sobota, 26 listopada 2016

Jak podtrzymać w sobie świąteczny nastrój i wykorzystać czas oczekiwania na Święta?


Kiedy myślę o grudniu i moich wszystkich planach na ten nadchodzący miesiąc, wprost nie mogę się go doczekać! Obrałam sobie kilka wyzwań i (jak zawsze) będę starała się jak tylko mogę żeby je zrealizować.  Powoli zaczynam czuć świąteczną atmosferę i w tym roku zamierzam nacieszyć się nią jak tylko mogę. Tak jak wtedy kiedy byłam dzieckiem! Wiem, że łatwo jednak zapomnieć o korzystaniu z czasu oczekiwań i trudno odnaleźć świąteczną atmosferę. Dlatego poniżej przedstawiam Wam kilka pomysłów, które sama zamierzam wykorzystać, tak żeby podtrzymać w sobie magiczny nastrój i wykorzystać dobrze czas oczekiwania na Święta!

1. Postanowienia. Mamy teraz świetną wymówkę na znalezienie i wypełnienie jakiegoś postanowienia. Znajdź sobie mały cel, który uczyni Twoje życie w jakiś sposób lepszym lub radośniejszym (bo to właśnie z radością kojarzy się adwent!). Pomyśl, nadchodzi odpowiedni moment, by odważyć się na spróbowanie tego o czym od dawna myślisz, bo w Święta wszystko jest możliwe! ;)

2. Fotograficzne wyzwanie. Jedną z moich ulubionych form uwieczniania wspomnień jest zdecydowanie robienie zdjęć, które pomaga mi bardziej docenić chwilę, znaleźć w niej coś więcej. Dlatego każdego dnia grudnia chcę dodać jeden post na Instagrama i zatrzymać jak najwięcej urywków z tego miesiąca! Próbujesz ze mną?

3. Kalendarz. W grudniu chcę spędzić czas z ważnymi dla mnie osobami, zrealizować kilka małych celów, zrobić kilka fajnych rzeczy. Żeby o niczym nie zapomnieć i na wszystko znaleźć czas warto stworzyć mały kalendarzyk, z rozplanowanymi dniami i celami do odhaczania - to naprawdę ułatwia organizację!

4. Grudniownik. Genialny pomysł na stworzenie świątecznego albumu, który angażuje do codziennego szukania magii świąt wokół siebie. Zainspirowała mnie do tego Kasia z bloga worqshop.pl - koniecznie zobaczcie o co chodzi - klik!

A jakie są Wasze pomysły na podtrzymanie świątecznego nastroju i wykorzystanie grudnia? Macie jakieś konkretne plany i cele?


Sweterek (który początkowo miał być sukienką, ale jak na mnie, jest na nią za krótki, więc zmieniłam jego zawód) jest cieplutki i ma bardzo miły materiał, a naszyjnik jest uroczym dodatkiem. Rzeczy pochodzą z internetowego sklepu Zaful! Uwielbiam tą stronkę! Zajrzyjcie koniecznie i przy okazji zostawcie mały kilk dla mnie - dzięki temu będę miała więcej okazji do wymyślania nowych stylizacji (i chętnie odwdzięczę się klikając w Wasze linki, więc możecie je zostawić w komentarzu)!

sweterek(sukienka) - klik | naszyjnik - klik

39 komentarzy:

  1. czy ja mam jakieś plany co do grudnia hmmm... nie wiem szczerze a może jednym z moich planów do dekoracja całego domu na święta ;)
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie nie ma problemu z podtrzymaniem świątecznego nastroju, po prostu już jestem tak podekscytowana, że wszystko mnie cieszy! Uwielbiam te święta, są najradośniejsze! :)

    minimalistyczny.blogspot.com (klik)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja bardzo lubię kalendarze! Święta czuję już w połowie listopada, więc nie mam problemu z podtrzymaniem ich klimatu ;) cudownie wyglądasz!

    / Zapraszam na mój blog / - Odwiedzam każdy blog zostawiony w komentarzu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Chcę wykorzystać miesiąc grudzień jak najlepiej. Przede wszystkim chciałabym poczuć tą magię świąt, której już nie czuję od zeszłego roku niestety i nie mam pojęcia czym to jest spowodowane. Za chwilkę zobaczę, o co chodzi z Grudniownikiem, bo troszkę mnie ciekawi. :D

    WWW.PIANKAOFSTYLE.PL-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie zawsze jest tak że przed grudniem już czuję te święta nie mogę się doczekać, a gdy przychodzi już ten 24 czuję się jakby to był normalny dzień :)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Wpis jak zwykle świetny, a ja chciałam Cię zaprosić na KONKURS na moim blogu!
    Do wygrania naprawdę świetne nagrody!

    KONKURS
    ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM



    OdpowiedzUsuń
  7. Ja zawsze nie mogę się doczekać świąt, uwielbiam świąteczne dekoracje i oczekiwanie na Wigilię :)
    http://juliamastalerz.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  8. Zdjęcia są przecudowne. Jejku umarłam jak zobaczyłam 3 od końca ♥
    Grudniownik brzmi świetnie; muszę docenić ostatnie niepełnoletnie święta :)

    OdpowiedzUsuń
  9. uwielbiam przygotowania do świąt, tą atmosferę i szał zakupowy

    dressupwithpatt.blogspot.com
    obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Święta tuż tuż. Powodzenia w realizacji postanowień. :D
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny post, mam w planach stworzyć swój grudniownik!
    Ślicznie wyglądasz, a sukienka jako sweter piękna!<3

    Mój blog - klik! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Myślę, że to foto wyzwanie jest ciekawe :)

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak na razie planów na grudzień nie mam ale muszę coś wymyślić, te fotograficzne wyzwanie może być ciekawe :D
    Piękne zdjęcia :*

    lusialuska.blogspot.com✿

    OdpowiedzUsuń
  14. moim celem na grudzień jest przetrwanie wszystkich nadchodzących egzaminów, kolokwiów i zaliczeń :D

    Pozdrawiam :)
    ANRU,

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja mnie szykują się dwie wycieczki w grudniu także nie mogę się doczekać. Zdjęcia cudowne, a niektóre porady na pewno wcielę w moje życie. Obserwuje!

    http://weruczyta.blogspot.com/
    Zapraszam do zadawania pytań

    OdpowiedzUsuń
  16. Lovely photos! You look amazing *
    Great blog! I'm following you! Follow back? ***
    http://omundodajesse.blogspot.pt

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale ładne zdjęcia!
    Ten pomysł ze zdjęciami na ig jest super, na pewno tak zrobię!

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne pomysły, sama wypróbuję wyzwanie fotograficzne lub grudniownik :) Bardzo ładne zdjęcia!

    http://paralume-photos.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Poklikane! :*
    Stosowanie kalendarza/organizera to naprawde swietny sposob zeby nawet polapac sie w tym okresie! Swietne zdjecia <3

    Versjada
    Youtube

    OdpowiedzUsuń
  20. Kiedyś miałam podobny pomysł z Instagramem, ale mi nie wyszło :D Trzymam za Ciebie kciuki! Piękne zdjęcia ;)

    MÓJ BLOG
    MÓJ KANAŁ NA YT

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja już nie mogę się doczekać. Mam tyle planów! Posty, zdjęcia, dekoracje, wypieki oh mama mia! Nie wiem jak ja to wszystko zmieszczę w jeden miesiąc.

    little-foxblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Uwielbiam takie posty, rady są jak zawsze genialne. Na pewno skorzystam z wielu z nich, np. zdjęcia świąteczne czy "te małe cele".

    luska-everywhere

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja również wczuwam się pomału w świąteczny klimat i chcę tak samo poczuć je na 100 % ! Przed świętami lecę do Polski aby nacieszyć się rodziną i znajomymi , obdarować wszystkich drobiazgami , a już w Mikołajki ubieramy u nas choinkę! <3
    Świetne zdjęcia ! Pozdrawiam,kikawww.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Jak dla mnie cały boom na święta zaczyna się zbyt wcześnie. Od grudnia (czyli jutra) powoli można się nastrajać ale nie 5go listopada! ;D Obserwuję - melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja już zapomniałam, że listopad się już kończy! Tak szybko zleciał mi ten miesiąc! Oczywiście, że zaplanuję sobie na grudzień kilka rzeczy i postawię cele. Ale jakie? Z pewnością lepsza organizacja bloga, co ostatnio podupadało.... Piękne zdjęcia, kochana! Życzę udanego grudnia!

    Pozdrawiam gorąco ♡♡♡
    MADEMOISELLE BLOG

    OdpowiedzUsuń
  26. też osttnio zaczęłąm robić postanowienia i przyznam, że twój post zachęcił mnie, żebym jeszcze bardziej wzięła się za siebie i powoli zaczęła je realizować :D

    http://dalenadaily.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Fotografia to zawsze świetny pomysł na wszystko.
    Ja w tamtym roku robiłam zdjęcia lasu (sosen) i ozdabiałam sobie nimi pokój.

    http://amlodzinska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. świetne pomysły! nie pomyślałabym, że jest tyle sposobów na to aby spędzić grudzień w jak najbardziej świąteczny i natchnionym magią sposób :) mega pomysły, najbardziej pdooba mi się ten z zdjęciami. Sbróbuję go zrobić, ale nie w formie intragramia, tylko wolałabym wydrukować zdjecia a potem przygotować je w formie dzienniku :)
    pozdrowionka
    Mój BLOG

    OdpowiedzUsuń
  29. Podoba mi się fotograficzne wyzwanie, ale najpierw muszę poczekać, aż mój telefon wróci z naprawy. Postanowień w sumie nie mam. Jeśli coś sobie zaplanuję, to wychodzi to raczej spontanicznie. :D

    Magdalen - zapraszam <3

    OdpowiedzUsuń
  30. Ooo Grudniownik mnie bardzo zaineteresował, chyba też zrobię coś takiego :o
    Kliknęłam <3

    amelia-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja jeszcze nie myślę o świętach, wolę poczekać aż na prawdę będą niż później nie czuć tej świątecznej atmosfery. Super zdjęcia.

    Pozdrawiam, nataa-natkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Do Świąt trzeba się przygotować... :D karolinaaag

    OdpowiedzUsuń
  33. Ja powoli zaczynam czuć ten świąteczny nastrój, gdy widzę świąteczny jarmark, patrzę na powieszone na oknie lampki-śnieżynki czy piję kakao lub czekoladę w czerwonym kubku, ale myślę, że ten prawdziwy świąteczny klimat pojawi się przy ubieraniu choinki, pieczeniu z mamą sernika na święta czy lepieniu pierogów i uszek z całą rodziną. Bardzo podoba mi się ten pomysł z instagramowym wyzwaniem. Grudzień nie kojarzy mi się jakoś specjalnie ze stawianiem sobie celów, a i tak stawiam je sobie przez cały rok ;) Piękne zdjęcia, sukienka w czarno-białej wersji wygląda zupełnie inaczej niż gdy patrzy się na nią na stronie. Nabiera takiej elegancji, różowa jest bardziej sportowa :)
    malinowynotes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Moim postanowieniem jest ograniczenie słodyczy, zdrowe odżywianie i ćwiczenia, czyli ogólnie zmiana stylu życia. Chce też w końcu zająć się na poważnie blogiem i porobić naprawdę dużo fajnych zdjęć, bo tegoroczna zimna jest niesamowita *-*
    Bardzo fajne zdjęcia i przydatny post :)
    Pozdrawiam!
    Zza obiektywu

    OdpowiedzUsuń