sobota, 10 grudnia 2016

Czy zwracasz uwagę na szczegóły?


Kiedyś nie przywiązywałam wielkiej uwagi do szczegółów. Poprawka - nie przywiązywałam jej do nich wcale. Najważniejsze dla mnie było żeby bluzka pasowała do spodni albo spódniczki i żeby buty też dobrze się wkomponowały. W dodatkach często coś mi nie współgrało z resztą, byłam dla nich chyba zbyt wymagająca, haha! Za to teraz, w drugiej klasie liceum, moje nastawienie do nich przeszło metamorfozę - pokochałam je!

Każdy malutki, najmniej widoczny szczegół odgrywa dla mnie ważną rolę i bez niego mój outfit nie byłby kompletny. Pokochałam zegarki, bransoletki, kolczyki w drugiej dziurce ucha. Przekonałam się nawet do naszyjników, a kiedyś nosiłam je dosłownie raz na rok! Teraz uwielbiam wyszukiwać jakichś drobiazgów, które podkreślą charakter całej stylizacji. Na przykład, jeśli nie założę do luźnej bluzy ulubionej bransoletki celebrytki, to czuję się o wiele mniej dziewczęco i uważam stylizację za jeszcze bardziej 'na luzie'. Tak jakby w tej drobnej, błyszczące bransoletce tkwiło całe przełamanie stroju. Ale chwila może nie zwariowałam? Może naprawdę to ma znaczenie? Co o tym myślicie? ;)


zegarek - klik | chocker - klik | podkolanówki - klik | pędzle - klik | torebka - klik

W kolejne szczegóły do kolekcji zaopatrzyły mnie dwa internetowe sklepy: GAMISS i SAMMYDRESS!


33 komentarze:

  1. Ja też dopiero teraz zaczęlam zwracać uwagę na rzeczy typu zegarki i naszyjniki. Kiedyś tak jak Ty, nie nosiłam ich prawie wcale. Śliczna torebka ;)
    AGNIESZKAA-ES.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdecydowanie każdy szczegół ma znaczenie. Świetne rzeczy, w ostatnim poście również opisywałam tą torebkę, jednak zamówiłam w innym kolorze. Ta Twoja wygląda zdecydowanie lepiej :) Te podkolanówki są urocze *.*
    m-artyna.blogspot.com-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę się przyznać, że ostatnio zaczęłam to zmieniać i teraz pora zakupić zegarek.

    little-foxblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Dodatki potrafią wiele zdziałać w stylizacji, też dopiero niedawno to zauważyłam :D
    Śliczne są te podkolanówki *.*

    amelia-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Też muszę mieć wszystko dopasowane. Jestem perfekcjonistką, to dlatego :D W wolnej chwili zapraszam do mnie na bloga, wczoraj dodałam nowy post z przepisem na zdrowe pierniczki liczę, że zostawisz po sobie jakiś ślad :* http://vickyemikor.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Niezbyt lubię nosić biżuterię. Chyba jeszcze nie dorosłam do przywiązywania dużej wagi do szczegółów :P

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. ja uwielbiam chockery! Bez nich stylizacje są dla mnie za lekkie!
    http://s-busz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja jestem tak już przyzwyczajona do mojego pierścionka naszyjnika i kolczyków że nie zdjęłam ich już od 2-3 lat
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale cudowne rzeczy!

    Zapraszam na nowy post!
    Sprawdź też aktualne KONKURSY na moim blogu!
    ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM


    OdpowiedzUsuń
  10. Ja także dopiero od niedawna zaczęłam zwracać uwagę na szczegóły i nie potrafię wyjść z domu bez dwóch ulubionych pierścionków, zegarka i bransoletki na rzemyku. Przesłodkie te zakolanówki ♥
    http://written-by-loony.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja też od niedawana zaczęłam przywiązywać większą uwagę do szczegółów. Wszystkie rzeczy bardzo mi się podobają! Te podkolanówki są przeurocze :D
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  12. Dodatki mają znaczenie. Tak jak napisałaś, nadają charakter całej stylizacji i czynią ją wyjątkową :).

    pozytywnarealistka.blogspot(klik)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja mam odwieczny problem z dodatkami. Jeżeli chodzi o biżuterię, ograniczam się do pierścionka i czasem chokera.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  14. ale śliczny zegarek!
    Jak zawsze świetny post! Na pewno wrócę :D
    Pozdrawiam
    https://nikolaprzybysz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. dodatki dodają uroku :D ładny zegarek i torebka

    https://zyciepiszehistoriee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczny ten choker.
    Niektórzy twierdzą, że dodatki odwalają połowę roboty. Kiedyś nosiłam byle co, bo lubiłam. Potem bardzo sporadycznie, co faktycznie mi się podobało. Ostatnio także przełamałam się w tej sprawie i polubiłam nosić dodatki, szczególnie zegarek i naszyjnik. :)

    Pozdrawiam!
    http://annie-kathe.blogspot.com

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne rzeczy ;)
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Dbam zawsze o każdy najmniejszy :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja również kiedyś nie zwracałam uwagi na szczegóły :) Śliczne rzeczy!

    Pozdrawiamy cieplutko,
    www.twinslife.pl (klik)♥

    OdpowiedzUsuń
  20. nadal nie zwracam uwagi :D heheh

    Pozdrawiam i życzę miłego tygodnia :)
    ANRU,

    OdpowiedzUsuń
  21. Mówi się, że diabeł tkwi w szczegółach, myślę, że to trafne powiedzenie :)
    http://juliamastalerz.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  22. Uwielbiam.takie fajne slodkie dodatki ;) małe rzeczy czasem cieszą najbardziej! Skarpetki są przeurocze ;)
    Pozdrawiam,
    perfectlyimperfect92.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. słodkie te podkolanówki ;)
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  24. Zdarza mi się nie zwracać uwagi na szczegóły, ale na szczęście rzadko:)
    Super rzeczy <3

    Mój blog - klik! :)

    OdpowiedzUsuń
  25. These brushes look gorgeous and I love your bag. You have a great blog, would you like to follow each other?

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja raczej nie przywiazuje do tego jakies duzej uwagi no chyba ze gdzies wychodze i staram sie ladnie wygladac wtedy kolczyki, bransoletka czy jakis fajny naszyjnik jest idealnym dopelnieniem <3 Tak na codzien chodze z dwoma pierscionkami i dwoma naszyjnikami to taki moj znak charakterystyczny, hahaha! <3

    Versjada
    Youtube

    OdpowiedzUsuń
  27. Też od niedawna zwracam uwagę na szczegóły :)
    mój blog, hooneyyy

    OdpowiedzUsuń
  28. Uwielbiam dodatki tylko czasami nie mam rano czasu jakichś poszukać i dopasować - mam ich sporą ilość. :D

    Magdalen - zapraszam <3

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja nie przywiązuje dużej uwagi do detali.
    Śliczne blog oraz zdjęcia.
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  30. wonderful :)

    NEW BLOG ! please follow me : YOUNG BLOG

    OdpowiedzUsuń