niedziela, 2 października 2016

Dobre myśli przyciągają dobre zdarzenia


Dobre myśli przyciągają dobre zdarzenia.

Jest to moje motto, który cały czas powtarzam sobie i innym. W każdej chwili zwątpienia, przypomnienie w myślach tej krótkiej regułki dodaje mi otuchy. Mocno wierzę, że zawarty w niej sens jest prawdziwy.

O co tak właściwie w niej chodzi? To proste! O działanie naszej podświadomości. Myśląc dobrze i odrzucając czarne scenariusze, podświadomie dążymy do szczęśliwych rezultatów naszych działań. To tak ja z przesądami - jeśli uwierzymy, że przebiegnięcie przez naszą drogę czarnego kota przyniesie nam pecha, to nastawieni na wypadki będziemy się w nie pakować, czekając aż ten pech przyjdzie. Przez doszukiwanie się złego, zwracamy na nie większą uwagę i każda rzecz wydaje się udowodnieniem, że miały się one przytrafić. Przy pozytywnych myślach tak samo chodzi o nastawienie. Kiedy złe myśli zamieniamy na dobre, podczas realizowania celów podświadomie dążymy do osiągania jak najlepszych rezultatów, bo wierzymy,  że są dla nas osiągalne. Szukamy w naszej pracy tylko plusów. Myśląc pozytywnie widzimy rzeczy właśnie w pozytywnym świetle. Działając z dobrym nastawieniemz dobrym nastawieniem odbieramy wyniki naszych starań.



Jest to druga wakacyjna sesja wykonana przez Asię na Starym Mieście w Warszawie (które totalnie skradło moje serce!). Koniecznie zajrzyjcie na jej fanpage! Mam nadzieję, że szybko będziemy mogły wspólnie zrealizować jakąś kolejną sesję, bo Asia jest świetną osobą! Do tego (już!) bardzo tęsknię za podróżowaniem i nie mogę doczekać się kolejnych okazji  do wyjazdów.  

42 komentarze:

  1. Cudownie wyglądasz :)

    http://gabrysiowetestowaniee.blogspot.com/2016/10/dawka-regeneracji-dla-twoich-wosow.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zdjęcia. Robisz piękny makijaż, twoje kreski są zawsze idealne<3

    Zapraszamy
    http://youthinkpositive.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. O tak zgadzam się z tym co napisałaś!
    Śliczne zdjęcia :)

    lusialuska.blogspot.com✿

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne zdjęcia! Często słyszałam to motto, i muszę przyznać, że nigdy nie myślałam, nad faktem jak wiele może ono zmienić. Dałaś mi dużo do myślenia! Bardzo często myślę negatywnie, dzięki Twojemu postu dość zmieniłam myślenie i częściej będę kierowała się tym mottem ♥
    http://iam-wiki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Myślę, że faktycznie coś w tym wszystkim jest. I być może sama zacznę powtarzać to motto, ponieważ jestem jedną z tych osób, które na każdym kroku zakładają najgorsze i później z tego tytułu niepotrzebnie się zamartwiam i żyję w ciągłym stresie. Chyba najwyższa pora zmienić podejście do życia. :)

    Pozdrawiam serdecznie,
    Weronika

    96pln.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Również jestem zdania, że należy być pozytywnie nastawionym do wszystkiego. Świetne zdjęcia!
    think-poositive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Rzeczywiście nawet się to sprawdza.
    Chociaż ja zwykle myslę negatywnie, a jednak dużo rzeczy idzie na szczęście po mojej myśli :)

    live-telepathically.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. To co napisałaś jest prawdą. Śliczna bluzka.

    minimalisticstrawberry.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Widząc czarnego kota, aż mi się smutno robi, że ludzie od razu mówią, że to nieszczęście... Tak jakby mieć takiego kotka w domu i mieć cały czas pecha. Trzeba myśleć pozytywnie i tyle! :D

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Myślimy tak samo, a zdjęcia rewelacyjne!:*

    Pozdrawiamy cieplutko,
    www.twinslife.pl (klik)♥

    OdpowiedzUsuń
  11. W pełni się zgadzam! :*
    http://juliamastalerz.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  12. Eh, trochę racji co do tego cytatu.. Chyba sama zacznę tak myśleć ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak zawsze mądry przekaz i cudowne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Coś w tym powiedzeniu jest, już kiedyś się z nim spotkałam. W większości przypadków to prawda, sami przyciągamy do siebie negatywne rzeczy. Jednak czasami nie mamy wpływu na przebieg zdarzeń taki a nie inny.

    MY BLOG - CLICK!

    OdpowiedzUsuń
  15. Zgadzam się, słyszałam że to siła przyciągania :P a zdjęcia cudowne <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Całkowicie zgadzam się z Twoim mottem. Dobre nastawienie i pozytywne myślenie mogą zdziałać cuda!
    A outfit cudowny. Taki prosty i jednocześnie dobry na każdą okazję. Jestem zwolenniczką czarnej skórzanej kurtki. I te buty... cudo!


    http://lilutuu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Muszę sobie gdzieś to motto zapisać ! trafne w stu procentach :)
    pozdrawiam cieplutko :))
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Podoba mi się bluzeczka :)
    Świetny post :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Staram się myśleć w podobny sposób, niestety nie zawsze mi to wychodzi, ale pracuję nad tym!
    Dawno nie widziałam tak ładnej sesji na Starym Mieście w Warszawie! Jestem zakochana w tych zdjęciach!
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  20. Jejku jaka cudowna sesja, miałaś świetnego fotografa.
    Bardzo motywujący post. Postaram się sama pokierować twoją radą!

    luska-everywhere

    OdpowiedzUsuń
  21. Powiem Ci,że całkowicie się z Tobą zgadzam. Mieszkam za granicą i zaczęłam tu pracę,pierwsze dni były tak stresujące,ciągle myślałam,że będzie tylko gorzej...W końcu postanowiłam się przestawić i teraz wszystko jest tylko lepiej :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie - kikawww.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  22. jestes sliczna :) a outfit mega w moim stylu :))
    Co powiesz na wspolna obserwacje? :D
    odwdzieczam sie za kazda obserwacje ;)
    pozdrawiam ;)
    https://igapaulina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Dobry tok myślenia, motywujesz tym postem :) Btw uwielbiam Twoje zdjęcia, są takie klimatyczne!

    Obserwuje i zapraszam do siebie KLIK! (Jest też NOWY POST! Zbieram pytania do filmiku na yt o studiach i życiu w UK więc zapraszam :) )

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękne,klimatyczne zdjęcia.
    Lubię takie posty bo to one pozwalają mi się motywować do działania.

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. moja mama bardzo często mi to powtarza. pozytywny tok myślenia to taki pewien rodzaj własnej motywacji, którą powinniśmy mieć przy różnego typu działań. mega post, a zwłaszcza zdjęcia które wyszły zjawiskowo klimatycznie!
    pozdrowionka
    Mój BLOG

    OdpowiedzUsuń
  26. zgadza się, trzeba miec pozytywne myslenie :)
    wyglaasz slicznie <3

    OdpowiedzUsuń
  27. Zdecydowanie się z tobą zgadzam, jestem jedną z tych osób która zawsze oczekuje najgorszego, chyba najwyższa pora zmienić nastawienie i powtarzać sobie to motto. :)
    Pozdrawiam,
    Szwajka (kilk)

    OdpowiedzUsuń
  28. bardzo motywujące! zdjęcia przecudowne!;)
    ~best-frieend.blogspot.com zapraszam do siebie, powracam!

    OdpowiedzUsuń
  29. Mam identyczne życiowe motto! Ono sprawiło, że moje życie stało się naprawdę szczęśliwe, bo prawda jest taka, że to my i nasze myśli kreują nasz los :) Śliczne zdjęcia!

    inothercolors BLOG

    OdpowiedzUsuń
  30. Wiadomo, że grunt, to pozytywne myślenie.
    Świetna stylizacja.
    Pozdrawiam,
    http://tamczytam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetne motto, też powtarzam sobie tą regułkę w chwilach zwątpienia!

    22-ffashion.blogspot.com - klik :)
    theluckyooone

    OdpowiedzUsuń
  32. Kieruję się tym samym motto, bliscy czasem mnie już za nie nienawidzą, bo nie pozostawiam im miejsca na negatywne myśli, zatem całkowicie Cię popieram, pozytywne nastawienie to podstawa !

    Co do zdjęć to moim zdaniem są bardzo proste, ale za to przepiękne i fantastycznie wykadrowane *-*

    http://doleczek-szczescia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Znam to motto i również stosuję w swoim życiu. Świetne zdjęcia.
    Zapraszam do mnie i do udziału w konkursie!
    https://happily-pink.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Bardzo ładne zdjęcia a co do tego co napisałaś to zgadzam się, bo pozytywne myślenie w życiu jest bardzo ważne, bo dzięki temu mamy motywacje, dzięki temu wiele nam się udane i nie poddajemy się. :)

    Pozdrawiam, Olivia
    dalilahome.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Super zdjęcia, jesteś bardzo ładna i chudziutka :D
    Dobrze napisałaś, odkąd zaczęłam myśleć pozytywnie, więcej rzeczy zaczęło mi się udawać, mam lepsze oceny itp Kiedyś od razu nastawiałam się na to najgorsze i teraz wiem, że to było wielkim błędem :)

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie! UNREALIZABLE

    OdpowiedzUsuń
  36. Ja nie potrafie myslec o czyms zlym, moje mysli przyciagaja same pozytywy :D

    http://natuuuu-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Warto zapamiętać to motto :) Śliczne zdjęcia Zapraszam do mnie <3 Odwdzięczam się za każdą obserwację:)

    OdpowiedzUsuń