sobota, 8 października 2016

First fall vibes


Jesień już daje się nam we znaki. Nie tyle przez spadające liście, które dopiero zaczynają zmieniać kolory, ale mi, jak na razie, najbardziej tym, że zaczęłam okropnie marznąć. Musicie wiedzieć, że jestem naprawdę wielkim zmarźluchem i nawet w lato potrafię trząść się z zimna, więc co dopiero, gdy temperatura wynosi zaledwie kilka stopni. Wracając do liści, to niecierpliwie spoglądam na drzewa. Chcę żeby świat był już zupełnie w jesiennych barwach. Przede wszystkim nie mogę się doczekać widoku złotych drzew i złotego dywanu z liści przed moją szkołą. Prawdziwa bajka! Razem ze zdjęciami wprowadzam na bloga powoli jesienną aurę, a do tego prezentuję kilka rzeczy, które ostatnio otrzymałam od dwóch zagranicznych firm: SammyDress i Rosegal



bomberka - klik | czapka z daszkiem - kilk | bluzka z frędzelkami - klik | beanie - klik
Jeśli chodzi o rzeczy od SammyDress, to przede wszystkim jestem zakochana w bomberce. Spójrzcie jak przepięknie wyszyty ma tył! Tak samo podobają mi się obie czapki. Z jakości tych trzech rzeczy jestem szczerze zadowolona i śmiało mogę Wam je polecić. Małe zastrzeżenie mam do bluzeczki z frędzlami, od której oczekiwałam troszkę lepszej jakość. Mimo to bardzo fajnie wygląda i dzięki frędzlom nadaje stylizacji 'tego czegoś'. W paczuszce znalazł się także nieszablonowy ręcznik plażowy (klik), który zamówiłam, już, z myślą o moich przyszłorocznych podróżach. Od razu wpadł mi w oko i po prostu nie mogłam się powstrzymać! Postaram się niedługo pokazać Wam go na zdjęciach.


płaszcz - Benetton | sukienka - klik | torba - Sinsay | botki - H&M
Co do zamówienia z Rosegal, otrzymałam dwie sukienki. Obie są bardzo ładne, niestety czarna jest na mnie za duża, ale myślę, że moja babcia pomoże mi się uporać z tym problemem. Jej minusem jest materiał, który się elektryzuje i wydaje mi się, że może łatwo się mechacić. Mimo to nie rezygnuję z niej, bo ma piękny dekolt, który dodaje jej uroku, a oprócz tego jest świetną propozycją na klasyczny szkolny outfit. Drugą sukienkę wybrałam z myślą o półmetku, także na razie mój imprezowy look pozostanie tajemnicą, ale możecie zerknąć co wybrałam: klik!

Dziękuję za wszystkie kliki, pomagają mi w tworzeniu stylizacji do kolejnych postów! 

45 komentarzy:

  1. Jakie świetne rzeczy! Ta kurtka jest cudowna ♥

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne ubrania, mnie najbardziej spodobała się sukienka, którą wybrałaś na półmetek, więc jestem ciekawa imprezowych stylizacji z nią! :*
    http://juliamastalerz.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne ubrania! Bomberka i sukienka świetne ❤
    Ja też z niecierpliwością czekam na kolorowe drzewa i piękny, kolorowy dywan ❤
    http://everything-by-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ubrania są świetne, najbardziej podoba mi się ta bomberka <3

    Zapraszamy
    http://youthinkpositive.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Bomberka i ta złota sukienka są cuuudowne <3

    amelia-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Bomberka jest bardzo ładna, ale płaszcz jest prześliczne!
    Pozdrawiam!

    SUNSHINE-WIKA.BLOGSPOT.COM [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  7. Przecudne ubrania, super wyczucie stylu :)
    Zapraszamy do nas https://nastoletniaaperspektywaa.blogspot.com/ :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Ta bomberka jest prześliczna!
    Mnie również zawsze jest zimno i uwielbiam wieczory pod kocem z kubkiem gorącej herbaty i dobrą książką! Praktycznie codziennie przechodzę przez park, czy to do szkoły, czy to na spacer, i już zauważam tam piękną jesień *.* Cudownie wyglądasz ;*
    http://written-by-loony.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. ale bomberka <3
    masz sliczne zgrabne nogi!

    OdpowiedzUsuń
  10. super stylizacja :)
    http://gabrysiowetestowaniee.blogspot.com/2016/10/w-trosce-o-higiene-intymna-botaniczny.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Super wpis . Zaimponowal mi Twoj urok osobisty :o pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie lubię jesieni i jak najdłużej zawsze na swoim blogu utrzymuję lato. Ale zdjęcia bardzo ładne i fajna bluzka z frędzlami! - kolor mistrzostwo
    Pozdrawiam, Olivia
    dalilahome.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszystkie rzeczy super ale ja zakochałam sie w bomberce 😄
    https://wersquu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Pięknie Ci w spiętych włosach. Zestaw z sukienką bardzo mi się podoba, chętnie sama bym się tak ubrała :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne rzeczy, zwłaszcza bomberka :) też nie mogę się doczekać tej złotej jesieni!
    VIA-MARTYNA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne rzeczy :)
    agnieszka-gromek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam to w jaki sposób się rozwijasz <3 Z każdą notką piękniejesz Ty i Twój blog, a pozytywne nastawienie bije na kilometr :*

    Mój blog - klik! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja tak samo jak Ty czekam już na te piękne kolory,ale u mnie w Holandii już trochę się tak zrobiło ,także zapraszam Cię do siebie ,może za kilka dni będzie jakiś post z takimi złotymi zdjęciami ;) Poza tym wyglądasz ślicznie! :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie - kikawww.blogspot.com
    Ps. Ja też jestem takim zmarźluchem ,haha!

    OdpowiedzUsuń
  19. Płaszcz i bomberka- cudo!
    Również z niecierpliwością czekam na kolorową jesień :)

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. najbardziej urzekł mnie ten płaszczyk! i zdjęcia w lasku, cudo!!
    – Kiproovska blog

    OdpowiedzUsuń
  21. O tak - widać, że lato to już temat zamknięty :D Ślicznie wyglądasz - zwłaszcza w tej drugiej stylizacji ;)

    MÓJ BLOG
    MÓJ KANAŁ NA YT

    OdpowiedzUsuń
  22. Kochana świetne stylizacje, linki poklikałam - 21,55$, 5,08$, 6,80$, 4,04$, 17,60$ :)
    Mogłabyś poklikać w linki w najnowszym poście TU ? Dzięki ;*

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetne stylizacje, bardzo podoba mi się ta sukienka ;)

    BY-KAYLA-BLOG.BLOGSPOT.COM-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja mam tak, że w lato zawsze jest mi gorąco, a w zimę bardzo zimno. Świetna stylizacja :)
    Kliknęłam :)
    klaudiawmoimswiecie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Ojej... Karina ślicznie wyglądasz!!! <3 Piękne stylizacje i fajny post!

    OdpowiedzUsuń
  26. boskie stylizacje :)

    Pozdrawiam i życzę miłego tygodnia :)
    ANRU,

    OdpowiedzUsuń
  27. Jesień to kompletnie nie moja bajka, czekam aż przeminie c:

    https://roseaud.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Nie lubię za bardzo jesieni. Zdjęcia fajne, ta ostatnia stylizacja bardzo fajna!

    ALL PASTEL WORLD ♦ written by Natally

    OdpowiedzUsuń
  29. Fajny blog i post. Będę wpadała częściej i oczywiście obserwuje. Jeśli spodoba ci się mój blog to zaobserwuj i skomentuj http://www.mysterious-natalia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. wow! ale masz śliczne nogi *.*
    też się nie mogę doczekać tej kolorowej jesieni :)
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Zakochałam się w bomberce! <3 Oddaj mi ją :((

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja wychodząc z domu trzęsę się, więc płaszczyk wyszedł z szafy! Super ciuszki :D

    http://natuuuu-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetna Stylizacja i Śliczne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń