sobota, 12 listopada 2016

Jeśli postanowisz czerpać radość z procesu, twoje szczęście uniezależni się od skutku


"Jeśli postanowisz czerpać radość z procesu, twoje szczęście uniezależni się od skutku."
- Yehuda Berg

Cytat ten znalazłam w książce Demi Lovato "Bądź swoją siłą przez 365 dni roku". Uwielbiam czerpać z niej motywację. Ostatnio trafiłam właśnie na to zdanie i pomyślałam o tym jak bardzo jest słuszne. Warto się nad nim chwilę zastanowić, więc postanowiłam się nim z Wami podzielić!

Kiedy przeczytałam te kilka słów, pomyślałam o moich pasjach. O tym, jakie szczęście sprawia mi stawianie kolejnych małych kroczków do celu. To piękne kiedy czuje się, że żyje się pasją. A ja ostatnio czuję to bardzo mocno. Mam swoje cele, które chce osiągnąć. Jeśli mi się uda, będę najszczęśliwszym człowiekiem na ziemi. Ale jestem nim również teraz! Ponieważ szczęście przynosi mi już samo zajmowanie się tym co lubię, uczenie się nowych rzeczy, poznawanie siebie, dawanie czegoś światu. Często doświadczam tylu niespodzianek od życia, za które jestem ogromnie wdzięczna. A to wszystko na drodze procesu. Procesu, który jest niezwykły. Otwiera mi oczy na tak wiele spraw, stawia na mojej drodze tak wielu cudownych ludzi, wprowadza do mojego serca tak wiele ciepła. Jest po prostu wielkim szczęściem, które wypełnia mnie na nowo każdego dnia. Zwróćcie na to uwagę. Zobaczcie jak wiele magii kryje nie sam cel widniejący, gdzieś w oddali, ale fakt, że możecie dzięki niemu przejść piękną drogę, osiągnąć wiele rzeczy i wykształtować swój charakter!

58 komentarzy:

  1. Zgadzam się w 100% z cytatem ( jeśli w ogóle można tak powiedzieć ) Jednak nie mogłam się skupić na tekście, przez tą najlepszą sesje domową jaką widziałam ! :)

    Pozdrawiam ! ;)
    CZEŚĆ TU OLA

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam książkę Demi :-)
    Piękne słowa, dążenie do szczęścia i rozwijanie się przez to jest niesamowite!
    I pięknie wyglądasz<3

    Mój blog - klik! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja właśnie staram się zwracać uwagę nie na sam cel, ale na proces który umożliwi mi dotarcie do niego :) dzięki temu nie wydaje nam się to takie odległe i możemy bardziej się zmotywować do działania oraz szybko z niego nie zrezygnować :)
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mi się podoba Twój sposób myślenia i to jak wszytko opisałaś. Dążymy do celu, okej to jedno, ale nie zapominajmy się z wszystkiego dobrego co spotkamy na naszej drodze się cieszyć. A z tych mniej dobrych rzeczy wyciągajmy lekcje :) Cytat bardzo mi się podoba!
    Littleredcherrysmile click

    OdpowiedzUsuń
  5. zawsze chciałam przeczytać książkę Demi ale jakoś nigdy nie miałam okazji ;)
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  6. ale jesteś piękną dziewczyną :)
    super post :)

    http://kaarollkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja caly czas ksztaltuj swoj charakter. Pieknie wygladasz. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystko dzieje się powoli,ale jak spojrzymy w tył zobaczymy ile w nas się zmieniło.Najważniejsze to mieć pasje i żyć nią.świetny post i zdjęcia!Obserwuje!

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny cytat!Ślicznie wyglądasz na zdjęciach!
    Pozdrawiam :)

    SUNSHINE-WIKA.BLOGSPOT.COM [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam, jak ktoś z taką pasją pisze o własnym szczęściu! Automatycznie przekazujesz dalej te pozytywne emocje :)

    minimalistyczny.blogspot.com (klik)

    OdpowiedzUsuń
  11. śliczne zdjęcia jesteś naprawde ładna :D
    Pozdrawiam♥♥

    http://blondbme.blogspot.com/2016/11/today-is-perfect-day.html

    OdpowiedzUsuń
  12. Potrafię czerpać radość z samego procesu. kiedy piszę opowiadanie na jakiś konkurs, najwięcej przyjemności sprawia mi stawianie kolejnych liter, kreowanie bohaterów i kreślenie nowego świata :) Skutek w postaci ewentualnej wygranej jest tylko dodatkiem ;)
    Pozdrawiam
    Tutti
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  13. Spełnianie się w pasji to najlepszy przepis na szczęście. :D

    WWW.PIANKAOFSTYLE.PL-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  14. Mądrze napisane!

    Mam szansę nawiązać współpracę z DDOB, a Ty możesz mi w tym pomóc!
    Wystarczy kliknięcie TUTAJ. Wiem, że mogę na Ciebie liczyć! :)
    >> KLIK KLIK KLIK <<

    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudownie wyglądasz :)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Mądry cytat, książkę Demi planuję zakupić już od dawna :D
    http://xartday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. To prawda, że robiąc coś, co lubimy, czerpiemy przyjemność już z dążenia do osiągnięcia celu, śliczne zdjęcia!
    VIA-MARTYNA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajne zdjęcia, mądry cytat!
    Kojarzy mi się to nie tylko z pasjami, ale też spełnianiem marzeń i dążeniem do tego :)

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo piękny i motywujący post!

    Zapraszam do mnie na recenzje pięknej książki fammmy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Przepiękny cytat. Uwielbiam czytać Twoje posty motywacyjne, są rewelacyjne.

    luska-everywhere

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, takie słowa wiele dla mnie znaczą!

      Usuń
  21. Świetny cytat,bardzo do mnie trafił <3
    http://juliamastalerz.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  22. Tak świetnie potrafisz wpłynąć na człowieka. Cudowna ! :*

    OdpowiedzUsuń
  23. o widzisz, ja tez przeczytałam tą książkę a nie zwróciłam aż takiej uwagi na ten cytat ;)

    Pozdrawiam i życzę cudownego tygodnia :)
    ANRU,

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetny cytat, chyba sobie kupię ta książkę! :D

    MÓJ BLOG :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Gdyby liczyło się dla nas samo osiągnięcie celu, możliwe, że byśmy w ogóle go nie osiągnęli, bo nie cieszyłaby nas droga do niego, nie zwracalibyśmy uwagi na małe sukcesy, z których warto cieszyć się w trakcie procesu :) Zdjęcia magiczne!
    malinowynotes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Post naprawdę świetnie napisany! Zdjęcia są przepiękne! ♥

    MELA BLOG ¦

    OdpowiedzUsuń
  27. Cytat jest świetny! Życie pasją zapewni człowiekowi szczęście ^^ Bardzo ładne zdjęcia!
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Wyglądasz ślicznie! Świetny cytat :)

    Zapraszam do obserwowania:
    KLAUDENCJA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  29. super zdjęcia, dość nietypowe :) generalnie Demi Lovato kojarzy mi sie z gwiazdeczką Disneya ale cytat z książki naprawdę fajny i może sięgnę po nią w wolnym czasie
    mvgdalena - klik

    OdpowiedzUsuń
  30. Super motywujący post :) trzeba podążać za swoimi marzeniami nawet jeżeli trzeba bedzie robic male kroczki.
    Pozdrawiam i zapraszam http://paulabiliniewicz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Cudowny post! :) Zdjęcia bardzo mi się podobają
    MÓJ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  32. Rzeczywiście, jeżeli prowadzisz bloga, to jest to bez sensu, kiedy robisz tylko dla wsółprac, reklam i nie ma w tym pasji
    photos-by-mef.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Jak zawsze świetnie! Uwielbiam to, że prowadzisz bloga z taką pasją, a Twoje posty są takdopracowane!
    Buziaki!
    nikolaprzybysz.pl-klikkk

    OdpowiedzUsuń
  34. Super zdjęcia tak jak wpis!
    .
    .
    Co powiesz na wspólną obs ? :) ( Daj znać u mnie na blogu)
    .
    Siforthestyle (Klik)
    Mój kanał na YT-Klik

    OdpowiedzUsuń
  35. Piękny cytat :)
    carolineworld123.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Idealny post ♥♥♥

    Zapraszam do mnie na konkurs :) W skrócie - możesz wygrać róż mineralny Annabelle Minerals, a jedynym koniecznym warunkiem jest obserwacja bloga:

    http://dariaa-blog.blogspot.com/2016/10/konkurs-wygraj-jeden-z-czterech-rozy.html

    OdpowiedzUsuń
  37. Przepiękny cytat. Nawet nie wiem, co napisać, bo Ty wszystko idealnie opisałaś! Zawsze jak czytam Twoje posty to momentalnie się uśmiecham, aż chce się żyć ♥
    Cudne zdjęcia ;*
    http://written-by-loony.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. Bardzo minimalistyczne, a tym samym trafiające w mój osobliwy gust- zdjęcia. Tytułowy cytat daje do myślenia.
    Pozdrawiam cieplutko :)
    BLOG | INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  39. Oj tak, w drodze do celu bardzo się zmieniamy i kształtujemy, kocham książkę Demi. Świetne zdjęcia!

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie:
    Nowy post-klik!

    OdpowiedzUsuń
  40. Również muszę stwierdzić że książka Demi jest mocno inspirująca. Ja sądzę że nawet nie powodzenia kształtują nas do upragnionego celu.

    alexamariani.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Ja także przeczytałam tą poruszającą książkę Demi. Myślę, że było warto. Pozdrawiam Niecoinna.

    OdpowiedzUsuń
  42. Mądrze to napisałaś ;) Kocham cytaty i tą cudowną książkę Demi!
    Genialne wyglądasz, a choker jest rewelacyjny :D

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie! UNREALIZABLE

    OdpowiedzUsuń
  43. Wpis jak zwykle świetny, a ja chciałam Cię zaprosić na KONKURS na moim blogu!
    Do wygrania naprawdę świetne nagrody!
    KONKURS
    ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM



    OdpowiedzUsuń
  44. Ale masz śliczne włoski czy to naturalny kolor? Pozdrawiam i zapraszam

    slavicpowerbeauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. Świetne mądre słowa, a co do zdjęć to chciałabym napisać jedno: wyglądasz cudownie! :*

    Oczywiście obserwuję :)
    Pozdrawiam cieplutko, Karolina! : )
    carolinecupcakecc.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. Wiem, że nie na temat, ale wyglądasz przecudownie! <3

    OdpowiedzUsuń
  47. Ja mam ostatnio dość dużo planów, które mogą być świetne! ślicznie wyglądasz :)

    natuuuu-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń