piątek, 26 sierpnia 2016

Back to school #1 Jak dobrze wypaść w nowej szkole?


Seria 'Back to school' na dobre zagości na blogu we wrześniu, bo wolę pisać o szkole kiedy wpadnę w jej rytm, a tymczasem nadal żyję wakacjami. Jednak wyjątkowo i na dobry początek mam dla Was jednego posta, który przyda się przed rozpoczęciem roku szkolnego. Jest on skierowany szczególnie do osób, które zaczynają w swoim życiu nowy rozdział pod tytułem "gimnazjum" czy "szkoła ponadgimnazjalna", ale pomoże też przy jakiejkolwiek okazji, podczas której poznaje się nowe osoby. Zebrałam w punktach kilka porad, które warto zapamiętać żeby jak najlepiej wypaść w świeżym otoczeniu.

1. Nikogo nie udawaj! Nie próbuj na siłę przypodobać się innym. Oni prędzej czy później zauważą jaki naprawdę masz charakter i tym samym zostaniesz odebrany jako człowiek nieszczery. Poza tym chyba fajniej jeśli znajomi będą lubili Cię takim jakim jesteś, a nie takim kogo udajesz? 

2. Pamiętaj o uśmiechu! Jest zaraźliwy, a ludzie mimo tego, że wydaje się inaczej, całkiem chętnie go odwzajemniają. Uśmiechając się zostaniesz odebrany jako osoba ciepła i pozytywna, która łatwo nawiązuje kontakt.

3. Nie bądź przesadnie miły! Bycie dla każdego serdecznym faktycznie Ci się opłaci, jednak uważaj, by zbyt się nie rozpędzać. Mówiąc za dużo komplementów i przesłodzonych rzeczy zostaniesz odebrany jako podlizywacz.

4. Nie oceniaj z góry! Nie skreślaj nowo poznanych znajomych pierwszego dnia. Kiedy spędzisz przy nich więcej czasu mogą okazać się zupełnie inni i będziesz żałować swojej decyzji. Do tego natrudzisz się, by naprawić wrażenie tych osób o Tobie jako "niemiłego kolegi".

5. Bądź otwarty na ludzi! Nie bój się, kiedy inicjują rozmowę czy chcą dowiedzieć się czegoś więcej. Odważ się rozmawiać na tematy przekraczające przedstawienie się. Inaczej zostaniesz odebrany jako osoba skryta, zamknięta w sobie, z którą ciężko nawiązać kontakt, a to nie jest chyba Twój wymarzony początek?


Życzę Wam żebyście w nowej szkole poznali prawdziwych przyjaciół, którzy będą dla Was wsparciem i z którymi będziecie kolekcjonować najpiękniejsze wspomnienia. Trzymam za Was kciuki! Natomiast wspomnę jeszcze, że na zdjęciach towarzyszy mi moja ukochana, najprawdziwsza przyjaciółka Pola. Do tego sesję zrobiła nam kolejna ważna dla mnie osóbka, moja internetowa przyjaciółka Ola z Olusiek Blog. Jestem bardzo zadowolona z efektów, dajcie znać jak Wam się podoba!

65 komentarzy:

  1. Świetne rady, ja wdrażam je w życie co roku :) Zdjęcia są przepiękne, obserwuję!
    Pozdrawiam :*
    Natforart klik

    OdpowiedzUsuń
  2. Każdy powinien korzystać z tych rad! :)
    Cudowne zdjęcia :*

    lusialuska.blogspot.com✿

    OdpowiedzUsuń
  3. Idealny pomysł na post z serii Bach To School! I świetne miejsce na zdjęcia :)
    http://with-ideas.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne rady na pewno się przydadzą mimo tego, że nie idę do nowej szkoły, lecz idę do gimnazjum (w tej samej szkole), ale będzie trochę nowych osób. Przepiękne zdjęcia :*

    Zuzia For Style - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  5. Rady jak najbardziej przydatne, szczególnie dla osób nieśmiałych, które wolą samotność od poznawania ludzi. Zdjęcia są prześliczne!

    PIANKAOFSTYLE.PL-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  6. ja już lata szkolne mam dawno za sobą ale rady bardzo przydatne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. dobre rady, oczywiste, jednak nie do kazdego docieraja, dopóki się nie przeczyta. Jeeeny, ale Ty masz chudziutkie nogi :D/Karolina


    Dwie Perspektywy Blog [Klik]

    OdpowiedzUsuń
  8. Naprawdę świetne! Jestem pod wrażeniem zdjęć ! Pozdrawiam x
    https://alittlebitforbeauty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne sposoby, ja za rok idę do nowej szkoły ;d
    http://treamicii.blogspot.com/2016/08/ostatni-tydzien.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja w tym roku idę do gimnazjum i Twoje rady mi się przydadzą. :)

    Pozdrawiam :*
    NOWY POST na zone-of-smile.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajne rady dla tych co wchodzą w nowe otoczenie, przydadzą mi się za rok do liceum :D. Chociaż tak jak napisałaś te rady przydają się nie tylko w szkole, ale również w momencie, gdy po prostu poznajemy nowe osoby. Świetne zdjęcia :).

    pozytywnarealistka.blogspot(klik)

    OdpowiedzUsuń
  12. U mnie w pierwszej gimnazjum (aktualnie idę do drugiej) był chłopak, który mnie chyba nawet nienawidził. Właściwie zupełnie mnie nie znał, nie gadałam z nim, nie dawałam mu się poznać, bo był dla mnie chamski. A kilka miesięcy przed końcem roku, nie wiem czy to ja się zmieniłam, czy on zmienił podejście, ale normalnie gadaliśmy :) Polecam nie oceniać i być sobą.

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawe rady, naprawdę mogą pomóc co niektórym. Świetne zdjęcia! Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  14. Rady są dobre i na pewno przydatne :) Jeśli o mnie chodzi nigdy nie miałam raczej problemów z nową szkołą ponieważ jestem takim bardziej śmieszkiem. Wszystko przyjmowałam na luzie :) Zdjęcia są suuuper :)

    W wolnej chwili zapraszam do mnie :)
    NAHTURAL.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne rady. Szkoda, że nie znalazłam takich rok temu hahah
    http://malachowskaadrianna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Super rady na pewno się przydadzą! Ładne zdjęcia! <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Ciekawie napisane! Fajny wpis :)
    Pozdrawiam
    http://jowitamichalowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja właśnie idę do nowej szkoły :> Jednak większość osób znam. Śliczne zdjęcia!
    Pozdrawiam, Natalia

    OdpowiedzUsuń
  19. Przydały mi się te rady, bo idę teraz do nowej szkoły. Mam pytanie. Czym robisz zdjęcia? są bardzo ładne. Pewnie gdzieś napisałaś, ale mi umknęło /:
    Obserwuję i liczę na rewanż <3
    Mój blog- kliknij <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdjęcia robione były aparatem Oli, czyli Canonem EOS 1200D z obiektywem EF 50mm f/1.8 STM ;)

      Usuń
  20. Już od 2 lat jestem w nowej szkole i na początku obawiałam się, czy zostanę zaakceptowana. Okazało się, że już po paru miesiącach zyskałam mnóstwo znajomych, a to właśnie przez uśmiechanie się i bycie sobą! :)
    Piękne zdjęcia! Skąd masz buty? ♥
    http://written-by-loony.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Super zdjęcia!
    http://klaudencja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczne zdjęcia :)
    Zapraszam do mnie: http://martiinaz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. zdjęcia są przewspaniałe i idealnie pasują do tego posta! :) a rady bardzo dobre, sama chyba jakbym miała je wypisać to byłyby bardzo podobne :)

    pozdrawiam

    positivelittlethink.blogspot.com [klik]
    Youtube-klik!

    OdpowiedzUsuń
  24. jesli chodzi o znajomych, zeby przed nimi dobrze wypasc, spotykam sie z nimi, czesto pojedynczo, bo tak lepiej mi sie gada, a jesli chodzi o nauczycieli : jestem ambitna i w miare ulozona, staram sie im nie przeszkadzac, to wystarczy :D
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetne rady, muszę się do nich zacząć stosować, bo przez to,że tak się nie zachowywałam naprawdę wiele straciłam.. Przeczytałam również inne posty i jesteś naprawdę mega pozytywną osobą i motywującą ! Cieszę się, że tu trafiłam :)

    aisakm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Super rady! Przydadzą się, bo już za kilka dni zacznę naukę w liceum.
    Pozdrawiam Mój blog♥

    OdpowiedzUsuń
  27. Śliczne zdjęcia!! :)) Pozdrawiam i zapraszam na:
    maggie-fashion-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetne zdjęcia. Namachałam się przy nich, bo Pola jest strasznie bladziutka ;*
    Rady są jak najbardziej trafione. Na pewno się komuś przydadzą :D
    olusiek blog - klik 

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetne rady! A zdjęcia są rewelacyjne! :)
    Obserwuje kochana :*
    Zapraszam: http://allixaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Ciekawy wpis ale ja już nie chodzę do szkoly:P OBSERWUJĘ!

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetnie wykonane zdjęcia i przydatne rady :) Najważniejsze to być osobą otwartą i nikogo nie udawać :) Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Idealne rady dla kogos, kto zaczyna naukę w nowej szkole ;) Nic dodać, nic ująć! Usmiech, dobre usposobienie, bycie sobą i można uznać sukces na starcie! :)
    Pozdrawiam i w wolnej chwili zapraszam do siebie ;)

    http://myslacinaczej29741.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. śliczne zdjęcia! super post
    miłego dnia

    ZAPRASZAM NA MÓJ BLOG http://www.zoozelooveblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Same ważne rady wypisałaś, mi właśnie te rzeczy pomogły zaklimatyzować się w nowej szkole, rok temu ;)
    Genialne zdjęcia! Świetnie wyglądacie :)

    Pozdrawiam serdecznie,
    Zapraszam do siebie: slowandminimal.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Bardzo pomocny post! :D Śliczne zdjęcia :D
    MÓJ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  36. Jeju, zdjęcia z przyjaciółką mnie zachwyciły! Co do zmiany szkoły to mnie to czeka dopiero za rok i muszę przyznać, że trochę się obawiam. Staram się jednak póki co korzystać z czasu gimnazjum jak tylko się da! x
    majawojcieszek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Jeju, zdjęcia z przyjaciółką mnie zachwyciły! Co do zmiany szkoły to mnie to czeka dopiero za rok i muszę przyznać, że trochę się obawiam. Staram się jednak póki co korzystać z czasu gimnazjum jak tylko się da! x
    majawojcieszek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Uwielbiam zdjęcia z przyjaciółkami. Sama ostatnio zaczęłam takie robić.
    Twoje rady rzeczywiście się sprawdzają. Przekonałam się kiedy szłam do gimnazjum dwa lata temu ;)

    luska-everywhere

    OdpowiedzUsuń
  39. No młodziaki, zaczynać korzystać z tych rad! :PP

    aanna-aanna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Pierwszy punkt najważniejszy! Piękne zdjęcia :)
    YOZIZIRA.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Rady jak najbardziej przydadzą się mi za rok :) Masz śliczny uśmiech <3
    klaudiawmoimswiecie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Świetne wyszły te zdjęcia :D rady za 2 lata na pewno mi się przydadzą <3 Osobiście nie obawiam się zmiany szkoły ;D

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :) Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  43. Niby łatwo powiedzieć, jednak nie łatwo jest tak od razu zastosować się do wszystkich rad :(
    Zapraszam na mojego bloga!

    OdpowiedzUsuń
  44. Ja za rok idę do nowej szkoły, wiec twoje rady na pewno wezmę pod uwagę. Cudne zdjęcia!

    22-ffashion.blogspot.com - klik :)
    theluckyooone

    OdpowiedzUsuń
  45. W tym roku rozpoczynam nową szkołę, więc te rady jak najbardziej mi się przydadzą :)

    Pozdrawiam, Jabłuszkooo ♡
    SZELEST STRON

    OdpowiedzUsuń
  46. Super zdjęcia i bardzo cenne rady!
    Napisałaś o wszystkim, co jest bardzo ważne.
    Obserwuję!

    live-telepathically.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  47. Mnie zmiana szkoły czeka w przyszłym roku szkolnym, więc na pewno wykorzystam te rady :)
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  48. Bardzo fajne zdjęcia i ładnie napisana notka :D zapraszam :*
    http://floverxv.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  49. Na pewno wykorzystam Twoje rady :)
    Zapraszam:
    elizza-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  50. Na pewno wykorzystam Twoje rady :)
    Zapraszam:
    elizza-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  51. Świetne rady, takie najważniejsze :)) Jeju ile ja dałabym aby mieć taką jakość zdjęć ehh...
    Wykonanie ich jest fantastyczne, więcej takich zdjęć!
    MELA BLOG ♥

    OdpowiedzUsuń
  52. świetne porady, na pewno mi się przydadzą. Bardzo ładne zdjęcia :D
    Pozdrawiam
    nikolaprzybysz.pl

    OdpowiedzUsuń
  53. Ciekawe rady, na pewno przydadzą się komuś kto zmienia szkołę ;)
    Ja jednak niestety (a może stety) na razie do nowej szkoły nie idę, ale w zasadzie rady się przydadzą, bo w końcu można trochę zrobić 'nowe pierwsze wrażenie' na początku roku po wakacjach :)

    BY-KAYLA-BLOG.BLOGSPOT.COM-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  54. Jak tylko szłam do nowej szkoły wiedziałam, że niekoniecznie każdy będzie mnie lubić itp. ale starałam się zastosować do9 wszystkich rad jakie czytałam od innych i być cały czas sobą, opłaciło się, po paru tygodniach zyskałam wielu nowych znajomych, którzy doceniają to co robię ♥
    Cudowne zdjęcia, i Wy na nich, i Wasze stylizacje! Ola musiała się naprawcować, haha ♥
    http://iam-wiki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  55. fajne rady na pewno skorzystam z niektórych bo idę do nowej szkoły ;)
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  56. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  57. Ale swietny post! I piękne zdjęcia<3

    OdpowiedzUsuń
  58. ja na szczescie nigdy nie mam z tym problemu :D

    http://karolinaslomka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  59. Pamiętam jak bardzo się stresowałam jak szłam do technikum, świetne zdjęcia :)

    natuuuu-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń