wtorek, 9 sierpnia 2016

Przepis: Kakaowa owsianka


Na pomysł żeby zrobić owsiankę na kakao zamiast samym mleku wpadłam przez przypadek. Zakochałam się od pierwszej łyżki! Uwielbiam czekoladowy smak. Żeby go uzyskać wykorzystałam naturalne kakao i posłodziłam je miodem. Jako dodatki wybrałam brzoskwinię (dobrze sprawdzi się też nektarynka), borówki i płatki migdałów. To naprawdę pyszne połączenie. Poza tym korzystam z sezonowych owoców ile się da! Taka owsianka jest świetną opcją na śniadanie, ale ze względu na słodki smak równie dobrze sprawdzi się jako deser. Możecie spróbować różnych wersji dodatków, ale jedno jest pewne - koniecznie musicie zobaczyć jak dobrze smakuje owsianka w czekoladowej wersji! 

Składniki:
40 g płatków owsianych
zagotowana woda, którą zalewamy płatki
mleko sojowe (może być inne rośline* lub zwykłe)
łyżka kakao
łyżka miodu
50 g borówek
brzoskwinia (lub nektarynka)
garść płatków migdałów

* pamiętajcie, że jeśli jest bardzo słodkie to nie będziecie potrzebowali miodu 


47 komentarzy:

  1. Smacznie! Jutro rano takie zrobię :)
    nikolaprzybysz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Na pewno jest pyszna :)

    witchhearted.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. No i taka owsiankka wygląda pysznie ;) Na pewno skorzystam z przepisu.

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Wygląda przepysznie. Koniecznie muszę spróbować tego przepisu :)
    Zuzik-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Wygląda przepysznie, muszę ją spróbować! Koniecznie!
    mmartnw blog

    OdpowiedzUsuń
  6. Wygląda to przepysznie i pewnie tak smakuje!

    OdpowiedzUsuń
  7. Jejku! Wygląda to przepysznie! <3
    Cudowne zdjęcia!

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  8. Nowy przepis do wypróbowania, a z borówkami to już na pewno :)

    natuuuu-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. ale super:)
    na pewno wypróbuje, moze nawet zrobie sobie do pracy :D

    http://karolinaslomka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Kocham owsianki! Takiej jeszcze nie próbowałam, ale zdecydowanie wypróbuję :D

    martynakrysinska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. pychotka! na pewno skorzystam z twojego przepisu ;3
    milego dnia!

    za wszystko się odwdzięczam, odpowiadam na kazda obserwacje ;3JUST EMSi

    OdpowiedzUsuń
  12. Pysznooości! Ja jednak mam uczulenie na kakao, więc dla mnie odpada. :(

    OdpowiedzUsuń
  13. Przyjemnie się czyta twojego bloga. Bardzo ładny wygląd oraz zdjęcia. Zostanę na dłużej :)
    Pozdrawiam!
    Mój blog *klik*

    OdpowiedzUsuń
  14. Muszę spróbować :)!

    http://mystery-identity.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. wyglada smakowicie!super post
    miłego dnia

    ZAPRASZAM NA MÓJ BLOG http://www.zoozelooveblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Akurat mam wszystkie składniki w domu, więc dzisiaj wieczorem zaczynam pierwszą partię przepisu:) Myślę, że ten posiłek idealnie będzie nadawał się na drugie śniadanko!


    Jull.pl - klik!

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale pychotka, wygląda świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Kocham owsiankę. Wiele razy robiłam taką kakaową. Pychota :)

    Polne-Maki, zapraszam. (W.)

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie przepadam za owsiankami ale ta wygląda przepysznie i aż chce się ją zjeść :)
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Mniaam, uwielbiam takie cuda :3 Masz prześwietną jakość zdjęć :)
    |M Ó J B L O G|

    OdpowiedzUsuń
  21. Niesamowicie ♥ Skosztuję sama na miliard procent!
    Wszystko wygląda bardzo apetycznie!
    http://iam-wiki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Przepysznie wygląda <3 Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Również uwielbiam smak czekolady, a do tego brzoskwinię, więc u mnie sprawdzi się idealnie!
    Pycha! <3

    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Chętnie bym taką owsiankę zjadła;)
    pozdrawiam cieplutko :))
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Jeezu! Już mam ochotę to zjeść! ;P

    OdpowiedzUsuń
  26. Mniam patrząc na zdjęcia aż się chce skosztować. Cudowny przepis i napewno skorzystam.

    Zapraszam do kliknięcia http:// lovefashionandphoto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetny pomysł na owsiankę, może kiedyś skuszę się by taką zrobić.

    MY BLOG - CLICK!

    OdpowiedzUsuń
  28. Żrobiłaś mi mega smaka na taką owsianke! :)

    Pozdrawiamy cieplutko,
    www.twinslife.pl (klik)♥

    OdpowiedzUsuń
  29. Ale mi smaka narobiłaś, zdjęcia są zachwycające :)

    Zapraszam do wspólnej obserwacji :)
    http://theloth.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. o mniam! to musi być pyszne !! <3

    www.casper-fashion.blogspot.com zapraszam do komentowania :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Na pewno wykorzystam ten przepis :)
    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. O matko, przepis wygląda na bardzo prosty, a na zdjęciach owsianka wygląda naprawdę pysznie! Chociaż owsianek nie jadam, tej na pewno spróbuję. Pozdrawiam! xx
    majawojcieszek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. O matko, przepis wygląda na bardzo prosty, a na zdjęciach owsianka wygląda naprawdę pysznie! Chociaż owsianek nie jadam, tej na pewno spróbuję. Pozdrawiam! xx
    majawojcieszek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Jako, że jestem na diecie to pokochałam owsiankę ale kakao to miłość od dłuższego czasu więc na pewno skorzystam z przepisy, którym mi smaka narobiłaś ;)
    Obserwuje :)

    https://life-patuu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Wygląda bardzo pysznie
    Uwielbiam twoje przepisy
    Śliczne zdjęcia
    Pozdrawiam, miłego dnia oliwiafelkel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Coś innego, muszę koniecznie spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  37. niesamowicie podoba mi się Twój blog i sty pisania . Obserwuję !
    a przepis na pewno wypróbuje :)
    Ja dopiero zaczynam i każdy komentarz to wielka motywacja, zapraszam na mój blog

    OdpowiedzUsuń
  38. MMMM narobiłaś mi smaka, uwielbiam <3
    Co powiesz na wzajemną obserwacje?

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Owsianka z kakaem? To wydaję się być genialny pomysł, chyba się skuszę, rezygnując jedynie z migdałów :)
    Zapraszam na mój blog

    OdpowiedzUsuń
  40. Pierwszy raz jestem na twoim blogu i bardzo mi się spodobał :) czekam na więcej


    www.DEMORDIE.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń