na zdjęcia <3
    Pozdrawiam cieplutko.
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Ja również jestem zwolenniczką bieli <3
    Idealny kolor na lato :)

    Pozdrawiam Cię serdecznie i życzę cudownego dnia :)
    ANRU,

    OdpowiedzUsuń
  43. Buty rzeczywiście cudowne! Świetnie wyglądasz, masz rewelacyjną figurę!


    claudine-bloog.blogspot.com --> MÓJ BLOG
    KLIK

    OdpowiedzUsuń
  44. Buty są piękne, a o kombinezonie to ja już nie wspomnę :)
    meegstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. Uwielbiam outfity w bieli w lato!
    Buty są cudowne, a to tło i palmy ahh brak słów.
    http://joanna-szwed.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  46. Ślicznie wyglądasz, zdjęcia są rewelacyjne :) Genialna stylizacja ;*

    Zapraszam do mnie :)
    patisonkaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  47. Zazwyczaj noszę więcej czarnego chociaż wiem, że to nie najlepszy kolor na lato. Za to w mojej szafie nie znajduje się wiele białych rzeczy, jednak to zawsze coś. Również uważam, że to świetny wybór na takie upalne dni.

    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  48. Uwielbiam chodzić w białych tshirtah, do spodni tego koloru jeszcze się nie przyzwyczaiłam :D
    co do twojego outfitu to mega cudne buty

    http://wooho11.blogspot.com - Zapraszam :* Jeśli Ci się spodoba - zaobserwuj :) Na pewno sie odwdzięczę <3

    OdpowiedzUsuń
  49. Boziuu Boziuuu jaka cudna stylizacja!!!<3
    http://natquaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  50. Ten kombinezon jest boski ;)

    madamblanche.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  51. Wow, ja również jestem zakochana w tych butach! Genialne zestawienie a zdjęcia i tło - po prostu cudowne! :)


    Pozdrawiam,
    Sandra [blog-klik!]

    OdpowiedzUsuń
  52. Lubię takie zwiewne sukieneczki :)

    naczytane.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  53. Przepiękny jest ten kombinezon! 😍
    http://juliamastalerz.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  54. Nawet jeśli nie jesteś jeszcze do końca dopieczona na tych zdjęciach to i tak w bieli wyglądasz świetnie :)

    Kawałek lata. Może wpadniesz? :) SUMMER | tag + inspirations

    Pozdrawiam cieplutko
    Julka.bb

    OdpowiedzUsuń
  55. Kombinezon i buty są wręcz cudowne! Zakochałam się w Twojej stylizacji! *.*
    Pozdrawiam, Aparetka :)

    OdpowiedzUsuń
  56. Twoja stylizacja bardzo mi się spodobała, a zdjęcia są świetne!
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  57. Cudowne zdjęcia! Moją uwagę przykuły buty, które są bajeczne! Ślicznie wyglądasz, jesteś uderzająco podobna do mojej koleżanki ;)

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie:
    Nowy post-klik!

    OdpowiedzUsuń
  58. Latem według mnie również królują białe kolory. Jak napisałaś - cudownie podkreślają opaleniznę.
    Muszę zaopatrzyć się w jakiś fajny kombinezon, bo z moich ulubionych niestety wyrosłam.

    Pozdrawiam serdecznie,
    Zapraszam do siebie: slowandminimal.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  59. Uwielbiam biel ! Ja ubrałabym do tego srebrne szpilki ;)
    Zapraszam do obserwowania
    jagglam.blogspot.com
    +obserwuje

    OdpowiedzUsuń
  60. Jaka sceneria *.*
    Wszystko mi się podoba, brawo Kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  61. Biel, to mój ulubiony wakacyjny kolor. Wyglądasz fenomenalnie w tej stylizacji. Masz piękną figurę i można rzec, że jest idealna. Buciki pięknie się prezentują, lubię buciki na grubym obcasie noga wygląda smuklej :)
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  62. Piękne zdjęcia :)
    https://katie-yasmin.blogspot.com/
    Zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  63. Uwielbiam biel, idealnie pasuje do mnie :)

    natuuuu-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  64. cudowny kombinezon! <3
    piękne zdjęcia , jak Ty :*
    http://stylishfashionbylu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń