sobota, 24 grudnia 2016

Wyciągnij rękę



Zastanawialiście się jak magiczny jest okres Świąt Bożego Narodzenia? Jest w nim coś takiego, co pozwala nam wybaczać czy odnawiać stare znajomości. To naprawdę odpowiedni czas na pogodzenie się ze skłóconymi osobami, na zapomnienie tego co zatruło znajomość. Czy warto całe życie udawać, że się kogoś nie zna? Czy nie lepiej pozbyć się tęsknoty ukrytej głęboko w sercu i naprawić to, co dawniej z jakichś powodów zostało zepsute? A może macie osoby, których brakuje Wam teraz w Waszym życiu, a nie utrzymujecie z nimi kontaktu? Nie ma na co czekać. Napiszcie świąteczne życzenia. Wyjaśnijcie sobie to co Was boli. Odnówcie znajomość. Wypełnijcie wszystkie braki i dziury w sercu, tak żeby w pełni odczuwać świąteczną radość. Życie nie jest po to, by rozpamiętywać krzywdy, ale po to, by czynić je najlepszym jak tylko się da. A Święta Bożego Narodzenia przypominają nam by kochać bliźniego. Wiem, że może się nie udać. Ale przynajmniej spróbujecie. Trzeba trochę wiary - a zaraz, zaraz? W Święta wszystko jest możliwe!

Życzę Wam żeby w Waszych sercach nie było takich dziur, po bliskich osobach. Wszystkiego co najlepsze, dużo zdrowia i siły do spełnienia marzeń. Czasu spędzonego w spokojnej, rodzinnej atmosferze z ogromnym uśmiechem na twarzy. Odpoczynku. Pysznych wigilijnych potraw, pięknych prezentów. Wesołych Świąt!



Zapraszam wszystkich którzy jeszcze nie widzieli do obejrzenia mojego pierwszego filmiku na yt. Zachęcam do subskrypcji, bo planuję kolejne nagrywania! Z całego serduszka dziękuję za każdą aktywność!

43 komentarze:

  1. Tobie również Wesołych świąt w rodzinnym gronie i bogatego mikołaja ;))

    AGNIESZKAA-ES.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne zdjęcia :)
    Wesołych Świąt i Udanego Sylwestra :)
    MÓJ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  3. 100% racji. Bez sensu być skłóconym skoro można wybaczyć. Można wybaczyć, ale nie zapomnieć i tyle. Wesołych Świąt ♥

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne zdjęcia i świetne to napisałaś :)
    Wszystkiego dobrego na te święta!

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Super wpis!

    Coś czuję. że będę wpadała tu częściej *.*

    Co powiesz na wspólną obs ? :) ( Daj znać u mnie na blogu)
    Zapraszam do siebie <3
    Siforthestyle (Klik)
    Mój kanał na YT-Klik

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne zdjęcia! Wesołych świąt!

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Masz rację, w Święta wszystko jest możliwe!
    Piękne zdjęcia! lecę oglądać filmik <3


    Mój blog - klik! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie do końca mogę się z tym zgodzić. Przebaczenie drugiej osobie i pogodzenie się z nią wcale nie jest takie łatwe. Nie wystarczy napisać świątecznych życzeń i tego, co nas boli. Na to potrzeba czasu - czegoś więcej niż tylko Świąt Bożego Narodzenia.

    Pozdrawiam,
    http://kozlovskaiza.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. święta sa po prostu dobrym pretekstem do wyjasnienia, pogodzenia, przebaczenia.

    http://karolinaslomka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Idealnie przekazałaś te najważniejsze rzeczy w świętach, które powinny bhć priorytetem każdego człowieka
    photos-by-mef.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Czas świąt jest pełen magii i cudownych chwil :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne życzenia Karina! Zgadzam się z tobą, święta to czas wybaczania. Ja na przykład rok temu pogodziłam się ze swoją bliską przyjaciółką, a unikałyśmy się od listopada!

    luska-everywhere

    OdpowiedzUsuń
  13. Przede wszystkim wesołych świąt i szczęśliwego nowego roku! + powodzenia w dalszym blogowaniu, bo czytam cię od dawna i na prawdę kibicuję

    Last dream by me *klik*

    OdpowiedzUsuń
  14. W te święta postanowiłam wyjaśnić parę spraw z kilkoma osobami i teraz czuję się już w pełni szczęśliwa. :) Po prostu dzięki temu "spadł mi kamień z serca".

    WWW.PIANKAOFSTYLE.PL-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  15. Podoba mi się sposób w jaki prowadzisz bloga, wszystko jest schludne i tworzy spójną całość. A post cudowny :)
    Pozdrawiam cieplutko, Daria
    dariaa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie mam osobiście takich "zepsutych" znajomości. Ale gdybym miala to na pewno próbowałabym je naprawić :)
    OnlyDreams

    OdpowiedzUsuń
  17. święta to piękny czas, ale według mnie nie powinno kończyć się dnia bez zgody, zawsze warta jest rozmowa. śliczne zdjęcia! super wyglądasz:) wszystkiego dobrego, duużo odpoczynku i zbierania energii na nowy rok :)

    pozdrowionka, wesołych świąt!
    Mój BLOG

    OdpowiedzUsuń
  18. Kochana! Chciałabym Ci życzyć wszystkiego najwspanialszego na święta - dużo zdrowia, szczęścia, uśmiechu, samych sukcesów i spełnienia marzeń! Mam nadzieję, że spędzisz te święta we wspaniałej, radosnej atmosferze w gronie najbliższych Ci osób!

    ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM



    OdpowiedzUsuń
  19. warto przebaczać nie tylko w Święta, ale Święta to idealna okazja :)

    Pozdrawiam i życzę cudownych Świąt :)
    ANRU,

    OdpowiedzUsuń
  20. Jakie cudowne, klimatyczne zdjęcia! <3


    Zapraszam do obserwowania:
    Klaudencja - klik

    OdpowiedzUsuń
  21. Życzę również Wesołych Świąt ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie Niecoinna

    OdpowiedzUsuń
  22. Cudowne zdjęcia. W święta warto się przełamywać i wybaczać :)
    olusiek-blog.blogspot.com- klik!

    OdpowiedzUsuń
  23. Cudowne zdjęcia! Również Ci życzę wesołych świąt i szczęśliwego nowego roku! :D

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie! UNREALIZABLE

    OdpowiedzUsuń
  24. Przepiękne zdjęcia! Trochę spóźnione ale Wesołych Świąt! ♥

    lusialuska.blogspot.com❄

    OdpowiedzUsuń
  25. Gdyby to wszystko było takie proste. Szczęśliwego Nowego Roku;) !

    OdpowiedzUsuń
  26. Szkoda, że to nie takie łatwe :/
    Piękne zdjęcia! Udanego Sylwestra :)
    ankuuls.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. ładne zdjęcia :)

    Obserwujemy? zacznij i daj znać u mnie ;)
    ⤜ Mój blog "Demilla" ⤛

    OdpowiedzUsuń
  28. ale piękne zdjęcia! :)
    Zabieram się za oglądanie filmiku!
    BLOG
    INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  29. Również jestem zdania, że Święta to idealny czas na wybaczanie. Święta to w ogóle dobry czas na wszystko. :)
    Piękny post i zdjęcia. :)
    Pozdrawiam!
    https://mysoulsmelody.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. I pomyslec, ze swieta juz sie skonczyly...
    Musze w tym roku wyjasnic pare spraw, od tego sa swieta.
    moj blog❄

    OdpowiedzUsuń
  31. Mam nadzieję, że twoje święta były spokojne c:

    http://roseaud.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Cudowny blog! Zdjęcia mają świetny klimat. Podoba mi się tu, ponieważ fajnie piszesz i wszystko jest estetyczne. Dołączam do grona twoich obserwatorów!

    MY BLOG click

    OdpowiedzUsuń
  33. Mądrze napisane, warto choć w ten jeden dzień w roku być miłym i przebaczać :) Śliczne zdjęcia, takie klimatyczne :*
    Pozdrawiam cieplutko.
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Jejciu ale prawdziwy post. Masz calkowita racje. Trzeba wyciagac dlon na zgode i przede wszystkim nigdy nie zapominac o ludziach
    Zycze udanego Sylwestra

    magdawiglusz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Post prawdziwy. Jednak np. ja mam osobę za którą tęsknie i chciałabym odnowić kontakt ale wiem, że się nie da i, że bolało by to jeszcze bardziej niż jak tej osoby nie ma. Ale wybaczajmy osobom wartym tego, nie fajnie jest się ciągle na siebie gniewać!
    Ładne zdjęcia, oczywiście! :D
    Z Mojej Perspektywy

    OdpowiedzUsuń
  36. Śliczne zdjęcia!
    Zapraszam na pierwszy post!
    http://blogosfera4girls.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń