poniedziałek, 1 sierpnia 2016

Magia małych wyjazdów


Kocham podróżować. Nie musi być to długi wyjazd za granicę. Uwielbiam także te krótsze wypady do bliskich mi osób. Wchodzę wtedy w ich codzienność, która na pierwszy rzut oka jest prawie taka sama jak moja. Jednak przez wiele drobiazgów obraca się o 180 stopni. Te wszystkie małe rzeczy, szczegóły czynią ją wyjątkową, zupełnie inną od mojej, dającą mi możliwość zasmakowania odmiennego życia. To trochę jak z książkami. Wcielając się w bohatera, razem z nim przeżywamy przygody, dostajemy wtedy tak jakby drugie życie. Tu jest podobnie. Drobiazgi, które są charakterystyczne dla danej rodziny pozwalają mi stać się na chwilę jej częścią. Żyje jej życiem. Zapominam o problemach, obowiązkach i wypadam z mojej codziennej rutyny, którą kocham, ale od której czasem najzwyczajniej w świecie potrzebuję się oderwać, by wrócić do niej z podwójną siłą. Dzięki takim małym wyjazdom potrafię naprawdę odpocząć, mimo tego, że nie leżę na leżaku i nie wygrzewam się na kilkudziesięcio stopniowym upale. 


Jeszcze wczoraj byłam gościem mojej kochanej Martyny, z którą poznałam się rok temu na obozie w Słonecznym Brzegu (klik, klik, klik - posty!). Razem spędziłyśmy cudowne cztery dni wypełnione wycieczkami rowerowymi, zwiedzeniem pobliskich miejscowości (udało mi się nawet być na Końcu Świata - i to dosłownie! - kilk), pysznym jedzonkiem, którym byłam wciąż rozpieszczana, ulubionym filtrem ze snapa, wygłupami i różnymi przygodami. Do tego spotkałam się dwa razy z Dominiką, która w tamtym roku też była w naszej obozowej ekipie. Jednego dnia poszłyśmy z dziewczynami na zdjęcia, są one zrobione w typowo wakacyjnym klimacie. Najważniejsze, że jestem na nich razem z moją Zadką, fotograf też się załapał! ;) 

Jestem ciekawa jak Wy spędzacie swoje wakacje? Dajcie mi znać w komentarzu, chętnie poczytam! Zapraszam na mojego instagrama i snapchat'a, gdzie możecie kierować swoje pytania do mnie i na bieżąco śledzić moje wakacyjne przygody.


69 komentarzy:

  1. też bardzo lubię małe wyjazdy, dlatego staram się jak najwięcej ich organizować w te wakacje pomimo pracy. Jestes slicznie opalona!/Karolina


    OdpowiedzUsuń
  2. Oo naprawdę super! Pozytywne zdjęcia :D :) Ja pierwszy miesiąc trochę pozarabiałam, teraz przyjeżdża do mnie "psiapsióła", z którą się aż rok nie widziałam, więc..;P Planujemy fajnie spędzić czas, nad wodą, pod namiotami itd. a pod koniec jadę nad morze odpocząć już całkowicie;P Pozdrawiam! ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Również uwielbiam małe wyjazdy. A co do "Końca świata" to jak zobaczyłam zdjęcie na Twoim instagramie pomyślałam "Też muszę tam kiedyś pojechać" haha. Udanej reszty wakacji! ;)
    think-poositive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Poznawanie świata i ludzi to wspaniałe doświadczenia. :)

    Pozdrawiam ♥,
    NOWY POST na zone-of-smile.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam wyjazdy! Marzy mi się, aby zwiedzać zakątki Polski i świata. :D

    PIANKAOFSTYLE.BLOGSPOT.COM-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale urocze zdjęcia! <3
    http://klaudencja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne zdjęcia :D
    Bardzo ładnie wyglądacie :D
    No na pewno wypad udany :D

    grlfashion.blogspot.com
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam każde podróże, od tych większych w pełni zaplanowanych po te mniejsze, bardziej spontaniczne :).

    pozytywnarealistka.blogspot(klik)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne zdjęcia! Masz bardzo ładny kombinezon :D
    MÓJ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  10. Hejka! Chciałabym Cię zaprosić do mojego kunkursu w którym do wygrania jest pomadka i konturówka Kylie Jenner!:) *KLIK*

    OdpowiedzUsuń
  11. świetny post i zdjęcia! u mnie masa wyjazdów:P
    Pozdrawiam |Mój blog|

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo pozytywne zdjęcia
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne zdjęcia! Zauważyłam, że masz bardzo śliczne oczy ;)

    http://myphotos-gk2r.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Widać po zdjęciach, że jesteście pozytywnie zakręcone ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. sliczne zdjecia:)

    www.ladyagat.com

    OdpowiedzUsuń
  16. o 360 stopni to tak jakbys byla z powrotem w tym samym miejscu ahaha:D
    ja tez kocham wyjazdy, a ostatnio jest ich u mnie malo:(

    http://karolinaslomka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aj, no tak, haha! Dziękuję za zwrócenie mi uwagi! :D

      Usuń
  17. Fajnie, że nie trzeba lecieć do innego kraju, by móc odnajdować nowe miejsca, zwiedzać je i spotykać innych ludzi :) Czasami wystarczy wziąć rower i wybrać się na wycieczkę do pobliskiej miejscowości.
    Pozdrawiam
    Tutti
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  18. Nieważne, gdzie jedziesz, ważne z kim w tym miejscu będziesz. Bo ze wspaniałymi ludźmi wszystko się udaje! Obie na zdjęciach macie śliczne kombinezony. :D

    Pozdrawiam,
    http://kozlovskaiza.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja również uwielbiam podróżować, nawet w takie krótkie i małe przygody! Śledzę Cię na snapie i widzę twoje mini podróże :*
    Zuzia For Style - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  20. Wyjazdy są cudowne <3 Uwielbiam podróże :) Cudowne zdjęcia.

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. prześliczne! ja się wyszaleje już za parę dni haha

    mój blog [klik] ❣

    OdpowiedzUsuń
  22. jesteście bardzo pozytywne ! Śliczne zdjęcia <3
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja spędzam swoje wakacje bardzo fajne :D
    Śliczne zdjęcia, świetnie wyglądacie :*

    lusialuska.blogspot.com✿

    OdpowiedzUsuń
  24. świetne zdjęcia ;) tak, takie małe wyjazdy często są lepsze ;*
    pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie, będzie mi bardzo miło jeśli zajrzysz, zaobserwujesz xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  25. I like your blog, its really dope.
    Do you want to follow each other?
    If you want, than follow me, and let me know in comments, so I can follow you back with pleasure.
    We can follow each other on Instagram @andjela.dujovic, let me know in the comments so I can follow you back.

    www.bekleveer.com
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  26. Za granicę też fajnie pojechać, jednak małe wyjazdy czynią wielkie wspomnienia, tak mogę to ująć :) Ostatnio byłam u mojej babci, spotkałam się też z siostrą cioteczną i spędziłam kilka naprawdę cudownych, wykorzystanych na maksa dni, mimo iż spędziłam je na wsi ;)
    Pozdrawiam i w wolnej chwili zapraszam do siebie ;)

    http://myslacinaczej29741.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja tak samo bardzo lubię wyjazdy te małe i duże. Świetny post. Śliczne zdjęcia. Pięknie ty i twoje koleżanki wyglądacie. Pozdrawiam, miłego dnia :D
    oliwiafelkel.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
  28. Zgadzam się. Takie częstsze, a krótsze wyjazdy są dużo fajniejsze ;)

    U mnie nowy post, zapraszam!
    MÓJ BLOG
    MÓJ KANAŁ NA YT

    OdpowiedzUsuń
  29. Przepiękne zdjęcia, cudownie wyglądacie ♥
    Moje wakacje w tym roku miały być najlepszymi, jednak okazały się zupełnie innymi :( Ale ostatni miesiąc mam zamiar w pełni wykorzystać, w końcu tyle wolnego nie zdarza się zbyt często :D
    Pozdrawiam cieplutko, udanych wakacji :*

    [MÓJ BLOG]

    OdpowiedzUsuń
  30. Piękne są te zdjęcia , śliczne macie te kombinezony.
    Pozdrawiam
    Mój Blog KLIK

    OdpowiedzUsuń
  31. Nie liczy się miejsce,lecz towarzystwo!:)
    Urocze zdjęcia *<*
    Mój blog:)

    OdpowiedzUsuń
  32. małe wyjazdy wnoszą dużo do naszego zycia!
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. No, swoje wakacje spędzam bardzo kreatywnie - w domu. Od czasu do czasu wyjdzie się z kimś, gdy ma ta osoba czas. :)

    MY BLOG - CLICK!

    OdpowiedzUsuń
  34. Hejka! Chciałabym Cię zaprosić do mojego kunkursu w którym do wygrania jest pomadka i konturówka Kylie Jenner!:) *KLIK*

    OdpowiedzUsuń
  35. Też uwielbiam podróżować, a w szczególności samochodem. :D

    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  36. Też tak myślę, że nawet kilka dni jakiejś podróży robi nam dobrze. A jak chodzi o leżenie na leżaku, przy kilkudziesięciu stopniach... to byłaby to bardziej męczarnia xDD
    Super zdjęcia! Fajnie, że twoja wycieczka była udana :)
    Pozdrawiam ♥

    (za wszystkie obserwacje się z chęcią odwdzięczam)
    nastolatka-marzycielka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Ja też kocham podróżować! Właśnie takie małe wyjazdy są najlepsze :)
    Piękne zdjęcia, świetnie wyglądacie :*
    http://everything-by-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. Uwielbiam podróżować,a szczególnie samolotem ;)
    Pięknie wyglądacie ;)
    http://jennkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Super, że udało Ci się spotkać z dziewczynami, ja przez dwa tygodnie byłam na statku, a teraz czekam na obóz właśnie do Słonecznego Brzegu, śliczne zdjęcia! :*
    VIA-MARTYNA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  40. Widać, że dobrze się bawiłyście! Ja uwielbiam podróżować ♥
    Wyjazdy nawet te krótkie są świetne, bo z przyjaciółmi, albo do fajnych miejsc!
    Jejku Karina jesteś tak cudowną i uśmiechniętą osobą, uwielbiam Cię ♥
    http://iam-wiki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. Fantastyczne fotki, wasze uśmiechnięte buzie potrafią poprawić humor :D
    Co do postu, krąży po mojej głowie jedna myśl - nie ważne gdzie, ważne z kim!
    Świetny wpis ;)
    Silent Habits

    OdpowiedzUsuń
  42. moje wakacje do najlepszych w tym roku nie naleza ;p malo wyjazdow, pogoda nie dopisuje :D jak to czas leci, juz niedlugo do szkoly ;/
    wydajesz sie byc bardzo pozytywna osoba ;3 moze wspolna obserwacja? daj znac u mnie na blogu ;3

    za wszystko się odwdzięczam, odpowiadam na kazda obserwacje ;3JUST EMSi

    OdpowiedzUsuń
  43. wakacje staram się spędzić aktywnie, aby nie żałować zmarnowanego czasu ;)
    mój blog, hooneyyy

    OdpowiedzUsuń
  44. Mega pozytywne zdjęcia, aż chce się uśmiechać ;)
    meegstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. Według mnie takie wakacje za granicą kojarzą mi się głównie z jedzeniem, pływaniem i opalaniem się. Wakacje w Polsce są o wiele lepsze! Ma się po nich znacznie więcej wspomnień. Świetne zdjęcia, mega wakacyjne!
    Zapraszam no mojego bloga, gdzie znajdziesz nowego posta, w którym radze jak wykorzystać drugą szansę: mmartnw blog

    OdpowiedzUsuń
  46. Ja wakacje spędzam robiąc to, co lubię :) Czyli próbuję spędzać jak najwięcej czasu ze znajomymi i jeżdżąc na motocyklu :)
    Byłam już nad morzem, więc teraz ostatni miesiąc wakacji spędzę tu, gdzie mieszkam, odrywając się czasami od tego miejsca, wyjeżdżając nad jezioro itp.
    Może też pójdę do pracy na ten miesiąc. Czas pokaże :)
    - Świetny blog, podoba mi się. Btw. śliczna z Ciebie dziewczyna :) Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Takie krótkie wyjazdy są świetne, ale uczucie kiedy możesz wrócić do swojego domu też jest bezcenne.💞💞 jesteście piękne 😍 :)
    http://velas-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  48. Ja także kocham podróżować :D Śliczny kombinezon i ogólnie wszystkie te zdjęcia są takie świetne :)
    http://treamicii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  49. Uwielbiam podróże, najbardziej właśnie te małe. W sumie i tak nie mam czasu na większe bo od połowy lipca chodze do pracy :)
    Świetne zdjęcia. Pozytywne! :)
    Anonimoowax - Klik

    OdpowiedzUsuń
  50. Śliczne zdjęcia *-*
    Ja też lubię podróżować, ale teraz po zrobieniu prawka to dochodzi jeszcze ekscytacja prowadzenia auta, wiec jestem wniebowzięta :D Korzystam z każdej okazji, chociażby jeśli mam jechać do sklepu 1km od domu :P

    U mnie nowy post DIY, gdzie pokazuję jak zrobić geometrycznego jelenia, wiec zapraszam :)
    Szalona Perfekcjonistka

    OdpowiedzUsuń
  51. Świetne, humorystyczne zdjęcia oraz post! :D
    Buziaki ♥
    http://rikaa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  52. Uwielbiam wyjeżdżać :) podróże są najlepsze i te małe i te duże /Kamila
    lifeoftwinss.blogspot.com<---klik

    OdpowiedzUsuń
  53. Kiedyś wolałam wyskoczyć za granicę nawet na weekend. Teraz doceniam bardziej rodzime tereny. Jezioro otoczone lasem gdzieś na mazurach pozwala mi odpocząć i uspokoić się.
    Hardkorowo Normalna

    OdpowiedzUsuń
  54. Ja też bardzo lubię podróżować, zwłaszcza pociągiem ze swoją "Af" :)
    http://tuniemanicciekawego.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  55. Również uwielbiam podróżować, a szczególnie robić zdjęcia miejsc, które odwiedzam ;)
    Pozdrawiam Mój blog♥

    OdpowiedzUsuń
  56. Spontaniczne wyjazdy mogą być bardzo przyjemne, szczególnie kiedy jesteśmy z bliskimi
    photos-by-mef.blogspot.com zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  57. Poznawanie świata jest świetne i uwielbiam wszystkie podróże i te mniejsze i te większe :) Śliczne zdjęcia :)
    m-artyna.blogspot.com-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  58. Te wakacje spędzam dosyć spokojnie, ale również uwielbiam takie wyjazdy!

    nasty-rose.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  59. Uwielbiam wszelkiego rodzaju wyjazdy, zarówno te duże, jak i te małe!
    Mega pozytywne zdjęcia <3 A jak spędzam wakacje to wiesz, haha :*

    OdpowiedzUsuń
  60. Moj trzydniowy wyjazd do Warszawy dal mi tyle szczescie, ze nie potrafie tego opisac :)

    natuuuu-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  61. Wyjazdy są super! Nieważne, czy będzie to miejsce za granicą, czy nie...w Polsce też jest pięknie! :)
    Świetne zdjęcia!


    byfitaleks KLIK!

    OdpowiedzUsuń