poniedziałek, 22 sierpnia 2016

Enjoy!


Wokół siebie widzę posty i filmiki z serii 'Back to school' i coraz częściej słyszę, że zostało już tylko tyle i tyle dni do rozpoczęcia roku szkolnego. Natomiast ja zamiast tylko mówię  i planuję kolejne wakacyjne wyjazdy.

Do wykorzystania mamy 9 dni. 9 szans na zrobienie czegoś nowego, odnowienia starych znajomości, odwiedzenia zapomnianych miejsc. Zamiast narzekać, że czas wolności nieubłaganie dobiega końca, lepiej wykorzystać go tak dobrze jak tylko się da. Niech te 10 dni przewyższą rangą wszystkie pozostałe wakacyjne i przyniosą Wam piękne wspomnienia, które będą przywoływać uśmiech podczas szkolnych dni i dodawać otuchy w oczekiwaniu na kolejne wakacje. Mam dla Was kilka oryginalnych podpowiedzi (dajcie mi znać co dodalibyście do takiej kreatywnej listy!):
  • Wakacje kojarzą się z wyjazdami. Nie masz pieniędzy na bilet, by odwiedzić jakieś większe miasto? Nic straconego! Wybierz jedną małą miejscowość obok Twojej, taką w której jeszcze nie byłeś, wsiądź na rower i odkrywaj. Małe podróże też mają swoją magię, poznaj ją!
  • Sprawdź prognozę pogody, zaproś swoje przyjaciółki, zaopatrzcie się w śpiwory oraz dużo, dużo kocyków i śpijcie pod gołym niebem!
  • Kup latające lampiony, wybierz się na plażę lub pole i puszczaj je przy promieniach zachodzącego słońca! 

Enjoy! Korzystajcie!


Zdjęcia zrobiła Ola z Olusiek Blog 

52 komentarze:

  1. Rewelacyjne zdjęcia! :)
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz rację! Śliczne zdjęcia ;)
    Świetne pomysły, ja sama mam taki notes i jest kopalnią inspiracji! ;)

    WYGRAJ PROMOCJE TWOJEGO BLOGA NA MIESIĄC ♥

    Kinga Dobrowolska–blog
    Zapraszam kochani ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Niesamowicie motywujesz Karina! Uwielbiam tu wpadać, bo od razu na twarzy pojawia się u mnie uśmiech.
    Zdjęcia na tle tego samochodu to obłędny pomysł!

    luska-everywhere

    OdpowiedzUsuń
  4. ja we wrześniu dopiero zacznę wakacje, bo pracę kończę w sierpniu a studia od października :)

    Pozdrawiam :)
    ANRU,

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgodze się z poprzedniczką że zdjęcia na tle tego samochodu to super pomysł. Na pozór banalne tło ale efektowne.I ładny top ;*
    Pozdrawiam :*
    http://alicekadubiec.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgodze się z poprzedniczką że zdjęcia na tle tego samochodu to super pomysł. Na pozór banalne tło ale efektowne.I ładny top ;*
    Pozdrawiam :*
    http://alicekadubiec.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  7. oj nie wiem czy w obecna zmienna pogodę spanie pod namiotami by wypaliło :D tak czy inaczej, masz racje, zamiast narzekac powinno sie działac i korzystać! :D/Karolina

    Dwie Perspektywy Blog [Klik]

    OdpowiedzUsuń
  8. Dopiero mi uświadomiłaś jak mało zostalo wakacji. Na pewno skorzystam z pomysłów :)

    https://life-patuu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Serio, zostało dziewięć dni?! Trzeba je wykorzystać. Ładna torba.
    minimalisticstrawberry.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Oj, bardzo mnie zmotywowalaś, dokładnie, to nie tylko, a aż, 9 dni, 9 szans, dlatego teraz trzeba każdy dzień wykorzystać na 100%, w końcu można zrobić tyle rzeczy :)

    BY-KAYLA-BLOG.BLOGSPOT.COM-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  11. Dokładnie! Korzystajmy z tych ostatnich dni wakacji :D
    Super wyglądasz, śliczne zdjęcia :*

    lusialuska.blogspot.com✿

    OdpowiedzUsuń
  12. ja korzystam z ostatnich dni i jadę jutro nad morze ;)
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  13. jezu serio zostało 9 dni? Matko, ale spokojnie ten tydzień mam tak zaplanowany,że będzie najaktywniejszy w wakacje hah

    mój blog: life with nowag

    OdpowiedzUsuń
  14. Masz rację, trzeba aktywnie wykorzystać ten czas żeby później nie żałować, że zmarnowało się tyle dni. Świetne zdjęcia :)
    http://by-koni.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Milo byc studentka. Mam jeszcze dodatkowy miesiac wakacji :D Bardzo fajne zdjecia. Genialny top! :)
    Pozdrawiam (W.)

    OdpowiedzUsuń
  16. Dobrze wykorzystać te ostatnie dni trzeba, ale niestety o szkole trochę też powinno się pomyśleć, żeby zaopatrzyć się w książki, zeszyty i przybory. Śliczne zdjęcia :).

    pozytywnarealistka.blogspot(klik)

    OdpowiedzUsuń
  17. Masz całkowitą rację, zamiast się zamartwiać trzeba brać z wakacji najwięcej, jak się da, póki jeszcze trwają:)
    Buziaki :*
    http://juliamastalerz.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  18. Nawet nie zauważyłam jak te wakacji szybko minęły. Pierwsze dwa tygodnie dni dłużyły się nieubłaganie, ale potem nim się obejrzałam była już połowa sierpnia! Masakra! Świetne zdjęcia i pomysły, może jeszcze wybiorę się nad jezioro i puścimy taki lampion o zachodzie słońca! W wolnej chwili zapraszam do mnie: mmartnw blog

    OdpowiedzUsuń
  19. Kompletnie zapomniałam, że to już do szkoły trzeba! Chcę jak najlepiej wykorzystać ten ostatni tydzień :)
    http://written-by-loony.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetny kop motywacyjny! Masz rację, trzeba wykorzystać te 8 (w zasadzie) dni jak najlepiej!

    PIANKAOFSTYLE.PL-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  21. Zdecydowanie skorzystałabym z nocki pod gołym niebem! ♥

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Spanie pod gołym niebie mega!

    http://natuuuu-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. O tak! Zamiast narzekać na ostatek wakacji lepiej sprawić, żeby właśnie on pozostał niezapomniany :) Cudne zdjęcia :3

    Buziaki ♥
    KWITNĄCA PRZESTRZEŃ

    OdpowiedzUsuń
  24. Niesamowite jest to jak szybko minęły te 2 miesiące, przecież niedawno był pierwszy dzień wakacji... Świetne rady :3
    agnieszkaa-es.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Prześliczna bluzka! Obserwuję i czekam na więcej! :)
    morovv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetne nastawienie! ❤ Masz rację, zostało jeszcze aż 8 dni wakacji, musimy wykorzystać je tak, aby były niezapomniane. Piękne zdjęcia ❤
    Pozdrawiam! http://everything-by-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetne napisane! :) Również mam zamiar wykorzystać te ostatnie dni jak najlepiej :D Cudownie wyglądasz, pozdrawiam cieplutko :*

    |MÓJ BLOG|

    OdpowiedzUsuń
  28. zgadzam się, przez ten czas mozna zrobić milion rzeczy. Po co marnować czas ? :D
    Pozdrawiam cieplutko.
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Dokładnie przez ten czas można wiele zrobić. :) Uwielbiam odkrywać nowe miejsca. ;) Świetne zdjęcia.:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Masz rację trzeba wykorzystać jak najlepiej te dni!
    Pozdrawiam Mój blog♥

    OdpowiedzUsuń
  31. Zgadzam się z tobą :) Wykorzystajmy je dobrze do samego końca :)
    klaudiamwoimswiecie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. świetne podejście, bo przecież o to właśnie chodzi :)
    http://zatrzymacchwileulotne.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  33. Ostatni tydzień musi być zawsze wykorzystany najlepiej! Na pewno skorzystam, chociaż by z tej nocy pod gołym niebem ♥
    Boskie zdjęcia, jaka Ty szczuplutka!
    http://iam-wiki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Świetny post! Ja w czwartek spędzam noc z przyjaciółką na tarasie oglądając właśnie gwiazdy a później wino i dobry film oczywiście romantyczny haha :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  35. ja pracuje ciagle, ale noce mam zajete, hahaha

    http://karolinaslomka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Niestety dni z każdym kolejnym mijają coraz szybciej, dlatego trzeba je odpowiednio wykorzystać, póki jest jeszcze na to czas :) Bluzka ze stylizacji skradła moje serce <3
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  37. Mi dni mijają bardzo szybko ale nie muszę się przejmować bo szkołę już skończyłam :)
    Anonimoowax - Klik

    OdpowiedzUsuń
  38. Wpisy back to school rosną niczym grzyby po deszczu, na szczęście w tym roku mnie to nie dotyczy :) Trzeba jak najlepiej wykorzystać resztę wakacji :) Pozdrawiam i obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Cóż za paradoks, właśnie dodałam posta z serii BTS, mimo że jestem studentką, ale no cóż teraz te posty są najbardziej chwytliwe :) Mimo wszystko zapraszam
    MÓJ BLOG, KLIK

    OdpowiedzUsuń
  40. Świetne pomysły!

    Zapraszam do mnie! Zaobserwuj, jeśli Ci się spodoba! :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<


    OdpowiedzUsuń
  41. Dziękuję za motywację! Sama jestem zdania, że trzeba jak najlepiej wykorzystać te kilka dni wakacji. Twoje pomysły na pewno mi się przydadzą! Ślicznie wyglądasz, samochód w tle dodał zdjęciom klimatu. Pozdrawiam x
    majawojcieszek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Dziękuję za motywację! Sama jestem zdania, że trzeba jak najlepiej wykorzystać te kilka dni wakacji. Twoje pomysły na pewno mi się przydadzą! Ślicznie wyglądasz, samochód w tle dodał zdjęciom klimatu. Pozdrawiam x
    majawojcieszek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. o trzeba wykorzystac te wakacje jak najlepiej <3
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. No ja w ostatni dzień wakacji, zaplanowałam ze znajomymi namioty;P Liczę na niezapomniane wrażenia;)

    OdpowiedzUsuń
  45. A teraz zostały już tylko 3 dni :( Ale mam już plany na każdy z nich, także końcówka wakacji nie będzie zmarnowana!
    A zdjęcia cudowneeee! <3

    OdpowiedzUsuń
  46. Świetna bluzka! Świetna stylizacja ;)


    W wolnej chwili zapraszam do siebie :)
    klaudia-niescioruk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń