niedziela, 4 września 2016

Back to school #2 Wracam do szkoły - haul



Myślę, że macie już wszystkie swoje szkolne przybory, a organizację i plany na następne 10 miesięcy właśnie dopinacie na ostatni guzik. Jednak haul'u z serii "Back to school" nie odpuściłam, ponieważ chciałam pokazać Wam jak ja wracam do szkoły i napisać do tego kilka moich spostrzeżeń i rad.

W nowy plecak, piórnik i przybory szkolne zaopatrzyłam się w tamtym roku, bo idąc do liceum wymieniłam moje stare wyposażenie. Większość rzeczy jest nadal w naprawdę dobrym stanie, dokupiłam tylko kilka zużytych czy zagubionych niezbędników do piórnika i gotowe. Zanim rzucimy się w wir zakupów, warto pomyśleć czego naprawdę potrzebujemy i co faktycznie nam się zniszczyło. Wtedy zaoszczędzimy sporo pieniędzy, które będziemy mogli dołożyć np. do naszego wymarzonego wakacyjnego wyjazdu! Tak samo nie kupiłam na razie żadnej nowej marynarki jako mundurka, wciąż mam tą samą ze Stradivarious'a. Zmieniłam tylko emblematy - jak dziwnie mieć jedną belkę więcej!

Plecak Vans'a to klasyczny model, który możecie kupić między innymi na stronie internetowej sklepu - klik!


Z tamtego roku zostało mi też kilka pustych zeszytów - kolejna oszczędność! Te, które dokupiłam znowu mają inspirujące myśli i ładne wzory na okładkach - tak żebym miała więcej chęci do nauki. Otaczając się ładnymi, coś dla nas znaczącymi rzeczami czujemy się lepiej! Dlatego warto postarać się, by nasze szkolne wyposażenie nam się podobało. Co do tego gdzie znaleźć ciekawe zeszyty - wystarczy chwilę dłużej rozejrzeć się na mieście, a na pewno jakiś miejscowy sklep papierniczy wpadnie Wam w oko! Ceny nie są tam aż tak wysokie jak np. w Empiku, a można znaleźć równie ładne egzemplarze.



Do szkoły wróciłam po mojej potrójnej metamorfozie! Jestem naprawdę szczęśliwa, bo na stałe wracam do soczewek, po długim oczekiwaniu założyłam aparat ortodontyczny i... skróciłam włosy! Od dawna myślałam o zmianie fryzury, ale bałam się jak będę wyglądać i szkoda było mi moich długich włosów. Jednak nosiłam je tak przez kilka lat i trochę mi się to znudziło. 31 sierpnia odważyłam się i zrównałam ich całość z grzywką. Jestem naprawdę zadowolona i dobrze czuję się w nowej fryzurze! Do tego fajnie tak wrócić po wakacjach w swojej nowej wersji, haha! Ale to nie koniec, bo wkrótce podetnę jeszcze kilka centymetrów końcówek - patrząc na zdjęcia stwierdziłam, że chciałabym nawet odrobinę bardziej widoczny efekt. 


Mam też dla Was propozycję outfitu do szkoły. Klasyczna biała sukienka od ZAFUL, w moim ulubionym kroju, z uroczymi koronkowymi wstawkami. Wygląda elegancko, a elegancji, jak dla mnie, nigdy za wiele! Szczerze mogę powiedzieć, że sukienka stała się ona jedną z moich faworytek i jestem w niej zakochana! Była ona w drugiej części paczki od ZAFUL. Otrzymałam też kolejny naszyjnik. Pamiętajcie, że drobna biżuteria świetnie uzupełni każdy szkolny outfit! Jako kolor moich hybrydowych paznokci wybrałam neonowo-różowy. Jeszcze wakacyjnie, tak na pożegnanie wolnego. Wiem, że niestety nie przeszedłby on w każdej szkole. Jeśli możecie malować paznokcie chociażby na delikatne kolory, to polecam biały - podkreśli Waszą opaleniznę na rękach! 

sukienka - ZAFUL | naszyjnik - ZAFUL

Jeśli chcielibyście zobaczyć na moim blogu więcej stylizacji, proszę o jedno kliknięcie - KLIK


W jakim stylu Wy wracacie do szkoły? O czym zawsze pamiętacie, na co zwracacie szczególną uwagę? Czekam na komentarze! I jeszcze raz proszę o kliknięcie - KLIK


46 komentarzy:

  1. Genilna stylizacja, tak jak i przerobienie zdjęć-jestem pod wrażeniem!
    Oczywiście kliknięte-$13.34

    Pozdrawiam cieplutko Karolina : )
    carolinecupcakecc.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękna sukienka :) Również nie kupowałam wielu przyborów w tym roku, bo większość mi została :P
    (W.)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie Ci w krótszych włosach! :
    https://juliamastalerz.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  4. Ślicznie Ci w tych włosach! Świetne te zeszyty i racja, warto się zaopatrzyć w to, co jest naprawdę potrzebne.

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ślicznie wyglądasz i ja sama ostatnio wyposażyłam się w plecak z Vansa! Też niedługo go pokażę na blogu :D

    minimalistyczny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Taki mundurek to by się chciało nosić :) Zawsze zwracam uwagę na to, by było mi wygodnie w ubraniu, by nie przekładać wygody noszenia plecaka nad stylowość toreb (zresztą krzywe plecy ciężkich toreb nie lubią). rzadko noszę sukienki do szkoły, a takiej białej nie odważyłabym się założyć na co dzień. Za biała, za elegancka, zbyt łatwa do pobrudzenia :D
    Pozdrawiam
    Tutti
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja w tym roku również dokupiłam tylko najpotrzebniejsze rzeczy do szkoły. A co do włosów to ja również jakiś czas temu ścięłam swoje. Bardzo ładnie Ci w nowej fryzurze! ;)
    think-poositive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. cudna sukienka
    Jeju jaki śliczny zeszyt w te flamingi ;)
    po klikane
    13.34
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładny plecak i swietne zakupy ☺ Nie warto rzucać się w wir zakupów i kupować pochopnie przybory. Warto usiąść , zastanowić się i mądrze zrobić zakupy szkolne. Sliczne zdjęcia i piękna stylizacja ❤
    everything-by-me.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczne zdjecia:) masz racje pisząc, że trzeba przed zakupami pomyśleć co tak na prawdę jest nam potrzebne, co się nam skończyło, a czego nigdy nie użyliśmy mimo że rok temu zostało kupione :)
    http://weronikastaron.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Jaką masz świetną marynarkę. Wyglądasz w niej cudownie!

    luska-everywhere

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo lubię posty z tej serii, a w sczególności haule, dlatego z chęcią przeczytałam też twój. Bardzo ładne są te zeszyty, które kupiłaś, jednak ja jak narazie zakochałam się (haha) w tych z oxforda ze względu na jakość i grubość kartek. Zgadzam się, że zanim wkręcimy się w wir zakupów do szkoły, warto by zastanowić się najpierw co tak naprawdę jest nam potrzebne :). Śliczna sukienka.

    pozytywnarealistka.blogspot(klik)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ślicznie ci w nowej fryzurze! Co do zeszytów to sama na nich zaoszczędziłam- rok temu zrobiłam takie zapasy, że starczą mi one jeszcze pewnie przez najbliższy rok. Pozdrawiam i życzę powodzenia w szkole! x
    majawojcieszek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Większość postów #bts jest nudna, a ty zrobiłaś to w niesamowicie fajny sposób ,aż miło :) Ja też w zeszłym roku nakupiłam pełno zeszytów "z napisami" ;)
    kikawww.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. też kiedyś przeszłam taką metamorfozę ale jeszcze do tego zmieniłam kolor ;) duzo lepiej będziesz się czuła w krótszych włosach ;)
    zeszyty sa boskie ! <3

    Pozdrawiam Cię i życzę cudownego tygodnia ! :)
    ANRU,

    OdpowiedzUsuń
  16. Jakie piękne zeszyty! ♥
    Ślicznie wyglądasz! Nie mogę uwierzyć, że ścięłaś włosy *.* ale i tak cudownie!
    Kliknęłam w link :)
    http://written-by-loony.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Super sukienka! :)
    http://alicekadubiec.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Pięknie ci w tej białej sukience. I ten kolor włosów też do ciebie pasuje :)
    Anonimoowax - Klik

    OdpowiedzUsuń
  19. ale ładna porządna uczennica! haha :D

    http://karolinaslomka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetna stylizacja, oczywiście poklikałam! W nowych włosach wyglądasz równie ślicznie! Piękne zeszyty, u mnie zdecydowanie królują ciemne lub pastelowe kolorki na zeszytach ♥
    http://iam-wiki.blogspot.com/
    Poklikałam we wszystkie podane powyżej linki*

    OdpowiedzUsuń
  21. śliczny masz piornik :)

    http://treamicii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Fajny plecak oraz zeszyty!
    Ślicznie wyglądasz!

    live-telepathically.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Ślicznie wyglądasz :) ( kliknęłam )
    MÓJ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  24. Zmiany wyszły Ci na dobre, bo wyglądasz prześlicznie w krótkich włosach! Co do szkolnych zakupów, tym razem w tym roku zrobiłam sobie listę potrzebnych na prawdę mi rzeczy i w ten sposób zaoszczędziłam o wiele więcej pieniędzy niż gdybym kupowała wszystko jak leci. :)

    PIANKAOFSTYLE.PL-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  25. Śliczne masz zeszyty, mnie takie kolorowe i piękne okładki od razu dodają chęci do nauki ;)
    Bardzo ładnie Ci w krótszych włosach :)

    Pozdrawiam serdecznie,
    Zapraszam do siebie: slowandminimal.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja też wymieniłam tylko kilka rzeczy, przede wszystkim piórnik, bo stary był już tak biedny, że szkoda było na niego patrzyć haha :) mam ten sam plecak!
    VIA-MARTYNA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  27. bardzo fajny post! super te zeszyty i co najważniejsze, oryginalne!
    śliczna sukienka :*

    http://dalenadaily.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Prowadzisz ciekawego bloga, bardzo podobają mi się Twoje zdjęcia, można znaleźć w nich wiele inspiracji.
    Oby tak dalej!
    http://kaarollkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Śliczna sukienka <3 Cudownie na Tobie leży. Ahh.. uwielbiam oglądać haule zakupowe <3

    Zapraszamy do obserwowania i odwdzięczamy się!
    http://youthinkpositive.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Ślicznie Ci w nowej fryzurze :) Ja postanowiłam, że włosy będę zapuszczać :)
    klaudiawmoimswiecie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Wyglądasz teraz tak dorośle w tych włoskach, piękna!<3
    I świetne zeszyty, mam kilka takich samych! :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Marynarka rządzi ! A plecak jest najlepszy, mam taki sam i sprawdza mi się już 3 rok :)
    http://moviesgoals.blogspot.com/2016/09/co-sadze-o-parodiach.html
    zapraszam i pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. sukienka super :)Podoba mi się tez ta marynarka :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Sukienka bardzo ładna, zeszyty też :)
    Pozdrawiam Mój blog♥

    OdpowiedzUsuń
  35. zauroczył mnie zeszyt z rowerem!
    też mam zamiar obciąć włosy, niestety nie wyrobiłam się przed rokiem szkolnym ale przynajhmniej je zafarbowałam ;)
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Bardzo ciekawy post :D
    Szkoła, jak szkoła, zawsze te przygotowania.
    Życzę powodzenia w nowym roku szkolnym :D
    http://recenzumkomiksiarza.blogspot.com/2016/09/ksiazkowy-piatek-doktor-styks.html

    OdpowiedzUsuń
  37. świetny post! w Biedronce zawsze są najładniejsze zeszyty :P

    OdpowiedzUsuń
  38. W tym roku kupiłam tylko najpotrzebniejsze rzeczy, nie wiem jak mi się to udało :D

    natuuuu-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Praktycznie całość mojego wyposażenia jest z zeszłego roku, co jak napisałaś jest dobrą metodą na oszczędzanie pieniędzy na lepsze cele!
    Bardzo podobają mi się zeszyty jakie kupiłaś :)
    Linki poklikane :)
    Proszę o klikanie linków :) Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  40. Powiedz, w jakim programie edytujesz zdjęcia? Są świetne! Masz rację z tymi zakupami - wpadamy w szaf i kupujemy to, co wcale nie jest nam potrzebne!

    Świetny post! Teraz tych #backtoschool jest całkiem sporo i już dawno zdążyło mi się to znudzić, ale Twój post naprawdę jest wart przeczytania ;)

    Pozdrawiam gorąco ♡♡♡
    MADEMOISELLE BLOG

    OdpowiedzUsuń
  41. Podoba mi się ascetyzm tej strony i Twój styl. Szukamy blogerek chętnych do dołączenia do naszego programu partnerskiego w którym oferujemy 10% od każdego poleconego kupującego. Jeśli byłabyś zainteresowana to zapraszam do kontakt.

    https://retrospectclothes.com
    Adres programu partnerskiego https://retrospectclothes.com/pages/affiliate-program

    Pozdrawiam i mam nadzieję do usłyszenia :)

    OdpowiedzUsuń