poniedziałek, 11 lipca 2016

Wyspa Kos / Pływanie z delfinem | Turcja 2016


Podczas mojego pobytu w Turcji nie miałam wcale tak dużo czasu, by leżeć i nic nie robić. Z rodzicami i bratem ciągle gdzieś chodziliśmy, były mniejsze i większe wycieczki, spacery oraz wypady na miasto. Nie miałam nic przeciwko! Korzystałam z wyjazdu jak tylko się dało. Może tylko troszkę mi szkoda, że przez to nie opaliłam się aż tak bardzo jak na wakacjach rok temu, ale nie szkodzi. Mam jeszcze dwa miesiące! ;)

Pod koniec naszego pobytu udało nam się wybrać na grecką wyspę Kos. W linii prostej, między nią, a Turcją są zaledwie 4 km morza! Płynęliśmy tam około godziny. Uwielbiam rejsy! Wyspa jest na pewno warta zobaczenia. Po przypłynięciu czeka na turystów dużo zieleni, błękitna woda, urocze restauracje, gdzie można zjeść między innymi lokalną potrawę - musakę, czyli zapiekane danie przygotowane na bazie bakłażana, pomidorów oraz mielonego mięsa, w którym górną warstwę stanowi sos beszamelowy posypany żółtym serem. Próbowałam i polecam! Przede wszystkim czuć tam grecki klimat i jest to miejsce idealne na całodniowy spacer, ze względu na to, że wyspa jest mała i można zwiedzić ją "na raz". Najbardziej podobały mi się tam uliczki przy morzu i plaże. Krajobrazy były jak z bajki. Przywiozłam z Kos ogrom zdjęć, jeszcze nigdy tyle ich nie było w jednym poście. Poukładałam je w kolejności, w jakiej zostały zrobione, więc możecie poczuć się jakbyście spacerowali razem ze mną! 




Jeśli już mowa o wycieczkach, to koniecznie muszę wspomnieć o tym, że miałam okazję pływać z delfinem! W tureckiej miejscowości Guvercinlik znajduje się delfinarium, gdzie spełniło się jedno z moich marzeń. Było to niesamowite doświadczenie, które z chęcią bym powtórzyła! Pływanie z delfinem jest po prostu magiczne! 


58 komentarzy:

  1. I właśnie to jest ten urok podróży, wycieczek :) Wstajesz rano i do wieczora zwiedzasz, oglądasz, dostarczasz sobie wrażeń. Czasem jesteś niewyspany, ale mimo to masz energię by poznać nowe rzeczy, nowych ludzi ;)
    Niesamowite widoki i swietna sukienka! A pływanie z delfinem - też bym chciała ;) Nie wiem czemu, ale delfiny mają cos takiego z człowieczeństwa :)
    Pozdrawiam i w wolnej chwili zapraszam do siebie ;)
    http://myslacinaczej29741.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Jejku jakie cudowne zdjęcia! <3 Chciałabym popływać z delfinem, warto było poczekać, aż wszystkie zdjęcia się załadują :D

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale super! Pływanie z delfinami to z pewnością świetne przeżycie :)
    agnieszkaa-es.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ojej prześliczne zdjęcia i ciekawa notka! Ja też byłam na Kosie 2 lata temu i płynęłam z Bodrum :D Bardzo fajna wyspa. Pozdrawiam ;) www.xgetflowx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowne zdjęcia! Moją ulubioną porą w blogosferze jest właśnie lato- wtedy fotografie tak tętnią życiem. :) Ja również kiedyś miałam okazje zwiedzić tą cudowną wyspę, a przy okazji pływać z delfinami- niezapomniane przeżycia.

    QUEEN OF MOON♥
    Jeżeli mój blog Ci się spodoba- zaobserwuj.

    OdpowiedzUsuń
  6. zdjęcia z delfinem magiczne, niczym z jakiegoś filmu :D/Karolina

    Dwie Perspektywy Blog [Klik]

    OdpowiedzUsuń
  7. O matko zdjęcia z delfinkiem naj <3
    Zazdroszczę Ci tak wspaniałego wyjazdu :)

    http://stylistfashioon.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Kurczę, jak tam jest pięknie! Chyba kolejne miejsce do dodania do mojej listy podróżniczej. Mega zazdroszczę Ci pływania z delfinem, na pewno musiało być to cudowne doświadczenie! Piękne zdjęcia :3

    OdpowiedzUsuń
  9. Jakie cudowne zdjęcia ♥ A to z delfinkiem są urocze *-*

    BY-KAYLA-BLOG.BLOGSPOT.COM-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  10. O jejku! Te zdjęcia z Twoich wakacji w Turcji są takie piękne, że sama chciałabym teraz tam być. Pływanie z delfinami- marzenie *-*
    Pozdrawiam Mój blog♥

    OdpowiedzUsuń
  11. Boże cudowne miejsca!
    Przepiękne zdjęcia aż sprawiają, że jak najszybciej chcę znaleźć się w Turcji... ;)

    http://helloitspatty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudne zdjęcia! Musiałaś bawić się świetnie :*
    Zuzia For Style - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  13. Prześliczne zdjęcia. Pływanie z delfinem musiało być świetnym przeżyciem, choć wiadomo, co się dzieje w delfinariach :/
    Pozdrawiam
    Tutti
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  14. Jejku, niesamowite miejsce! Dzięki zdjęciom poczułam się, jakbym naprawdę tam była ♥
    Delfinek jest cudowny *.*
    http://written-by-loony.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne i klimatyczne zdjęcia, ja za musaką nie przepadam ;)
    A pływanie z delfinami - marzenie!

    Pozdrawiam serdecznie,
    Zapraszam do siebie: slowandminimal.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Zdjęcia tak piękne, że samemu chce się tam wybrać. Jakie tam jest piękne niebieskie i bezchmurne niebo, a o wodzie już nie wspomnę. To musiało bym mega świetne przeżycie, pływać z delfinami. Zazdroszczę i gratuluję :)

    californialifeandstudy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Przepiękne zdjęcia. Aż zazdroszczę wycieczki! Pływanie z delfinami musiało być cudowne <3
    Zapraszam na mojego bloga: mój blog♥

    OdpowiedzUsuń
  18. Moja znajoma była na tej wyspie, tam jest przepięknie!

    ///my-life-my-troubles.blogspot.com///

    OdpowiedzUsuń
  19. Byłam na jednej z greckich wysp rok temu i też byłam w niej zakochana! A co do pływania z delfinami to zazdroszczę, nigdy tego nie robiłam chociaż w delfinarium byłam kilka razy. Pozdrawiam! x
    majawojcieszek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Byłam na jednej z greckich wysp rok temu i też byłam w niej zakochana! A co do pływania z delfinami to zazdroszczę, nigdy tego nie robiłam chociaż w delfinarium byłam kilka razy. Pozdrawiam! x
    majawojcieszek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Widzę, że pobyt był bardzo udany. Zdjęcia śliczne.

    MY BLOG - CLICK!

    OdpowiedzUsuń
  22. Wyjazdu zazdroszczę jak nic, ale pływanie z delfinem, to musiało być coś niesamowitego :)

    mystery-identity.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Super doświadczenie! Ja w Grecji miałam okazję oglądać delfiny przy naszym statku, ale o pływaniu z nimi mogę pomarzyć :D Świetne zdjęcia!

    U mnie nowy post, zapraszam!
    MÓJ BLOG
    MÓJ KANAŁ NA YT

    OdpowiedzUsuń
  24. ale super! sliczne zdjecia!!:)
    http://dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Kolejne miejsce do mojej listy, cudownie tam :D

    natuuuu-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Rejsy są bardzo ciekawe, sama uwielbiam takie wycieczki! :)
    Przy okazji piękne zdjęcia, wyspa Kos musi być cudownym miejscem :*
    Buziaki, http://juliamastalerz.blogspot.com/?m=1


    OdpowiedzUsuń
  27. genialne zdjęcia <3
    http://xycjpc.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Zawsze marzyłam by popływać z delfinami ;)
    pozdrawiam cieplutko :))
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Do Turcji niestety nie udało mi się pojechać, a miałam, ale plany się pokrzyżowały, jednak Ty wprowadziłaś mnie w ten klimat ♥
    Niesamowite zdjęcia! Też kiedyś kąpałam się z delfinem, to są cudowne stworzenia ♥
    http://iam-wiki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. To 3 zdjęcie z delfinem jest mega urocze! :)
    Piękne zdjęcia :)
    Anonimoowax - Klik

    OdpowiedzUsuń
  31. Jeju jak wiele zdjęć, wszystkie są wspaniałe, ahh chciałabym tam pojechać.
    A zdjęcia z delfinami, są najlepsze! haha
    http://joanna-szwed.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Przepiękna wyspa, pływania z delfinem bardzo zazdroszczę :)
    http://malachowskaadrianna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. świetne zdjęcia ;) mega zazdroszczę, tyle pięknych wspomnień ;*
    pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie, będzie mi bardzo miło jeśli zajrzysz, zaobserwujesz xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  34. Jejku jak miło pooglądać miejsca, w których byłam. Byłam w Bodrum jak i na Kos. Mam nawet zdjęcie na tych schodkach. Ile bym dała, żeby tam wrócić! Pływanie z delfinem musi być cudowne, ja miałam tylko zdjęcie z delifnkiem i to już było niesamowite przeżycie.
    Piękne ujęcia:)

    Jull.pl - klik!

    OdpowiedzUsuń
  35. Ale pięknie tam w tej Turcji, tak kolorowo
    Pięknie wyglądasz
    Śliczne zdjęcia
    Delfinek 🐬 uroczy
    Czekam na więcej postów, pozdrawiam oliwiafelkel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. To musi być niezwykłe miejsce, niecodzienne widoki i nadmorska roślinność. Piękne zdjęcia
    photos-by-mef.blogspot.com zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  37. Zazdroszczę takiego wyjazdu *.*

    Zapraszam: http://velina-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. Zazdroszczę wyjazdu. Tak się ciesze, że trafiłam na twój blog. Jest niesamowity :)!

    Mój blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  39. śliczne zdjęcia, zazdroszczę wakacji;)

    OdpowiedzUsuń
  40. mega! Byłam na tej wyspie w tamtym roku i kojarzę większość miejsc ze zdjęć, super się ogląda :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Śliczne zdjęcia, a wyspa musiała być cudowna :D. A co do pływania z delfinem to zazdroszczę oczywiście w pozytywnym tego słowa znaczeniu :)

    Pozytywnarealistka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. jeny przepiękne są te zdjęcia! :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Niesamowite zdjęcia!

    https://strong-power.blogspot.com/2016/07/top-5-wyniki-konkursu.html

    OdpowiedzUsuń
  44. przepięknie tam! a pływania z delfinem mega zazdroszczę! ♥

    [ Blog ]

    OdpowiedzUsuń
  45. Masa pięknych zdjęć! Zazdroszczę pływania z delfinem!!! :)

    Pozdrawiam gorąco ♡♡♡
    MADEMOISELLE BLOG

    OdpowiedzUsuń
  46. ale super, ja jak byłam w Turcji to miałam płynąć na Kos ale nie wyszło :)

    by-klaudiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  47. Świetny post oraz piękne zdjęcia! Przyniosłaś trochę słońca z Turcji do deszczowej Polski ;)

    Pozdrawiam Wiktoria z bloga Book Written Rose. Zapraszam ❤

    OdpowiedzUsuń
  48. jak ja ci zazdroszcze tego wyjazdu!

    http://karolinaslomka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  49. Kocham Greckie wyspy i marzę, żeby zwiedzić wszystkie! Twoje zdjęcia sprawiły, że jeszcze bardziej zatęskniłam za greckim klimatem... Musaka jest pyszna, a smak jest nie do podrobienia w Polsce niestety. Próbowałaś greckich słodkości? To najlepsze słodycze, jakie można zjeść!
    I zazdroszczę pływania z delfinami. Nigdy nie miałam takiej okazji, ale jeśli w przyszłości by się nadarzyła to mimo strachu, na pewno bym się zdecydowała!

    blondynkaczuje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  50. Rewelacyjnie zdjęcia. Uwielbiam strasznie takie klimaty. :)
    Będę musiała chyba się kiedyś wybrać do Turcji. :D

    OdpowiedzUsuń
  51. Byłam w Turcji parę lat temu,dzięki Twoim zdjęciom przypomniałam sobie jak pięknie tam było! Zazdroszczę pływania z delfinami *.*
    http://bezprecedensowna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń