piątek, 23 września 2016

Siedemnaście


Często czuję się jakbym nadal miała 14 lat i dopiero wchodziła w świat nastoletniości. Tymczasem jestem uczennicą liceum i właśnie obchodzę siedemnaste urodziny. Za rok będę pełnoletnia. Trudno mi sobie to wyobrazić! Na razie jednak o tym nie myślę - po prostu chcę korzystać z tego 'okresu przejściowego' i jego wszystkich uroków!

Bardzo lubię dzień moich urodzin. Staram się spędzić go wyjątkowo. W końcu jest mój - własny, jedyny taki w roku. Każda drobnostka, jaka tego dnia się wydarzy, przyczynia się do tego, że uśmiech nie chce zejść mi z twarzy. Pojawia się on, kiedy tylko budzę się z myślą "Hurra, dzisiaj są moje urodziny!" i trwa. Trwa, kiedy dostaje poranne życzenia od domowników i kiedy specjalnie ubieram ładną sukienkę. Trwa, kiedy od pierwszych lekcji w szkole słyszę całą masę kolejnych życzeń i kiedy przytulanie się nie ma końca. Trwa, kiedy rozdaję wszystkim znajomym cukierki, nawet jeśli dopiero przez kolorową torebkę orientują się, że mam urodziny. Trwa, kiedy czytam wszystkie wiadomości na facebook'u. Mające one dla mnie swój urok, mimo tego, że można zarzucić, że ludzie przypominają sobie o nas na chwilkę, przez powiadomienie. Jednak to, że chcą nam coś napisać, sprawić radość jest naprawdę miłym gestem z ich strony. Uśmiech trwa, kiedy widzę również zdjęcia wstawione przez znajomych, do których podchodzę z dystansem i, z których chętnie się śmieję. Trwa, kiedy dostaję te najszczersze, najprawdziwsze, osobiste życzenia od najbliższych mi osób. Trwa, kiedy co chwilę odbieram telefony od rodziny. Trwa, kiedy moje przyjaciółki zaskakują mnie wymyślając różne cudowne niespodzianki. Trwa, kiedy jem urodzinowy tort, który obowiązkowo muszę mieć, haha. Trwa, kiedy dostaję prezenty, które naprawdę mnie cieszą, ale to nie te materialne mają dla mnie największe znaczenie. Najpiękniejszym prezentem w moje urodziny jest pamięć o mnie i właśnie uśmiech - wyraz szczęścia wypełniającego mnie od środka!


Zdjęcia w Łazienkach Królewskich wykonała uzdolniona Asia, podczas mojej wakacyjnej wizyty w Warszawie. Jeszcze raz bardzo Ci dziękuję! ♥ Koniecznie zajrzyjcie na jej fanpage: 

73 komentarze:

  1. Wszystkiego najlepszego, kochana!

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdecydowanie tak! Spełnienia Marzeń :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak! Urodziny to jeden z fajniejszych dni w roku!
    Spełnienia marzeń!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkiego najlepszego, spełnienia marzeń! ♥ Cudowne zdjęcia x

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też cieszę się z każdej miłej drobnostki jaka wydarzy się w ten szczególny dzień - moje urodziny <3 Piękne zdjęcia<3
    Wszystkiego najlepszego, zdrowia, spełnienia marzeń kochana! :*
    http://everything-by-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Beautiful photos and I love love love your style of writing! Keep it up!

    PS: Follow for follow? I always follow back! Just let me know!

    Izabell from SYDNEY SLEEK - KLIK❤

    OdpowiedzUsuń
  7. mnie mocno przeraza fakt bycia dorosla:((

    http://karolinaslomka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. ja też się czuje czasami jak 14 latka a mam 16 hahah;)
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  9. Też uwielbiam urodziny! Ojeju, są już niedługo <3 Śliczne te zdjęcia.

    http://youthinkpositive.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystkiego Najlepszego! ♥
    Ale piękne miejsce! Niesamowite zdjęcia :*

    lusialuska.blogspot.com✿

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo młodo wyglądasz! Okres przejściowy, jest najlepszy! :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  12. 100 lat :)
    agnieszka-gromek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Spełnienia marzeń!
    Super ciasto na snapie pokazywałaś! :D
    agnieszkaa-es.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Jeszcze raz wszystkiego co najlepsze!! <33

    OdpowiedzUsuń
  15. Spełnienia najskrytszych marzeń i udanego ostatniego roku niepełnoletności :)
    Pozdrawiam Mój blog♥

    OdpowiedzUsuń
  16. Wszystkiego najlepszego kochana :* Bardzo pięknie to napisałaś :) Zdjęcia po prostu sztos hahaha <3
    klaudiawmoimswiecie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Wszystkiego najlepszego,już niedługo dorosłość przed Tobą...Ja miesiąc temu skończyłam 18 ;)
    kikawww.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Pięknie to napisałaś. Niezależnie od wieku, dzień urodzin jest tylko nasz, niepowtarzalny, warto się nim cieszyć! Wszystkiego co najlepsze!

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczne zdjęcia,wszystkiego najlepszego(spóźnione ale są)

    http://www.strong-power.pl/

    OdpowiedzUsuń
  20. Ale fajnie to opisałaś, bardzo trafnie, bo w moim przypadku jest identycznie - każde życzenie sprawia mi ogromną radość i ten dzień wspominam bardzo miło :)

    Mój blog-KLIK :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Te zdjęcia są przepiękne *_* Pozdrawiam :*

    http://alicekadubiec.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetne zdjęcia! Wszystkiego najlepszego :) Aż zazdroszczę Ci, że masz te 17 lat! Po osiemnastce czas tak szybko ucieka, więc korzystaj :D

    miniifluff

    OdpowiedzUsuń
  23. Wszystkiego najlepszego ♥

    http://roseaud.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Śliczne zdjęcia!
    Życzę Ci wszystkiego dobrego :)

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Najlepszego<3 my mamy urodzinki za miesiąc a 18 też za rok- nie czujemy tego wgl...

    Pozdrawiamy cieplutko,
    www.twinslife.pl (klik)♥

    OdpowiedzUsuń
  26. Trochę spóźnione, ale i tak wszystkiego najlepszego :)
    Zdjęcia są przepiękne, więc lecę na fanpage :)

    Pozdrawiam, Jabłuszkooo ♡
    SZELEST STRON

    OdpowiedzUsuń
  27. zawsze chcialam miec 16-17 lat, a teraz uswiadamiam sobie, jak to szybko leci.. haha :D
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Spóźnione, wszystkiego najlepszego!
    Ja lubię dzień urodzin, bo wtedy większość moich znajomych przynajmniej na chwilę skupia się w 100% na mnie i składa mi miłe życzenia!
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja jako malutka dziewczynka byłam przekonana, że 9 lat to jest już dojrzałość. No cóż... :D
    Wszystkiego najlepszego! http://pallaisse.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  30. wszystkiego co najlepsze <3
    wygladasz pieknie!

    OdpowiedzUsuń
  31. Bomberka świetna. Zapraszam slavicpowerbeauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetna stylówka utrzymana w stylu 'American high school' - super :)

    Carmelatte

    OdpowiedzUsuń
  33. najlepszego ;) Masz świetne włosy, obserwuję ;>

    http://daruciaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Wszystkiego najlepszego kochana! A w dodatku genialne zdjęcia!

    MY BLOG - CLICK!

    OdpowiedzUsuń
  35. Spóźnione wszystkiego najlepszego! Ładnie wyglądasz ♥

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Cudowna stylizacja , wszystkiego najlepszego :)
    dodaje do obserwowanych :)
    zapraszam do nas :

    http://gabrysiowetestowaniee.blogspot.com/2016/09/nowosc-w-mojej-pielegnacji-paznokci.html

    OdpowiedzUsuń
  37. Ja też często się czuję, ja czternastolatka. :)

    W wolnej chwili zapraszam do mnie.
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  38. Na instagramie już widziałam jak wspaniale spędziłaś urodziny z przyjaciółkami. Ja chyba nie przywiązuje do tego aż takiej wartości, ale staram się aby ten dzień był inny niż pozostałe, wyjątkowy.

    luska-everywhere

    OdpowiedzUsuń
  39. Wszystkiego najlepszego! Mi rodzina i przyjaciele sprawiają niespodzianki, co jest naprawdę miłe. Oczywiście najlepszym momentem urodzin są szczere życzenia :)
    Pozdrawiam RONN

    OdpowiedzUsuń
  40. Świetne zdjęcia, ślicznie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  41. Ciekawa stylizacja :) pozdrawiam!

    http://paranoyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. Także nie czuję swojego wieku. Ładne zdjęcia:)
    http://evildivination.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. Wszystkiego najlepszego moja rówieśniczko :)

    Serdecznie zapraszam na nowy post :)
    ♥ Diana Ashe KLIK! ♥

    OdpowiedzUsuń
  44. Świetnie wyglądasz! :) Jest tak na luzie. Super! <3

    OdpowiedzUsuń
  45. urodzinki to super sprawa, pamiętam jak byłam w twoim wieku - 17 i 18 lat to najlepsze lata uwierz i korzystaj :) co prawda mam 19 więc jestem niewiele starsza ale matura odbiera radość z życia :D
    wszystkiego najlepszego i zaktualizuj informacje w pasku bocznym 17nastko ! ^^ :* STO LAT :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Perfect outfit! You have amazing style!
    Would you like to follow each other? Follow me on Blog and Google+ and I'll follow you back!
    www.recklessdiary.ru

    OdpowiedzUsuń
  47. Wszystkiego najlepszego! Ja się cuzję jakbym miała 17 lat, a tu już 19 mi stuknęło ;P

    Mój blog - HELLO-WONDERFUL ♥
    Pozdrawiam cieplutko:*

    OdpowiedzUsuń
  48. Zdjecia przecudowne *-* Jestes strasznie sliczna a wlosy to masz naprawde piekne! <3
    Wszystkiego Najlepszego! <3 Pamietam jak bardzo odliczalam do moich 18 urodzin az wreszcie gdy one nadeszly nie czulam zadnej roznicy tak samo byly z tymi 19 ale pewnie dlatego ze chodze do drugiej liceum (uczylam sie jezyka XD) i otaczaja mnie mlodsi ode mnie ludzie! Haha nie raz zdarzylo mi sie mowic ze mam 17 lat XD
    Jeszcze raz wszystkiego najlepszego! <3

    Versjada

    OdpowiedzUsuń
  49. Piękne zdjęcia! <3
    ZAPRASZAM DO SIEBIE: http://photoalexx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  50. urodziny to niby taka codzienność, jednak każdy wiek mam tylko raz, więc z roku na rok ta okoliczność przechodzi w coraz to inny sposób. również lubię urok moich urodzin. Znajomi, przyjaciele, rodzina wstawiają nam śmieszne wspólne zdjęcia, co daje mi do myślenia że coś tam robiłam, gdzieś tam byłam i brałam udział. tylko najgorsze to stanie przy torcie i rozmyślać gdzie mam sie patrzyć w czasie kiedy inni śpiewają Ci '100 lat' haha
    pozdrowionka, przy okazji mój snap: victoriasikora
    Mój BLOG

    OdpowiedzUsuń
  51. Wszystkiego najlepszego! (Zaktualizuj informacje o sobie w prawym górnym rogu bloga ;))


    Obserwuję :) Zapraszam też do mnie!
    http://annemcosplay.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  52. Troszkę spóźnione, ale wszystkiego najlepszego :* Prześliczne zdjęcia!
    VIA-MARTYNA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  53. Spóźnione, ale szczere - wszystkiego najlepszego, a przede wszystkim spełnienia najskrytszych marzeń! ;*
    Cudowne zdjęcia!

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  54. Ja też nadal czuje się jakbym miała sporo mniej lat a w tym roku kończę technikum.
    Wszystkiego najlepszego :)

    OdpowiedzUsuń
  55. Zdjęcia jak zwykle - świetne, jesteś prześliczna! Wszystkiego dobrego kochana! Ja też zawsze czuję się 'inaczej' w tym dniu, wiem, że jest on poświęcony tylko mi ;)

    MÓJ BLOG
    MÓJ KANAŁ NA YT

    OdpowiedzUsuń
  56. Ja swoje urodziny obchodziłam 20 lipca i czuję się wtedy zazwyczaj nieswojo, gdy wszyscy składają mi życzenia, nie jestem przyzwyczajona hah, ale sprawia mi to niezwykle ogromną radość wiedząc, że ktoś o mnie pamięta! ♥
    Prześliczne zdjęcia ;*
    http://written-by-loony.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  57. Wszystkiego najlepszego!
    Prześliczne zdjęcia ♥

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  58. ja za tydzień będę miała 18! :D wszystkiego najlepszego :* a zdjęcia śliczne i kurteczka piękna

    http://wooho11.blogspot.com/ - Zapraszam <3 Jeśli Ci się spodoba - zaobserwuj :* Na pewno się odwdzięczę :)

    OdpowiedzUsuń
  59. też czuję się na dużo mniej lat niż mam, ale tak to już bywa :P
    prześliczne zdjęcia i bomberka! <3

    http://dalenadaily.com

    OdpowiedzUsuń
  60. Ja również bardzo lubię dzień urodzin. Spóźnione, ale wszystkiego najlepszego! Ogrom sukcesów♥

    Buziaki xx ZYCIEDLAPASJI.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  61. Przez ten rym na początku drugiego akapitu myślałam, że cały post napisany jest wierszem. Na szczęście nie - byłoby to trochę dziwne ;) Kochana, wszystkiego najlepszego! Tak jak pisałaś - przypomniałam sobie o tym dniu tylko dlatego, że napisałaś post, ale naprawdę chcę Ci złożyć życzenia! Więc życzę Ci przede wszystkim szczęścia, kochana - i to dużo! Zdrowia. Żebyś poznała w życiu ludzi, którzy sprawią, że staniesz się lepszą osobą. Żeby przytrafiały Ci się sytuacje, które sprawią, że będziesz się uśmiechać. Ale i te bolesne, które sprawią, że wiele się nauczysz i poznasz, co jest w życiu naprawdę ważne. Życzę Ci również dużo motywacji, żeby nigdy nie przestało Ci się chcieć. Również dużo niezapomnianych chwil, które będziesz zawsze wspominać z chęcią powrotu do nich jeszcze raz. Życzę ci też umiejętności cieszenia się z małych rzeczy i ogromu pozytywnej energii, którą będziesz zarażała innych. I ostatnie, aby do Twoich następnych urodzin, udało Ci się spełnić chociaż jedno marzenie! Napisz nam za rok co to było, dobrze? Życzenia spóźnione - i to bardzo! - ale złożone z całego serca.

    Pozdrawiam gorąco ♡♡♡
    MADEMOISELLE BLOG

    OdpowiedzUsuń
  62. Przecudownie wyglądasz! Wszystkiego dobrego! <3 xxx

    http://veronicas-veronicass.blogspot.no/

    OdpowiedzUsuń
  63. Myślę, że każdy (przynajmniej większość) czuje się tak samo w swoje urodziny. Jak sama zauważyłaś - to jedyny dzień w roku, który jest poświęcony nam, jako konkretnej osobie. Nic dziwnego, że uśmiech sam ciśnie się na usta i zostaje na nich do końca dnia. Do tej pory podobnie patrzyłam na swoje urodziny. Dopiero w tym roku zdałam sobie sprawę, że czas biegnie nieubłaganie i, że nie jestem już nastolatką i nigdy więcej nią nie będę. Wraz z dorosłością, otworzył się przede mną nowy rozdział w życiu. Myślę, że właśnie wraz z jego początkiem zaczęłam tak naprawdę żyć.

    Pozdrawiam serdecznie,
    Weronika

    96pln.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń