sobota, 10 września 2016

Back to school #3 Drugie śniadanie do szkoły


Moja pasja jaką jest zdrowy styl życia oraz miłość do przygotowywania zdrowych posiłków, podczas wymyślania postów z serii 'Back to school' oczywiście od razu nasunęły do mojej głowy myśl o tym, żeby przygotować jakieś CIY. Dlatego przychodzę do Was z kolorowym, szybkim do wykonania i naprawdę pysznym przepisem - zdrową alternatywą, która świetnie nada się na drugie śniadanie w szkole i zastąpi kanapki - które co prawda też są smaczne , ale czasem mogą się przejeść i znudzić, prawda? Dodatkowo taki posiłek, dzięki temu, że jest złożony z warstw świetnie się prezentuje i cieszy oko!

Co jest potrzebne?
* 200 g serka homogenizowanego naturalnego
* 30 g płatków owsianych
* ulubione owoce
* uzupełniająco dodatki np. płatki migdałów, wiórki kokosowe...

Jak przygotować?
Wystarczy znaleźć i umyć słoiczek, do którego następnie przekładamy serek homogenizowany. Ulubione owoce (ja do zaprezentowania wybrałam połączenia nektarynka-gruszka oraz winogron-jabłko) myjemy i kroimy na małe kawałki. Kolorowymi warstwami układamy je na serku. Wszystko posypujemy płatkami owsianymi oraz wybranymi dodatkami. Jeżeli chcecie żeby Wasze płatki były bardziej napęczniałe, wsypcie je na dół słoiczka jako pierwsze . 




Co zabieracie ze sobą do szkoły? Czym zastępujecie kanapki?

53 komentarze:

  1. Super post! Napewno wykorzystam ten przepis :)
    Buziaki
    victooriamadeleine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. ale pycha <3

    http://karolinaslomka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Wygląda przepysznie (jak wszystko heh). Ja do szkoły biorę batona i kanapki :D

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawy pomysł, musze kiedyś spróbować bo wygląda przepysznie.

    Zapraszamy
    http://youthinkpositive.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Mniam, pysznie to wygląda, być może spróbuję przepisu, gdyż w tym roku postanowiłam sobie, że będę przygotowywać do szkoły zdrowe śniadania ;)

    BY-KAYLA-BLOG.BLOGSPOT.COM-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajna alternatywa na drugie sniadanie do szkoły ;) Masz rację, że kanapki z czasem się przejadają, więc będzie to fajny zamiennik :) Mogę wiedzieć w jakim programie przerabiasz zdjęcia? ;)
    Pozdrawiam i w wolnej chwili zapraszam do siebie ;)

    https://myslacinaczej29741.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli chodzi o samo przerabianie koloru, kontrastu itp. to używam Photoscape'a, a napisy, strzałki dodaję w PicMonkey ;)

      Usuń
  7. Jak tylko kupię pojemnik lub znajdę wolny słoik mam zamiar zabierać jogurt naturalny z musli :)
    Pozdrawiam Mój blog♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Wygląda przepysznie i smakuje pewnie tak samo :) Na pewno sama takie przygotuje :)

    https://life-patuu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja czasem zabieram tortille, sałatki albo muffinki wytrawne, muszę kiedyś wypróbować Twój pomysł!
    VIA-MARTYNA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam to! Jem niemalże codziennie, haha :D
    Do szkoły czasem zabieram gofry, jakąś sałatkę, zależy na co mam ochotę :)

    lusialuska.blogspot.com✿

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale świetny pomysł z tymi słoikami! :)
    Pozdrawiam i zapraszam http://nataliexbrunette.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Mniami, uwielbiam takie śniadanka! Ja często do pracy robię sobie takie serniczki na zimno z twarogu zmiksowanego z jogurtem naturalnym, a do tego owoce i płatki i też smakuje nieziemsko <3
    Buziaki,
    ohmels.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajny przepis. Wygląda ciekawie. Ja czasami zabieram do szkoły mini sałatkę owocową :).

    pozytywnarealistka.blogspot(klik)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wygląda przepysznie! Muszę spróbować ♥
    http://written-by-loony.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja bardzo lubię pudding chia, ale też wszelkie zdrowsze odpowiedniki pancakes! :)

    soylena.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie pomyślałabym, żeby zabrać drugie śniadanie w słoiku haha. Naprawdę genialny pomysł i jestem pewna, że go wykorzystam!

    Jull.pl - klik!

    OdpowiedzUsuń
  17. Kilka razy przygotowałam sobie takie śniadanie. Ostatnio jednak lubię przygotowywać sobie coś znacznie bardziej pożywnego, w sam raz na długi dzień poza domem. Chyba najbardziej polubiłam kaszę z warzywami - szybki i prosty pomysł na lunch do szkoły!

    claudine-bloog.blogspot.com --> MÓJ BLOG
    KLIK

    OdpowiedzUsuń
  18. Pomysł jest na prawdę genialny ! :)
    kikawww.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Wow super pomysł, będzie się na pewno to jadło przyjemnie w szkole.

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Od dłuższego czasu szukałam czegoś prostego i szybkiego w zrobieniu do szkoły, ponieważ z reguły mam mało czasu i śpieszę się na autobus. Super przepis, napewno go wykorzystam!!

    Zapraszam do mnie, nowej w blogsferze : http://faashan.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Oo ja! O.O Ale to fajnie wygląda ;P

    OdpowiedzUsuń
  22. Chyba coś takiego zacznę sobie brać do pracy :D Mniam!
    Anonimoowax - Klik

    OdpowiedzUsuń
  23. Wygląda przepysznie, może w tym roku przestanę być leniem i coś takiego sobie przygotuję na uczelnie :)
    Pozdrawiam, mój blog.

    OdpowiedzUsuń
  24. Super przepis :)
    klaudiawmoimswiecie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Pewnie gdybym nie była taka leniwa to codziennie bym brała takie śniadanie do szkoły, haha.
    Wygląda przepysznie.

    MY BLOG - CLICK!

    OdpowiedzUsuń
  26. bardzo takie lubię :)

    Pozdrawiam Cię i życzę miłego dnia :)
    ANRU,

    OdpowiedzUsuń
  27. Jakie pyszne *.*

    http://natuuuu-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. jak to pysznie wygląda! ja do szkoły zawsze brałam kanapkę a teraz
    w pracy kupuję codziennie coś innego- zawsze z owocowym dodatkiem :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    w wolnej chwili zapraszam do siebie ♡
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Chyba na któreś się skuszę ;D
    roxannee-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja najczęściej biorę do szkoły kanapki, a nie jest to moje ulubione drugie śniadanie. Na szczęście odkryłam u mnie w bufecie koktajl truskawkowy i przepyszny jogurt z owocami, sosem jagodowym i musli <3
    malinowynotes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo chciałabym kiedyś coś takiego zrobić, ale martwię się, że rano nie mam na to czasu :(

    luska-everywhere

    OdpowiedzUsuń
  32. Wygląda smacznie i na pewno coś sobie z tego przygotuje. Świetny pomysł ♥
    LINK DO NASZEGO BLOGA

    OdpowiedzUsuń
  33. Ale to pięknie i apetycznie wygląda <3

    OdpowiedzUsuń
  34. Fajne pomysły :D

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Ja raczej nie jadam w szkole, bo nigdy nie mogę znaleźć na to czasu. Ale twoja alternatywa jest jak najbardziej ciekawa. Fajnie jest zjeść coś innego, a nie ciągle tylko kanapki.

    Pozdrawiam.
    okiem-nastolatki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Pyszne i zdrowe. :)
    Miłego weekendu!

    OdpowiedzUsuń
  37. Mm...pychotka! Genialny pomysł na zdrowe śniadanko do szkoły <3

    http://youthinkpositive.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. Mega świetny pomysł i wygląda bardzo smacznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Ale świetny pomysł! Rzeczywiście może być dobrą alternatywą dla kanapek. Pozdrawiam! x
    majawojcieszek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Ale świetny pomysł! Rzeczywiście może być dobrą alternatywą dla kanapek. Pozdrawiam! x
    majawojcieszek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Ciekawy pomysł, bardzo łatwe do przygotowania, a na pewno smaczne i pożywne :)
    photos-by-mef.blogspot.com zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  42. Świetny pomysł, na pewno skorzystam :D

    http://roseaud.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. Uwielbiam proste, smaczne i zdrowe rozwiązania! A do tego takie śniadanko świetnie wygląda. :)

    OdpowiedzUsuń