sobota, 11 marca 2017

Korzystaj


Ilość wypitej w tym tygodniu kawy wykracza poza moją normę...  bo mimo tego, że mogę uznać się za kawoholiczkę, to ograniczam się i piję ją zazwyczaj razem z przyjaciółmi, na przyjęciach albo wyjazdach. A kiedy w ciągu 7 dni wypiłam 3 kawy? To znak, że coś się dzieje, haha!

Obecnie dużo ciekawych rzeczy zajmuje moje weekendy i luźniejsze dni. A to dlatego, że jestem coraz bliżej zostania mistrzynią planowania, haha! Postanowiłam sobie, że muszę poprawić się w kwestii wolnego czasu. Przyznaję się, że ostatnio przez natłok szkolnych spraw, trochę nie miałam siły wymyślać tego co chcę robić w wolne dni, ale ja, jak to ja - chcę korzystać z życia ile się da, więc koniec z tym. Lubię mieć produktywnie i przyjemnie wypełniony czas, lubię poświęcić jego kawałek wartościowym ludziom. Korzystam z życia. I jestem pewna, że znajdę jeszcze resztki sił żeby przez chwilę pomyśleć, której przyjaciółki nie widziałam już zbyt długo i co ciekawego możemy razem zrobić! ;) 

Życie jest zbyt krótkie żeby wszystko odkładać. To moje przypomnienie na dziś dla Was. Zrób w każdy weekend coś ciekawego. Wystarczy wycieczka rowerowa. Kawa z przyjaciółmi. Urozmaicaj każdy wolny dzień na inny sposób - tak żeby było ciekawiej. Rozwijaj swoja osobowość i pasje. Odpocznij, ale tak naprawdę - bez Internetu. Ah, rób to nawet codziennie! Po prostu - korzystaj z życia. Jest zbyt piękne, żeby stracić zbyt dużo czasu na przeglądaniu facebook'a. Więc ruszaj, weź sprawy w swoje ręce. Chcieć to móc, tak mówią, prawda?



koszulka - Rosegal (klik) | futerko - Stradivarius | spodnie - Sammydress (klik| botki - H&M

57 komentarzy:

  1. Planowanie to moja ulubiona czynność, a jeżeli chodzi o wolny czas, czasami nie wykorzystuje go zbyt produktywnie, aczkolwiek staram się. :D

    WWW.PIANKAOFSTYLE.PL-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  2. zawsze staram się wszystko planować, żeby niczego nie przeoczyć ;) świetnie wyglądasz ;*
    pozdrawiam cieplutko xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  3. Planowanie pozwala "ogarnąć" wiele rzeczy, piękne zdjęcia
    dose-of-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też staram się poprawić w kwestii organizacji czasu :)

    ab-photographs.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Warto wykorzystywać swój czas jak najlepiej się da :)
    Super stylizacja!

    Pozdrawiam!
    Aleksandra z bloga: wdrodzepomarzeniaa.blogspot.com (kliik)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna stylizacja. Czas leci naprawdę szybko dlatego trzeba jak najlepiej go wykorzystać!

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. pora cię posłuchać bo właśnie rozpaczam nad tym ile czasu zmarnowałam przez - uwaga - cały poprzedni tydzień ;') trzy kawy w ogóle w ciągu siedmiu dni? phi! jedna kawa w ciągu dnia to dla mnie minimum. co z Ciebie za kawoholiczka? :P // skydancing.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładna stylizacja, fajnie pomyślane zdjęcia. Zazdroszczę Ci figury, te spodnie świetnie na tobie leżą! Ja kawy nie piję ostatnio, bo coś źle się po niej czuję :) Zmarnowałam już tyle czasu, że teoretycznie wyczerpałam limit lenistwa na całe życie.
    http://shizuko-ai.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Wczoraj spędziłam cały dzień z przyjaciółkami, nareszcie<3 Śliczne fotki!
    http://xartday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne zdjecia i super blog!

    Co powiesz na wspólną obs ? :) ( Daj znać u mnie na blogu)
    Zapraszam do siebie <3
    Siforthestyle (Klik)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne futerko!
    Bardzo motywujący post, warto urozmaicać sobie dni, a nie żyć tylko obowiązkami :D

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Zawsze jak czytam Twoje posty to się uśmiecham, bo mamy tak samo pozytywne podejście do życia i prawie zawsze mogłabym się pod tymi Twoimi słowami podpisać. #soulmates:) A outfit marzenie! Świetny zestaw :)
    malinowynotes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Niestety nie jestem zbyt dobra w planowaniu. Zazwyczaj mówię sobie, że muszę zrobić wiele rzeczy a wychodzi na to, że jestem zbyt leniwa :(
    Przepięknie wyglądasz :)

    blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  14. 3 kawy w ciągu 7 dni ? :o
    Ciekawe co powiesz na moje 4-5 kaw w ciągu jednego dnia :D
    Studia i ja pozdrawiamy :D

    Pozdrawiam i życzę miłego tygodnia :)
    ANRU,

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajne spodnie, super post. Pozdrawiam http://weweresooclose.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo fajne spodnie, super post. Pozdrawiam http://weweresooclose.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  17. Marzę o wolnym czasie,bo jak na razie mam zaplanowany każdy dzień aż do maja. :D Kochana matura!
    Ładny zestaw! :P

    OdpowiedzUsuń
  18. Ostatnio miałam bardzo mało tego wolnego czasu, ale to wcale nie dlatego, że przytłoczyły mnie szkolne i domowe obowiązki. Po prostu bardzo źle planowałam czas. Kiedy mogłam zrobić coś więcej i potem mieć luz i spotkać się ze znajomymi, zajmowałam się samymi głupotami.
    Teraz planuje sobie czas w ten sposób, aby w weekendy wychodzić z przyjaciółmi i z chłopakiem, a w ciągu tygodnia staram się załatwić jak najwięcej szkolnych spraw.
    Śliczne zdjęcia!
    http://juliakordiak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Super :)

    emilkiblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Hej! Świetny post, jesteś naprawdę megaaa śliczna :)

    obserwuje i zapraszam do mnie :
    http://milentry-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Mega!:) Co do facebok'ów się zgodzę. Ludzie zapomnieli o normalnej komunikacji;/

    OdpowiedzUsuń
  22. ja ostatnio też dużo kawy piję, śliczne zdjęcia !
    Zapraszam do siebie kochana <3
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Fajna stylizacja :)


    http://anggiex3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. muszę w weekend pojechać na rowery <3
    po klikane
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo dobrze, że korzystasz z życia, taka postawa jest jak najbardziej na plus!
    Planowanie to świetna cecha!:) Obserwuje i pozdrawiam!

    malusiawerusia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Czasem ciężko przychodzi mi to, by wykorzystać wolny czas produktywnie i kończy się całym sezonem serialu... ale pracuję nad tym:D
    Świetne futerko i cała stylizacja! <3

    - mój blog -

    OdpowiedzUsuń
  27. Przepiękne zdjęcia! <3

    Będzie mi meeega miło, jeśli zajrzysz na mój:
    - BLOG
    - INSTAGRAM
    - FANPAGE

    OdpowiedzUsuń
  28. Zgadzam się, powinniśmy korzystać z każdej wolnej chwili, ślicznie wyglądasz!
    VIA-MARTYNA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  29. Ohh, moja koszulka ^^
    Warto pamiętać o sobie i nie zgubić się pośród książek ;)
    olusiek-blog.blogspot.com- klik!

    OdpowiedzUsuń
  30. ja tam pije codziennie pyszna latte, bo pracujac w wakacje nauczylam sie prawie perfekcyjnie spieniac mleko, haahah

    http://karolinaslomka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. motywujący post :D

    http://bysanndra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Urokliwa stylizacja :)
    Ja zawsze wszystko lubię mieć zaplanowane chodź czasem mi to nie wychodzi :)
    Obserwuję i mam nadzieję, że u mnie także Ci się spodoba :)
    Pozdrawiam ! ONLY DREAMS - KLIK ♥

    OdpowiedzUsuń
  33. ja nie planuje, bo wtedy wszystko pomijam :D
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Świetny post! :) a zdjęcia to juz wogóle super!

    MÓJ BLOG - CLICK ♥

    OdpowiedzUsuń
  35. Masz rację! Ja też ciągle powtarzam, że zrobię wszystko, jak tylko znajdzie się chwila czasu, ale w głębi duszy dobrze wiem, że zawsze będą na mnie czekać obowiązki... Piękne zdjęcia!

    Pozdrawiam ♥,
    MADEMOISELLE BLOG

    OdpowiedzUsuń
  36. ja bez planowania nie dałabym rady! śliczna stylizacja :)

    Zapraszam i zachęcam do zostania na dłużej :)
    by-klaudiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Śliczny Blog *.*
    Warto Tu Zajrzeć <33!
    Co powiesz na wspl obs ? :)

    https://believeinhimselfx33.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. komentowałam tylko kawę, a zdjęcia śliczne :*

    Pozdrawiam i życzę cudownego wieczoru :)
    ANRU,

    OdpowiedzUsuń
  39. Świetny post, cudne zdjecia :)

    obserwuje i zapraszam do mnie :
    http://milentry-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Jak wiosna zadomowi się już u nas na dobre, to jakoś tak latwiej na pewno będzie nam funkcjnowować i planować sobie poszczegolne dni :) chyba już wszyscy czekamy na to z ustęsknieniem :) hehe

    Świetny zestaw, jak najbardziej moje klimaty <3
    a portaski popdarciuchy sa boskie :)

    10,95$, 14,26$
    mogę prosić o to samo ?
    z gory wielkie dzięki :*

    OdpowiedzUsuń
  41. Też staram się lepiej zarządzać swoim czasem i mam takie same podejście jak ty, lubie go spędzać produktywnie :)

    Obserwuje i zapraszam do siebie KLIK! (Jest też NOWY POST więc zapraszam :) )

    OdpowiedzUsuń
  42. Również pracuję nas sobą w kwestii planowania, jak na razie z różnymi rezultatami, haha. :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Ja nie lubię niczego planować, decyzję podjęte spontanicznie są najlepsze! Świetne spodnie :*
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  44. Spokojnie, jeśli chodzi o kawę to nie jest źle, ja pracując w kawiarni czasami wypijałam 4-5 w ciągu dnia, a to bardzo wciąga :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Nie lubię planować, uwielbiam żyć chwilą i gdy wszystko wychodzi spontanicznie! Wiadomo, że czasami planowania nie da się uniknąć, ale staram się robić to rzadko.
    Śliczne zdjęcia.
    mój blog

    OdpowiedzUsuń
  46. Wyglądasz rewelacyjnie, pomagam - 14,26$ :)
    Mogłabyś kliknąć w linki w poście TU ? Dzięki! :*

    OdpowiedzUsuń
  47. W ciekawy sposób prowadzisz bloga oraz ładne zdjącia :*
    https://juliasliwienska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  48. mądre wartościowe słowa :)
    http://zatrzymacchwileulotne.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  49. Wyglądasz świetnie! Cudowne zdjęcia :)

    Pozdrawiam ♥
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  50. Pięknie ujęte :)
    Jakim programie obrabiasz zdjęcia jeśli to robisz?
    Pozdrawiam http://aleex-k.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  51. piękna stylizacja ;*
    http://weronikakubisty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń