niedziela, 29 stycznia 2017

PasteLOVE


Moje ferie dobiegają końca i od nowa zacznie się poranne wstawanie do szkoły. Ale wreszcie porządnie odpoczęłam, a moja głowa wypełniona jest pozytywnymi myślami. Ostatnio spotkało mnie wiele dobrego! Co do moich ferii, myślę że naprawdę udało mi się je dobrze wykorzystać, a przy okazji, wiem co muszę dopracować jeśli chodzi o planowanie czasu (#jużprawiemistrzyni). Jeśli zaczynacie ferie lub na nie czekacie, mówię Wam - trochę organizacji zawsze się przyda. Więcej planów, to więcej szans na to, że coś jednak z nich wypali! Do tego, to mniej denerwowania się, że dni lecą nam na leżeniu w łóżku i przeglądaniu milion razy dziennie Internetu. Ta zasada dotyczy nie tylko feriowiczów. Każdy weekend, a nawet każdy dzień jest niesamowitą okazją do wykorzystania. Nie zmarnujcie tego!

A teraz spójrzcie na stylizację. Urocza i pastelowa, dziewczęca, ale ma coś w sobie z street style. Pomysł był szybki, ale zakochałam się w nim. Szczególnie w połączeniu białych traperek ze skarpetkami w słoniki! Do tego tło świetnie dopasowało się do outfit'u. Kiedy przerabiałam zdjęcia sama się zdziwiłam, że naturalnie zachowały się w pastelowej tonacji. Bez przeróbki śnieg i tak był błękitny, a niebo różowe. Ale mi się udało!



beanie - Sammydress | płaszcz - Pull&Bear | bluzka - Sinsay | naszyjnik - Zaful | szal - H&M | spodnie - Bershka | skarpetki - New Look | buty - ?



Kto jeszcze nie widział - włącza i ogląda lookbook'a! Dziękuję za każdą subskrypcję. Im będzie ich więcej, tym będę starała się być bardziej aktywna!

56 komentarzy:

  1. Ojej, ale przepiękne zdjęcia, wszytsko do siebie pasuje! <3
    www.weronikajankowska.pl/

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi został jeszcze tydzień ferii (niestety). Stylizacja świetna!
    AGNIESZKAA-ES.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale fajnie wygladasz! Swietne skarpetoszki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj, pięknie wyglądasz. Naprawdę bardzo dobry dobór kolorów :) Timberlejki są cudowne, sama mam takie buty, tylko że brązowe. Śliczne masz włosy! Rewelacyjnie wyglądasz :)

    Pozdrawiam i serdecznie zapraszam na mój blog!

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie również spodobał się dobór kolorów. Sama bym się tak nie ubrała, ale stylizacja, i Ty w niej, są bardzo przyjemnie dla oka. Nie rozumiem tylko do końca tej mody na pokazywanie kolorowych skarpetek. Ogólnie jest to dla mnie część garderoby, którą najlepiej głęboko ukryć w butach. Nie wiem, może po prostu nie nadążam XD
    Miłego powrotu do szkoły. Trzeba przetrwać ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja tam wolę w te ferie solidnie wypocząć i nabrać sił.Nie mam potrzeby na robienie wiele rzeczy.
    Super stylizacja :)

    https://zwyczajnaminika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja właśnie zaczynam swoje ferie i mam nadzieję, że uda mi się zrealizować kilka planów ;)


    Kinga Dobrowolska – blog
    Zapraszam serdecznie ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Rzeczywiście, kolorystycznie wszystko ze sobą współgra. Wspaniały filmik! :)

    WWW.PIANKAOFSTYLE.PL-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  9. Wyglądasz bardzo ładnie :)
    Ja czekam na swoje ferie, ale chce je wykorzystać w 100%

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Mi również ferie dobiegają końca. Mogłyby trwać znacznie dłużej niż dwa tygodnie.
    Stylizacja faktycznie jest cudowna!:)
    Pozdrawiam.

    https://emiliamatyska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna stylizacja i piękna sceneria!
    Co do planowania, to całkowicie się zgadzam, bez planów ferie mogą przejść bardzo nudnie :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Moje ferie jeszcze nadal trwają. Stylizacja mi się podoba, wszystko idealnie do siebie pasuje. Jeszcze na dodatek ten krajobraz, zakochać się można!
    Karina uwielbiam Twojego bloga, daje on mnóstwo pozytywnej energii. Nie obserwowałam wcześniej tylko tako wpadałam od czasu do czasu. Ale muszę to zmienić. Dlatego obserwuję!

    Pozdrawiam, nataa-natkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie mogę doczekać się swoich ferii, a jeszcze 2 tygodnie :/
    Śliczny płaszczyk
    www.soylena.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale pogoda idealnie połączyła się ze stylizacją! Wow! ♥ Świetnie wyglądasz :) U mnie organizacja zrobiła się ostatnio naprawdę fatalna, mam nadzieję że chociaż ściągając sobie aplikację będzie o wiele lepiej z zorganizowaniem czasu :)
    MELA BLOG ¦

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja swoje ferie właśnie dziś zaczęłam. Stylizacja mimo, że prosta to efektowna :)
    Pozdrawiam, www.juullkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. mega te zdjecia!

    http://karolinaslomka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Rzeczywiście idealnie wpasowałaś się w miejsce do zdjęć, są piękne! Stylizacja bardzo do ciebie pasuje ;)

    luska-everywhere

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczny blog , czekam na kolejny post ! ; )
    Zapraszam http://qusiablog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Stylizacja jest śliczna, ale mi jakoś kolor tych skarpetek nie do końca do całości pasuje. Śnieg jest najpiękniejszym zimowym tłem do zdjęć :)
    malinowynotes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Cudownie wyszła ci ta stylizacja! Obserwuje ;)
    http://joannakocera.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Ale ładnie wyglądasz! <3

    http://klaudencja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczny płaszczyk <3 Zapraszam do siebie: http://makeupcoscokocham.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. świetne kolorki w stylizacji
    obserwuje

    mademoiselleshirley.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja właśnie zaczęłam ferie, ale nie zapowiada się, żebym je jakoś kreatywnie wykorzystała, jedynie będę nadrabiać szkolne zaległości. Piękna stylizacja :)
    mój blog, hooneyyy

    OdpowiedzUsuń
  25. stylizacja prześliczna, naprawdę wpada w oko! ja swoje ferie zaczynam 13.02, więc najpóźniej, ale zawsze coś, haha!
    wiktoriazuk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Co do skarpetek to wyglądają świetnie, ale ciężko byłoby mi się przyzwyczaić.
    Zakochałam się w tym zestawieniu, cała stylizacja jest cudowna i pięknie się prezentuje <3

    http://youthinkpositive.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Uwielbiam takie pastelowe kolory, wyglądasz przeuroczo! Te wywinięte skarpetki są super :D

    OdpowiedzUsuń
  28. super zdjęcia, jestem pod wrażeniem! Skradłaś moje serce tymi skarpetkami, haha! :) Podoba mi się Twój blog, zostaję na dłużej :)

    ab-photographs.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Kochana wyglądasz wspaniale!
    A te skarpetki - mimo, że nie jestem tego wielką fanką - idealnie pasują :)

    >> VANILLIA96.BLOGSPOT.COM <<

    OdpowiedzUsuń
  30. kocham pastelowe kolorki <3
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  31. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja właśnie mam ferie i też "szkolę" się w planowaniu czasu, idzie mi mozolnie, ale idzie :) Cudownie wyglądasz! Uwielbiam takie połączenia! <3

    VLEKSVNDRV

    OdpowiedzUsuń
  33. A ja ferie zacznę dopiero za 1,5 tygodnia. Cudowne są te pastelowe zdjęcia!

    Jull.pl - klik!

    OdpowiedzUsuń
  34. Stylizacja jest śliczna. Genialne połączenia :)
    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  35. Zakochałam się w tym tle i w tych zdjęciach! Cudowne są! ♥ Wszystko ze sobą świetnie współgra :)

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. jakie piękne bransoletki! :*

    Pozdrawiamy cieplutko,
    www.twinslife.pl (klik)

    OdpowiedzUsuń
  37. Podoba mi się Twoja stylizacja!
    Cudne zdjęcia, uwielbiam tę zimową porę roku - daje niesamowity klimat na zdjęciach. :)

    Pozdrawiam i zapraszam
    Birginsen

    OdpowiedzUsuń
  38. Pięknie wyglądasz!

    Zapraszam na nowy wpis! Koniecznie sprawdź, bo przygotowałam coś fajnego! :)
    ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM



    OdpowiedzUsuń
  39. ja jutro kończę sesję i wracam do domu z listą zadań do spełnienia podczas zimowej rpzerwy :)

    Pozdrawiam i życzę miłego dnia :)
    ANRU,

    OdpowiedzUsuń
  40. Mi też skończyły się już ferie, a teraz czekają mnie dwa miesiące intensywnej nauki. Mam nadzieje, ze szybko zleci do wakacji. Świetnie wyglądasz, super skarpetki haha :D
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  41. Moje ferie zaczeły się od niedawna :)
    Piękne zdjęcia <3
    http://treamicii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. Kochana jesteś mega piękna a te butki rewelacja ;)
    Mało brakuje mi do 130 obserwatorów. Pomożesz?
    Cudny masz blog- będę wpadać częściej
    Obserwuje- Czekam na kolejne posty !!!
    Zapraszam do mnie -klik

    OdpowiedzUsuń
  43. moje ferie beda za tydzien, a ten tydzien, ktory trwa to prawdziwa meczarnia:c
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Super stylizacja i mega skarpetki!
    Masz racje planowanie czasu jest bardzo ważne. Tak dużo marnujemy go na głupoty...
    przewrotowiec.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. Prześlicznie wyglądasz! Skarpetki są przesłodkie <3 Moje ferie niestety się już skończyły ;c

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie! UNREALIZABLE

    OdpowiedzUsuń
  46. Płaszcz prześwietny!

    Zapraszam do mnie. Będzie mi bardzo miło, jeżeli zostawisz po sobie ślad w postaci obserwacji oraz komentarza. ☺ normalbutdidnot.blogspot.com (click)

    OdpowiedzUsuń
  47. Cute outfit :)
    I follow you blog, can you check mine?
    www.prettyinpinkmc.blogspot.pt

    OdpowiedzUsuń
  48. cudowne zdjęcia :)
    do moich ferii został jeszcze tydzień, ale będzie to chyba najbardziej pracowity tydzień w tym roku szkolnym :/
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  49. płaszczyk i skarpetki najlepsze <3
    https://julsonofficial.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  50. Prześliczna stylizacja - w płaszczyku się zakochałam. :) <3

    Pozdrawiam cieplutko i dodaję do obserwacji. :)

    Kalamira92 blog

    OdpowiedzUsuń
  51. uwielbiam pastele. pięknie wyglądasz. Chokery ostatnio pokochałam :)

    OdpowiedzUsuń