niedziela, 28 sierpnia 2016

Last summer vibes | ZAFUL


Jestem zakochana w dziewczęcych i wpadających w styl boho kombinezonach czy sukienkach (o czym mogliście się już przekonać, kiedy pokazywałam pierwszą letnią stylizację - klik!), do tego koniecznie chciałam mieć jakieś ubranie z odkrytymi ramionami. Dlatego w mojej szafie znalazł się w końcu wymarzony kombinezon, który dzisiaj prezentuję. Pochodzi on z internetowego sklepu ZAFUL (klik). Jest porządnie wykonany i wygodny, świetnie nadaje się na luźniejsze wyjścia, ale dzięki eleganckiemu wyglądowi i temu, że nogawki układają się w sposób, który sprawia, że ma się wrażenie, że to sukienka, sprawdzi się też podczas ważniejszej okazji np. na rodzinnym przyjęciu. Kombinezon już skradł moje serce i żałuję, że dostał się w moje ręce dopiero teraz, kiedy lato się kończy. Za to wyczuwam, że za rok może być jednym z moich ulubieńców! Natomiast dzisiaj odgrywa główną rolę w stylizacji na zakończenie wakacji, idealną na obecne ciepłe dni, które lato sprezentowało nam w tym roku na pożegnanie! 

kombinezon - ZAFUL 
(proszę o kliki, dzięki temu będę mogła pokazać na blogu, więcej moich stylizacji!)


W paczuszce przyszła do mnie również biżuteria. Kiedyś nie byłam jej wielką fanką i z bransoletką albo naszyjnikiem można było mnie zobaczyć naprawdę rzadko. Jednak chyba w końcu się z nią polubiłam i zaczynam powoli powiększać moją kolekcję. Od ZAFUL doszły do niej delikatna, materiałowa bransoletka, podwójny naszyjnik i koronkowy chocker. Bardzo mi się podobają, więc mam motywację, by wykorzystywać je w codziennych stylizacjach! ;)

bransoletka - ZAFUL | podwójny naszyjnik - ZAFUL | chocker - ZAFUL


Co mogę jeszcze napisać o firmie ZAFUL? Paczka przyszła po 2 tygodniach, wszystkie rzeczy, które się w niej znajdowały były dodatkowo osobno spakowane. Obawiałam się czy kombinezon będzie wyglądał dokładnie tak jak na zdjęciu ze strony internetowej, bo bardzo mi na tym zależało. Nie zawiodłam się, jest taki sam! Zapraszam Was też na bloga firmy - zaful.blogspot.com (klik)!


60 komentarzy:

  1. Piękny kombinezon *_* Piękna stylizacja :D
    http://alicekadubiec.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. pięknie wyglądasz! masz cudowne włosy <3

    [ Blog ]

    OdpowiedzUsuń
  3. Kliknęłam! Sama właśnie zaczynam współpracę z tą firmą i czekam na pierwszą paczkę. Trochę mnie uspokoiłaś, bo martwię się o jakość rzeczy oraz czas oczekiwania.
    Jestem ogromną fanką koronkowych chockerów, co można zauważyć na blogu! Białego jeszcze nie mam, ale coś czuję, że niedługo się w taki zaopatrzę.

    luska-everywhere

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny ten kombinezon! A te bransoletki i tatuaże dodają takiego uroku jakbyś urwała się z jakiejś słonecznej Hiszpanii czy coś w tym stylu. Muszę obczaić ten sklep koniecznie ;)
    Mój blog:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zaful to nie moja bajka, ale wygląda nieźle :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny kombinezon! Poklikałam, żeby było więcej stylizacji!:)
    http://with-ideas.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Też dostałam od nich propozycję współpracy, ale nie jestem jeszcze pewna. Świetny kombinezon <3
    Zuzia For Style - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  8. Oczywiście kliknęłam :) Uwielbiam Twoje stylizacje. Sama czekam teraz na moją paczkę i już się nie mogę doczekać, skoro widzę tyle pozytywnych opinii :) Zdjęcia przepiękne, kombinezon także świetny wybrałaś!

    olaablogg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja sama nie za bardzo lubię kombinezony, szczególnie takie wzorzyste, ale ten jest cudowny ♥
    Taki zwykły, biały, naprawdę delikatny, no jest cudowny :)
    Śliczne zdjęcia ;)

    BY-KAYLA-BLOG.BLOGSPOT.COM-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  10. Kombinezon śliczny, zdjęcia również :)
    Pozdrawiam Mój blog♥

    OdpowiedzUsuń
  11. jaka ty jesteś urocza :)
    https://nikolaprzybysz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne zdjęcia!
    Przesliczny jest ten kombinezon!
    Z pewnością to będzie moje must have na następne wakacje :)

    live-telepathically.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny blog, obserwuję i czekam na więcej ! :)
    kikawww.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne zdjęcia :) pasuje Ci biel

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczny jest ten kombinezon :)
    klaudiawmoimswiecie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Prześliczny kombinezon! Pięknie wyglądasz ♥
    Poklikałam w linki!
    http://written-by-loony.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Kombinezon jest taki w moim stylu, przepiękny!

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Też uwielbiam ubrania w tym stylu, cudownie wyglądasz! Baaaardzo dziewczęco! :)
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Ten kombinezon świetnie się na tobie prezentuje. Słyszałam dużo pozytywnych opinii na temat tej firmy, oby wasza współpraca trwała jak najdłużej!
    Spraw, żeby ten rok szkolny był wyjątkowy! // Moje rady-klik

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo fajny kombinezon
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja też zawsze chciałam mieć taki kombinezon, wiem gdzie zajrzę do asortymentu na przyszłe lato po niego, haha! Wyglądasz cudownie ♥
    Poklikałam we wszystko!
    http://iam-wiki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. piękne zdjęcia, bardzo łady kombinezon :)
    Mój blog
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :*

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękny kombinezon , ta firma naprawdę jest dobra ! ;)

    pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie, będzie mi bardzo miło jeśli zajrzysz, zaobserwujesz (odpowiadam na każdą obserwację) xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  24. Jaki świetny ten kombinezon, trochę słyszałam o tej firmie. Chciałabym, żeby znalazł się taki w mojej szafie ♥

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetnie się prezentuje ten kombinezon w połączeniu z tym chokerem. Super wyglądasz! Poklikałam, mam nadzieję, że uda ci się pokazać więcej stylizacji.
    Twirling Pages, Ola x

    OdpowiedzUsuń
  26. Prześliczny jest ten kombinezon :)
    http://vivi-vivii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. ślicznie ci jest w tym kombinezonie ;)
    po klikane
    13.34
    1.11
    2.11
    1.43
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  28. przeuroczy kombinezon, ale ja zawsze boje sie zaufac jasnym ubraniom, ze prześwitują haha :D/Karolina

    OdpowiedzUsuń
  29. Ale cudowny ten kombinezon! Piękne zdjęcia :*

    lusialuska.blogspot.com✿

    OdpowiedzUsuń
  30. śliczny ten kombinezon :)

    Pozdrawiam,
    ANRU

    OdpowiedzUsuń
  31. Takie dziewczęce sukienki czy kombinezony są totalnie urocze! :) Pięknie wyglądasz. Masz świetne włosy, a dodatkowo ta biel Ci pasuje!

    OdpowiedzUsuń
  32. Uwielbiam Twoją urodę! Wyglądasz przecudownie <3
    Mój blog - klik! :)

    OdpowiedzUsuń
  33. ślicznie Ci w tym kombinezonie!:)

    http://gosiaalke.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Bardzo podoba mi się ten kombinezon, fajnie w nim wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Kombinezon fajny ale ja wolałabym inny kolor ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. Pięknie wyglądasz w jasnych kolorach! Całe stylizacja świetnie się prezentuje! <3
    http://fotmagstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Piękne zdjęcia!

    Zapraszam do mnie na nowy post! Zaobserwuj, jeśli Ci się spodoba! :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<



    OdpowiedzUsuń
  38. kliknęłam :)
    agnieszka-gromek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Ten kombinezon jest cudowny! Wyglądasz w nim tak uroczo i dziewczęco :) Ja właśnie czekam na moją pierwszą paczkę od zaful, mam nadzieję, że będzie równie udana, co Twoja!
    Pozdrawiam :*
    Natforart klik

    OdpowiedzUsuń
  40. Prześliczny kombinezon:)
    pozdrawiam cieplutko :))
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. cudowny kombinezon! :)

    by-klaudiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Super wyglądasz w tym kombinezonie, oczywiście poklikałam i czekam na następne stylizacje, śliczne zdjęcia!
    VIA-MARTYNA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  43. sliczne te zdjecia:)

    http://karolinaslomka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. Hejka, jestem tu pierwszy raz! Zacznę od tego, że masz piękne imię, zawsze chciałam mieć na imię Karina ! Co do sesji - naprawdę udana, a przemyślenia również bardzo ładnie napisane. Miejsce zdjęć bardzo trafione, idealnie odwzorowuje klimat wakacji, które niestety jutro się skończą :( Cudowny blog, obserwuję! :D

    / MÓJ BLOG - zapraszam /

    OdpowiedzUsuń
  45. Cudowny kombinezon :)

    natuuuu-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. pięknie wyglądasz! <3

    www.casperfashion.com zapraszam do komentowania i obserwowania :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Cudny kombinezon *_* Jestem w nich zakochana i mam ich kilka

    Mój blog KLIK

    OdpowiedzUsuń
  48. Kombinezon jest na prawdę ładny! Świetnie się w nim prezentujesz :) Kliknęłam w linki!
    Littleredcherrysmile click

    OdpowiedzUsuń
  49. Piękny kombinezon, chociaż ja nadal trochę boję się zamawiać ubrania ze stron internetowych nie polskich.

    blondynkaczuje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  50. Piękne są te rzeczy! :*
    http://juliamastalerz.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń