czwartek, 18 sierpnia 2016

Co sądzę o przyjaźniach przez Internet?


Internetowa przyjaźń w ostatnim czasie stała się coraz częściej spotykanym zjawiskiem. Widzę o wiele więcej, niż jeszcze rok temu, zdjęć osób, które pokonały kilometry żeby się zobaczyć i cieszą się swoją realną obecnością. Czy przez to, że takie relacje robią się powoli codziennością, znika ich cały urok?

Niekoniecznie. Na początku Internetowe przyjaźnie budziły wielki podziw i zainteresowanie, były czymś innym, niezwykłym. Czy teraz jest inaczej? Nie, z małym wyjątkiem. Ludzie zaczynają przywykać do tego, że na co dzień słyszy się o takiego typu więziach. To, że Internetowa przyjaźń staje się powszechna nie jest niczym złym, nie zabiera jej magii, a rozszerza ją. Piękne jest to, że dla każdego otworzyły się nowe drzwi. Kolejna szansa na zawarcie przyjaźni na całe życie. Internet jest przy nas 24/7, więc możliwość spotkania w nim naszego przyjaciela jest taka sama jak w realnym życiu. Ludziom potrzebni są ludzie. Każdy nowy przyjaciel dodaje nam siły, czyni naszą codzienność ciekawszą i barwniejszą. Do tego kto lepiej zrozumie blogerkę niż blogerka? Fankę niż fanka? To świetna sprawa, że dzięki swoim zainteresowaniom i poglądom, którymi dzielimy się w sieci, dzięki działalności takiej jak blog czy youtube, możemy znaleźć duszyczkę, która doskonale będzie nas rozumieć. Ponad to pielęgnowanie Internetowej przyjaźni i pokonywanie kilometrów obdarza nas nowymi cechami, takimi jak cierpliwość (akceptacja odległości, oczekiwanie na spotkanie) czy determinacja (dążenie do spotkania) uczy dokładnej dbałości (żeby przyjaźń przetrwała) i pogoni za realizacją wyznaczonych celów.


Co sądzicie o tym temacie? Możecie mi też opowiedzieć o swoich internetowych  przyjaźniach, chętnie poczytam!

Dlaczego pisząc o tym dodaję takie, a nie inne zdjęcia? Jest na nich moja internetowa (i malutka <3) przyjaciółka Ola (Olusiek Blog-klik), którą poznałam dzięki blogowaniu i jeszcze dziś gościłam w moim domu. Przez 89 wspólnie spędzonych godzin, udało nam się między innymi zrobić kilka sesji zdjęciowych. Wspólna praca nad blogami dawała nam wiele radości. To cudowne uczucie dzielić z kimś pasję! Wszystko relacjonowałam na instagramie i snapchatcie, zapraszam Was tam jeśli chcecie być na bieżąco!



52 komentarze:

  1. Mialam sporo takich internetowych znajomosci, ale jednak zadna nie przetrwala na dluzsza mete. Moze dlatego, ze z nikim sie nie spotkalam w prawdziwym zyciu :) Bardzo ladna sesja. Obie super wygladacie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny wpis ;) ja jeszcze nie mam internetowej przyjaciółki, ani żadnej internetowej znajomości, ale mam nadzieje, ze niedługo się to zmieni :) Moim zdaniem internetowa przyjaźń jest super sprawą, bo można skontaktować się z kazdym na świecie. Jeśli nie potrafi się znaleźć przyjaciół w realnym życiu, zawsze można szukać w internecie, ale niestety nie jest to łatwe i trzeba uważać na ludzi ;)


    BY-KAYLA-BLOG.BLOGSPOT.COM-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  3. Internetowa przyjaźń fajna jest ;P

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie zawarłam jeszcze żadnej przyjaźni przez internet, jednak bardzo fajnie, że poruszyłaś ten temat. Dużo ludzi w dzisiejszych czasach boi się, że osoba, z którą piszą, w rzeczywistości nie jest tym za kogo się podaje. Zgadzam się, że dzięki tego tupu znajomościom można się dużo nauczyć. Świetne są te zdjęcia :D

    pozytywnarealistka.blogspot(klik)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja zawarłam przyjaźń internetową, która trwa już prawie 3 lata i jest to najlepsza przyjaźń na świecie 💘
    http://juliamastalerz.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. Super post:) Ja nie zawarłam nigdy jeszcze internetowej przyjaźni. :* Zapraszam https://ptysiiaczekkk.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. To świetne móc się dzielić z kimś pasją!

    OdpowiedzUsuń
  9. Zgadzam się z Tobą w stu procentach, internetowa przyjaźń jest magiczna, cechuje ją przede wszystkim ta cierpliwość o której wspomniałaś. Poznawanie ludzi przez internet to fantastyczna sprawa!

    claudine-bloog.blogspot.com --> MÓJ BLOG
    Klikniesz w ten link? KLIK

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja mam swoją internetową przyjaciółkę, i poznałam ją tak samo jak ty twoją, przez blogowanie. Śliczne zdjęcia :*
    Zuzia For Style - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja jeszcze sie nigdy nie zaprzyjaźniłam z kimś przez Internet, piękne zdjęcia! :)
    http://aaabydidi.blogspot.com/ odpowiadam na każdą obserwacje! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja 3 lata temu poznałam na kolonii 2 koleżanki i cały czas utrzymujemy kontakt przez internet i po raz drugi niestety jeszcze okazji spotkać się nie miałyśmy :/
    Zapraszam: klaudiawmoimswiecie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Zdjęcia przepiekne super ze udalo wam sie spotkac:) a co do internetowych przyjazni to sa wspaniale jednak to nie dla mni..

    typical-teengirl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Dziewczyny uwielbiam Wasze blogi, również się przyjaźnię z Olą i poznałam ją w internecie, a teraz mamy okazję się spotykać! Do mnie przyjeżdża teraz też internetowa przyjaciółka z Siedlc na 5 dni, bardzo się z tego powodu cieszę i mam nadzieję, że uda Nam się spędzić czas równie dobrze jak Wy, obserwowałam Was na Instagramch i Snapach, świetny ♥
    http://iam-wiki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Myślę, że taka przyjaźń internetowa jest bardzo fajna i ten czas spędzany razem jest bardziej doceniany!

    MÓJ BLOG
    MÓJ KANAŁ NA YT

    OdpowiedzUsuń
  16. Też mam swoją internetową przyjaciółkę, którą poznałam przez grę MovieStarPlanet :D Było to już bardzo dawno, ale teraz nadal utrzymujemy kontakt. Śliczne zdjęcia!
    Pozdrawiam, Natalia

    OdpowiedzUsuń
  17. Internetowa przyjaźń jest świetna, ja niestety straciłam kontakt ze swoją internetową przyjaciółką. Szkoda, ale wydaję mi się, że nasza znajomość nie była szczera. Zapraszam do mnie: mmartnw blog

    OdpowiedzUsuń
  18. Zazdroszczę takiej przyjaźni! Sama jeszcze nie znalazłam bratniej duszy w internecie, ale myślę, że często takie przyjaźnie są o wiele bardziej prawdziwe niż te "realne".

    blondynkaczuje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Mam taką jedną przyjaciółkę internetową, Kingę, która również jest blogerką. Jeszcze nie miałyśmy okazji się spotkać, jednak dążymy do tego i dbamy o naszą przyjaźń przez codzienne pisanie. Wspaniale jest mieć taką osobę. Zdjęcia są piękne ♥ bez przerwy obserwowałam Ciebie i Olę na snapchacie ;*
    Pozdrawiam serdecznie i w wolnej chwili zapraszam do mnie:
    http://written-by-loony.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Przyjaźń internetowa żeby przetrwała musi być z obu stron. A często dzieje się tak, że jedna strona zapomina o drugiej. Potrzeba do tego dużej cierpliwości. Posiadam przyjaciela przez internet, jednak na spotkanie jeszcze przyjdzie czas. Miało być te wakacje, lecz tak wyszło, że termin nadejdzie kiedy indziej - być może w tą zimę.

    MY BLOG - CLICK!

    OdpowiedzUsuń
  21. jesteście takie śliczne! Ja mam dwie internetowe przyjaciółki (jedna z nich zaraz będzie oglądać moje snapy hihi duży spam<3)

    mój blog [klik]❣

    OdpowiedzUsuń
  22. ja mam jedna if i znamy sie juz 4 lata:((( jeszcze sie nie spotkalymsy, masakra

    http://karolinaslomka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. przez internet poznałam moją przyjaciółkę. wielu, wielu znajomych! jestem jak najbardziej na tak ; )

    ciemoszewska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja w internecie znalazłam moje bratnie dusze <3 także też jestem jak najbardziej na tak!
    swietna notka i swietne zdj

    OdpowiedzUsuń
  25. A ja właśnie sama nie wiem co sądzić o internetowych przyjaźniach. Na pewno jak już pozna się świetną osobę w internecie to musi być cudowne uczucie, jednak właśnie przez to, jak popularny stał się ten temat, dla mnie stracił już trochę swoją wartość. Mimo wszystko, bardzo mi się podoba twój post. Zwłaszcza ten fragment, że internet jest nam tak bliski jak realny świat i dlatego nie tak trudno znaleźć tu przyjaciela- coś jest w tych słowach! Śliczne zdjęcia x
    majawojcieszek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. A ja właśnie sama nie wiem co sądzić o internetowych przyjaźniach. Na pewno jak już pozna się świetną osobę w internecie to musi być cudowne uczucie, jednak właśnie przez to, jak popularny stał się ten temat, dla mnie stracił już trochę swoją wartość. Mimo wszystko, bardzo mi się podoba twój post. Zwłaszcza ten fragment, że internet jest nam tak bliski jak realny świat i dlatego nie tak trudno znaleźć tu przyjaciela- coś jest w tych słowach! Śliczne zdjęcia x
    majawojcieszek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Gratuluję tak pięknej internetowej przyjaźni! Ja jeszcze nigdy nie spotkałam takiej osoby w internecie z którą mogłabym się lepiej poznać.
    Pozdrawiam serdecznie http://hdshua.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Gratuluje przyjaźni, ja do swojej przyjaciółki wybieram się w następne wakacje
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  29. chciałabym mieć kiedyś internetową przyjaciółkę ;)
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja niestety nie mam internetowej przyjaciółki, a w sumie szkoda. To bardzo fajna sprawa i podziwiam wszystkie takie przyjaźnie za to, że są trwałe i obie strony o nią walczą :)



    https://roseaud.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja nadal nie jestem przekonana co do internetowej przyjaźni, może dlatego, że jeszcze takiej nie odczułam na własnej skórze? :) Śliczne zdjęcia i super, że mogłyście się spotkać :)
    http://my-natalias-place.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Jestem w internetowej przyjaźni już przez 2 lata (7 lipca minęła ta dwójka) i nadal dobrze się dogadujemy, a przede wszystkim chcemy się spotkać ;) Zdjęcia świetne! ♥ Pamiątka do końca życia.

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. O jejku, wyglądacie jak starsza i młodsza siostra! Naprawdę, tak uroczo aż haha ♥

    minimalistyczny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Ja także mam internetową przyjaciółkę :)
    agnieszka-gromek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. sama poznałam moją przyjaciółkę przez internet już dawno temu, może jest to inne bo mieszkamy daleko od siebie, ale na pewno świetne doświadczenie ;)

    >> VANILLIA96.BLOGSPOT.COM <<

    OdpowiedzUsuń
  36. Internetowe przyjaźnie są cudowne
    http://treamicii.blogspot.com/2016/08/photo-6_20.html

    OdpowiedzUsuń
  37. Super, że się spotkałyście! Cudowne zdjęcia :D

    lusialuska.blogspot.com✿

    OdpowiedzUsuń
  38. Miałam jedną taką przyjaźń,ale niestety nie przetrwała zbyt długo. Może to kwesta zbyt dużej odległości przez którą nie było możliwości spotkania się ? Świetna sesja ! :*

    http://stylistfashioon.blogspot.com/2016/08/sammydress-reviev-two.html

    OdpowiedzUsuń
  39. Ja nie mam takich przyjaciółek, wolę nie mieć, bo bardzo przywiązuję się do ludzi i ciężko by było z odległością :) Śliczne zdjęcia! Ola ma świetne spodnie ;)

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie:
    Nowy post-klik!

    OdpowiedzUsuń
  40. Wspólna pasja łączy :)
    ja nie mam internetowej przyjaciólki, juz teraz nie udzielam się w internecie tak bardzo jak kiedyś, wiec moze to dlatego :)/Karolina


    OdpowiedzUsuń
  41. Internetowe znajomości nie są niczym dziwnym w dzisiejszym wieku. Sama posiadam taką przyjaźń.
    Świetnie wykonane zdjęcia! Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Ja też poznałam swoją przyjaciółkę ponad 10 lat temu przez internet a że obie jesteśmy z tego samego miasta to przyjaźń "udała się" mimo wielu kłótni;)

    alexamariani.blogspot.comi

    OdpowiedzUsuń
  43. Ja miałam w sumie 3 takie e-znajomości i dwie z nich przetrwały. Najbardziej cieszę się z przyjaźni z koleżanką z Belgii, którą poznałam dzięki instagramowi :)
    malinowynotes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Ja miałam w sumie 3 takie e-znajomości i dwie z nich przetrwały. Najbardziej cieszę się z przyjaźni z koleżanką z Belgii, którą poznałam dzięki instagramowi :)
    malinowynotes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. mam przyjaciela z internetu :)

    Zapraszam na mój blog CrazyBoyLife12.blogspot.com Daje Obserwacje za Obserwacje Dopiero zaczynam!

    OdpowiedzUsuń
  46. śliczne buty *.*

    http://carannea.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  47. Ja mam kilka takich przyjaciółek, ale no cóż nie każda okazała się być tą odpowiednia :)

    http://natuuuu-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń