niedziela, 6 listopada 2016

Lubię dobrą muzykę


Spotkać kogoś kto nie lubiłby muzyki w ogóle, jest naprawdę trudno. Jak wiele postów na jej temat można przeczytać, jak dużo razy słyszy się, że odgrywa ona bardzo ważną rolę w życiu niejednej osoby. Ja też, jak większość, nie wyobrażam sobie bez niej życia. Kolejnym faktem jest to, że kocham koncerty. Wiadomo, że chodzi mi między innymi o te największe, najpopularniejszych gwiazd, ale drugą połówkę mojego serca zajmują te trochę mniejsze, w innym klimacie.

Mój tata zajmuje się muzyką, ja ukończyłam I stopień szkoły muzycznej, więc od dziecka mam do czynienia nie tylko z najgorętszymi trendami, ale z klasyką czy różnymi rodzajami indywidualnej twórczości. Nie trzymam się kurczowo jednego gatunku, uwielbiam odkrywać nowe pomysły czy zagłębiać się w starych kompozycjach. Muzyka jest dla mnie podrożą, bo wciąż poznaję coś nowego.

Cenię sobie koncerty, ponieważ mogę odciąć się od rzeczywistości. Ich urok tkwi w prawdziwym przekazie, w pasji. A to można znaleźć nie tylko na kilkunastotysięcznej sali. Warto poszukać też gdzieś indziej. Uwierzcie, nie zawiedziecie się! Trzeba tylko otworzyć się na coś innego, niż to co popularne. Fakt, lubię popularną muzykę. Ale przede wszystkim lubię muzykę dobrą. A dobra muzyka może być wszędzie. Nie zapominajcie o tym, nie ograniczajcie się i nie wstydźcie się lubić tego, co nie zawsze podoba się innym. Po prostu podróżujcie i czerpcie z tego siłę!


Pomyślałam, że fajnie byłoby dodać kilka zdjęć z koncertu "Znane Saxophone'm" w wykonaniu Dave'a Bo. Zrobienie ich podstawowym obiektywem kitowym i bez lampy błyskowej, było niezłym wyzwaniem, ale jestem całkiem zadowolona. Ostatnio polubiłam eksperymentowanie z fotografią! Koncert zagrało kilku świetnych facetów, których nie raz nocowałam w domu. Ich pasja do muzyki jest inspirująca! 

Koniecznie zerknijcie na yt Dawida - kilk!

35 komentarzy:

  1. ojaaaaaa! na jakim instrumencie grasz? <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W szkole muzycznej uczyłam się grać na skrzypcach i potem dodatkowo na fortepianie. Później miałam też przygodę z fletem poprzecznym i gitarą akustyczną ;)

      Usuń
    2. zawsze chciałam grać na skrzypcach :( ja w szkole muzycznej grałam na fortepianie :) i dodatkowo na gitarze :)

      Usuń
  2. świetnie wyszły Ci zdjęcia, są klimatyczne :) karolinaaag

    OdpowiedzUsuń
  3. Zobaczyłam twoją odpowiedz na pytanie na czym grasz, i ilość tych instrumentów mnie zaszokowała :) Wiążesz swoją przyszłość tak bardziej z muzyką? :)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie mam jakiejś swojej ulubionej muzyki, super zdjęcia! Ja jeszcze nigdy w życiu nie byłam na żadnym koncercie :/
    m-artyna.blogspot.com-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  5. Koncert jest czymś niesamowitym zwłaszcza, gdy spełnia się wtedy marzenie :)
    Pozdrawiam Mój blog♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdjęcia wyszły Ci na prawdę dobrze ,a co do szkoły muzycznej, ja zawsze chciałam grać standardowo jak większość muzyków na gitarze i fortepianie. Na chwilę obecną ,od dawien dawna śpiewam i zaczynam nagrywać swoje covery,jednak mimo tylu lat ile śpiewam wciąż jest to amatorszczyzna :)
    Pozdrawiam,kikawww.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Muzyka to spora część mojego życia, lubię takie posty :D Ja nigdy nie śpiewałam, ale grałam na trzech instrumentach, najdłuższy epizod miałam ze skrzypcami. A jeśli chodzi o samo słuchanie muzyki, to słucham tego, co wpadnie mi w ucho :D

    http://enkinderjoy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Kocham muzykę.Lubię śpiewać i tańczyć.Świetne zdjęcia i post.Byłaś na ciekawym koncercie.
    Obserwuje!

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam takie przypadkowe zdjęcia, oddające wydarzenie. Ja niestety nigdy nie miałam muzycznego talentu. Za to muzykę bardzo lubię od mocnego rocka po popowe ballady.

    luska-everywhere

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja nie przepadam za koncertami. Nie lubię tych tłumów ludzi przepychających się nawzajem i bez sensu.

    http://youthinkpositive.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne zdjęcia!
    http://juliamastalerz.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja też uwielbiam wszelkiego rodzaju koncerty, super zdjęcia!
    VIA-MARTYNA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  13. Haha wiesz co, czytam pierwsze zdanie i już trafiona- zatopiona :D Muzyka jest mi obojętna i zdecydowanie przeżyłabym bez niej. Muszę przyznać, że zdjęcia z tego koncertu wyszły Ci świetnie!

    minimalistyczny.blogspot.com (klik)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie potrafiłabym żyć bez muzyki. Ona czasami daje takiego kopa, a zarazem fajnie się jej słucha w spokojniejsze dni :D Albo imprezy, o! Przy czym będziemy się bawić, jak nie przy dobrej muzyce ♥

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. oo muzyka to zycie! <3
    NOWY POST! <3
    http://dorey-doorey.blogspot.com/2016/11/everyone-has-their-own-story-zaful.html

    OdpowiedzUsuń
  16. Dokładnie. Nie należy się zamykać na to co lubią wszyscy. I racja - miałam okazję być na koncercie na wielkim stadionie jak również na koncercie w małej piwnicy i każdy z nich ma swój urok :3
    |M Ó J B L O G|

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne zdjęcia! :D

    maaadnajt.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Też kocham dobrą muzykę! Nie zamykam się na żaden gatunek (aczkolwiek do heavy metalu chyba nic nie jest w stanie mnie przekonać haha), słucham tego, co uznam za warte słuchania. I mimo tego, że moje serce jest oddane przede wszystkim muzyce alternatywnej i indie to zdarza mi się też słuchać muzyki popularnej, klasycznej albo starych polskich hitów <3

    OdpowiedzUsuń
  19. Również lubię dobrą muzykę. Ostatnio nie wiadomo czemu (aż sama siebie nie poznaję) zasłuchałam się w spokojniejszych nutach o bogatszym, głębszym tekście :)

    https://roseaud.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Muzyka w zależności od dnia, ale nie wyobrażam sobie życia bez słuchania muzyki :)


    Pozdrawiam i życzę cudownego weekendu :)
    ANRU,

    OdpowiedzUsuń
  21. Zazdroszczę udziału w koncercie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Jejku, zawsze chciałam grać. Nawet kiedyś tam chodziłam na lekcje, ale zabrakło talentu. obserwuję, MAVSELINA :)

    OdpowiedzUsuń
  23. piękne koncertowe zdjęcia, baardzo mi się podobają. :) na studiach bardzo często zdarzało mi się uczestniczyć w różnych koncertach, a i po nich z przyjemnością się wybieram na nie. :) ale sama niestety talentu i słuchu muzycznego nie mam za grosz, co nie przeszkadza mi np. śpiewać namiętnie szant na żaglach. ;)
    pozdrawiam serdecznie.
    http://poprostumadusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja zawsze byłam bardzo przywiązana do muzyki.
    Jak byłam mała to uwielbiałam jej słuchać i śpiewać.
    Grałam na keyboardzie, a teraz uczęszczam ma zajęcia taneczne.
    Więc muzyka jest dla mnie czasem lekarstwem.

    live-telepathically.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Rzadko bywam na koncertach, jak mam zły dzień i włączam muzykę od razu mi się poprawia humor ;)

    http://wa-kowalska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Fajnie, że mogłaś uczestniczyć na takim koncercie ^^ Ja należę właśnie do osób, które nie potrafią dziennie przeżyć bez muzyki xd Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. No i w końcu ktoś pisze naprawdę o muzyce a nie "znam się na muzyce bo lubię Biebera"

    alexamariani.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Cudowne zdjęcia!
    Osobiście mam nieco inny gust muzyczny (kocham stare, polskie hity rockowe! )
    A koncerty również uwielbiam!

    Pozdrawiam ! ;)
    CZEŚĆ TU OLA

    OdpowiedzUsuń
  29. Zgadzam się, chyba nie ma osoby, która nie lubi muzyki. Ja również nie ograniczam się do jednego gatunku nawet niedawno przekonałam się do polskich wykonawców (oczywiście niektórych). O muzyce można pisać wiele ale wystarczy chyba tylko tyle, że jest CUDOWNA.

    Będę chyba najszczęśliwszą osobą na świecie jak wejdziesz na mojego bloga bo zmieniłam adres i trochę mi się pokomplikowały sytuacje z czytelnikami.

    aleksandrakubiaczyk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. U mnie nauka gry na gitarze zmieniła sposób postrzegania muzyki i pozwoliła dostrzec w niej więcej niż wcześniej. Och, koncerty... zazdroszczę, gdy patrzę na te wszystkie instrumenty ze zdjęć. Gitary zawsze przykuwają moją największą uwagę.
    Dalej grasz na którymś z wymienionych w komentarzu instrumentów? :)
    malinowynotes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obecnie nie ćwiczę na żadnym, bo skupiłam się bardziej na innych pasjach ;)

      Usuń