wtorek, 24 stycznia 2017

Poznaj swoje uczucia


"Nie lekceważ swoich uczuć. Szanuj je."

Kolejna, niezwykle dla mnie inspirująca, lekcja z książki Demi Lovato. Nie pozwala o sobie zapomnieć. Jak często boimy się tego co czujemy? Nie chcemy się złościć, nie chcemy zazdrościć, uciekamy przed cierpieniem... Udajemy, że nic się nie dzieje i wszystkie uczucia zaraz wrócą do normy. Dążymy do tego by być idealnym człowiekiem, osobą kochającym siebie i innych. Ale łatwo się w tym zgubić. W trudnych momentach nie pozwalamy dojść do głosu naszemu sercu, bo nie chcemy być słabi. Pilnujemy się i jesteśmy źli, gdy nam to nie wychodzi. A to może zgubić bardziej niż poddanie się chwilowym emocjom...

Zamiast  irytować się, że znów coś w Tobie pękło, znów nie wytrzymałeś, zastanów się chwilę dlaczego tak było. Poczuj to. Żeby pokonać przeciwnika trzeba go poznać. A nie udawać, że go nie ma. Stań twarzą w twarz ze swoimi uczuciami. Są częścią Ciebie. Są czegoś przyczyną. Nie biorą się przecież z przypadku. Doznawaj ich, a potem pracuj nad nimi. Od podstaw. One podpowiedzą Ci najlepiej, gdzie szukać źródła problemu i co należy zmienić.

spódniczka - Dresslily

Na moim kanale tym razem pojawił się lookbook. Kolejny kroczek do przodu. Nagrywanie i montowanie sprawia mi ogromną frajdę, więc może niedługo w końcu odważę się na realizację filmiku gadanego! Stąd też pytanie do Was: co najchętniej oglądacie, co chcielibyście zobaczyć w moim wydaniu? 



z filmiku:
sweterek - Zaful | torebka - Gamiss | futerko - Gamiss | zegarek - Sammydress

Dziękuję za wszystkie kliki  

50 komentarzy:

  1. wow! Ale piękne, klimatyczne zdjęcia! :)
    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdjęcia są obłędne ! Wyglądasz pięknie w tej stylizacji. Spódniczka ma świetny kształt oraz kolor.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie, że nagrywasz filmiki, bo wychodzą ci naprawdę świetnie ♥ Może nagrasz coś z makijażem?

    Zapraszam na ROZDANIE

    OdpowiedzUsuń
  4. Skąd ja to znam... Teraz zauważam to, że trzymam te uczucia w sobie również, a ten post mi to uświadomił. Btw. Cudowne zdjęcia, pasuje ci ta spódniczka!

    WWW.PIANKAOFSTYLE.PL-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  5. swietne zdjecia i prawda, trzeba poznawac, probowac!

    http://karolinaslomka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny pomysł na zdj wyglądasz super :) *.*

    http://dianak-diy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. oj filmik jeju pędzę oglądać <3
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  8. Doznawaj swoich uczuć... Hm, jeśli chodzi o te złe, to ja akurat staram się jak najszybciej wrócić do dobrego humoru. Nie chcę się w tym roku martwić czy smucić przez cały dzień czy wieczór, wolę wybrać szczęście :) Z tym fragmentem żeby się nie irytować, ale jednocześnie dopuszczać do siebie wszystkie uczucia (a więc także irytację), to taki maleńki paradoks według mnie :p Druga stylizacja z filmiku jest prześliczna i tak elegancka, a pierwsza idealna na co dzień. Choć za długimi spódnicami nie przepadam, to na sesję sama bym taką założyła, bo efekty na zdjęciach są potem obłędne <3
    malinowynotes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Kurde, aż musiałam skomentować, bo po przeczytaniu serio trzeba się chwilę zastanowić. Faktycznie często boimy się swoich słabości, problemów i zamiast poczuć, po prostu się z nimi zmierzyć uciekamy, bo nie chcemy być słabi. Poniekąd społeczeństwo kreuje taki wizerunek, w końcu "miej wyrąbane, będzie Ci dane", no cóż XD
    A i zakochałam się w spódniczce, nie dość, że kolor to jeszcze materiał! Aaaa
    www.dont-benormal.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Uświadomiłaś mi pare spaw tym postem. MUszę bardziej myśleć o swoich uczuciach :)
    Only Dreams

    OdpowiedzUsuń
  11. Boimy się uczuć, bo boimy się odebrania ich, skrzywdzenia, że poczujemy psychiczny ból którego nie poskromimy. Jednak nie możemy się ich bać - bać się mówienia o uczuciach czy wgl. faktu, że się je ma to jak się bać samego siebie.
    Mój blog-kliknij

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  13. Muszę kupić tą książkę Demi, zwłaszcza, że bardzo ją lubię!
    Bardzo ładna stylizacja!
    Mój blog♡

    OdpowiedzUsuń
  14. Masz racje ! Nie wolno udawać, że nie ma uczuć, tylko trzeba je poznawać ! Cudowny wpis ! Prześliczne zdjęcia ! Spódniczka świetna.

    ns-w-zwierciadle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Pięknie wyglądasz! Obserwuje :)

    http://profashionworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny post! Można dzięki niemu dużo sobie uświadomić :)

    SUNSHINE-WIKA.BLOGSPOT.COM [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  17. bardzo ładne zdjęcia i choć nie lubię plisowanych rzeczy to za spódnica naprawdę dodaje stylizacji tego czegoś! Pasuje Ci :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja boję się pokazywać swoich uczuć. Mam taką blokadę. mam nadzieje, że z czasem ją przełamię. świetne zdjęcia!

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. This outfit is just wonderful! You look so pretty! ♡

    Do you wanna follow each other via GFC or Bloglovin? Lemme know ♥
    * Blog de la Licorne *

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratuluję rozpoczęcia nagrywania lookbook'u! Buty świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja zawsze trzymam uczucia w sobie i bardzo trudno mi się nimi z kimś podzielić. Przepiękny płaszczyk :D
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  22. Wyglądasz prześlicznie. Obserwuję z przyjemnością. :)
    mój blog

    OdpowiedzUsuń
  23. Ksiązka Demi jest rewelacyjna! Ślicznie wyglądasz i chętnie bym obejrzała jakiś gadany filmik !:))
    Pozdrawiam cieplutko.
    stay-possitive.blogspot.com
    Poklikałabyś w linki w najnowszym poście? Z góry dziękuję <3

    OdpowiedzUsuń
  24. Niesamowicie mądry post! Trzeba żyć w zgodzie ze swoimi uczuciami i nie kryć ich w sobie, bo sprawią one komuś przykrość. Nauczyłam się niedawno mówić otwarcie co czuję i to naprawdę świetna sprawa. Od razu mi lepiej :) Cudownie wyglądasz, spódniczka mnie urzekła :3

    VLEKSVNDRV

    OdpowiedzUsuń
  25. Sam mam czasem problem z tym, że może staram się być zbyt dobry,a lepiej wyrzucić z siebie złe emocje, zdjęcia są świetne, bardzo fajna sesja :)
    photos-by-mef.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. świetna spódnica:)
    https://comamima.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. cudowne zdjęcia i bardzo fajny post :)
    http://princessgaba.blogspot.com/ zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  28. Jejku, cudowne zdjęcia! :)
    Uwielbiam takie klimaty! *o*
    My blog(Click)♥

    OdpowiedzUsuń
  29. Cudowne zdjęcia i bardzo wartościowy wpis :)



    nonstopyou.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. bardzo ciekawy post, a zdjęcia są naprawdę piękne :)
    jeśli masz czas to zapraszam: blueedaisy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Piękna stylizacja! Uczucia to piękna rzecz, ale trzeba sie z nimi obchodzic ostroznie :)
    Pozdrawiam i zapraszam! ♥
    http://marianna-pisze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Przyznam, że nie przeglądam filmików na YouTube, więc nie doradzę.

    OdpowiedzUsuń
  33. spódnica prezentuje się bardzo ciekawie ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Śliczna stylizacja i ciekawy wpis. Szczerze to pierwszy raz słyszę o książce Demi Lovato, nie jestem jakąś jej fanką, ale może książkę przeczytam. Zapraszam do mnie ;) http://amazon2000x.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Beautiful pictures, wuld you like follow each other? Let me knaw and I follow you back :)
    LIFE IN PICTURES BY LU

    OdpowiedzUsuń
  36. Przepięknee zdjęcia kochana! Świetny filmik, powodzenia :*
    Zuzanna Kraczka Blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  37. Naprawdę cudowne, bajeczne zdjęcia! Buty mi mega przypadły do gustu :)
    Buziaki♥
    https://rikaa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. Wyglądasz bajecznie a ta zimowa sceneria wygląda pięknie :)
    Obserwuje- Czekam na kolejne posty !!!
    Zapraszam do mnie -klik

    OdpowiedzUsuń
  39. Po prostu niesamowite! Brak słów <3

    OdpowiedzUsuń
  40. Świetna spódnica! Spodobał mi się też choker:)

    OdpowiedzUsuń
  41. zdjęcia i komentarz jak zawsze 10/10 a teraz zabieram się za oglądanie twojego filmiku :)

    Pozdrawiam i życzę cudownego weekendu :)
    ANRU,

    OdpowiedzUsuń
  42. Twój post nastroił mnie na to by nie chować swoich uczuć i udawać, że nic się nie dzieje, tylko zauważyć je i zrozumieć :). Fajna stylizacja i zdjęcia, jednak nie przepadam za takimi spódniczkami. Pozdrawiam! /Klaudia
    NASZ BLOG-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  43. Pięknie napisane, a zdjęciami się zachwycam! :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Zawarłaś w tak krótkim tekście sen całości. Gratuluję, ja zawsze lecę z litaniami hahha ^ ^

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  45. Ja mam ciężko mówić o swoich uczuciach, czasami nawet ciężko mi je zinterpretować ;)
    mój blog, hooneyyy

    OdpowiedzUsuń