poniedziałek, 31 października 2016

Gold


W sobotę miałam swój półmetek. Noc spędzona z przyjaciółmi, w cudownym towarzystwie. Zrobiłam miliony piruetów w tańcu - chyba nigdy tyle razy nie byłam obracana!  Zobaczyłam jak fajnie wygląda, kiedy Twój zegarek na telefonie pokazuje 2:59, a potem nagle znowu 2:00. Teraz mogę uznać sezon imprez za oficjalnie rozpoczęty. Wstępem był właśnie półmetek, już niebawem zaczną się i będą trwać cały rok osiemnastki, a na zakończenie studniówka. Szczerze, to nie mogę się doczekać!

Z chodzeniem na imprezy wiąże się oczywiście kupowanie sukienek. Całego mnóstwa sukienek. Moją półmetkową upolowałam na Rosegal. Złota i prosta, z rozcięciem na plecach, inna niż większość, mniej typowa. Dzięki temu, że pochodzi z zagranicznego sklepu, miałam pewność, że nikt nie będzie wyglądał tak jak ja. Do tego pięknie migotała się w świetle! Niestety przez dość duże rozcięcie, przy szybszym tańczeniu, łatwo zsuwała się z ramion, a ponad to podszewka zadzierała się do góry. Dlatego bardziej polecam ją na jakieś spokojniejsze przyjęcia np. u rodziny. Ale z pewnością nie można przejść obok niej obojętnie! Jako dopełnienie stroju założyłam złoto-srebrną biżuterię. Wcześniej nie lubiłam tego połączenia, ale teraz naprawdę się do niego przekonałam. Wygląda super! W makijażu postawiłam na kolory nude, które nie zabrały sukience pierwszego planu. Na zdjęciach już tego nie ujęłam, ale na półmetku miałam też pofalowane włosy, wybrałam biały kolor paznokci, a całość uzupełniłam czarnymi szpilkami i czarną torebką. Klasycznie i ujmująco. Żeby fajnie zaprezentować moją zdobycz wpadłam na pomysł zdjęć na ściance. Myślę, że efekt jest fajny i teraz, kiedy częściej będę miała okazję wymyślać imprezowe kreacje, pokażę Wam jeszcze inne moje koncepcje. Co o tym myślicie? 

Sukienka - Rosegal 

61 komentarzy:

  1. Karina jejku wyglądasz przecudownie ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale śliczna sukienka *.*
    Ja swój półmetek mam za rok i jestem ciekawa jak będzie :)
    Ale świetna sprawa, że podczas zabawy zmieniali czas.

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Zazdroszczę! Ja w tym roku też powinnam mieć połowinki, ale nie byłam, bo moja klasa tak namieszała, że organizowali to sami... Teraz zostało mi czekać na studniówkę,oby chcoiaż ona wypaliła. Śliczna sukienka ;)
    agnieszkaa-es.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne zdjęcia! Pięknie Ci w złocie :) Swoją drogą ja swój sezon na 18-nastki powoli uważam za zakończony i całe szczęście, bo po pierwszych miesiącach już miałam dość i zaczęłam chodzić tylko na 18-nastki najbliższych znajomych haha

    minimalistyczny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Sukienka mega :*
    Pozdrawiam :*

    http://alicekadubiec.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. łał wyglądasz jak jakaś gwiazda Hollywood haha !!!
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  7. Wyglądałaś przepięknie!
    Na mój półmetek muszę poczekać jeszcze do lutego ;/

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  8. Oh cudowna ta sukienka <3 Naprawdę, fajny, kobiecy, oryginalny i przede wszystkim kobiecy look *,*

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow! Wyglądasz cudownie. Bardzo ładna sukienka.

    little-foxblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Rzeczywiście nie da się przejść obojętnie, jest bardzo ładna! :)

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale ta sukienka jest prześliczna!
    Strasznie pasuje do Twojej urody.
    Pozdrawiam.

    Millie Matyska(klik)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jejku to sukienka jest naprawdę imponująca, idealna na sylwestra :)
    Haha, super, że miałaś przedłużoną imprezę :)

    >> VANILLIA96.BLOGSPOT.COM <<

    OdpowiedzUsuń
  13. Sukienka naprawdę mi się podoba :)
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  14. Wyglądałaś prześlicznie! ❤️
    http://juliamastalerz.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  15. WOW! Cudownie wyglądasz :)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepięknie wyglądasz!
    olaablogg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Wyglądałaś ślicznie! Sukienka może nie w moim stylu ale masz racje, nie da się przejść obok niej obojętnie, a na tobie wygląda naprawdę fajnie :) Życzę masy udanych imprez i masy ślicznych sukienek :D Pozdrawiam!
    Zza obiektywu

    OdpowiedzUsuń
  18. Pięknie wyglądałaś! *o*
    Mi się niestety nie udało iść w sobotę na imprezę :c mimo że uwielbiam się bawić!
    -Mój blog-

    OdpowiedzUsuń
  19. Wow, that dress is amazing, you look gorgeous. You have a great blog, would you like to follow each other?

    OdpowiedzUsuń
  20. Z tą zmianą czasu podczas imprezy to świetna sprawa :D A sukienka jest bajeczna <3
    kikawww.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja do czasu imprez i 18-nastek mam jeszcze kilka lat ;)
    Cudowna sukienka, ślicznie Ci w złocie! ♥

    BY-KAYLA-BLOG.BLOGSPOT.COM-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetna sukienka! swój półmetek też wspominam bardzo dobrze. :D karolinaaag

    OdpowiedzUsuń
  23. Mi sukienka się podoba. Jednak na takich imprezach wielkim minusem jest jej spadanie z ramion czy inne czynniki. Jeśli chodzi o te wszystkie imprezy to sama się nie mogę doczekać, aż za te kilka lat będę na nie wszystkie chodzić haha!
    Littleredcherrysmile click

    OdpowiedzUsuń
  24. Sukienkę miałaś sliczną! Świetnie wyglądałaś i cieszę się, że dobrze się bawiłaś! :)
    everything-by-me.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Śliczna sukienka! Ty też cudnie wyglądasz! <3 <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  26. Wyglądasz obłędnie, sukienka jest niesamowita! Ja właśnie jestem na etapie osiemnastek i nie mogę się doczekać, gdy się skończą haha :D Obecnie w każdy weekend mam imprezę, a często nawet więcej niż jedną!
    Pozdrawiam :*
    http://natforart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Cudownie wyglądałaś! MEGA!

    Pozdrawiamy cieplutko,
    www.twinslife.pl (klik)♥

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetna sukienka! Piękne zdjęcia. Pozdrawiam :)

    http://aneestyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. wow prześlicznie wyglądasz :)
    Zapraszam na nowy post do mnie -> magiclovv.com
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  30. Cudowna sukienka <3 zakochałam się, wyglądasz perfekcyjnie

    http://wiktoriamigdar.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Zazdroszczę, ja sezon 18-nastek mam za sobą. Została mi tylko studniówka za 2 miesiące ^^ sukienka jest cudowna *.*!

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja do mojej osiemnastki mam jeszcze z kilka lat :D Sukienka wygląda rewelacyjnie pasuje do ciebie :)
    Pozdrawiam, Weronika
    xoxo
    OFFICIAL blog of Weronika

    OdpowiedzUsuń
  33. no śliczna ta sukienka! świetnie wyglądasz :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  34. ale slicznie wygladasz jejku!:)

    http://karolinaslomka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Aaa bosko wyglądasz w tej sukience! Oh ja teraz w kółko mam osiemnastki, teraz w sobotę muszę wykombinować aby być na dwóch jednego wieczoru, ale fajnie tak się wytańczyć i pobawić ze znajmymi :D

    amelia-bloog.blogspot.com


    OdpowiedzUsuń
  36. Powiem, że wyglądałaś bajecznie, kochana. Cieplutko pozdrawiam, MAVSELINA

    OdpowiedzUsuń
  37. Pięknie wyglądałaś, ja połowinki miałam prawie miesiąc temu. Szczerze nie wiek kiedy ten czas zleciał. Bawiłam się świetnie. Gdyby tylko mogła to jeszcze raz powtórzyć.
    Pozdrawiam,annnathalie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. wyglądasz pięknie!

    http://www.strong-power.pl/

    OdpowiedzUsuń
  39. Cudowna sukienka! i pasuje do Twojej delikatnej urody ;)

    OdpowiedzUsuń
  40. Pięknie wyglądasz!

    Zapraszam do mnie na nowy post! Zaobserwuj, jeśli Ci się spodoba! :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<



    OdpowiedzUsuń
  41. Wow! Wpadłam przypadkiem na twojego bloga i jest świetny! Strasznie mi się tu spodobało. Bardzo ciekawie piszesz , wygląd bloga jest estetyczny. Na pewno muszę wpadać tu częściej :)
    Pozdrawiam,
    Youboost.pl

    OdpowiedzUsuń
  42. Kto by pomyślał, że na tych stronkach można upolować takie cuda? Świetnie wyglądasz! Ja swój półmetek mam za 2tyg, ale chyba nie mam w planach ubierania sukienki :D

    MÓJ BLOG
    MÓJ KANAŁ NA YT

    OdpowiedzUsuń
  43. Pięknie wyglądasz! Zazdroszczę, że Twoja szkoła organizuje półmetek. W moim mieście nie organizuje się takich imprez. Niektóre szkoły robią połowinki, lecz może przyjść na nie każdy. Niestety impreza traci na atrakcyjności, gdy przychodzi się bawić z gimnazjalistami ;) Dlatego nie mogę się doczekać mojej studniówki!

    Zapraszam do mnie, odpowiadam na każdą obserwację!
    http://sysiadelrey.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. Wow! Wyglądasz rewelacyjnie :) Sukienka jest genialna ;)

    OdpowiedzUsuń
  45. Jeju wyglądasz cuuuuudownie <3 Sukienka i makijaż, naprawdę genialnie!
    Pozdrawiam,
    Szwajka (kilk)

    OdpowiedzUsuń
  46. Masz cudowne włosy <3 A sukienka cudownie na Tobie wygląda :)

    http://youthinkpositive.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  47. Wow jak pięknie wyglądałaś! ♥
    Pozdrawiam,
    esteratakesphotos.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  48. wyglądasz przepięknie <3 sukienka jest śliczna :) bardzo pasuję do Ciebie :*
    http://gabrielakita.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  49. super wyglądasz! obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Pasuje do ciebie ta sukienka :)

    natuuuu-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń