sobota, 31 grudnia 2016

Podróż w świątecznym klimacie - Warszawa


Świetnym podsumowaniem moich grudniowych planów, a przy okazji dobrym zakończeniem roku była wczorajsza podróż do Warszawy z Magdą. Kocham Stare Miasto i zdecydowanie jest to jedno z moich ulubionych miejsc. W tym roku byłam w Warszawie już trzeci raz (hurra!), ale teraz w grudniu ujęła moje serce najbardziej. Czuć tam tak mocno świąteczny klimat, że przechadzając się w tą i z powrotem po starówce, można poczuć się dosłownie jak w bajce. Tym bardziej jeśli w komplecie jest pyszna kawa (#kawoholizm), aparat (#pasja) i przyjaciółka!

Oczywiście nie ma podróży bez przygód! Tym bardziej jeśli jest się mną. Na początku odwiedziłyśmy Złote Tarasy, gdzie miałyśmy czas na pyszne jedzonko i mały przegląd sklepów. Potem ruszyłyśmy w poszukiwaniu metra. Skończyło się to na tym, że przypadkowo, podziemiami okrążyłyśmy całe Złote Tarasy i w końcu wylądowałyśmy przy automacie do biletów, zamarzniętymi rękami szukając drobniaków w tempie ekspresowym, żeby nie uciekł nam autobus. Nim już bez problemu dotarłyśmy na Stare Miasto. Odnalazłyśmy Starbucks, odhaczyłyśmy kolejne świąteczne kubki do kawy do kolekcji. Przy okazji udało mi się polać, a pewien pan śmiał się ze mnie, kiedy próbowałam zrobić zdjęcia kubków i wychodząc stwierdził, że robiłam je ładne, haha! Po kawie spacerowałyśmy ulicami, wzdłuż kolorowych światełek, kilka razy w tych samych miejscach, zamarzając, ale za to czując 100% szczęścia i satysfakcji. To naprawdę cudowne.



Mam nadzieję, że zdjęcia Wam się spodobały. Niedługo pojawi się też filmik z Warszawy, więc wyczekujcie, a jeśli jeszcze nie subskrybujecie mojego nowego kanału na yt zróbcie to teraz -> klik!

Kochani, udanego Sylwestra i szczęśliwego nowego roku! Oby przyniósł Wam dużo wspaniałych przygód i powodów do uśmiechu na twarzy, żeby czekała w nim na Was prawdziwa miłość i szczerzy ludzie. Mamy przed sobą kolejne 365 dni na spełnienie marzeń. Nie zmarnujmy tego!

Do zobaczenia w 2017.

45 komentarzy:

  1. Warszawa to piękne miasto, które ciągle zadziwia. :D Śliczne zdjęcia! Szczęśliwego Nowego Roku!

    WWW.PIANKAOFSTYLE.PL-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  2. jakie śliczne zdjęcia! życzę Ci udanego sylwestra oraz szczęśliwego nowego roku ♥

    ZAPRASZAM NA MÓJ BLOG http://www.tinypurpose.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Szczęśliwego Nowego Roku ;)
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowne zdjęcia! Czekam na filmik♥
    Spełnienia marzeń w Nowym Roku :)!
    AGNIESZKAA-ES.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  5. Mieszkam w Warszawie, ale nie miałam okazji wybrać się na Stare Miasto w grudniu... Muszę to nadrobić :/

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Warszawa jest przepiękna! Ja byłam w czwartek :D
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  7. Nieważne, że się polałaś - liczą się chęci, haha! Świetna fotorelacja! Wszystkiego dobrego ;)

    MÓJ BLOG
    MÓJ KANAŁ NA YT

    OdpowiedzUsuń
  8. jeju jakie piękne zdjcia.. kocham haha z chęcią też bym się tam wybrała. Wszystkiego dobrego w Nowym Roku!
    floeerly.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Warszawa musi być pięknym miastem.

    Pozdrawiam, nataa-natkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. kiedyś pojadę, na pewno <3

    Pozdrawiam i WSZYSTKIEGO CO NAJLEPSZE W NOWYM ROKU :)
    ANRU,

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawa fotorelacja z wycieczki :)
    Wszystkiego dobrego w nowym roku!

    OdpowiedzUsuń
  12. Az zaluje ze najblizszy strarbucks jest dopiero w Stockholmie jednak mimo wszystko kiedy juz tam bede na pewno go nie omine <3
    Przepiekne zdjecia zazdroszcze ci takiej wyprawy *-* Dobrze ze zdazylyscie na ten autobus!
    Szczesliwego Nowego Roku kochana <3

    Versjada
    Youtube

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajne,że udało Ci się spędzić tak wspaniale czas :)
    Piękne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Super, że tak fajnie zakończyłaś 2016, ja w Warszawie byłam w listopadzie i uwielbiam to miasto, śliczne zdjęcia!
    VIA-MARTYNA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne, klimatyczne zdjęcia. Powodzenia w 2017!
    ♡ blog

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam Twoje posty i bloga! Szczęśliwego nowego roku :)
    Mój blog-klikk

    OdpowiedzUsuń
  17. Oh my god, those photos are amazing! ◠‿◠ ♡

    Would you like to follow each other through GFC or Bloglovin? Lemme know ♥

    * Kórejské plátenkové masky na pleť *

    OdpowiedzUsuń
  18. o jaaa, jakie piękne zdjęcia <3
    fajna taka przygoda na koniec rok, dużo wspomnień!

    pozdrowionka, wszystkiego dobrego w Nowym Roku!
    Mój BLOG

    OdpowiedzUsuń
  19. Tez uwielbiam Stare Miasto! <3 a zdjecia są cudowne! :*

    www.sanstyle.co

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękne Miasto :D
    Bardzo ładne zdjęcia:D
    Wytrwałości w tym Nowym Roku :)

    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. nigdy nie byłam w Warszawie i eh to zdecydowanie musi być mój cel na 2017, a w świątecznym wydaniu wydaje sie byc przepiekna

    magdawiglusz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. chcialabym do stolicy! OBY TEN ROK BYL JAK NAJLEPSZY Z USMIECHEM KAZDEGO DNIA I SPELNIENIA MARZEN! <3
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. uwielbiam tę moją Warszawę zimą! choć zimna baaaaaaardzo nie lubię, brr

    OdpowiedzUsuń
  24. Uwielbiam Warszawę. Muszą ją w tym roku odwiedzić :)
    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  25. Cudne zdjęcia :)
    http://treamicii.blogspot.com/2017/01/podsumowanie-roku-2016.html

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękne zdjęcia!
    http://joannakocera.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Warszawa to moje ulubione polskie miasto. Kocham tam przyjeżdżać i poniekąd czuję się tam jak w domu. Pozazdrościć takiej wycieczki w czasie świąt ;)

    luska-everywhere

    OdpowiedzUsuń
  28. Warszawa wydaje się być przepiękna :) Mam nadzieję , że kiedyś też zwiedzę to miasto i bardzo śliczne zdjęcia wykonane bardzo starannie i czysto :) Pozdrawiam:)
    http://xgabisxworlds.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Planowałam jechać do Warszawy, jednakże pociągi całkowicie mi to uniemożliwiły:( Myślę, że w tym roku mi się uda i odwiedzę to Piękne miasto! Baaaardzo ładne zdjęcia!

    OBSERWUJĘ
    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Cudowne zdjęcia!! Pokazałaś Warszawę w bardzo dobrym świetle. Mi w tym roku również jest dane odwiedzić stolicę ;)

    In love witch dreams

    OdpowiedzUsuń
  31. Wypad musiał być na prawdę udany, w nowym roku sama mam zamiar taki zaliczyć. Wspaniałe zdjęcia, a w nowym roku wszystkiego dobrego.

    MY BLOG - CLICK!

    OdpowiedzUsuń
  32. stare miasto jest piękne zimą! nie dziwię się, że się pogubiłaś w podziemiach, chodzę tamtędy codziennie a i tak nigdy nie umiem nigdzie trafić :P

    http://dalenadaily.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Uwielbiam Warszawę, ale nad życie kocham góralskie oscypki <3 :D
    Pozdrawiam, Marlena :*

    AARLENAA.BLOGSPOT.COM - klik!

    OdpowiedzUsuń
  34. Świetne zdjęcia! super, że odwiedziłaś Warszawę ja osobiście jeszcze nigdy nie byłam tam tak, żeby pozwiedzać :(
    -Mój blog-

    OdpowiedzUsuń
  35. Przyznam, że Warszawa jest przepięknie oświetlona zimną.
    Bardzo podobają mi się Twoje filmy,super je montujesz i jest przepiękna jakość i obraz. Czym nagrywasz ,że wygląda to tak genialnie ?
    Zawsze chciałam nagrywać filmiki dla siebie z wyjazdów, ale nie wiem jak , żeby wyszło fajnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Oba filmiki na kanale nagrałam moją lustrzanką Nikon D5100 ze zwykłym obiektywem 18-55 mm i podczas kręcenia starałam się dokładnie i powoli ruszać aparatem (nie używałam statywu itp.), tak żeby nie trząsł się obraz ;)

      Usuń