sobota, 4 lutego 2017

Pamiętasz o swoich noworocznych postanowieniach?


Zaczął się luty, mam więc do Was pytanie. Zdążyliście już zapomnieć o swoich noworocznych postanowieniach? 

Może zacząłeś od 1 stycznia i wytrwałeś tydzień albo dwa. Może napotkała Cię jakaś przeszkoda, a może zniechęcił brak szybkich efektów. Może myślałeś, że coś będzie łatwiejsze, przyjemniejsze. A może w  ogóle nie spróbowałeś. Ale chwila! Czy naprawdę chcesz się poddać? Zastanów się - nie czujesz nadal w sercu choćby trochę nadziei? 

Mimo wszystkich trudności i częstego braku motywacji nie poddawaj się. Motywację możesz znaleźć wszędzie, chociażby w Internecie jest jej mnóstwo, a razem z nią trudności są łatwiejsze do pokonania. Więc jeśli zdążyłeś już zrezygnować lub zapomnieć częściowo o noworocznych postanowieniach, to ja odgrywam dziś rolę motywatorki! Nie musisz czekać na kolejny nowy rok, żeby zacząć je realizować - skoro są na 2017, to masz jeszcze 11 miesięcy. Nie zmarnuj ich. Przypomnij sobie swoją listę celów. I działaj! Bądź lepszą wersją siebie i udowodnij sobie w końcu, że możesz dotrzymać postanowień.


płaszcz - House | sweterek - Esprit | szal - H&M | spodnie - Bershka | torebka - Gamiss (klik)| buty - H&M

Drugi raz pojawiłam się w składzie Jessmili! Zapraszam na sobotnie dni ze mną, ale nie tylko, bo postaram się częściej wpadać na snapa z dawką uśmiechu i optymizmu. Dodajcie nas i sprawcie żeby luty był mega pozytywny! 

SNAPCHAT - jessmilia99 

57 komentarzy:

  1. Ja nie robię sobie postanowień, śliczny płaszczyk :)
    AGNIESZKAA-ES.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie wyglądasz :) Torebka jest świetna!
    MÓJ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładnie wyglądasz, ja nie mam postanowień.
    Ale śmieszy mnie to, że niektórzy robią je na siłe, żeby o tym mówić, czy pisać, a teraz już nawet o tmy nie pamiętają :D

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Pamiętam o swoich postanowieniach i ich spełnianie idzie mi świetnie :)
    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  5. Trwam w postanowieniach! Cudna stylizacja!

    OdpowiedzUsuń
  6. ja nie mam postanowień , ja mam cele i już udało mi sie kilka spełnić <3
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  7. Zakochałam się w tych butach, kiedy po raz pierwszy zobaczyłam je na czyich stopach. :)
    Klasyczna, ale ie nudna stylizacja :)
    A co do postanowień, to zdecydowanie tak jest najczęściej - zapominamy, myślimy, że nie damy rady i tak już 1 lutego wszystkie plany biorą w łeb. :(

    Pozdrawiam Cię! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam swoje postanowienia i nadal się ich trzymam w mniejszym lub większym stopniu. :)

    WWW.PIANKAOFSTYLE.PL-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja nigdy nie mam postanowień noworocznych, głównie dlatego, że "nowy rok nowa ja" trwa przeważnie do końca stycznia... Jak się coś postanawia, to nie trzeba czkać na nowy rok! :)

    ab-photographs.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Nigdy nie realizuję swoich postanowień od 1 stycznia, staram się po prostu je zrealizować w ciągu roku, czasami wychodzi to nawet w połowie :)

    www.kiercia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja też nie robiłam postanowień
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja nie mam postanowień noworocznych, jeżeli przyjdzie mi coś na myśl i będę chciała to zrobić, to zrobię to teraz, nie potrzeba mi żadnego nowego roku! :)

    Pozdrawiam!
    Aleksandra z bloga: wdrodzepomarzeniaa.blogspot.com (kliik)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja tam nie robię postanowień, jeśli wiem, że nie będę w stanie ich dotrzymać. Dlatego realizuję jakieś tam swoje małe cele, ale niekoniecznie wynikające z postanowień noworocznych;D Świetny płaszcz!

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczny płaszczyk! Ja nie robię postanowień i planów tylko z okazji nowego roku więc zwykle nie mam problemu z ich realizacją, dla mnie to norma :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ładna stylizacja. :D Sama jestem w szoku, pierwszy raz wytrwałam tak długo ze swoim postanowieniem :D Pozdrawiam !
    http://anggiex3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Ślicznie wyglądasz! Ja jeszcze pamiętam o noworocznych postanowieniach i kilka nawet udało mi się zrealizować :D
    >>alicce-alice.blogspot.com<<

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie pisałam sobie postanowień, a cele, o których nie zapomniałam, bo postawiłam je sobie twardo i do nich dążę!
    Cudne fotografie!

    NATLEMLY by Natalia Łempicka click

    OdpowiedzUsuń
  18. Właśnie mi przypomniałaś o noworocznych postanowieniach :) Muszę spisać je na kartce i pilnować, żeby tym razem je osiągnąć :) Fajne fotki. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudowne zdjęcia! Świetna motywacja więcej takich postów! ♥
    MELA BLOG ¦

    OdpowiedzUsuń
  20. Ale piękne zestawienie ;D płaszczyk super :D
    Ja nie mam postanowień :D

    grlfashion.blogspot.com
    Zapraszam;* odwdzięczam się za każdą obserwację :*

    OdpowiedzUsuń
  21. Ale cudownie wyglądasz!
    Jesteś taka piękna kochana!
    Szalik i płaszcz są mega.
    Pozdrawiam ♥ Oliwia Felkel - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  22. Jak to z postanowieniami noworocznymi bywa szybko przychodzą, a jeszcze szybciej odchodzą ;)
    Śliczne zdjęcia, bardzo ładnie wyglądasz :)

    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  23. Mój zapał do postanowień zmalał, ale cele nadal mam ;)
    świetny zestaw *.*
    http://sayhellomardam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Dlatego nie miałam postanowień noworocznych. :)
    tzanetat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. osobiście uważam, że zawsze jest dobry czas na zmiany;) jeżeli ktoś chcę coś zmienić to nie musi czekać na Nowy Rok- tylko działa:)
    fajna stylizacja:)
    https://comamima.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Muszę się przyznać, że moje postanowienia noworoczne wciąż czekają na realizację. Do wakacji jeszcze kilka miesięcy, mam nadzieję, że motywacja do ćwiczeń i zdrowego odżywiania mnie nie opuści...
    soylena.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. ja osobiście już spełniłam moje jedno postanowienie :D Reszta myślę, że już wkrótce się spełni ;)

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie! UNREALIZABLE

    OdpowiedzUsuń
  28. Jejku, ale jesteś ślicznie pomalowana! :) - mój blog

    OdpowiedzUsuń
  29. Myślę, że jak na mój zapał to idzie mi całkiem nieźle z realizacją moich postanowień, choć czasem leń wygrywa :/

    Pozdrawiam ♥
    Ola z bloga: vleksvndrv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Amazing outfit.
    I like the coat the most! :)

    Kathy's delight

    OdpowiedzUsuń
  31. Piękne zdjęcia!
    Ja ze swoim postanowieniem walczę jeszcze, choć już nie tak zaparcie :)

    Diamentowe myśli - MÓJ BLOG KLIK
    Mało brakuje mi do 210 :) Pomożesz?

    OdpowiedzUsuń
  32. ja w tym roku nie robiłam postanowień, piękne zdjęcia i obs cię na jessmili !! :)
    Pozdrawiam cieplutko.
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. W tym roku postanowiłam ćwiczyć i trochę lepiej się odżywiać, jak na razie trwam w postanowieniach :) Stylizacja świetna, zakochałam się w tym płaszczyku!
    Pozdrawiam,
    http://nellanellstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Ja w tym roku nie mam postanowień, ponieważ spełniłam na razie wszystkie jakie mogłam :) śliczna stylizacja :)

    by-klaudiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Motywujący post :) Wyglądasz ładnie!

    OdpowiedzUsuń
  36. Jesteś bardzo fotogeniczna- serio! *.*
    Zestaw mi się podoba, płaszczyk jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Piękne zdjęcia *-* Ślicznie wyglądasz :)
    Ja jeszcze nie zapomniałam o swoich postanowieniach, dalej dąże do spełnienia ich :)

    Zapraszam :) Jeśli ci się spodoba mój blog - zaobserwuj :)
    http://normalnienienormalnanastolatkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. Piękne zdjęcia, masz naprawdę ładne oczy!
    Co do moich postanowień noworocznych to staram się z całych sił i na razie w miarę mi wychodzi.
    przewrotowiec.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. na szczescie ja tak sobie nie obiecuje, jedynie gdy sama chce to dobieram sobie dogodny czas na zmiany. :D

    http://karolinaslomka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. Ja staram się niektóre realizować, jednak pewnie nie uda mi się wszystkich :D
    Obserwujemy? :))
    http://aaabydidi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. Ja swoje postawnowienia wprowadzam małymi kroczkami i nie poddaję się.

    Pozdrawiam,
    Urban Vagabond

    OdpowiedzUsuń
  42. ooooj tak mam cele ;p i jak na razie wszystko idzie dobrze w zwiazku z ich realizacja <3
    PS kooooocham twoje spojrzenie ;*

    co powiesz na wspolna obserwacje? ja juz i to z ogromna checia! pozdrawiam
    http://justemsi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. W tym roku w sumie nie miałam żadnych postanowień, bo trzymam się tego, że zacząć trzeba od zaraz, a nie od określonej daty
    Slicznie wyglądasz <3

    Mój blog - klik! :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Super, że znowu jesteś w Jessmilii, ja w tym roku nie robiłam żadnych konkretnych postanowień, śliczne zdjęcia!
    VIA-MARTYNA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  45. Ja nie mam problemu z noworocznymi postanowieniami. Jestem dla siebie wystarczającą motywacją, ale myślę, że takie przypomnienia w ciągu roku są przydatne dla osób, które zapominają o swoich celach. Zresztą większość Twoich postów jest bardzo motywująca i optymistyczna, więc myślę, że osoby, które tutaj zaglądają ni będą miały problemu z zabraniem się do działania :)
    Outfit on point, buty i płaszczyk są prześliczne :)
    malinowynotes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. ja nic sobie nie postanowiłam, ale myślę, że to dobry czas na jakieś zmiany ;) super wyglądasz ;*
    pozdrawiam cieplutko xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  47. Jesteś świetną motywatorką ❤️
    http://juliamastalerz.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  48. ale łądna stylizacja :) i świetne zdjęcia, uwielbiam takie w plenerze :)
    http://olusky.blogspot.com/2017/02/najmodniejszy-kolor-w-tym-sezonie.html

    OdpowiedzUsuń
  49. Świetnie wyglądasz ;)
    http://joannakocera.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  50. Wyglądasz mega uroczo ;3


    Zapraszam do obserwowania:
    Klaudencja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  51. nie miałam postanowień :D

    Pozdrawiam i życzę miłego dnia ! :)
    ANRU,

    OdpowiedzUsuń
  52. Jaka jesteś śliczna! Moim postanowieniem było po prostu bycie szczęśliwym i jak na razie całkiem nieźle mi idzie :D

    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  53. Uwielbiam Twojego bloga!
    Obserwuję i liczę na rewanż :)

    Za komentarz do posta odwdzięczam się trzema komentarzami :)

    http://www.sandrakopko.com/2016/10/khaki-shorts.html

    OdpowiedzUsuń