niedziela, 8 stycznia 2017

Lekcja z 2016 roku


2016  wydawał mi się inny od schematu, który gdzieś miałam ułożony w głowie. Trochę mi się to nie podobało, chociaż i tak byłam wdzięczna, za rzeczy które mnie spotykały. Ale kiedy przypominałam sobie o tym zmienionym schemacie i łączyłam go z kilkoma ciężkimi i przykrymi dla mnie okresami, bałam się, że 2016 nie pobije 2015 i będzie słabszym rokiem.

Moje myślenie zmieniło się wraz z rozpoczęciem II klasy liceum. Spotkało mnie tyle dobrych, nowych rzeczy, które sprawiły, że dłuższe okresy podłamania zniknęły. Przede wszystkim jednak, pozwoliły mi spojrzeć inaczej na 2016. Szczególnie dzięki grudniowi, który udało mi się uczynić zdecydowanie jednym z najlepszych miesięcy tego roku. O co dokładniej chodzi? Niepotrzebnie skreślałam rok w jego trakcie, kiedy nie wiedziałam jak wszystko się dalej potoczy. Zrozumiałam, że nie zawsze życie musi się układać w schemacie, do którego byłam przyzwyczajona. Przecież wtedy jest nudno! Doceniłam to, że ten rok był inny. Podsumowując zdarzenia z ostatnich 12 miesięcy poczułam się za nie ogromnie wdzięczna. Jestem dumna z tego co udało mi się osiągnąć i szczęśliwa... ponieważ dostrzegłam o wiele mocniej ile dobra do mnie przyszło.

Nawet jeśli w roku spotka Was wiele przykrych chwil, sporo rzeczy się nie uda, to jeszcze nic straconego. Każdy kolejny dzień może podnieść go w rankingu do góry. Dlatego zamiast martwić się, spójrzcie na niego z innej perspektywy. Poszukajcie w nim najlepszych momentów i walczcie do końca. Przecież to jak udany jest nasz rok, w dużym stopniu zależy od nastawienia i działań, które podejmujemy!


  Zapraszam na nowego vloga, ze Świątecznej podróży do Warszawy. Dziękuję z całego serduszka za każde polubienie i subskrypcję!

Buziaki na nowy rok!

32 komentarze:

  1. Czasem po prostu trzeba poczekać i zobaczyć, jak będą rozwijać się dalej wydarzenia :)
    Ja sama staram się szukać promieni słonecznych w pochmurny dzień i to naprawdę pomaga! To, co powiedziałas, że "nasz rok, w dużym stopniu zależy od nastawienia i działań, które podejmujemy", to całkowita racja! :)
    Jestem pod wielkim wrażeniem, że umiesz montować filmy an YT! Ja bym chyba nie potrafiła..
    Pozdrawiam i w wolnej chwili zapraszam do siebie ;)

    http://myslacinaczej29741.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Też myślałam, że 2016 będzie tragiczny, ale wcale nie był :)

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. dla mnie 2016 był rokiem takim pół na pół bo raz było fajnie a raz to aż się nie chce gadać ;)
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  4. Zawsze trzeba myśleć optymistycznie. Oby 2017 był jeszcze lepszy!
    AGNIESZKAA-ES.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  5. najlepsze są rzeczy nieplanowane ;)

    Pozdrawiam i życzę wspaniałego tygodnia :)
    ANRU,

    OdpowiedzUsuń
  6. Strasznie podoba mi się filmik i ta sklejka zdjęć, to dobrze, że druga klasa dobrze na ciebie wpływa! :D

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie:
    Nowy post-klik!

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne podsumowanie. Zaraz zabiorę się za obejrzenie filmiku.

    https://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Też sądzę, że nasze życie zależy od naszego nastawienia i motywacji do działania! Właśnie tego chcę ci życzyć w 2017 roku!

    Jull.pl - klik!

    OdpowiedzUsuń
  9. Jejku perfekcyjnie napisany post i ten mix zdjęci megaaa *-*
    Miło się czytało czekamy na więcej :))
    Zapraszamy kochana serdecznie do nas w wolnej chwili jesteśmy tu nowe niedawno założyliśmy bloga i będzie nam ogromnie miło jak skomentujesz i zaobserwujesz początki jak wiesz są trudne a dla nas opinia innych jest ważna :) Z góry pięknie dziękujemy i pozdrawiamy. :*
    http://fashion-lucky-life566.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Warto się starać aby każdy dzień przynosił coś pozytywnego i miłego ;)
    mój blog, hooneyyy

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja właśnie codziennie staram się myśleć pozytywnie :)
    Pozdrawiam,
    www.mybloggingtravel.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. Super, że jednak 2016 okazał się dla Ciebie dobry, życzę, by ten rok był dużo lepszy!
    VIA-MARTYNA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  13. Motywujesz! 2016 to rok sukcesów i porażek, lecz nie zamierzam się poddawać :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam nadzieję, że przez cały 2017 nie będziesz się ani na chwile poddawać! Pozdrawiam! :)
    https://lone-gunmens.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Jejuu te zdjęcia z podsumowania są taakie cudowne i inspirujące :) Masz naprawdę świetną sylwetkę ♥ Ja już od dawna obserwuję, teraz pozostało mi zasubskrybować :)
    MELA BLOG ¦

    OdpowiedzUsuń
  16. Ten rok dla mnie też był nie do końca taki jak chciałam, ale spotkałyśmy się i odbyłyśmy najlepszy trip w moim życiu w dodatku do Warszawy ♥
    olusiek-blog.blogspot.com- klik!

    OdpowiedzUsuń
  17. Oprócz tego przykre sytuacje dużo nas uczą. Wiadomo, że nie są przyjemne ale są potrzebne. Życie usłane różami byłoby zwyczajnie nudne :)
    Cieszę się, że jednak końcówka roku 2016 była dla ciebie udana :)

    blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  18. Bo najważniejsze jest podejście!<3

    OdpowiedzUsuń
  19. Trochę mi nie wyszło w 2016, szczególnie na sam koniec roku, ale to sprawiło, że wielu rzeczy się nauczyłam i zrozumiałam w końcu, co jest dla mnie ważne. Poznałam osobę, która odmieniła moje dotychczasowe postrzeganie pewnych spraw i wypełniła pustkę, którą czułam :)
    http://juliakordiak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. śliczne zdjęcia!
    zapraszam! http://weronikakubisty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetny post, inspirujesz!

    http://zuziaostolska.blogspot.com/ zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. mój rok był jak najbardziej udany:) podobnie jak Ty żyłam trocvhę schematowo, na szczęście z pójściem do liceum się to diametralnie zmieniło z czego jestem ogromnie zadowolona:)
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Zeszły rok nie był zły, zdarzyło się w nim wiele niesamowitych rzeczy, lecz oczekuję, że nowy rok będzie jeszcze lepszy :)

    Zachęcam do wspólnej obserwacji
    http://amateurphotographywithart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Kochana super podsumowanie całego roku. Takie chwile to chwile relaksu, zastanowienia, przemyślenia...

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetny vlog, chcialabym odwiedzic Warszawę :)
    www.blog017.blogspot.com // wróciłam do blogowania :)

    OdpowiedzUsuń