sobota, 11 lutego 2017

Bądź swoim najlepszym przyjacielem


Łatwo zapomnieć o przyczynie braku samoakceptacji, nielubienia siebie i swojego charakteru, niezrozumienia swoich uczuć. A wszystko sprowadza się do jednego. Nie jesteśmy swoimi najlepszymi przyjaciółmi.

Twoja przyjaciółka jest super. Nie wyobrażasz sobie bez niej życia. Mimo jej wad i tego, że nie jest perfekcyjna, ani nie zalicza się do 10-tki najpiękniejszych modelek świata. Mimo tego, że nie ma idealnej figury czy małego nosa. Mimo tego, że czasem zrobi coś głupiego albo niepotrzebnie się zezłości. Mimo tego, że jest zbyt nieśmiała i czasami nie potrafi dotrzymać postanowień. Wiesz, że i tak robi wszystko żeby być dobrym człowiekiem i żeby spełniać marzenia. Wspierasz ją w tym i jesteś pewna, że daleko zajdzie. A w jej wadach dostrzegasz swego rodzaju urok. Każdy popełnia błędy, a ty o tym pamiętasz. Więc nie denerwujesz się na nią i nie doprowadzasz do niepotrzebnych kłótni.

Teraz odpowiedz sobie na pytanie: skoro umiesz być wyrozumiała dla swojej najlepszej przyjaciółki, to nie będziesz potrafiła znaleźć choć trochę wyrozumiałości dla siebie samej? Spróbuj zaprzyjaźnić się z tą osobą, którą codziennie widzisz w lustrze. Pomimo jej wad, ona też jest wartościowa, musisz tylko potraktować ją jak przyjaciółkę. Wtedy łatwiej będzie Wam się dogadać!



53 komentarze:

  1. Ja jestem dużo bardziej krytyczna wobec siebie niż wobec wszystkich dookoła. Więcej od siebie oczekuje. Piękne zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jestem dużo bardziej krytyczna wobec siebie niż wobec wszystkich dookoła. Więcej od siebie oczekuje. Piękne zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. oj, nie ma nic trudniejszego niż polubienie samego siebie... ciągłe próbowanie doścignięcie ideałów zaczerpniętych z internetu będzie nas stale prześladować.

    skydancing.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne zdjęcia! Bardzo madry post, zdecydowanie powinniśmy zaprzyjaźnić się z ta osoba w lustrze ;) Myślę,że też powinniśmy pamiętać o tym, żeby nie uważać siebie za kogoś lepszego od innych. Powinniśmy akceptować i lubić siebie, ale nie do przesady. ;)
    Pozdrawiam c; /~Kinga
    Unpredictabble

    OdpowiedzUsuń
  5. Nadal nie akceptuję siebie, ale próbuję robić coś, aby zauważyć w sobie więcej zalet niż wad. :)

    WWW.PIANKAOFSTYLE.PL-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  6. Jejku, ile w tym prawdy *-*
    Coś w tym jest. Muszę to przeanalizować :')

    OdpowiedzUsuń
  7. Lovely outfit! Very cozy!
    Wonderful photos!
    Would you like to follow each other? Follow me on Blog and Google+ and I'll follow you back!
    www.recklessdiary.ru

    OdpowiedzUsuń
  8. Od zawsze widzę w sobie więcej wad niż zalet, totalnie nie wiem jak mam to zmienić ale na prawdę się staram.
    Chociaż patrząc wstecz to teraz i tak jest ze mną dużo lepiej :)

    blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  9. Dobry post :)
    Dobre spostrzeżenie, rzeczywiście nie takie zazywczaj mamy podejście do siebie.

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Masz całkowitą rację. Tak jak akceptujemy naszą przyjaciółkę, tak powinniśmy zaakceptować samych siebie :)

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowny i niezwykle inspirujący wpis! W pełni się z Tobą zgadzam.
    Piękne zdjęcia :)


    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  12. To chyba jest zawsze tak, że bardziej krytykujemy siebie niż innych ludzi, jednak są wyjątki. :)

    http://youthinkpositive.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Zawsze najtrudniej jest znaleźć jakieś pozytywne cechy u siebie. Ważne, żeby codziennie szukać u siebie jakiś dobrych cech :)

    SUNSHINE-WIKA.BLOGSPOT.COM [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  14. hmm, ja tam zaczelam ostatnio sie bardzo lubic :D
    madry post, podoba mi sie <3
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Gdyby to było jeszcze takie proste.. Świetne zdjęcia;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jejku jaka super notka! Poprawilas mi humor az sie cieplej na serduszku robi jak soe czyta cos takiego. Masz racje powinnismy byc dla siebie samych bardzoej wyrozumiali. Super zdjecia, kolory i ciuchy, krajobraz i Twoja sliczna twarz! Buziaki

    http://caiawichowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Niestety dużo osób jest bardzo krytyczna wobec samego siebie ;) Chcą być wiecznie lepszą wersją siebie ;)

    Mój blog Pozdrawiam i obserwuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Prześliczne zdjęcia! <3
    aaabydidi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. dobrze to ujelas akurat:)

    http://karolinaslomka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Myślę, że wobec samej siebie jestem wyrozumiała :) Raczej traktuję siebie dobrze, ale może to tak wygląda z mojej strony, a z boku całkiem inaczej. Piękne zdjęcia :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Zgadzam się z tobą w 100%. Jeśli dla innych jesteśmy wyrozumiali, akceptujemy ich wady to dlaczego dla samych siebie nie jesteśmy. Ja siebie akceptuję taką jaką jestem!

    Pozdrawiam, nataa-natkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Tak, powinniśmy być swoimi przyjaciółmi. Być wyrozumiałym dla Siebie ;)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo motywujący wpis!
    Pozdrawiam cieplutko :))
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  24. Myślę, że ważne jest to, by dostrzegać swoje wady, słabe punkty i starać się je zaakceptować, zmienić na lepsze to, co się da i cieszyć ze swoich mocnych stron. Piękny post, śliczne futerko :)
    malinowynotes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetny post, daje dużo do myślenia :D
    http://anggiex3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. dużo osób jest bardzo krytycznych wobec siebie ;(
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  27. Masz racje. Oglądam cie na jessmili i jesteś naprawdę pozytywną osoba. Kocham cię słuchać! Bardzo motywujesz.

    https://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. you look so pretty !

    would you like to follow for follow ? let me know on my blog

    New Post - here

    Check out my ♥Instagram ,Blog╚ovin and
    Google✚

    Stay Gold

    OdpowiedzUsuń
  29. w liceum miałam dokładnie takie same przemyślenia i własnie tak samo wtedy zrozumiałam, ze najpierw muszę zaakceptować i pokochać siebie :)

    Pozdrawiam i życzę miłego poniedziałku ! :)
    ANRU,

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetny artykuł i coś co każdy powinien przeczytać :) Zapraszam do mnie na inspiracje męską kolekcją Calvina Kleina! www.LUCK-HAPPENS.blogspot.com ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Zaakceptowanie siebie jest niestety bardzo trudne, ale ułatwia o wiele bardzie życie :) Ślicznie wyglądasz :*
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  32. Genialne podejście! Nigdy nie patrzyłam na to w ten sposób, ale jest świetny i może pomóc wielu osobom, które mają problem z samoakceptacją.

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetny post. Ja staram się zaakceptować siebie, ale jeszcze dużo mi brakuje żeby osiągnąć cel.
    Pozdrawiam, mój blog.

    OdpowiedzUsuń
  34. Z jednej strony bycie dość krytycznym wobec siebie pomaga ulepszać samego siebie, ale czasem można popaść przez to ze skrajności w skrajność. Bardzo ciekawy post!
    M Ó J B L O G

    OdpowiedzUsuń
  35. ja jestem wobec siebie bardzo krytyczna i robie wszystko na 100%.
    pieknie wygladasz i cudowna jest ta bluza <3

    OdpowiedzUsuń
  36. Twoje zdjęcia świetnie uwydatniają Zimę z odrobinką uśmiechu i kolorów ^_^
    Szminka się świetnie komponuje z krajobrazem.
    Jeżeli masz trochę czsu zapraszam do mojej rozwijającej się krainy:https://emi-chan-magicworld.blogspot.com/
    <3 XOXOXO

    OdpowiedzUsuń
  37. Piękne zdjęcia ! Co do Twoich przemyśleń zgadzam się z Tobą w 100% :)
    Zostaje i zapraszam do siebie http://goldshinebeauty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. Bardzo pouczający wpis! Ja jestem dla siebie bardzo wymagająca, ale znam swoją wartość i traktuję siebie po prostu fair :)
    Pozdrawiam :*
    NATFORART klik

    OdpowiedzUsuń
  39. Polubienie siebie jest najtrudniejszym zadaniem w naszym życiu.. Niestety.
    Piękna!<3

    Mój blog - klik! :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Przepiękna!
    Mam duży problem ze swoją samooceną, ale otaczam się pozytywnymi ludźmi, którzy pomagają mi ją podnieść i polubić siebie :)
    http://juliakordiak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. Wyglądasz pięknie. Bardzo twarzowa czapeczka.
    A dobra terapia do wzrostu akceptacji siebie jest właśnie blog według mnie !
    http://wear-owska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. Świetne zdjęcia i mądry post :)

    nonstopyou.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Super to napisałaś :)
    http://treamicii.blogspot.com/2017/02/ferie.html

    OdpowiedzUsuń
  44. Mądre słowa ;D zgadzam się. Mam niską samoocenę, ale codziennie z nią walczę. Obserwuję i pozdrawiam :*
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  45. Droga do akceptacji samego siebie jest długa i wyboista!

    OdpowiedzUsuń
  46. Fakt, powinniśmy zaakceptować siebie, w końcu tak naprawdę tylko ze sobą przeżyjemy całe swoje życie ;p

    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  47. Super zdjęcia, jesteś śliczna! :)

    ab-photographs.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  48. ale ładnaaa czapka
    zapraszam do mnie http://tymkovvska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  49. Piękna :)
    Zapraszam do mnie :) http://kochamjesc98.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń