środa, 31 sierpnia 2016

Podsumowanie wakacji 2016



Kolejne wakacje dobiegają końca. Trudno mi uwierzyć, że jutro znowu założę mundurek i stanę w progach mojego liceum. To dlatego, że w tym roku, jak nigdy, zablokowałam w głowie myśli o szkole i maksymalnie cieszyłam się z wolnego czasu.  Pierwsze myśli, które przychodzą mi do głowy, gdy mam określić tegoroczną letnia przerwę? Inaczej niż zwykle!

To dlatego, że w tym roku swój zagraniczny wyjazd miałam na przełomie maja i czerwca, a na wakacje nie planowałam kolejnego. Jednak moja podróżnicza dusza nie usiedziałaby w miejscu, więc w te wakacje postawiłam na Polskę. Razem z moimi dziewczynami z podstawówki zjeździłyśmy na rowerach pobliskie wsie. Takie miejsca przemierzałam również podczas mojego pobytu u Martyny, którą poznałam rok temu w Bułgarii i, z którą udało mi się spotkać i tego roku. Przy okazji dalszych wyjazdów pozwiedzałam rynki, które za każdym razem skradły moje serce i spotkałam się z kilkoma cudownymi osobami z blogosfery, ale też spoza niej. Pierwszy raz spotkałam moją if, a później nawet gościłam ją w domu. Te i inne najważniejsze dla mnie rzeczy zaznaczyłam w punkcikach. Chciałabym żeby nie tylko były pamiątką dla mnie, ale pokazały Wam, że nie potrzeba tropikalnych wyjazdów żeby mieć piękne wspomnienia z wakacji. Jeśli dostrzeżemy szczęście we wszystkim co nas otacza, będziemy zdziwieni jak często będziemy mówili: "Jest cudownie!".

♥ 4-dniowy pobyt u rodzinki, razem z chrześniakiem. Miałam wtedy okazję wziąć udział w podpisywaniu płyt Sylwii Lipki i poznałam się osobiście z Karoliną, z którą współpracuję przy tworzeniu internetowego magazynu Trivis
♥ Pierwsza samodzielna wyprawa - Wrocław i pierwsze spotkanie z moją if - Olą
♥ 4 dni u Martyny, pełne śmiesznych zdarzeń i zwiedzania pobliskich wsi
♥ 4 dni z Olą, u mnie, wypełnione m.in. sesjami zdjęciowymi na bloga. To piękne uczucie, kiedy razem ze swoim przyjacielem można pomagać sobie przy wspólnej pasji!
♥ Wypad do Warszawy razem z Olą, podczas jej pobytu u mnie. Spotkałyśmy się tam z Asią, która zrobiła nam niesamowite zdjęcia!
♥ Deszczowy Kraków, pierwsza podróż pociągiem, zobaczenie się z Karoliną i Anią, czyli spotkanie małego kawałka #trivisteam
♥ 3-dniowy wypad w góry - Pieniny z tatą i bratem
♥ W serduszku wyszczególnię też to co sprawiło mi radość na miejscu, bo jest to dla mnie tak samo ważne: spotkania z przyjaciółmi i rodziną, odnawianie i polepszanie kontaktów, kilometry przejechane na rowerze, noce spędzone pod namiotem lub po prostu ze znajomymi, nowe doświadczenia, praca nad sobą i dużo efektywnej pracy nad blogiem z czego jestem bardzo, bardzo dumna!


Klimatyczną, wakacyjną sesję boho zrobiła i przerobiła dla mnie Ola. Jestem w niej zakochana! Dajcie znać jak podobają Wam się zdjęcia i odwiedźcie bloga i fanpage Oli!


Koniecznie napiszcie mi też co działo się u Was w wakacje! Czekam na dłuuuugie relacje, chętnie porozmawiam z Wami o wrażeniach w komentarzach!

53 komentarze:

  1. Cieszę się, że twoje wakacje się udały. Moje również były wypełnione po brzegi i jestem bardzo zadowolona.

    luska-everywhere

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie spędziłaś wakacje, ja mało jeździłam ale poznałam kilka osób, spędziłam dużo czasu z przyjaciółmi, oh! Byłam pierwszy raz nad morzem. To są najlepsze wakacje, nie wierzę, że za godzinę będzie już 1 wrzesień... No ale wszystko się kiedyś kończy.
    Cudne zdjęcia, też się zakochałam w tym klimacie boho.
    Twirling Pages, Ola x

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że nad morzem Ci się podobało! Ja kocham to miejsce. I bardzo się cieszę, że to były Twoje najlepsze wakacje!

      Usuń
  3. piękna stylizacja i zdjęcia :) Widzę że świetnie spędziłaś tegoroczne wakacje: :)
    Pozdrawiam cieplutko.
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Widziałam na twoim snapie jak byłaś w Krakowie i Wrocławiu. Szkoda, że w Krakowie pogoda wam się nie trafiła, ale zapraszam tam ponownie! Moje miasto <3
    Zuzia For Style - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie spędziłaś wakacje, zdjęcia są cudowne, Ola ma talent!
    agnieszkaa-es.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Widzę, że wakacje bardzo się udały :) Powodzenia w nowym roku szkolnym :*
    klaudiawmoimswiecie blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Wakacje udane, to najważniejsze. Ważne, żeby się dobrze bawić. Nieważne gdzie, ważne z kim! :)

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Trzeba umieć się cieszyć z tego co nas otacza i z każdej chwili, którą nam daje życie. Widać, że twoje wakacje były udane, ja też dużo jeździłam na rowerze, spotykałam się ze znajomymi i rodziną, a poza tym to byłam jeszcze nad morzem. Śliczne zdjęcia :).


    pozytywnarealistka.blogspot(klik)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zazdroszczę Krakowa, ale i spotkania z if, mi niestety się to nie udało:(
    Mój blog:)

    OdpowiedzUsuń
  10. masz sliczne buty!:) super, ze wakacje takie udane!:D

    http://karolinaslomka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. piękne zdjęcia! ;)
    http://sayhellomardam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Oby ten rok szkolny szybko zleciał ;3

    roxannee-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale śliczne zdjęcia! *.*
    Spędziłaś na[prawdę ciekawie wakacje!
    Ja miałam okazje tylko pojechać na obóz w góry :)

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Sporo się działo w te wakacje
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  15. świetnie wyglądasz :*

    www.kataszyyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Te zdjęcia mają taki cudowny klimat. Oby przyszłe wakacje były jeszcze lepsze <3
    Zapraszamy
    http://youthinkpositive.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. super podsumowanie, ja nie mam co podsumowywać nie miałam wakacji
    ale za to za dwa dni mam urlop :) cudowne zdjęcia :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    w wolnej chwili zapraszam do siebie ♡
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. bardzo fajne podsumowanie, ciesze sie ze wakacje tak dobrze Ci minely :D/Karolina


    OdpowiedzUsuń
  19. Kocham ten strój , gdy wszyscy biali wygląda niesamowicie !

    Fowzia|Crazy4ties

    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  20. to świetnie że wakacje wykorzystałaś w 100% :)

    Pozdrawiam Cię i życzę miłego dnia :)
    ANRU

    OdpowiedzUsuń
  21. Twoje wakacje były super! Szkoda tylko, że co dobre, szybko się kończy :(
    Świetną sesja, ja też się w niej zakochałam!
    aniapodlecka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękne zdjęcia! Ja tez, jestem tego pewna , wykorzystałam ten czas w 100%!!!

    myylifeastina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. piękna stylizacja :)
    agnieszka-gromek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Przepiękne zdjęcia! *.*
    Twoje wakacje były bardzo ciekawe :) Świetne podsumowanie!
    http://everything-by-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja w te wakacje spełniłam swoje ogromne marzenie - odwiedziłam Francję!
    Widać, że Twój czas wolny był równie udany, jak i mój ♥
    Piękne zdjęcia, wyglądasz jak modelka ;*
    http://written-by-loony.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Przepiękny oufit, zdjęcia również idealne! Śledzę i obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  27. piekna stylizacja, taka letnia *.*
    http://julsmirek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Śliczne zdjęcia, ja swoje wakacje spędziłam bardzo aktywnie :D

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Jestem pod wrażeniem tej sesji, jest przepiękna ❤
    http://juliamastalerz.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  30. Moje wakacje należały do jednych z najlepszych :)

    natuuuu-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. jak pięknie wyglądasz! to chyba najlepsze zdjęcia na twoim blogu :D
    https://nikolaprzybysz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Jejku piękna moja kochana <3. Nie mogę się doczekać, aż znowu się zobaczymy!

    OdpowiedzUsuń
  33. To super, że tak fajnie spędziłaś wakacje! :D
    Cudowne zdjęcia :*

    lusialuska.blogspot.com✿

    OdpowiedzUsuń
  34. świetnie wyglądasz cała w bieli:)
    pozdrawiam cieplutko :))
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Piękna sesja, bardzo fajnie skomponowana :)

    Pozdrawiam,
    www.thousand-kilometers.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Cieszę się, że twoje wakacje się udały! Zdjęcia są prześliczne, mają taki swój klimat x
    majawojcieszek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Cieszę się, że twoje wakacje się udały! Zdjęcia są prześliczne, mają taki swój klimat x
    majawojcieszek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Świetne podsumowanie :) A zdjęcia są nie z tej ziemi!! :D

    Zapraszam do mnie!
    martyna-k.blogspot.com~KLIK

    OdpowiedzUsuń
  39. Super podsumowanie, widać że fajnie spędziłaś te wakacje :D Super stylizacja :)
    Ja swoje wakacje spędziłam w pracy, później wylegiwałam się w Bułgarii i... znowu w pracy :D Faktem jest to, że w tym roku skończylam szkołę i miałam najdłuższe 5-miesięczne wakacje, które zlatują mi niesamowicie szybko... :/
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  40. Piękne zdjęcia! Zazdroszczę, że tak ciekawie spędziłaś wakacje, moje niestety nie były tak bardzo udane :)

    http://sysiadelrey.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. Super zestaw :)
    Gingerheadlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. fajnie się prezentuje ta stylizacja :>

    OdpowiedzUsuń
  43. Widać, że miałaś udane wakacje, a zdjęcia przepiękne! ♥
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  44. Zdjęcia wyszły genialnie! Wakacje miałaś widzę, że bardzo udane. Ja spędziłam je głównie pod kołdrą, ale jakoś specjalnie nie żałuję.

    MY BLOG - CLICK!

    OdpowiedzUsuń