niedziela, 16 października 2016

Lubię być optymistką


Gdzieś podczas szkolnego biegu zagubiłam na chwilę moje pozytywne myśli i coraz częściej zatracałam się w tym co sprawiało mi smutek. Zmęczenie i stres wszystko wzmagało. Denerwowałam się i irytowałam każdą nieudaną drobnostką. Ale na szczęście w porę przypomniałam sobie jaką radość potrafię czerpać z życia. Jak każda chwila potrafi być dla mnie niezwykła i, że to od mojego spojrzenia na daną rzecz, zależy jak ją odbiorę.

Szczęście jest dla mnie zapisane nie tylko w sukcesach, ale w małych rzeczach. Mogłabym siedzieć i martwić się, że nie osiągam tego co chcę. Może nie zawsze wszystko idzie po mojej myśli, może często muszę sobie powtarzać, że cierpliwość mi się opłaci. Ale lubię czerpać radość nie tylko z wielkich sukcesów, ale ze wszystkiego co mi się przytrafia. Otacza mnie tyle dobra, dlaczego mam je odrzucać? Lubię uczucie, kiedy mój życiowy optymizm osiąga swoją pełnię i dociera do mnie niewyobrażalna ilość pozytywnych wibracji od całego świata. Lubię patrzeć na to co dostałam od życia dobrym i łagodnym wzrokiem. Lubię, kiedy ludzie czują płynący ode mnie optymizm. Lubię mieć ochotę biegać dookoła i tańczyć ze szczęścia. Życie jest piękne, bo składa się z niepowtarzalnych momentów, które są nam dane na własność. I są wybrane specjalnie dla nas, dobre i odpowiednie. Ale musimy umieć je tak odczytać. Inaczej ciągle będziemy zatracać się w bólu i niezadowoleniu. Zobaczcie jak przyjemniej jest żyć, kiedy Wasze serce przepełnia miłość do świata. Pamiętajcie - nie zawsze jest tak jak sobie wymarzymy, ale zawsze wszystko ma swoje dobre strony. Przecież nawet błędy, uczą nas jak żyć! 


Zdjęcia zrobiła mi moja kochana Karolina (fashioncarolinna.com), z którą w piątek spędziłam miło czas i odkryłam nieznany mi dotąd kawałek Łodzi. Mam nadzieję, że niedługo znów się spotkamy! Takie zdarzenia jak udane zakupy (jak ja je kocham!) w jednej z ulubionych galerii, czy spotkanie z ważną dla mnie osobą, od razu podnoszą mój poziom szczęścia i przypominają mi jak bardzo kocham moje życie. Życie z optymistyczną duszą.

Mam wielką prośbę! Poniższe linki prowadzą do trzech zagranicznych sklepów, z bardzo fajnym asortymentem. Dzięki nim mam możliwość wymyślania ciekawszych stylizacji na bloga. Jeśli chcecie mi troszkę pomóc, to kliknijcie. Dziękuję!

53 komentarze:

  1. Ja często myślę pesymistycznie, ciężko jest mi być optymistką... Śliczne zdjęcia!
    agnieszkaa-es.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Optymiści mają w życiu łatwiej i tego się trzymam! Pozdrawiam i zapraszam

    slavicpowerbeauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Dość niedawno zaczęłam być optymistka, o wiele lepiej się żyje ;)


    Kinga Dobrowolska–blog Zapraszam kochani ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Bycie optymistką bardzo pomaga. Zawsze myślę pozytywnie i brnę do swojego celu. :)

    WWW.PIANKAOFSTYLE.PL-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  5. Niedawno też miałam taki moment w życiu, w którym nie mogłam dostrzec pozytywnych stron. Na szczęście to szybko minęło :)
    http://dreams-first.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ostatnio, chyba przez naukę moje myślenie nie jest do końca pozytywne, wszystkim się przejmuje itd. Muszę w końcu myśleć pozytywnie :)
    Świetne zdjęcia

    http://youthinkpositive.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajny post! Dla mnie zawsze byłaś optymistką np. jak u mnie nocowałaś zawsze razem się śmiałyśmy i dużo rozmawiałyśmy! <3 <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie warto skupiać się na smutnych rzeczach!Bardzo ładnie wyglądasz na zdjęciach :)
    Zegarek jest śliczny!

    SUNSHINE-WIKA.BLOGSPOT.COM [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  9. nie tylko ty przez szkołe zaczęłaś myśleć negatywnie ;(
    po klikane
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja raczej jestem pesymistką.
    Ale bycie optymistą nie jest złe :)
    Ładne zdjęcia!

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. ja jestem optymistką :) śliczne buty:)

    OdpowiedzUsuń
  12. ogolnie to lepiej jest spedzac czas z taka pozytywna osoboa ;) . dobrze myslisz i dzieki temu mysleniu wroze Ci dobra przyszlosc ;)

    ciotkastiv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak zwykle stylizacja cudowna a zdjęcia dopracowane!

    / MÓJ BLOG - zapraszam /

    OdpowiedzUsuń
  14. Moim zdaniem życie jest zdecydowanie lepsze, gdy myśli się optymistycznie, jednak nie zawsze tak można, bardzo często trudno jest myśleć pozytywnie, gdy w głowie są jedynie czarne myśli.

    BY-KAYLA-BLOG.BLOGSPOT.COM-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  15. Zazdroszczę Ci. Mi co druga osoba mówi, że jestem typową pesymistką.
    Czy jest szansa zobaczyć u ciebie post, jak to zmienić? Jak zacząć patrzeć na świat przez różowe okulary?

    luska-everywhere

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, dziękuję za podsunięcie pomysłu! Postaram się go jakoś zrealizować ;)

      Usuń
  16. Staram się czerpać przyjemność z każdej, małej rzeczy chciałabym być w 100% optymistką :)!
    Mój blog - klik ♥

    OdpowiedzUsuń
  17. Zawsze staram się myśleć pozytywnie i również uwielbiam, gdy ludzie zauważają mój optymizm! Ja Twój od razu zauważyłam, kiedy trafiłam na Twojego bloga ♥
    Trochę mam problem ze znajdywaniem szczęścia w drobnostkach, bo zbyt dużo rzeczy sobie wyobrażam, ale staram się nad tym pracować.
    Poklikałam. Przepiękne zdjęcia ;*
    http://written-by-loony.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Tak naprawdę z każdej strony otaczają nas rzeczy pozytywne, które czasem trudno nam dostrzec... Nie rozumiem ludzi, którzy są wieczne smutni!

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Również lubię być optymistką, często mi to nie wychodzi, bo zazwyczaj jestem realistką, ale uwielbiam dostrzegać pozytywy i uczyć się na błędach :D Jednak mimo wszystkich przeciwności zawsze się uśmiecham :)

    http://xartday.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Odkąd jakiś czas zmieniłam nastawienie i zaczełam we wszystkim szukać, a przede wszystkim zauważać pozytywy od razu żyje mi się lepiej i czuję, że jestem naprawdę szczęśliwa osobą. Ślicznie zdjęcia :).

    pozytywnarealistka.blogspot(klik)

    OdpowiedzUsuń
  21. Uwielbiam optymistów mogłabym tylko z nimi przebywać, bo właśnie ludzie dookoła mają wpływ na nasze nastawienie :)) Przez takich ludzi chce się żyć!

    Jull.pl - klik!

    OdpowiedzUsuń
  22. ja tez lubie byc optymistka, ale nie zawsze wychodzi, hehe. swietne zdjecia :) pozdrawiam goraco.

    aalleekkss.blogspot.com
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja kiedyś tak jakby się "nakręcałam" wmawiałam sobie, że na pewno test źle mi poszedł, że będę musiała poprawiać oceny ogólnie bardzo to przeżywała. Myślałam pesymistycznie. Teraz jest inaczej przestałam dręczyć się, postanowiłam myśleć pozytywnie. Wychodzi mi to jak narazie :)
    klaudiawmoimswiecie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Super, że jesteś tak pozytywną i optymistycznie nastawioną do świata osobą, ja raczej jestem realistką, ale na pewno cieszę się bardziej z drobiazgów niż kiedyś :) śliczne zdjęcia!
    VIA-MARTYNA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  25. Niestety ja jestem pesymistką i przyznam że to czasami lepiej się opłaca. Byłam optymistyczna nie wyszło, więc zrezygnowałam. Cóż...

    http://alexamariani.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Przepiękne zdjęcia i cudowny wpis! :)

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  27. Po powrocie do szkoły, mam wiele gorszych dni i tak jak ciebie denerwuje mnie nawet najmniejsza drobnostka, na szczęście mam bliskie osoby z którymi zawsze mogę o tym pogadać, albo świetnie spędzić czas. Ważne jest, aby dostrzegać te wspaniałe chwile, a na pewno w tych gorszych przypominając sobie o tych dobrych będzie nam lżej.
    Ślicznie wyglądasz, a Karolinie gratuluje za zdjęcia :)
    http://joanna-szwed.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. You are so pretty in that casual look)
    I`m following ur blog with a great pleasure via GFC
    Please join me
    Sunny Eri: beauty experience

    OdpowiedzUsuń
  29. Zazdroszczę ci bycia optymistką. Mi wszyscy powtarzają, że jestem raczej realistką. Chciałabym to zmienić, ale po prostu nie umiem aż tak pozytywnie patrzeć na świat, do tego w trakcie trwania szkoły mam coraz więcej gorszych dni. Muszę się nauczyć lepiej patrzeć na świat ;)

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie! UNREALIZABLE

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja od jakiegoś tygodnia czuję, że na prawdę żyje. Czuję, że załamka szkolna już powoli mija i wiem, że czekają mnie same cudowne chwile ;D Najdziwniejsze jest to, że nie należę do optymistów, raczej mam pesymistyczne podejście do życia ale jak widać, wszystko może się zmienić ;D

    magdalens-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja za to jestem realistką, która myśli świeżo. Nie lubię siebie oszukiwać mówiąc, że wszystko jest dobrze, skoro świat mi się burzy, albo wmawiać sobie, że jest tragicznie, pomimo, że wszystko gra.

    Pozdrowionka,
    b l a c k e l e y

    OdpowiedzUsuń
  32. Ale masz cudne buty, strasznie mi się podobają ;)
    Ja myślę, że bliżej mi do realistki niż do przesadnej optymistki choć to też jest zmienne bo czasem wstaje i we wszystkim nawet tym co się wali widzę pozytywy i od razu jest łatwiej :)

    Zapraszam!
    >> VANILLIA96.BLOGSPOT.COM <<

    OdpowiedzUsuń
  33. Bardzo ładny post!
    moim zdaniem warto być optymistką i cieszyć się każdą chwilą życia!
    Mój blog - kliknij! <3

    OdpowiedzUsuń
  34. Głowa do góry :)

    Nie dajemy się smutkowi :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Pięknie wyglądasz!
    Oh tak, zdecydowanie lepiej jest być optymistką. Okej, może nie wszystko zawsze jest idealnie ale są dni kiedy naprawdę jest dobrze ;)
    Pozdrawiam RONN

    OdpowiedzUsuń
  36. Staram się myśleć pozytywnie, ale nie zawsze mi to wychodzi ;)
    Piękne zdjęcia :)
    http://carolineworld123.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Też często mam negatywne myśli, ale staram się dawać sobie z nimi radę! Bardzo ładne zdjęcia, super płaszczyk! :D
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  38. Bardzo ładne zdjęcia :)
    Ja jestem optymistką i w każdej złej sytuacji czy myśli staram się znaleźć coś dobrego.
    Pozdrawiam i zapraszam: www.differentworldsofficjal.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Zakochałam się w tych zdjęciach-ta ściana za tobą szczególnie rzuciła mi się w oczy! :)
    http://juliamastalerz.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  40. Życie zależy tylko od naszego doświadczenia :)
    Sannness.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Zdjecia sa bardzo klimatyczne, super :)

    OdpowiedzUsuń
  42. U mnie ostatnio dzieje się tyle pozytywnych rzeczy, że uśmiech z twarzy nie schodzi :D

    http://natuuuu-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń