czwartek, 19 stycznia 2017

Blue dream


Pamiętajcie, że każde spełnione marzenie się liczy. Nie ważne czy malutkie, czy ogromne. Jeśli Twoim marzeniem jest ogromny kubek świątecznej kawy ze Starbucks'a spełnij je i ciesz się nim. Realizowanie marzeń daje ogromną satysfakcję i siłę do dalszego działania. Korzystaj z niej ile tylko możesz. I żyj szczęściem. Nie tylko wygórowanymi pragnieniami.

Trwają moje ferie zimowe. Realizuje więc wszystkie marzenia zaczynając od tych małych, kończąc na największych. Znowu mam miliony planów i pomysłów w głowie. Zdążyłam już odwiedzić moją Karolinę (blog) i spędzić z nią kilka ciekawych dni, czego efektem są między innymi te zdjęcia (dziękuję!) czy makijażowe inspiracje (i dziękuję też za makijaż na zdjęcia!). Od razu po powrocie nocowała u mnie przyjaciółka, a dziś byłam na kręglach ze znajomymi. W międzyczasie upycham gdzieś swoje inne pasje i pracę nad blogiem oraz instagramem. Normalka. Nie umiem za długo usiedzieć w miejscu i nic nie robić. Odpoczynek? To właśnie jest mój sposób. Ale jestem pewna, że między tym wszystkim znajdę jeszcze chwilkę na ulubiony serial i simsy!




sukienka - Zaful (klik) | płaszcz - House | torebka - Gamiss (klik) | zegarek - Sammydress (klik)

Dziękuję za wszystkie kliknięcia!

50 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. *Pierwszy komentarz się za szybko wysłał. Wybacz*
      Hej! Dawno mnie nie było w sekcji komentarzy i muszę Cię za to bardzo przeprosić (oczywiście cały czas czytałam wpisy). W każdym razie już jestem i muszę powiedzieć, że te zdjęcia są świetne, ale mnie najbardziej zaciekawił makijaż. Naprawdę świetnie Ci pasuje. Jak tak patrzę, to zastanawiam się jeszcze, czy Tobie nie było zimno?
      PS. Jeśli masz ochotę, to powstało u mnie coś nowego. Zapraszam: KLIK

      Usuń
    2. prześliczna koszula x
      www.blog017.blogspot.com

      Usuń
  2. Wyglądasz genialnie Karina. Ten makijaż bardzo ci pasuje.
    Prowadzę bardzo podobny tryb życia do twojego. Od początku ferii robiłam sesje na bloga, wychodziłam ze znajomymi, byłam w kinie i na zakupach, a już jutro wyjeżdżam w góry. Tak właśnie lubię! Piękny post, motywacyjny!

    luska-everywhere

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie :) Masz łądną urodę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdjęcia są cudne. Ja też nie umiem długo nic nie robić, dlatego dzielę mój wypoczynek na cz. aktywną i mniej aktywną, a ferii już się nie mogę doczekać:)
    malinowynotes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Też mam teraz ferie! Sukienka jest śliczna ♥

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Oo ja ferie mam jako ostatnia w tym roku;o Śliczna stylizacja ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny płaszcz oraz buty!
    Karolina odwaliła dobrą robotę, jeżeli chodzi o ten makijaż :)

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj tak, święte słowa! Realizacja nie tylko tych dużych marzeń jest bardzo ważna. Małe rzeczy mogą naprawdę uszczęśliwić człowieka. :D

    WWW.PIANKAOFSTYLE.PL-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  9. Prześliczne zdjęcia, również mam ferie i spełniam dużo swoich małych marzeń. Uwielbiam twój makijaż!
    http://xartday.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. cudowna stylizacja ta sukienka <3
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudownie wyglądasz na tych zdjęciach! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Prześliczne zdjęcia - a ten cekinowy koliber naszyty na koszulę jest cudowny!
    Ja tam podczas tych ferii intensywnie pracuję nad nauczeniem się materiału z geografii z całego liceum. No i nad czytaniem, bo z tym ostatnio jest u mnie dosyć słabo :/
    Pozdrawiam
    Tutti
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  13. Jaka śliczna stylizacja! Zdjęcia świetnie pokazują ciebie i ten outfit!

    NATLEMLY by Natalia Łempicka click

    OdpowiedzUsuń
  14. O rany nie zmarzłaś!
    To super, że wykorzystujesz ferie jak najlepiej.
    Ślicznie wyglądasz, makijaż cudo. Sukienka jest świetna, ostatnio pokochałam połączenie pasków z naszywkami.
    http://joanna-szwed.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Podziwiam za stylizację w taką pogodę :D Mi jest zimno w spodniach i swetrze, a co dopiero tobie :) Ja na swoje ferie jeszcze muszę poczekać, ale tobie udanych życzę! :)

    mój blog, hooneyyy

    OdpowiedzUsuń
  16. Prześliczne zdjęcia! Podoba mi się bardzo ta koszula. Masz rację, że liczy się nawet najmniejsze marzenie, które wywołuje uśmiech na naszej twarzy. Widzę, że nie próżnujesz, zatem życzę Ci udanym ferii! ♥

    neversaynever171.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudowne zdjęcia! Super, że wykorzystujesz ferie w 100 procentach.

    https://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetna stylizacja, podoba mi się! :)

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja od jakiegoś czasu w każdej wolnej chwili myślę nad ciekawymi pomysłami na posty, na zdjęcia.. Ciągle myślę o blogu ale myślę, że to dobrze :)
    Cieszę się, że spełniasz swoje marzenia (zarówno większe jak i mniejsze) i że nie leniuchujesz całe ferie :)

    Przepiękna zdjęcia ;)
    blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  20. Jeju jak jest Ci pięknie w tych włosach ♥

    http://roseaud.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetne zdjęcia! :)
    Marzenia - te małe, czy te duże, warto spełniać! To daje wielką satysfakcje i przede wszystkim dużo szczęścia, bo czym było by życie bez marzeń :)

    Pozdrawiam!
    Aleksandra z bloga: wdrodzepomarzeniaa.blogspot.com (kliik)

    OdpowiedzUsuń
  22. Zdjęcia są śliczne ! Wyglądasz super ! Podoba mi się sukienka ! ♥ I udanych ferii !

    ns-w-zwierciadle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo fajny blog, jak i piękna stylizacja.
    Jeśli znajdziesz czas zapraszam do mnie :>
    Pozdrawiam ♥
    http://kinasses.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Jejku, z sesji na sesję piękniejesz <3

    OdpowiedzUsuń
  25. Jak ślicznie wyglądasz ♥ Spełniajmy marzenia nieważne w jakim czasie.

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Wyglądasz cudownie!
    Twój post, mogę określić jako minimum słów, a maksimum treści. Ważne, aby spełniać swoje marzenia, a nie tylko tworzyć wizje, co by było, gdyby... ;)
    http://my-natalias-place.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Masz rację, trzeba realizować nasze plany, nie tylko czekać, kiedy się spełnią.
    Zdjęcia w świetnym klimacie ;)

    Mój blog-KLIK :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ta sukienka, gdyby była dłuższa (dla mnie) to byłaby idealna! :)

    OdpowiedzUsuń
  29. ja mam specjalny zeszyt na moje marzenia (kiedyś pisałam nawet o tym posta) i są tam marzenia malutkie, małe i te wieksze - wszystkie realne tylko czasu/funduszy różnie wymagają :) np. w tym roku na pewno spróbuje sushi - co jest właśnie takim moim ''marzeniem'' . Małe a cieszy :)

    Zdjecia jak zawsze rewelacyjne, aż miło popatrzeć :)

    Pozdrawiam Cię serdecznie i życzę cudownej niedzieli :)
    ANRU,

    OdpowiedzUsuń
  30. Super look, a Ty wyglądasz obłędnie! :)
    tzanetat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. o mamo, tak dawno nie byłam u Ciebie na blogu, mega dobrze Ci w tych krótkich włosach
    i musze Ci przyznać zmotywowałaś mnie tym postem do spełnienia jakichś swoich malitkich marzen. dziekuje

    magdawiglusz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Wyglądasz prześlicznie! Uwielbiam Twój styl! :)

    Zapraszam do wzięcia udziału w konkursie, w którym do wygrania box prosto z Japonii :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Zdjęcia są świetne! Ja również mam teraz ferie i staram się je wykorzystać jak najbardziej efektywnie.
    Pozdrawiam cieplutko
    http://just-do-one-step.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Zdjęcia super! Udanej reszty ferii :)
    Pozdrawiam Mój blog♥

    OdpowiedzUsuń
  35. Super zdjecia! Ja nie moge pogodzic sie z faktem ze jeszcze tydzien i szkola...
    Mój blog♡

    OdpowiedzUsuń
  36. Cudownie wyglądasz! ♥ Świetny płaszczyk :)
    MELA BLOG ¦

    OdpowiedzUsuń
  37. ja tak samo, no w domu nie dam rady dlugo usiedziec :D

    http://karolinaslomka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. Bardzo ładna torebka, pojemna jest?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zmieściła mój duży portfel i kilka innych drobiazgów na raz, na swój rozmiar prawie w sam raz ;)

      Usuń
  39. Aaaaaaaa, pięknie wyglądasz! <3

    OdpowiedzUsuń
  40. Piękna kurtka! ;) mam tą samą koszule i jestem z niej bardzo zadowolona ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń