sobota, 17 września 2016

Back to school #4 Jak lepiej rozpocząć dzień, aby pójść z uśmiechem do szkoły?


Kiedy budzik wyrywa Was z ciepłego łóżka, a przed sobą macie wizję spędzenia kilku długich godzin w szkole, wypełnionych kartkówkami i sprawdzianami, nie jest łatwo się uśmiechnąć, prawda? Dlatego w, ostatnim już tego roku, poście z serii "Back to school", przychodzę do Was z kilkoma poradami, dotyczącymi lepszego rozpoczęcia dnia, by uśmiech jednak pojawił się na Waszej twarzy. Na mnie takie sposoby działają, więc koniecznie musicie sprawdzić je na sobie! Dajcie mi też znać w komentarzu o trikach, które stosujecie Wy!

1. Naszykuj się do szkoły wieczorem! Przed położeniem się spać, zawsze wybieram i prasuję sobie ubrania, sprawdzam czy spakowałam wszystkie potrzebne rzeczy do szkoły i czy nie miałam przynieść czegoś dodatkowego. Dzięki temu rano nie irytuję się niepotrzebnie, że nie mam pomysłu co ubrać i nie biegam jak szalona po domu, szukając wszystkiego co powinno znaleźć się w moim plecaku.

2. Wstań kilka minut wcześniej! Oklepana porada. Jednak często rezygnujemy z niej, ponieważ chcemy spać choćby chwilę dłużej. W tym roku szkolnym (tak - dopiero, haha!) przekonałam się, że naprawdę o wiele lepiej czuję się, kiedy wstaję 10-15 minut wcześniej. Szykuję się wtedy bez zbyt dużego pośpiechu, więc jestem spokojniejsza!

3. Wyliczaj w myślach dobre rzeczy! Podczas szykowania się do szkoły staram się nie zamartwiać na zapas, nie myśleć o nieprzyjemnych rzeczach i mało prawdopodobnych do zaistnienia problemach. Wyliczam pozytywy, które mogą zdarzyć się tego dnia. Kiedy czekam na przyjemności, które mają nadejść, łatwiej przeganiam złe myśli.

4. Dobre śniadanie to podstawa! Zdecydowanie rada, która najbardziej poprawia mi humor! ;) Uwielbiam gotować i uwielbiam jeść smacznie i zdrowo. Często przygotowuję śniadanie wieczorem, żeby rano zaoszczędzić czas, a móc zjeść to co lubię (tu również sprawdza się porada o wcześniejszym wstawaniu  - zyskuje się wtedy dodatkowe minuty na zrobienie posiłku). Po dobrym, pożywnym śniadaniu mam więcej energii do działania!

5. "Ładnie dziś wyglądam!". Każda dziewczyna lubi czuć się dobrze ubrana. Stosując się do porady nr 1, wieczorem mam wybrany mój szkolny ootd i rano tylko dopinam go na ostatni guzik. Kiedy wiem, że podoba mi się strój, jestem nie tylko zadowolona, ale i nabieram większej pewności siebie.



Zdjęcia wykonała Ola z Olusiek Blog, jeszcze w wakacje, kiedy miałam długie włosy :)

52 komentarze:

  1. Ubrania szykuję wieczorem i wstaję 5 minut wcześniej, niby nie dużo, ale mi wystarcza.
    Te zdjęcia są takie piękne, plener również!
    Pozdrawiam Mój blog♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Na początku muszę napisać: cudowne zdjęcia, nie mogę się napatrzeć! Świetna stylizacja.
    Ja w tym roku zaczęłam się pakować i szykować sobie rzeczy wieczorem, jest to duże ułatwienie+ mamy pewność, że rano, w sennym nastroju niczego nie zapomnimy. :)
    Bardzo pomocne rady!

    muminek-enter.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Też ubrania szykuję wieczorem, ale jednak o wstawaniu wcześniej nie ma mowy haha
    klaudiawmoimswiecie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja zawsze wstaję chwilę wcześniej, żeby obejrzeć snapy, haha.
    Świetnie wyglądają te spodnie! :)

    soylena.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne punkty :D Ja do szkoły wstaje z pozytywnym nastawieniem, to pomaga. Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczna stylizacja, super sceneria do zdjęć!
    ja staram się stosować do wszystkich punktów :) u mnie niestety bywa tak że mój humor psuje się często w ciągu dnia w szkole :(
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawie wybrałaś tło do zdjęć! Wyszły śliczne xx
    Sama często nie mam motywacji żeby wstać rano z łóżka, ale to chyba po prostu przez moje lenistwo. Również pakuję rzeczy i szykuję ubrania wieczorem- muszę przyznać, że to naprawdę pomaga!
    majawojcieszek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. U mnie najważniejsze jest jeszcze krótkie rozciąganie po wstaniu z łóżka i przede wszystkim muzyka! ;)
    Ciekawa lista i piękne zdjęcia :)

    Pozdrawiam serdecznie,
    Zapraszam do siebie: slowandminimal.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Część z tych rad stosuję, jednak rano nie jem śniadania co koniecznie muszę zmienić :D. Bardzo ładna stylizacja :).

    pozytywnarealistka.blogspot(klik)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kiedy się budzę rano jestem mega zdenerwowana dniem w szkole, sprawdzianami.
    Ale właśnie minutę potem zaczynam szukać pozytywów.
    Nie wyobrażam sobie pakowania się i ogarnięcia ubrań rano! :D

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. stosuje sie do wszystkich haha :D

    http://karolinaslomka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja nie mam problemu ze wstawaniem ale, żeby pospać te 5 minut dłużej to pakuję się wieczorem :)
    Pozdrawiam RONN

    OdpowiedzUsuń
  13. Nigdy nie próbowałam wyliczać rano pozytywnych stron dnia. Chyba czas się przekonać, czy to rzeczywiście działa.

    luska-everywhere

    OdpowiedzUsuń
  14. Super porady, piękna stylizacja i boskie zdjęcia :)
    Zapraszam do mnie!

    blog~KLIK

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo przydadzą mi się Twoje porady, bo w poniedziałek czeka mnie pierwszy dzień w szkole :D
    Cudne zdjęcia :3


    okiem-nastolatki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny post , pomocny na pewno dla mnie :D

    Zapraszam: http://velina-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Jesteś taka prześliczna, zdecyudowanie skorzystam z porad, choć zawsze chodzę do szkoły z uśmiechem, bo mam tam super znajomych <3
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Metody sprawdzone, stosuje i polecam :D
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  19. Stosuję niektóre z twoich zasad lecz czasami mi się nie udaje. Chyba największy problem mam ze wstawaniem.

    http://youthinkpositive.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetne porady i prześliczne zdjęcia! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Super porady, na pewno umilą początek dnia :) śliczne zdjęcia!
    VIA-MARTYNA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja nastawiam budzik 15 minut wczesniej, by przejżec wszystkie social media i potem jest mi o wiele łatwiej wstać bo się rozbudziłam :)

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Rady do których powinien stosować się każdy! Choć sama wiem, że niby takie proste, ale trudne!
    Sama zazwyczaj wstaje na ostatnią chwile, ubranie wybieram w biegu, a na śniadanie brakuje czasu, niestety... choć zawsze sobie mówię następnego dnia będzie lepiej :) Przez wakacje zauważyłam, że jak wstanę i zacznę od przeglądanie fb itd to lepiej mi się wstaje, ale to kilkanaście minut mniej spania :p

    Zapraszam!
    >> VANILLIA96.BLOGSPOT.COM <<


    OdpowiedzUsuń
  24. Robię dokładnie tak samo!
    Piękne zdjęcia<3

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja wstaję 15 minut wcześniej, odwalam drzemkę i wstaję o godzinie, o której mam wstać. To mi pomaga :)

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja zawsze wstaję parę minut wcześniej, żeby być spokojniejszym. Świetne rady!

    WWW.PIANKAOFSTYLE.PL-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  27. Zawsze korzystam z drugiej porady! Sama często ją polecałam!
    Pozdrawiam, Natalia

    OdpowiedzUsuń
  28. Stosuję większość tych rad i muszę przyznać, że dzięki nim poranki naprawdę są przyjemniejsze!
    http://by-koni.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Mogę przyznać, że szykowanie się zawsze wieczorem, działa!

    Zapraszam do obserwacji mojego bloga, nowy wpis :)
    klik ☺

    OdpowiedzUsuń
  30. Przede wszystkim stosuję się do tej 1 rady, ale te pozostałe muszę również wcielić w życie :) Szczególnie z tym wstawaniem wcześniej i robieniem śniadania, bo zazwyczaj go nie jem.
    Piękne zdjęcia! ♥
    http://written-by-loony.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Piękna stylizacja ;) uwielbiam plisy w każdym wydaniu ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo fajna luzacka styliazacja <3

    www.ladyagat.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Mi rano pomaga pozytywna muzyka zawsze :D

    http://natuuuu-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Jeju jaka lekka i dziewczęca stylizacja.. *.* To kocham!

    xclaudia-wojcik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Ślicznie wyglądasz, piękne zdjęcia! :*
    Staram się stosować do wszystkich tych rad :D

    lusialuska.blogspot.com✿

    OdpowiedzUsuń
  36. Ja również w tym roku (dopiero;D) zaczęłam wstawać kilka minut wcześniej, i faktycznie jest jak mówisz;> Bez pośpiechu, na luzie :D Punkt 3 również robię tak samo ;) Jedynie nad śniadaniem eh, muszę popracować;) Ładny kolor spodenek;)

    OdpowiedzUsuń
  37. Świetne porady , ja zawsze wstaje kilka minut wcześniej lub szykuje się do szkoły wieczorem.
    Śliczne zdjęcia
    Pozdrawiam
    http://mylifeiswonderful9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. najważniejsze jest pozytywne nastawienie :)

    Pozdrawiam i życzę cudownego tygodnia :)
    ANRU,

    OdpowiedzUsuń
  39. Świetnie napisany post, super spodnie ♥Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥ Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  40. Ja jakoś nie potrafię wstawać do szkoły z uśmiechem, gdy moje łóżko przyciąga mnie jak magnes.

    Pozdrowionka,
    blackeley.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Świetny zestaw, super spodnie :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  42. Gdy rano wstaję do szkoły to mam czas idealnie wyliczony. Zdążę na spokojnie się obudzić, zjeść śniadanie, odświeżyć się, przygotować i akurat za 10 min mam busa. Piękne zdjęcia :)

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  43. Świetne rady, zwykle dobre nastawienie wiele zmienia. Często szłam do szkoły ze złym humorem i niezadowoleniem, które zaczynało się już od samego rana, dzień nie był przez to wcale lepszy :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Świetna stylizacja, wyglądasz pięknie <3 Podoba mi się delikatna kolorystyka i spodnie <3
    Jeśli możesz kliknij u mnie w najnowszym poście
    Odwdzięczam się za obserwację.

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  45. Cudowna stylizacja ! Tą radę z przygotowywaniem wszystkiego wieczorem kiedyś praktykowałam i muszę przyznać, że było to bardzo skuteczne. Muszę do tego zdecydowanie wrócić :)

    NASZ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  46. Te spodnie nie za bardzo mi się podobają, ale w twoim wykonaniu szczerze mogę powiedzieć że są cudowne, bardzo pasują mi tu superstary :)
    MELA BLOG ¦

    OdpowiedzUsuń
  47. Świetne zdjecia i super blog!
    .
    .
    Jeśli spodoba Ci się mój blog i go zaobserwowałaś to napisz a ja się odwdzięcze !
    Zapraszam siforthestyle.blogspot.com
    Mój kanał na YT https://www.youtube.com/watch?v=VhhbGKupWmU

    OdpowiedzUsuń
  48. proste rady a dzień od razu lepszy :)

    Pozdrawiam i miłego wieczorku życzę :)
    ANRU,

    OdpowiedzUsuń
  49. 5 rada moim zdaniem najlepsza ♥

    http://roseaud.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń