sobota, 14 stycznia 2017

Biała koronka


Białe cegiełki na ścianie - co to oznacza? Tak, wcale nie zapomniałam o tym, że miałam tu pokazywać sukienki z mojego maratonu imprezowego! W zeszłym tygodniu bawiłam się na najcudowniejszej imprezie 18-tkowej mojej przyjaciółki, więc czas pochwalić się sukienką. Zamówiłam ją już w listopadzie, specjalnie na tą okazję. Spisała się idealnie!

Na początku trochę się wahałam czy ją założyć... może za elegancka albo za duża na mnie (a taka mi się wydawała kiedy otworzyłam paczkę). Ale kiedy w dniu osiemnastki jeszcze raz ją przymierzyłam i spojrzałam w lustro stwierdziłam, że to jest to. Zakochałam się od drugiego wejrzenia, haha! Sukienka jest bardzo wygodna, dobrze uszyta, z przepiękną koronką. Kołnierzyk i wykończenia rękawów dodają jej uroku i elegancji. Rękawki na dłoniach tylko trochę się podciągają i niestety podszewka jest bardzo prześwitująca. Ale załatwiłam to zakładając pod nią długą białą podkoszulkę, która wygląda po prostu jak trzecia warstwa sukienki. Szczerze, w sukience czuję się bardzo dobrze, jest totalnie w moim stylu. Dajcie znać co o niej myślicie!

Sukienka - Sammydress
(Proszę o kliki, dzięki nim mam szansę stworzyć 
więcej ciekawych imprezowych stylizacji )

50 komentarzy:

  1. Wyjątkowa :)
    Idealnie w niej wyglądasz :)

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładna sukienka! Swoją drogą też muszę sobie kupić nową :(

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeju, bardzo fajnie czyta mi się Twojego bloga. Nie wiem co masz w sobie, ale bardzo przyciągasz! Pozdrawiam cieplutko♥
    Mój blog *klik*

    OdpowiedzUsuń
  4. przepięknie wygladasz :)
    www.blog017.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna. Jestem kamerzysta fotograf z pomorskie. Z chęcią nagrałbym jakieś promo w takiej sukni. Film & Fotografia
    filmfotografia.net.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna sukienka! Uwielbiam biel!

    http://profashionworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Wyglądasz cudownie ♥
    kliknęłam!
    http://juliakordiak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. cudowna sukienka, bajecznie w niej wyglądasz ♥

    by-klaudiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Sukienka jest obłędna, a ty w niej wyglądasz przepięknie ! Koronka jest bardzo ciekawa i idealna dla Ciebie :)
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  10. Sukienka jest cudowna ! Ja się w niej zakochałam od pierwszego wejrzenia ! ♥

    ns-w-zwierciadle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Sukienka chyba nie w moim stylu, ale ty wyglądasz w niej na prawdę ślicznie! :)

    blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne zdjęcia <3
    https://emilkiblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna! Do mnie by nie pasowałą, ale do ciebie pasuje idealnie.

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudowna! ♥

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. sukienka jest piękna! I dobrze, że ją ubrałaś! Wyglądasz w niej cudownie :)
    -Mój blog-

    OdpowiedzUsuń
  16. Ta sukienka ślicznie się prezentuje, taka dziewczęca :)
    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  17. Jejku, jak ona do ciebie pasuje. Tylko w niej bym cię widziała na takiej imprezie!
    Oczywiście kliknęłam ;)

    luska-everywhere

    OdpowiedzUsuń
  18. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  19. Pięknie wyglądasz w tej sukience. Prezentuje się o wiele ładniej niż na zdj. na stronie. Ja z chęcią założyłabym białą, koronkową sukienkem latem :*
    malinowynotes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo ładna ta sukienka. Na lato będzie idealna!

    Pozdrawiam - http://izabiela.pl/

    OdpowiedzUsuń
  21. Sukienka nadaje delikatności, bardzo fajne wygląda
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  22. Taka delikatna sukienka ślicznie na Tobie wygląda! :)
    olaablogg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczna sukieneczka, wyglądasz w niej tak minimalistycznie i delikatnie!

    NATLEMLY by Natalia Łempicka click

    OdpowiedzUsuń
  24. Sukienka jest przepiękna, bardzo dziewczęca i subtelna :) Nigdy wcześniej jej u nikogo nie widziałam, więc pewnie byłaś gwiazdą na imprezie :D
    Pozdrawiam :*
    Natforart klik/

    OdpowiedzUsuń
  25. Uwielbiamy koronki :) A ta sukienka jest prześliczna - po prostu skradła nasze serca :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Jaka piękna, skromna i podkreślająca dziewczęcą urodę sukienka! Wyglądasz w niej niesamowicie ;)

    MÓJ BLOG
    MÓJ KANAŁ NA YT

    OdpowiedzUsuń
  27. ślicznie w niej wyglądasz ! :)

    Pozdrawiam i życzę cudownego tygodnia :)
    ANRU,

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo ładnie ci w tej sukience :)

    lolliesolies.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. ślicznie ci w tej sukience :D poklikałam
    Pozdrawiam Cieplutko <3

    blondbme.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Śliczna sukienka! Obserwuję, fajny blog :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Przepiękna jest ta sukienka! A to że jest luźniejsza to jest akurat jej urok :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Sukienka jest piękna! Mimo, że ja wolałabym żeby nie było tych rękawów to uważam, że jest wyjątkowa :) Kliknięte.
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  33. Cudna jest ta sukienka <3 i mega Ci pasuje! :*

    Mój blog - klik! :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Sukienka wspaniała !! Zakochałam się :P


    Zapraszam do mnie :) MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  35. Prześliczna sukienka :) Świetny blog !! Zapraszam do siebie dopiero zaczęłam :DD Zachęcam do obserwowania :D Miłego dnia ! I mam nadzieję że do zobaczenia ! ClaudiaTysia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń