niedziela, 18 grudnia 2016

Magia światła / Świąteczna ciężarówka Coca Coli, kawa, shopping



Jestem prawdziwą christmasholic! W tym roku nie pozwalam sobie, by w codziennej bieganinie zgubić magię Świąt. Pomiędzy sprawdzianami z rozszerzonego materiału z biologii i chemii, kolejnymi zajęciami pole dance i korepetycjami staram się wykorzystać to co niesie ze sobą grudzień. 

Nie chciałam przepuścić okazji zobaczenia świątecznej ciężarówki Coca Coli. Razem z Magdą, która podziela mój christmasholic'yzm (wymyślam nowe słowa, haha!) obiecałyśmy sobie, że damy radę skreślić ten punkcik ze świątecznej listy, nawet jeśli wydarzenie odbywało się w środku tygodnia, w miejscu do którego nie mamy 10 minut drogi na pieszo. Plan był taki żeby wsiąć w pociąg i po 45 minutach znaleźć się w Łodzi. Ale pociąg nam uciekł...

Tak, tak! Uciekł nam pociąg! Odjechał, chociaż przez dobrych kilka minut stałyśmy przed nim i patrzyłyśmy na napis, który świadczył, że wcale nie miał być naszym. Co więcej poznałyśmy panią, która też miała nim jechać, więc postanowiłyśmy się jej trzymać. W międzyczasie pewna Ukrainka poprosiła nas o pomoc w rozczytaniu rozkładu jazdy. Kiedy wszystko jej wytłumaczyłyśmy, okazało się, że ta pierwsza pani zniknęła. Żaden nowy  pociąg nie wjechał na stację, więc nie przejęłyśmy się tym. Za chwilę usłyszałyśmy niewyraźne, zagłuszone przez szum na peronie, ogłoszenie. Nie miałyśmy pojęcia o co chodzi dopóki nie zobaczyłyśmy odjeżdżającego pociągu - okazało się, że jednak był naszym! U góry tylnego wagonu widniał napis: "Łódź Fabryczna". Chciałabym zobaczyć nasze miny, gdy to przeczytałyśmy! 

Jesteśmy jednak przedsiębiorcze i złapałyśmy busa. Z godzinnym opóźnieniem, ale dotarłyśmy do Łodzi. Znalazłyśmy nasz cel - świąteczną ciężarówkę Coca Coli, zachwycałyśmy się pięknym oświetleniem Piotrkowskiej i natknęłyśmy się na jarmark świąteczny. Następnie na liście rzeczy do zrobienia odhaczyłyśmy świąteczną kawę w Costa Coffee (kawoholicyzm też objawia się mi w te Święta!) i świąteczny shopping. W międzyczasie pomogło nam tyle dobrych ludzi, że naprawdę byłam zdziwiona... i szczęśliwa!

Cudownie było na chwilę odetchnąć od szkoły, cieszyć się otaczającą świąteczną rzeczywistością jak dziecko, śpiewać sobie piosenkę "My only wish" na środku Piotrkowskiej, wypić kolejną wielką kawę w kolejnym pięknym kubku do kolekcji p.t. "Christmas". Jeszcze bardziej cieszę się, że miałam przy sobie wtedy wspaniałą osobą. Zwróćcie na to uwagę - w Święta tak łatwo można na nowo odkryć radość jaką dają nawet najmniejsze rzeczy i szczęście, że mamy przy sobie ludzi, którzy tak dobrze nas rozumieją!


Napisałam naprawdę sporo, ale chciałam zatrzymać tutaj swoje wspomnienia i refleksje. Tytuł posta odnosi się także do magii światła. To niesamowite ile ono może zmienić, jaki piękny klimat i nastrój może wprowadzić. Uwielbiam to!

Już ostatnią rzeczą jaką chcę się z Wami powiedzielić jest mój pierwszy filmik na YouTube! Od dawna chciałam zrobić pierwszy krok w kierunku nagrywania i wreszcie się odważyłam. Zapraszam do oglądania, zostawiania łapek w górę i subskrypcji. Mam nadzieję, że Wam się spodoba, pozwoli jeszcze lepiej mnie poznać i zachęcić do mojej osoby i mam nadzieję, że będę miała jeszcze okazję dla Was nagrywać. Buziaki!

34 komentarze:

  1. #przygoda_dwóch_wariatek ����❄️☕️��

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie ciężarówka ma być we wtorek, szkoda tylko, że kończe wtedy późno ;/. Zabieram się za oglądanie filmiku♥
    AGNIESZKAA-ES.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne ! <3 Zazdroszczę zobaczenia ciężarówki;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja w tym roku nie dotarłam na ciężarówkę na Pietrynie bo zatrzymała mnie awaria PKP w Poznaniu xD Nie mniej jednak ładnie Ci ta Łódź na zdjęciach wyszła... melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne zdjęcia, śliczne ozdoby na ulicy w Łodzi :)
    W moim mieście też była ciężarówka Coca coli :)

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Czułam, czytając ten post, niesamowitą pozytywną energię. Także życzę jak najwięcej radości i Wesołych Świąt!

    WWW.PIANKAOFSTYLE.PL-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowne zdjęcia :)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakie cudowne zdjęcia! Święta to najlepszy czas kiedy możemy docenić te najmniejsze gesty.

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Przecudowna aura świąt, piękne zdjęcia <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak super, że zaczęłaś nagrywać na youtube. Zdjęcia oddają klimat świąt i tak trzymać!

    luska-everywhere

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak tam ślicznie! Piękne zdjęcia, kochana! Złapałaś na nich tę magię Świąt! ;) Wesołych!

    Pozdrawiam ♥,
    MADEMOISELLE BLOG

    OdpowiedzUsuń
  12. Śmieszna historia z tym pociągiem, jednak ja byłabym nieźle przestraszona i zagubiona XD

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. przepiękne zdjęcia, takie świąteczne

    /MAGSAILE/

    OdpowiedzUsuń
  14. Jeej ile świątecznych zdjęć! Super atmosferę wprowadziłaś na bloga:)

    http://wiktoriaotto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. nie udało mi się w tym roku zobaczyć, jednak kolokwium z anatomii było ważniejsze ;)
    a kubki z Costy są boskie <3

    Pozdrawiam i życzę miłego wieczorku ;)
    ANRU,

    OdpowiedzUsuń
  16. super post!! <3
    na pewno będę tu zaglądać!

    Zapraszam do mnie: http://roxyolsen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Musiałaś się świetnie bawić :) Śliczne zdjęcia !
    MÓJ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  18. haha, to niezła przygoda z ciapongami!
    Pozdrawiam i życzę wesołych świąt ♥
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  19. Zawsze chciałam zobaczyć ciężarówkę coca-coli, ale jak na razie mi się jeszcze nie udało...

    Mój Blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  20. Super zdjęcia, a ciężarówkę cocacoli nie widzialam jeszcze na żywo
    Zapraszam także do mnie w 3 notce jest u mnie świąteczny konkurs z super nagrodami!
    Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  21. Cudowne zdjęcia! Obejrzałam filmik, zasub. na yt! :) karolinaaag

    OdpowiedzUsuń
  22. Dobrze ze zlapalyscie tego busa!
    Mam nadzieje, ze dobrze sie bawilyscie!
    Wesolych swiat
    moj blog❄
    PS:Jesli ci sie spodoba mozesz zaobserwowac bede bardzo szczesliwa ❤

    OdpowiedzUsuń
  23. Aaaale pięknie! ;) Uwielbiam ten świąteczny klimat ;)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  24. Łodź zimą jest piękna!
    Ja miałam 10 minut od mieszkania ciężarówkę i nie poszłam haha :((

    Wesołych Świąt <3
    Mój blog - klik! :)

    OdpowiedzUsuń
  25. zdjęcia są piekne oddają w 100% magie świąt, super post :D
    Pozdrawiam Cieplutko <3

    blondbme.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Kochana super post, zdjęcia oraz filmik :)
    http://aagnesblog.blogspot.com/2016/12/i-found-your-passion.html

    OdpowiedzUsuń
  27. Ale pięknie! :)

    http://maartinikaa.pl

    OdpowiedzUsuń
  28. Zdjęcia mają tą magię! :) Subnęłam oczywiście! Wesołych Świąt! <3
    http://lone-gunmens.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. jejku ale śliczne zdjęcia!
    Wesołych Świąt! :*

    http://dalenadaily.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Też miałam jechać do miasta, by zobaczyć tę ciężarówkę, ale nie wyszło... Ale przynajmniej zobaczyłam twoje zdjęcia! :) A to centrum handlowe jest takie bajkowe i takie magiczne z tym ogromem dekoracji :) Obserwuję!
    Pozdrawiam i w wolnej chwili zapraszam do siebie ;)

    http://myslacinaczej29741.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Piękne zdjecia♥ tez nie mogłam zobaczyć ciężarówki, bo pracowałam ;<
    Normxcore

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja niestety w tym roku nie widziałam ciezarówki ;c
    Ale dzieki Twoim zdjeciom poczułam sie jakbym tam byla <3
    obserwuje ;*


    Mój blog - HELLO-WONDERFUL
    Pozdrawiam cieplutko:*

    OdpowiedzUsuń